Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 689 400 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 228 dnes 6:1925.9. 22:19 9148
 3  204 ne 24.9. 4:4925.9. 0:01 9148
 3  203 so 23.9. 4:2924.9. 0:41 9148
 3  205 pá 22.9. 6:2222.9. 21:35 9148
17 222 út 19.9. 4:4620.9. 0:38 9148
 3  213 po 18.9. 5:2419.9. 0:41 9148
10 205 ne 17.9. 4:2017.9. 22:49 9148
10 210 so 16.9. 4:1717.9. 1:08 9148
10 209 pá 15.9. 4:4016.9. 0:08 9148
10 209 čt 14.9. 4:4015.9. 0:08 9148
 3  213 st 13.9. 5:2414.9. 0:41 9148
10 210 út 12.9. 15:2213.9. 0:28 9148
24 209 út 12.9. 5:4712.9. 9:25 9148
10 202 po 11.9. 4:1711.9. 20:13 9148
10 204 ne 10.9. 4:1711.9. 1:09 9148
10 210 so 9.9. 4:1710.9. 1:08 9148
 8  213 pá 8.9. 4:479.9. 0:40 9148
10 211 čt 7.9. 4:588.9. 0:48 9148
10 202 st 6.9. 4:176.9. 20:13 9148
10 214 út 5.9. 5:226.9. 1:15 9148
25 210 po 4.9. 5:304.9. 21:58 9148
10 210 ne 3.9. 5:404.9. 0:29 9148
17 201 so 2.9. 4:393.9. 0:38 9148
 3  207 pá 1.9. 4:472.9. 0:21 9148
 3  204 čt 31.8. 4:271.9. 0:01 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.