Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 624 850 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 st 23.3. 6:1623.3. 10:25 9148*MU
17 204 út 22.3. 6:2623.3. 0:22 9148
5+11 210 po 21.3. 4:1722.3. 0:33 9148
17 204 ne 20.3. 4:4121.3. 0:32 9148
17 201 so 19.3. 5:4120.3. 0:42 9148
17 217 pá 18.3. 5:3618.3. 19:06 9148
17 210 čt 17.3. 6:0617.3. 20:42 9148
24 210 st 16.3. 6:0716.3. 22:16 9148
17 226 út 15.3. 6:3115.3. 20:35 9148
10 217 po 14.3. 4:1914.3. 23:08 9148
10 210 ne 13.3. 4:1614.3. 1:08 9148
17 217 so 12.3. 7:4413.3. 0:32 9148
10 210 pá 11.3. 6:1211.3. 18:53 9148
 3  208 čt 10.3. 7:0311.3. 0:00 9148
17 224 st 9.3. 6:119.3. 20:12 9148
17 203 út 8.3. 7:389.3. 0:42 9148
17 220 po 7.3. 5:437.3. 19:36 9148
17 212 ne 6.3. 5:016.3. 23:52 9148
17 206 so 5.3. 7:045.3. 23:52 9148
17 226 pá 4.3. 6:314.3. 20:35 9148
17 220 čt 3.3. 5:433.3. 19:36 9148
 3  202 st 2.3. 15:322.3. 20:12 9148
17 236 st 2.3. 4:412.3. 7:30 9148*MU
24 211 út 1.3. 6:172.3. 0:05 9148
10 217 po 28.2. 4:1928.2. 23:08 9148
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.