Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 473 790 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 209 čt 22.8. 6:2023.8. 1:08 9148
10 219 st 21.8. 15:1021.8. 21:40 9148
 3  212 po 19.8. 5:0519.8. 19:22 9148
10 208 ne 18.8. 4:1419.8. 1:06 9148
10 212 so 17.8. 5:1618.8. 0:26 9148
17 219 pá 16.8. 5:3717.8. 0:33 9148
 3  201 čt 15.8. 6:0116.8. 0:36 9148
17 216 st 14.8. 4:3815.8. 0:43 9148
17 201 út 13.8. 5:4713.8. 23:53 9148
 3  211 po 12.8. 4:4512.8. 23:56 9148
10 208 ne 11.8. 4:1412.8. 1:06 9148
 3  204 so 10.8. 4:4511.8. 0:36 9148
 3  215 pá 9.8. 4:259.8. 9:12 9148
17 201 čt 8.8. 5:478.8. 23:53 9148
17 219 st 7.8. 5:378.8. 0:33 9148
17 214 út 6.8. 4:187.8. 0:53 9148
17 209 po 5.8. 6:206.8. 1:08 9148
10 210 ne 4.8. 4:355.8. 0:27 9148
10 204 so 3.8. 4:144.8. 1:06 9148
17 213 pá 2.8. 5:533.8. 0:56 9148
17 214 čt 1.8. 4:381.8. 21:25 9148
17 211 st 31.7. 6:1031.7. 20:01 9148
10 208 po 29.7. 4:1429.7. 19:55 9148
10 208 ne 28.7. 4:1429.7. 1:06 9148
10 209 so 27.7. 4:3627.7. 23:46 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.