Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

Turkish Airlines

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 443 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 čt 21.2. 17:4522.2. 0:53 9149*Z
24 212 st 20.2. 6:2320.2. 19:28 9149
24 214 út 19.2. 15:1919.2. 19:48 9149
24 214 po 18.2. 7:1118.2. 9:22 9149
24 202 pá 15.2. 6:5515.2. 18:02 9149
 3  216 čt 14.2. 6:5914.2. 18:38 9149
17 220 út 12.2. 6:0412.2. 10:00 9149
 3  208 po 11.2. 6:1911.2. 20:01 9149
17 212 ne 10.2. 10:0111.2. 0:33 9149
 3  204 so 9.2. 4:4510.2. 0:36 9149
17 205 pá 8.2. 6:208.2. 21:00 9149
17 212 čt 7.2. 5:377.2. 19:37 9149
17 207 st 6.2. 7:127.2. 0:13 9149
17 201 út 5.2. 6:245.2. 22:29 9149
17 212 po 4.2. 5:374.2. 19:37 9149
 3  202 ne 3.2. 4:453.2. 22:11 9149
 3  205 so 2.2. 5:053.2. 0:56 9149
17 219 pá 1.2. 6:362.2. 1:08 9149
17 210 čt 31.1. 4:5831.1. 23:43 9149
17 213 st 30.1. 5:4731.1. 0:53 9149
 3  217 út 29.1. 4:4530.1. 0:56 9149
17 222 po 28.1. 4:3829.1. 0:33 9149
 3  209 ne 27.1. 4:2528.1. 0:16 9149
 3  205 so 26.1. 5:0527.1. 0:56 9149
17 217 pá 25.1. 4:1825.1. 18:32 9149
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.