Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)

Turkish Airlines

 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 452 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 út 16.4. 17:4016.4. 19:37 9149*Z
17 219 po 15.4. 23:1016.4. 1:08 9149*Z1
17 207 po 15.4. 7:1215.4. 15:00 9149*MU
17 208 ne 14.4. 4:5814.4. 23:33 9149
17 213 so 13.4. 5:1814.4. 0:43 9149
17 202 pá 12.4. 14:2412.4. 18:16 9149
17 220 pá 12.4. 6:0412.4. 10:00 9149
24 211 po 8.4. 6:158.4. 19:18 9149
24 216 pá 5.4. 6:475.4. 20:07 9149
24 202 čt 4.4. 6:554.4. 18:02 9149
24 202 st 3.4. 6:553.4. 18:02 9149
24 215 út 2.4. 6:392.4. 19:58 9149
24 202 po 1.4. 6:551.4. 18:02 9149
24 211 pá 29.3. 6:1529.3. 19:18 9149
24 202 čt 28.3. 6:5528.3. 18:02 9149
24 215 st 27.3. 6:3927.3. 19:58 9149
24 202 út 26.3. 6:5526.3. 18:02 9149
17 217 po 25.3. 4:1825.3. 18:32 9149
24 214 pá 22.3. 15:1922.3. 19:48 9149
24 214 pá 22.3. 7:1122.3. 9:22 9149
17 202 čt 21.3. 14:2421.3. 18:16 9149
17 220 čt 21.3. 6:0421.3. 10:00 9149
24 214 st 20.3. 15:1920.3. 19:48 9149
24 214 st 20.3. 7:1120.3. 9:22 9149
17 202 út 19.3. 14:2419.3. 18:16 9149
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9117
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.