Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 492 285 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 202 pá 15.11. 4:3616.11. 0:05 9148
10 202 čt 14.11. 4:3615.11. 0:05 9148
10 202 st 13.11. 4:3614.11. 0:05 9148
10 202 út 12.11. 4:3613.11. 0:05 9148
10 209 po 11.11. 5:3211.11. 21:55 9148
10 201 ne 10.11. 4:3610.11. 23:14 9148
10 204 so 9.11. 4:1410.11. 1:06 9148
16 210 pá 8.11. 4:539.11. 0:58 9148
16 201 čt 7.11. 4:247.11. 20:55 9148
10 206 st 6.11. 11:456.11. 18:08 9148*Z
 8  207 út 5.11. 19:005.11. 20:37 9148*Z1
10 206 po 4.11. 5:114.11. 18:08 9148
10 208 ne 3.11. 4:144.11. 1:06 9148
10 209 so 2.11. 4:362.11. 23:46 9148
10 205 pá 1.11. 14:432.11. 0:25 9148
10 216 čt 31.10. 6:2731.10. 19:28 9148
 3  216 st 30.10. 6:5930.10. 18:38 9148
24 214 út 29.10. 7:1129.10. 9:22 9148
10 202 pá 25.10. 4:3626.10. 0:05 9148
10 206 čt 24.10. 5:1124.10. 18:08 9148
17+34 205 st 23.10. 5:3123.10. 22:35 9148
17+34 207 út 22.10. 4:5622.10. 19:35 9148
17 234 po 21.10. 6:0521.10. 22:07 9148
17+34 201 ne 20.10. 5:1220.10. 22:07 9148
17+34 207 so 19.10. 6:4220.10. 0:27 9148
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.