Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 645 670 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 čt 23.3. 5:2523.3. 18:33 9148
12 204 st 22.3. 6:5322.3. 21:52 9148
 3  206 út 21.3. 5:2521.3. 18:33 9148
12 207 po 20.3. 4:4520.3. 19:45 9148
 3  203 ne 19.3. 4:3219.3. 23:39 9148
12 202 so 18.3. 7:3419.3. 0:24 9148
 6  208 pá 17.3. 14:4917.3. 20:07 9148
25 216 pá 17.3. 4:1717.3. 9:59 9148
12 204 čt 16.3. 6:5316.3. 21:52 9148
12 207 st 15.3. 4:4515.3. 19:45 9148
 1  204 út 14.3. 15:1014.3. 22:01 9148
 1  206 út 14.3. 5:2914.3. 10:04 9148
 1  202 po 13.3. 5:0013.3. 21:43 9148
12 207 ne 12.3. 4:4513.3. 0:24 9148
12 207 so 11.3. 4:2512.3. 0:24 9148
 3  206 pá 10.3. 5:2510.3. 18:33 9148
 1  213 čt 9.3. 6:259.3. 20:58 9148
 1  213 st 8.3. 6:258.3. 20:58 9148
24 214 út 7.3. 15:327.3. 19:20 9148
 3  203 pá 3.3. 7:193.3. 18:09 9148
12 205 čt 2.3. 14:272.3. 19:15 9148
 1  206 čt 2.3. 5:292.3. 10:04 9148
 3  213 st 1.3. 6:211.3. 21:33 9148
 8  207 út 28.2. 6:0828.2. 20:15 9148
17 230 po 27.2. 6:0427.2. 21:14 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.