Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

Turkish Airlines

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 399 270 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 po 23.7. 14:2023.7. 23:23 9149
17 213 čt 19.7. 6:1519.7. 8:30 9149*MU
17 226 st 18.7. 6:2019.7. 0:23 9149
17 224 út 17.7. 6:0417.7. 19:12 9149
17 226 po 16.7. 6:2017.7. 0:23 9149
17 204 ne 15.7. 7:3316.7. 0:53 9149
17 217 so 14.7. 4:1815.7. 0:03 9149
17 204 pá 13.7. 4:3814.7. 1:08 9149
17 209 čt 12.7. 5:3712.7. 23:43 9149
17 213 st 11.7. 6:1512.7. 0:33 9149
17 204 út 10.7. 4:3810.7. 6:50 9149*MU
17 203 po 9.7. 4:1810.7. 0:43 9149
17 222 čt 5.7. 4:326.7. 0:00 9149
17 210 út 3.7. 5:434.7. 0:03 9149
17 203 po 2.7. 4:183.7. 0:43 9149
17 207 ne 1.7. 5:182.7. 1:08 9149
17 202 so 30.6. 4:581.7. 0:43 9149
17 201 pá 29.6. 5:3729.6. 23:43 9149
17 216 čt 28.6. 6:2829.6. 0:53 9149
17 224 st 27.6. 4:3827.6. 23:23 9149
17 217 út 26.6. 6:4426.6. 22:23 9149
16 207 po 25.6. 10:2525.6. 21:11 9149*Z
17 224 út 19.6. 4:3819.6. 23:23 9149
17 201 po 18.6. 5:3718.6. 23:43 9149
16 208 pá 15.6. 5:5615.6. 23:12 9149
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.