Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9149

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do 12. 7. 2020)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

UniCredit bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 632 533 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  201 st 9.8. 5:529.8. 9:25 9149*MU*1
17 207 út 8.8. 7:158.8. 22:30 9149
11 205 po 7.8. 6:037.8. 19:26 9149
25 204 ne 6.8. 8:146.8. 21:43 9149
 7  207 so 5.8. 5:395.8. 22:11 9149
17 206 pá 4.8. 4:334.8. 19:29 9149
 3  211 čt 3.8. 16:024.8. 0:41 9149
17 211 čt 3.8. 6:053.8. 8:29 9149
 8  210 st 2.8. 4:322.8. 7:05 9149*MU
11 215 út 1.8. 5:111.8. 23:35 9149
11 210 po 31.7. 4:181.8. 0:50 9149
 8  206 ne 30.7. 4:3231.7. 0:40 9149
11 210 so 29.7. 6:0830.7. 0:10 9149
 8  207 pá 28.7. 5:5428.7. 21:12 9149
24 210 čt 27.7. 6:3727.7. 20:00 9149
11 204 st 26.7. 5:5126.7. 19:20 9149
 3  203 út 25.7. 6:2225.7. 23:41 9149
11 205 pá 21.7. 6:0321.7. 19:26 9149
17 233 čt 22.6. 7:0322.6. 18:24 9149
 6  212 st 21.6. 6:2021.6. 18:40 9149
24 204 út 20.6. 8:3520.6. 19:51 9149*Z1
10 205 po 19.6. 14:4319.6. 20:40 9149
25 216 po 19.6. 4:3219.6. 10:02 9149
24 211 pá 16.6. 5:5716.6. 18:53 9149
10 202 čt 15.6. 4:1615.6. 20:13 9149
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada řízení
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9113

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.