Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9149

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do současnosti)

Turkish Airlines

 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 476 327 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 po 19.8. 4:4519.8. 23:56 9149
17 211 ne 18.8. 5:5818.8. 21:37 9149
17 204 so 17.8. 4:1817.8. 22:35 9149
17 209 pá 16.8. 6:2017.8. 1:08 9149
17 210 čt 15.8. 5:5915.8. 22:15 9149
 3  212 st 14.8. 5:0514.8. 19:22 9149
 3  215 út 13.8. 14:5114.8. 0:16 9149
17 220 út 13.8. 4:5813.8. 9:37 9149
17 219 po 12.8. 5:3713.8. 0:33 9149
 8  202 ne 11.8. 4:0912.8. 0:19 9149
 8  201 so 10.8. 4:2911.8. 0:53 9149
 3  204 pá 9.8. 6:219.8. 20:12 9149
17 220 čt 8.8. 13:558.8. 22:29 9149
17 211 út 6.8. 6:046.8. 21:00 9149
 3  204 po 5.8. 6:215.8. 20:12 9149
 3  204 pá 2.8. 6:212.8. 20:12 9149
17 222 st 31.7. 6:0431.7. 19:37 9149
24 201 út 30.7. 4:4730.7. 19:58 9149
24 209 po 29.7. 6:0629.7. 21:23 9149
 8  202 ne 28.7. 4:0929.7. 0:19 9149
17 214 so 27.7. 5:1827.7. 23:56 9149
24 209 pá 26.7. 6:0626.7. 21:23 9149
 3  204 čt 25.7. 6:2125.7. 20:12 9149
17 212 st 24.7. 6:1024.7. 19:47 9149
17 212 út 23.7. 6:1023.7. 19:47 9149


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.