Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do 12. 7. 2020)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 526 137 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 205 pá 10.7. 6:0510.7. 19:58 9149
24 207 čt 9.7. 6:369.7. 20:07 9149
24 203 st 8.7. 6:078.7. 19:36 9149
24 203 út 7.7. 6:077.7. 19:36 9149
24 205 pá 3.7. 6:163.7. 19:46 9149
24 203 čt 2.7. 6:072.7. 19:36 9149
24 206 st 1.7. 6:271.7. 19:56 9149
24 214 pá 26.6. 6:2326.6. 10:46 9149
 3  219 čt 25.6. 6:5225.6. 9:24 9149
 3  203 st 24.6. 5:0524.6. 10:12 9149
17 229 út 23.6. 6:0023.6. 9:58 9149
24 216 po 22.6. 7:1122.6. 9:28 9149
 3  219 pá 19.6. 6:5219.6. 9:24 9149
17 229 čt 18.6. 6:0018.6. 9:58 9149
24 216 út 16.6. 7:1116.6. 9:28 9149
 3  219 po 15.6. 6:5215.6. 9:24 9149
24 216 pá 12.6. 7:1112.6. 9:28 9149
 3  219 čt 11.6. 6:5211.6. 9:24 9149
24 216 st 10.6. 7:1110.6. 9:28 9149
 3  219 út 9.6. 6:529.6. 9:24 9149
 3  219 po 8.6. 6:528.6. 9:24 9149
Cvič 273 pá 5.6. 6:005.6. 14:00 9149
17 229 čt 4.6. 6:004.6. 10:18 9149
24 216 st 3.6. 7:113.6. 9:28 9149
 3  219 út 2.6. 6:522.6. 9:24 9149


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.