Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 15. 5. 2008
Výrobní číslo: 9607
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 388 726 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 214 | st 18.4. 6:20 | 18.4. 19:37 | 9148 | ||
17 | 201 | út 17.4. 5:37 | 17.4. 21:08 | 9148 | ||
17 | 208 | po 16.4. 6:04 | 17.4. 0:13 | 9148 | ||
17 | 219 | ne 15.4. 11:53 | 15.4. 21:38 | 9148 | ||
17 | 203 | so 14.4. 7:13 | 14.4. 22:16 | 9148 | ||
17 | 224 | pá 13.4. 4:38 | 13.4. 23:23 | 9148 | ||
17 | 217 | st 11.4. 6:44 | 11.4. 22:23 | 9148 | ||
17 | 214 | po 9.4. 6:20 | 9.4. 19:37 | 9148 | ||
17 | 202 | ne 8.4. 7:43 | 9.4. 0:33 | 9148 | ||
25 | 208 | so 7.4. 4:41 | 7.4. 23:07 | 9148 | ||
17 | 213 | pá 6.4. 6:32 | 7.4. 0:43 | 9148 | ||
17 | 224 | čt 5.4. 4:38 | 5.4. 23:23 | 9148 | ||
17 | 219 | st 4.4. 6:52 | 5.4. 1:08 | 9148 | ||
17 | 224 | út 3.4. 4:38 | 3.4. 23:23 | 9148 | ||
17 | 217 | po 2.4. 4:18 | 2.4. 23:53 | 9148 | ||
Cvič | 273 | ne 1.4. 14:00 | 1.4. 22:00 | 9148 | ||
17 | 215 | čt 29.3. 6:36 | 29.3. 19:51 | 9148 | ||
17 | 204 | st 28.3. 5:53 | 28.3. 18:57 | 9148 | ||
17 | 208 | út 27.3. 6:04 | 28.3. 0:13 | 9148 | ||
17 | 208 | po 26.3. 6:04 | 27.3. 0:13 | 9148 | ||
17 | 201 | ne 25.3. 4:58 | 26.3. 0:23 | 9148 | ||
17 | 215 | so 24.3. 6:13 | 24.3. 23:43 | 9148 | ||
17 | 208 | pá 23.3. 6:04 | 24.3. 0:13 | 9148 | ||
17 | 216 | čt 22.3. 6:28 | 23.3. 0:53 | 9148 | ||
17 | 204 | st 21.3. 5:53 | 21.3. 18:57 | 9148 |