Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

Turkish Airlines

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 419 790 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 214 pá 7.12. 15:197.12. 19:48 9149
24 202 st 5.12. 6:555.12. 18:02 9149
24 211 út 4.12. 6:154.12. 19:18 9149
24 214 po 3.12. 15:193.12. 19:48 9149
 3  209 po 3.12. 5:053.12. 9:50 9149
24 211 pá 30.11. 6:1530.11. 19:18 9149
24 208 čt 29.11. 14:3129.11. 18:50 9149
24 208 čt 29.11. 5:4429.11. 10:02 9149
24 214 st 28.11. 15:1928.11. 19:48 9149
24 214 st 28.11. 7:1128.11. 9:22 9149
17 204 út 27.11. 14:2627.11. 18:44 9149
17 209 út 27.11. 5:5027.11. 10:11 9149
17 209 po 26.11. 14:4626.11. 19:04 9149
24 214 po 26.11. 7:1126.11. 9:22 9149
24 208 pá 23.11. 14:3123.11. 18:50 9149
 3  204 pá 23.11. 6:4323.11. 9:10 9149
24 208 čt 22.11. 14:3122.11. 18:50 9149
17 211 čt 22.11. 5:4822.11. 10:00 9149
24 202 st 21.11. 6:5521.11. 18:02 9149
17 202 út 20.11. 4:3420.11. 21:55 9149
 3  203 po 19.11. 14:3019.11. 23:56 9149*Z
24 215 pá 16.11. 6:3916.11. 19:58 9149
24 215 čt 15.11. 6:3915.11. 19:58 9149
24 212 st 14.11. 6:2314.11. 19:28 9149
17 220 út 13.11. 14:3613.11. 22:43 9149
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9150

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.