Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 763 710 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  204 st 20.11. 7:0020.11. 19:36 9148*Z1
25 205 út 19.11. 4:3319.11. 22:02 9148
 3  211 po 18.11. 5:1119.11. 0:39 9148
17 210 ne 17.11. 10:5217.11. 23:09 9148
Cvič 207 so 16.11. 6:0016.11. 14:00 9148
 3  205 pá 15.11. 15:0015.11. 19:41 9148
24 206 čt 14.11. 6:4714.11. 19:34 9148
24 208 st 13.11. 6:5513.11. 19:54 9148
24 203 út 12.11. 6:1612.11. 19:37 9148
24 208 po 11.11. 6:5511.11. 19:54 9148
24 212 pá 8.11. 6:268.11. 19:24 9148
24 212 čt 7.11. 6:267.11. 19:24 9148
24 209 st 6.11. 7:516.11. 19:29 9148
 1  208 út 5.11. 7:225.11. 21:56 9148
 1  211 po 4.11. 6:104.11. 18:43 9148
 3  205 ne 3.11. 11:283.11. 22:39 9148
1+30 205 so 2.11. 7:582.11. 21:56 9148
24 210 pá 1.11. 15:271.11. 19:07 9148
24 202 pá 1.11. 6:551.11. 8:43 9148
 1  213 čt 31.10. 5:4831.10. 9:23 9148
17 201 st 30.10. 5:4330.10. 23:49 9148
17 207 út 29.10. 4:2629.10. 20:00 9148
17 211 pá 25.10. 4:3725.10. 23:38 9148
10 206 čt 24.10. 4:2425.10. 0:07 9148
10 205 st 23.10. 4:2023.10. 23:46 9148
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.