Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 786 120 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 209 dnes 5:5719.3. 19:35 9148
24 213 út 18.3. 6:2718.3. 20:04 9148
24 211 po 17.3. 6:1717.3. 19:54 9148
24 211 pá 14.3. 6:1714.3. 19:54 9148
24 211 čt 13.3. 6:1713.3. 19:54 9148
24 209 st 12.3. 5:5712.3. 19:35 9148
24 202 út 11.3. 6:5511.3. 18:36 9148
25 213 po 10.3. 7:1810.3. 23:16 9148
 1  206 ne 9.3. 4:439.3. 22:11 9148
25 202 so 8.3. 4:338.3. 22:16 9148
 3  212 pá 7.3. 4:318.3. 0:20 9148
10 208 čt 6.3. 15:176.3. 18:31 9148
14 203 čt 6.3. 6:496.3. 9:13 9148
10 218 st 5.3. 13:575.3. 19:56 9148
24 207 st 5.3. 7:275.3. 9:24 9148
10 216 út 4.3. 5:444.3. 19:36 9148
10 205 po 3.3. 4:203.3. 23:47 9148
 3  203 ne 2.3. 4:513.3. 0:20 9148
10 211 so 1.3. 4:241.3. 22:47 9148
10 206 pá 28.2. 4:241.3. 0:07 9148
 3  213 čt 27.2. 14:5927.2. 19:42 9148
 3  217 čt 27.2. 7:3227.2. 9:53 9148
10 216 st 26.2. 5:4426.2. 19:36 9148
10 209 út 25.2. 4:4326.2. 0:27 9148
10 211 po 24.2. 5:0324.2. 21:45 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.