Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

Turkish Airlines

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 383 760 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 231 st 25.4. 14:2425.4. 18:40 9149
17 203 st 25.4. 5:1825.4. 9:40 9149
17 212 út 24.4. 6:1024.4. 22:01 9149
17 231 po 23.4. 14:2423.4. 18:40 9149
17 203 po 23.4. 5:1823.4. 9:40 9149
25 204 ne 22.4. 11:4923.4. 1:48 9149
17 202 so 21.4. 4:5822.4. 0:43 9149
17 216 pá 20.4. 6:2821.4. 0:53 9149
17 212 pá 13.4. 6:1014.4. 0:33 9149
17 217 čt 12.4. 6:4412.4. 22:23 9149
17 204 st 11.4. 5:5311.4. 18:57 9149
17 206 út 10.4. 10:1511.4. 0:03 9149*Z
17 212 čt 5.4. 6:105.4. 12:55 9149*MU
17 211 st 4.4. 6:245.4. 0:23 9149
17 212 út 3.4. 6:104.4. 0:33 9149
17 207 po 2.4. 5:183.4. 1:08 9149
17 220 ne 1.4. 4:382.4. 0:13 9149
17 215 so 31.3. 6:1331.3. 23:43 9149
17 215 pá 30.3. 6:1330.3. 23:43 9149
17 211 čt 29.3. 6:2430.3. 0:23 9149
17 203 st 28.3. 14:3628.3. 21:23 9149
17 214 po 26.3. 6:2026.3. 19:37 9149
 8  208 ne 25.3. 4:4625.3. 22:47 9149
17 205 so 24.3. 5:1825.3. 0:53 9149
17 215 pá 23.3. 6:3623.3. 19:51 9149
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.