Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 461 235 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  212 čt 20.6. 4:2520.6. 18:06 9148
 3  207 st 19.6. 15:0020.6. 0:16 9148*Z
17 205 so 15.6. 18:4015.6. 22:53 9148*Z1
 3  215 pá 14.6. 15:3514.6. 18:30 9148*Z2
 8  204 čt 13.6. 5:5914.6. 0:33 9148
17 208 st 12.6. 4:3812.6. 21:22 9148
17 216 út 11.6. 16:1011.6. 23:53 9148*Z3
10 210 ne 9.6. 4:169.6. 22:54 9148
10 209 so 8.6. 4:378.6. 23:49 9148
 3  216 pá 7.6. 4:458.6. 0:56 9148
 8  211 čt 6.6. 5:036.6. 19:15 9148
 3  209 st 5.6. 15:156.6. 0:36 9148
24 214 st 5.6. 7:115.6. 9:22 9148
17 215 út 4.6. 6:405.6. 0:03 9148
 8  207 po 3.6. 6:203.6. 20:35 9148
Cvič 207 ne 2.6. 6:002.6. 14:00 9148
10 204 so 1.6. 22:152.6. 1:06 9148*Z4
Cvič 207 so 1.6. 6:001.6. 14:00 9148
17 229 pá 31.5. 15:1431.5. 21:00 9148
 3  202 pá 31.5. 7:2331.5. 9:47 9148
24 210 čt 30.5. 6:1430.5. 19:18 9148
24 202 st 29.5. 6:3829.5. 19:58 9148
24 209 út 28.5. 6:0628.5. 19:08 9148
24 201 po 27.5. 6:3027.5. 19:48 9148
17 208 ne 26.5. 8:0926.5. 22:42 9148
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9117
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.