Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)

Turkish Airlines

 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 463 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 st 19.6. 6:3620.6. 1:08 9149
 3  208 út 18.6. 6:1918.6. 20:01 9149
17 217 po 17.6. 4:1817.6. 18:32 9149
17 217 ne 16.6. 4:3817.6. 1:08 9149
17 207 so 15.6. 4:5816.6. 1:08 9149
17 214 pá 14.6. 4:1815.6. 0:53 9149
17 213 čt 13.6. 5:3013.6. 19:37 9149
 3  209 st 12.6. 15:1513.6. 0:36 9149
17 229 st 12.6. 5:3712.6. 9:28 9149
 8  203 út 11.6. 4:0912.6. 0:18 9149
 3  209 po 10.6. 15:1511.6. 0:36 9149
17 228 po 10.6. 5:1610.6. 9:22 9149
10 208 ne 9.6. 13:0010.6. 1:09 9149*Z
24 202 pá 7.6. 9:007.6. 18:02 9149*Z1
17 214 čt 6.6. 19:557.6. 0:33 9149*Z2
17 229 st 5.6. 18:455.6. 21:00 9149*Z3
24 202 st 5.6. 6:555.6. 18:02 9149
 8  211 po 3.6. 5:033.6. 19:15 9149
17 203 ne 2.6. 7:193.6. 0:21 9149
 3  203 so 1.6. 5:052.6. 0:23 9149
24 215 pá 31.5. 11:0031.5. 19:58 9149*Z4
17 211 út 28.5. 21:2028.5. 23:43 9149*Z5
24 210 út 28.5. 12:3028.5. 19:18 9149*Z6
17 412 po 27.5. 11:0027.5. 12:50 9149*Z7
17 225 čt 23.5. 6:3623.5. 14:45 9149*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9167
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9117
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9154
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9151
*Z7 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.