Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 742 545 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 217 dnes 6:4324.7. 9:41 9148
 1  205 út 23.7. 4:5823.7. 20:42 9148
10 203 st 17.7. 7:1317.7. 19:55 9148
10 203 út 16.7. 7:1316.7. 19:55 9148
24 207 po 15.7. 16:0715.7. 19:15 9148
24 203 pá 12.7. 6:0712.7. 19:45 9148
24 201 čt 11.7. 6:4711.7. 19:25 9148
24 201 st 10.7. 6:4710.7. 19:25 9148
10 216 út 9.7. 6:099.7. 19:00 9148
10 203 po 8.7. 7:138.7. 19:55 9148
24 205 čt 4.7. 6:274.7. 20:04 9148
24 202 st 3.7. 5:573.7. 19:35 9148
29 217 út 2.7. 15:133.7. 0:38 9148
10 219 út 2.7. 6:522.7. 10:10 9148
10 217 po 1.7. 6:231.7. 22:20 9148
25 207 ne 30.6. 4:5430.6. 22:36 9148
17 201 so 29.6. 6:5729.6. 23:14 9148
 3  206 pá 28.6. 4:5128.6. 18:34 9148
25 208 čt 27.6. 6:1327.6. 21:49 9148
25 205 st 26.6. 5:3926.6. 21:04 9148
10 202 út 25.6. 6:3325.6. 20:25 9148
25 210 po 24.6. 4:3424.6. 19:50 9148
10 201 ne 23.6. 9:2224.6. 0:47 9148
 1  207 so 22.6. 4:4422.6. 20:57 9148
10 213 pá 21.6. 5:1622.6. 0:47 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.