Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 22. 5. 2008
Výrobní číslo: 9608
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 565 497 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 203 | st 23.2. 7:38 | 23.2. 16:40 | 9149*MU*1 | ||
8 | 210 | út 22.2. 5:16 | 22.2. 10:24 | 9149 | ||
3 | 216 | po 21.2. 5:24 | 21.2. 10:26 | 9149 | ||
3 | 207 | ne 20.2. 10:24 | 21.2. 0:40 | 9149 | ||
17 | 209 | so 19.2. 5:21 | 19.2. 22:32 | 9149 | ||
24 | 210 | pá 18.2. 6:07 | 18.2. 22:16 | 9149 | ||
17 | 220 | čt 17.2. 5:43 | 17.2. 19:36 | 9149 | ||
24 | 210 | st 16.2. 6:07 | 16.2. 22:16 | 9149 | ||
10 | 203 | út 15.2. 5:13 | 16.2. 0:08 | 9149 | ||
10 | 203 | po 14.2. 5:13 | 15.2. 0:08 | 9149 | ||
17 | 214 | ne 13.2. 5:06 | 14.2. 0:38 | 9149 | ||
10+14 | 247 | so 12.2. 5:10 | 13.2. 0:12 | 9149 | ||
10 | 217 | pá 11.2. 4:19 | 11.2. 23:08 | 9149 | ||
10 | 212 | čt 10.2. 6:36 | 11.2. 1:08 | 9149 | ||
10 | 221 | st 9.2. 6:03 | 9.2. 9:20 | 9149 | ||
17 | 227 | út 8.2. 6:51 | 8.2. 18:36 | 9149 | ||
24 | 206 | pá 4.2. 5:58 | 4.2. 20:26 | 9149 | ||
3+17 | 231 | čt 3.2. 4:29 | 3.2. 18:56 | 9149 | ||
3 | 205 | st 2.2. 6:22 | 2.2. 23:00 | 9149 | ||
17 | 209 | út 1.2. 6:01 | 1.2. 19:46 | 9149 | ||
17 | 218 | po 31.1. 4:26 | 31.1. 21:16 | 9149 | ||
17 | 210 | ne 30.1. 11:32 | 30.1. 21:16 | 9149 | ||
6 | 202 | so 29.1. 7:40 | 29.1. 23:42 | 9149 | ||
10 | 203 | pá 28.1. 5:13 | 29.1. 0:08 | 9149 | ||
10 | 203 | čt 27.1. 5:13 | 28.1. 0:08 | 9149 |