Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 15. 5. 2008
Výrobní číslo: 9607
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 624 850 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 210 | st 23.3. 6:16 | 23.3. 10:25 | 9148*MU | ||
17 | 204 | út 22.3. 6:26 | 23.3. 0:22 | 9148 | ||
5+11 | 210 | po 21.3. 4:17 | 22.3. 0:33 | 9148 | ||
17 | 204 | ne 20.3. 4:41 | 21.3. 0:32 | 9148 | ||
17 | 201 | so 19.3. 5:41 | 20.3. 0:42 | 9148 | ||
17 | 217 | pá 18.3. 5:36 | 18.3. 19:06 | 9148 | ||
17 | 210 | čt 17.3. 6:06 | 17.3. 20:42 | 9148 | ||
24 | 210 | st 16.3. 6:07 | 16.3. 22:16 | 9148 | ||
17 | 226 | út 15.3. 6:31 | 15.3. 20:35 | 9148 | ||
10 | 217 | po 14.3. 4:19 | 14.3. 23:08 | 9148 | ||
10 | 210 | ne 13.3. 4:16 | 14.3. 1:08 | 9148 | ||
17 | 217 | so 12.3. 7:44 | 13.3. 0:32 | 9148 | ||
10 | 210 | pá 11.3. 6:12 | 11.3. 18:53 | 9148 | ||
3 | 208 | čt 10.3. 7:03 | 11.3. 0:00 | 9148 | ||
17 | 224 | st 9.3. 6:11 | 9.3. 20:12 | 9148 | ||
17 | 203 | út 8.3. 7:38 | 9.3. 0:42 | 9148 | ||
17 | 220 | po 7.3. 5:43 | 7.3. 19:36 | 9148 | ||
17 | 212 | ne 6.3. 5:01 | 6.3. 23:52 | 9148 | ||
17 | 206 | so 5.3. 7:04 | 5.3. 23:52 | 9148 | ||
17 | 226 | pá 4.3. 6:31 | 4.3. 20:35 | 9148 | ||
17 | 220 | čt 3.3. 5:43 | 3.3. 19:36 | 9148 | ||
3 | 202 | st 2.3. 15:32 | 2.3. 20:12 | 9148 | ||
17 | 236 | st 2.3. 4:41 | 2.3. 7:30 | 9148*MU | ||
24 | 211 | út 1.3. 6:17 | 2.3. 0:05 | 9148 | ||
10 | 217 | po 28.2. 4:19 | 28.2. 23:08 | 9148 |