Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 509 750 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 po 27.1. 4:5427.1. 21:10 9148
10 205 ne 26.1. 5:5627.1. 0:46 9148
 8  201 so 25.1. 4:2925.1. 23:19 9148
10 216 pá 24.1. 6:2724.1. 19:28 9148
10 206 st 22.1. 5:1122.1. 18:08 9148
10 204 út 21.1. 4:5421.1. 21:10 9148
10 205 po 20.1. 14:4321.1. 0:25 9148
 3  209 po 20.1. 5:0520.1. 9:50 9148
10 208 ne 19.1. 4:1420.1. 1:06 9148
 8  201 so 18.1. 4:2919.1. 0:53 9148
 3  209 pá 17.1. 15:1518.1. 0:36 9148
10 209 st 15.1. 5:3215.1. 21:55 9148
17 212 út 14.1. 5:3714.1. 19:37 9148
24 215 po 13.1. 6:3913.1. 19:58 9148
24 208 pá 10.1. 14:3110.1. 18:50 9148
10 210 pá 10.1. 6:4810.1. 10:08 9148
25 216 čt 9.1. 14:159.1. 19:47 9148
10 210 čt 9.1. 6:489.1. 10:08 9148
 3  204 st 8.1. 14:358.1. 19:32 9148
24 208 st 8.1. 5:448.1. 10:02 9148
25 216 út 7.1. 14:157.1. 19:47 9148
17 220 út 7.1. 6:047.1. 10:00 9148
 3  204 po 6.1. 14:356.1. 19:32 9148
14 204 po 6.1. 5:076.1. 10:30 9148
10 215 pá 3.1. 4:574.1. 0:05 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.