Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 531 880 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 217 pá 15.1. 6:0615.1. 22:14 9148
17 217 čt 14.1. 6:0614.1. 22:14 9148
17 223 st 13.1. 4:1913.1. 21:10 9148
 8  208 út 12.1. 4:0912.1. 23:13 9148
10 213 po 11.1. 4:1411.1. 22:24 9148
16 205 ne 10.1. 5:2310.1. 23:17 9148
10 211 so 9.1. 4:169.1. 22:14 9148
17 219 pá 8.1. 6:268.1. 22:43 9148
17 223 čt 7.1. 4:197.1. 21:10 9148
17 218 st 6.1. 6:166.1. 22:23 9148
17 223 út 5.1. 4:195.1. 21:10 9148
10 216 po 4.1. 4:374.1. 23:04 9148
16 208 ne 3.1. 4:233.1. 23:37 9148
 3  203 so 2.1. 4:452.1. 22:56 9148
10 209 pá 1.1. 6:171.1. 22:06 9148
Rok 2020
16 206 čt 31.12. 6:1931.12. 22:39 9148
10 206 st 30.12. 5:5330.12. 20:54 9148
10 202 út 29.12. 5:1129.12. 20:29 9148
10 212 po 28.12. 6:5328.12. 22:06 9148
16 212 st 23.12. 4:5323.12. 20:25 9148
16 206 út 22.12. 6:1922.12. 22:24 9148
16 206 po 21.12. 6:1921.12. 22:24 9148
10 209 ne 20.12. 6:3720.12. 22:06 9148
10 210 so 19.12. 4:1419.12. 7:00 9148*MU
17 219 pá 18.12. 6:2618.12. 22:43 9148
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.