Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9149

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 6. 1. 2018 do 12. 7. 2020)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
UniCredit bank (od 18. 6. 2017 do 15. 12. 2017)

UniCredit bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 5. 2008

Výrobní číslo: 9608

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 565 497 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 st 23.2. 7:3823.2. 16:40 9149*MU*1
 8  210 út 22.2. 5:1622.2. 10:24 9149
 3  216 po 21.2. 5:2421.2. 10:26 9149
 3  207 ne 20.2. 10:2421.2. 0:40 9149
17 209 so 19.2. 5:2119.2. 22:32 9149
24 210 pá 18.2. 6:0718.2. 22:16 9149
17 220 čt 17.2. 5:4317.2. 19:36 9149
24 210 st 16.2. 6:0716.2. 22:16 9149
10 203 út 15.2. 5:1316.2. 0:08 9149
10 203 po 14.2. 5:1315.2. 0:08 9149
17 214 ne 13.2. 5:0614.2. 0:38 9149
10+14 247 so 12.2. 5:1013.2. 0:12 9149
10 217 pá 11.2. 4:1911.2. 23:08 9149
10 212 čt 10.2. 6:3611.2. 1:08 9149
10 221 st 9.2. 6:039.2. 9:20 9149
17 227 út 8.2. 6:518.2. 18:36 9149
24 206 pá 4.2. 5:584.2. 20:26 9149
3+17 231 čt 3.2. 4:293.2. 18:56 9149
 3  205 st 2.2. 6:222.2. 23:00 9149
17 209 út 1.2. 6:011.2. 19:46 9149
17 218 po 31.1. 4:2631.1. 21:16 9149
17 210 ne 30.1. 11:3230.1. 21:16 9149
 6  202 so 29.1. 7:4029.1. 23:42 9149
10 203 pá 28.1. 5:1329.1. 0:08 9149
10 203 čt 27.1. 5:1328.1. 0:08 9149
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9114 do 9149 před zast. Podolská vodárna ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.