Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 456 030 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 pá 29.3. 5:5329.3. 19:00 9148*MU
 3  207 čt 28.3. 6:1129.3. 0:16 9148
 3  207 st 27.3. 6:1128.3. 0:16 9148
17 215 út 26.3. 5:5926.3. 22:15 9148
24 214 po 25.3. 15:1925.3. 19:48 9148
 3  209 po 25.3. 5:0525.3. 9:50 9148
 3  208 ne 24.3. 10:1424.3. 23:56 9148
17 202 so 23.3. 6:1324.3. 0:53 9148
17 215 pá 22.3. 5:5922.3. 22:15 9148
 3  203 čt 21.3. 5:2422.3. 0:03 9148
 3  209 st 20.3. 15:1521.3. 0:36 9148
 3  209 st 20.3. 5:0520.3. 9:50 9148
17 219 út 19.3. 6:3620.3. 1:08 9148
 3  208 po 18.3. 6:1918.3. 20:01 9148
10 205 ne 17.3. 9:0418.3. 1:06 9148
1+10 233 so 16.3. 3:5616.3. 21:20 9148
17 210 pá 15.3. 4:5815.3. 23:43 9148
17 208 čt 14.3. 15:1214.3. 21:37 9148
 3  209 čt 14.3. 5:0514.3. 9:50 9148
 3  217 st 13.3. 4:4514.3. 0:56 9148
17 214 út 12.3. 5:5312.3. 23:53 9148
17 207 po 11.3. 7:1212.3. 0:13 9148
17 204 čt 7.3. 6:107.3. 18:36 9148
10 217 st 6.3. 6:356.3. 19:36 9148
17 214 čt 28.2. 5:5328.2. 23:53 9148
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.