Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 507 175 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 411 čt 26.3. 18:2026.3. 20:17 9148*Z
10 203 st 25.3. 6:0925.3. 19:08 9148
10 218 út 24.3. 5:4124.3. 21:11 9148
10 218 po 23.3. 5:4123.3. 21:11 9148
 3  208 ne 22.3. 10:1422.3. 23:56 9148
15+16 231 so 21.3. 4:2321.3. 21:16 9148
17 210 pá 20.3. 13:0020.3. 23:44 9148*Z1
10 206 čt 19.3. 5:1119.3. 18:09 9148
17 215 st 18.3. 5:5918.3. 22:16 9148
17 208 út 17.3. 15:1217.3. 21:38 9148
24 215 po 16.3. 6:3916.3. 19:58 9148
24 216 pá 13.3. 6:4713.3. 20:07 9148
24 211 čt 12.3. 6:1512.3. 19:18 9148
10 216 st 11.3. 6:2711.3. 19:28 9148
10 216 út 10.3. 6:2710.3. 19:28 9148
10 206 po 9.3. 5:119.3. 18:08 9148
 8  208 ne 8.3. 9:388.3. 23:19 9148
 8  209 so 7.3. 8:358.3. 0:33 9148
10 216 pá 6.3. 6:276.3. 19:28 9148
17 217 čt 5.3. 6:105.3. 18:32 9148
 3  208 st 4.3. 6:194.3. 20:01 9148
 3  204 út 3.3. 6:433.3. 9:10 9148
10 209 po 2.3. 5:322.3. 21:55 9148
10 203 ne 1.3. 4:562.3. 0:26 9148
17 202 so 29.2. 8:531.3. 0:53 9148
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9150

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.