Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)

Turkish Airlines

 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 496 757 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 pá 15.11. 6:3115.11. 19:38 9149
 3  208 čt 14.11. 6:1914.11. 20:01 9149
16 201 st 13.11. 4:2413.11. 20:55 9149
17 201 út 12.11. 6:2412.11. 22:29 9149
17 212 po 11.11. 5:3711.11. 19:37 9149
17 201 pá 8.11. 6:248.11. 22:29 9149
17 217 čt 7.11. 6:107.11. 18:52 9149
24 213 st 6.11. 6:316.11. 19:38 9149
24 216 út 5.11. 6:475.11. 20:07 9149
17 228 po 4.11. 4:384.11. 18:20 9149
 8  206 ne 3.11. 5:094.11. 0:53 9149
 3  204 so 2.11. 4:453.11. 0:36 9149
17 224 pá 1.11. 6:402.11. 1:01 9149
 3  216 čt 31.10. 6:5931.10. 18:38 9149
 3  203 st 30.10. 5:2430.10. 23:56 9149
17 224 út 29.10. 6:4029.10. 22:22 9149
17 208 po 28.10. 4:5828.10. 23:34 9149
6+17 232 ne 27.10. 5:4628.10. 0:44 9149
6+17 231 so 26.10. 5:4626.10. 21:38 9149
17 212 pá 25.10. 5:3725.10. 19:37 9149
17 204 čt 24.10. 6:4024.10. 18:36 9149
17 223 st 23.10. 4:3323.10. 18:16 9149
17 218 út 22.10. 15:2423.10. 0:43 9149
17+34 207 po 21.10. 4:5621.10. 19:35 9149
 3  208 ne 20.10. 10:1420.10. 23:56 9149


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.