Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 22. 5. 2008
Výrobní číslo: 9608
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 632 533 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 201 | st 9.8. 5:52 | 9.8. 9:25 | 9149*MU*1 | ||
17 | 207 | út 8.8. 7:15 | 8.8. 22:30 | 9149 | ||
11 | 205 | po 7.8. 6:03 | 7.8. 19:26 | 9149 | ||
25 | 204 | ne 6.8. 8:14 | 6.8. 21:43 | 9149 | ||
7 | 207 | so 5.8. 5:39 | 5.8. 22:11 | 9149 | ||
17 | 206 | pá 4.8. 4:33 | 4.8. 19:29 | 9149 | ||
3 | 211 | čt 3.8. 16:02 | 4.8. 0:41 | 9149 | ||
17 | 211 | čt 3.8. 6:05 | 3.8. 8:29 | 9149 | ||
8 | 210 | st 2.8. 4:32 | 2.8. 7:05 | 9149*MU | ||
11 | 215 | út 1.8. 5:11 | 1.8. 23:35 | 9149 | ||
11 | 210 | po 31.7. 4:18 | 1.8. 0:50 | 9149 | ||
8 | 206 | ne 30.7. 4:32 | 31.7. 0:40 | 9149 | ||
11 | 210 | so 29.7. 6:08 | 30.7. 0:10 | 9149 | ||
8 | 207 | pá 28.7. 5:54 | 28.7. 21:12 | 9149 | ||
24 | 210 | čt 27.7. 6:37 | 27.7. 20:00 | 9149 | ||
11 | 204 | st 26.7. 5:51 | 26.7. 19:20 | 9149 | ||
3 | 203 | út 25.7. 6:22 | 25.7. 23:41 | 9149 | ||
11 | 205 | pá 21.7. 6:03 | 21.7. 19:26 | 9149 | ||
17 | 233 | čt 22.6. 7:03 | 22.6. 18:24 | 9149 | ||
6 | 212 | st 21.6. 6:20 | 21.6. 18:40 | 9149 | ||
24 | 204 | út 20.6. 8:35 | 20.6. 19:51 | 9149*Z1 | ||
10 | 205 | po 19.6. 14:43 | 19.6. 20:40 | 9149 | ||
25 | 216 | po 19.6. 4:32 | 19.6. 10:02 | 9149 | ||
24 | 211 | pá 16.6. 5:57 | 16.6. 18:53 | 9149 | ||
10 | 202 | čt 15.6. 4:16 | 15.6. 20:13 | 9149 |