Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 524 170 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 út 16.6. 5:0516.6. 10:12 9148
10 219 po 15.6. 5:2315.6. 11:40 9148
10 220 pá 12.6. 5:3312.6. 11:50 9148
10 220 čt 11.6. 5:3311.6. 11:50 9148
10 219 st 10.6. 5:2310.6. 11:40 9148
10 220 út 9.6. 5:339.6. 11:50 9148
10 221 po 8.6. 6:028.6. 9:10 9148
24 216 pá 5.6. 7:115.6. 9:28 9148
 3  219 čt 4.6. 6:524.6. 9:24 9148
 3  219 st 3.6. 6:523.6. 9:24 9148
24 216 út 2.6. 7:112.6. 9:28 9148
17 229 po 1.6. 6:001.6. 9:58 9148
10 221 pá 29.5. 6:0229.5. 9:10 9148
10 221 čt 28.5. 6:0228.5. 9:10 9148
 3  219 st 27.5. 6:5227.5. 9:24 9148
24 214 út 26.5. 6:2326.5. 10:46 9148
24 214 po 25.5. 6:2325.5. 10:46 9148
24 204 pá 22.5. 6:4722.5. 19:56 9148
10 220 čt 21.5. 5:3321.5. 11:50 9148
24 201 st 20.5. 6:1520.5. 19:26 9148
 1  201 út 19.5. 5:2019.5. 20:59 9148
 8  203 so 16.5. 16:3016.5. 23:17 9148*Z
 3  203 út 12.5. 11:4013.5. 0:16 9148*Z1
10 213 po 11.5. 4:3711.5. 20:40 9148
10 202 ne 10.5. 4:1410.5. 23:45 9148
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9143
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.