Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

Turkish Airlines

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 411 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 210 po 15.10. 15:2115.10. 22:22 9149
17 219 pá 12.10. 6:3613.10. 1:08 9149
17 207 čt 11.10. 7:1211.10. 10:40 9149*MU
17 210 st 10.10. 4:5810.10. 23:53 9149
17 222 út 9.10. 4:3810.10. 0:33 9149
17 220 po 8.10. 14:368.10. 22:43 9149
17 202 po 8.10. 5:188.10. 9:56 9149
17 211 ne 7.10. 5:187.10. 22:00 9149
17 213 so 6.10. 6:137.10. 0:53 9149
17 220 pá 5.10. 14:365.10. 22:43 9149
17 202 pá 5.10. 5:185.10. 9:56 9149
17 219 čt 4.10. 6:365.10. 1:08 9149
17 214 st 3.10. 5:533.10. 22:00 9149
17 204 út 2.10. 6:102.10. 18:36 9149
17 215 po 1.10. 5:591.10. 22:15 9149
17 217 čt 27.9. 4:1827.9. 18:32 9149
17 208 st 26.9. 15:1226.9. 21:37 9149
17 208 st 26.9. 5:2926.9. 9:28 9149
17 214 út 25.9. 5:5325.9. 22:00 9149
17 207 po 24.9. 7:1225.9. 0:13 9149
17 201 pá 21.9. 6:2421.9. 18:08 9149
17 217 čt 20.9. 4:1820.9. 18:32 9149
17 220 st 19.9. 14:3619.9. 22:43 9149
17 202 st 19.9. 5:1819.9. 9:56 9149
17 207 út 18.9. 7:1219.9. 0:13 9149
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.