Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9148

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 15. 5. 2008

Výrobní číslo: 9607

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 550 855 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 so 17.4. 4:1717.4. 22:13 9148
16 206 pá 16.4. 6:2016.4. 22:24 9148
10 202 čt 15.4. 5:1015.4. 20:29 9148
10 213 st 14.4. 4:1414.4. 22:24 9148
 8  208 út 13.4. 4:0913.4. 23:11 9148
 8  208 po 12.4. 4:0912.4. 23:11 9148
 8  207 ne 11.4. 4:4911.4. 22:45 9148
10 211 so 10.4. 4:1710.4. 22:13 9148
16 206 pá 9.4. 6:209.4. 22:24 9148
10 206 čt 8.4. 5:538.4. 20:53 9148
10 206 st 7.4. 5:537.4. 20:53 9148
17 215 út 6.4. 5:386.4. 19:49 9148
16 205 po 5.4. 5:225.4. 23:18 9148
10 209 ne 4.4. 6:374.4. 22:06 9148
10 209 so 3.4. 6:373.4. 22:06 9148
10 205 pá 2.4. 5:162.4. 21:06 9148
17 215 po 29.3. 5:3829.3. 19:49 9148
10 210 pá 26.3. 4:1726.3. 22:43 9148
10 208 čt 25.3. 4:1425.3. 22:23 9148
10 210 st 24.3. 4:1724.3. 22:43 9148
16 206 út 23.3. 5:3123.3. 23:17 9148
10 205 po 22.3. 5:3222.3. 20:00 9148
10 210 pá 19.3. 4:1719.3. 22:43 9148
10 212 čt 18.3. 4:5718.3. 23:03 9148
10 208 st 17.3. 4:1417.3. 22:23 9148


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.