Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 657 567 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 209 dnes 4:5321.11. 18:39 9147
25 203 st 20.11. 17:4021.11. 0:16 9147*Z1
17 201 st 20.11. 5:4320.11. 13:55 9147*MU*1
24 505 út 19.11. 18:2019.11. 19:56 9147*Z2
17 205 pá 15.11. 15:1615.11. 19:40 9147
 1  213 pá 15.11. 5:4815.11. 9:23 9147
17 208 čt 14.11. 6:5214.11. 22:34 9147
17 205 st 13.11. 15:1613.11. 19:40 9147
25 209 po 11.11. 4:5311.11. 18:59 9147
 3  203 ne 10.11. 4:5111.11. 0:19 9147
25 209 so 9.11. 8:4410.11. 0:16 9147
17 205 pá 8.11. 15:168.11. 19:40 9147
17 205 pá 8.11. 7:248.11. 9:36 9147
25 209 čt 7.11. 4:537.11. 18:39 9147
 1  213 st 6.11. 15:226.11. 21:12 9147
 1  213 st 6.11. 5:486.11. 9:23 9147
 3  201 út 5.11. 6:045.11. 19:34 9147
25 206 po 4.11. 6:354.11. 22:17 9147
25 201 ne 3.11. 4:333.11. 22:02 9147
25+30 219 so 2.11. 8:443.11. 0:16 9147
17 213 pá 1.11. 5:231.11. 18:32 9147
 3  211 čt 31.10. 5:111.11. 0:39 9147
 3  203 st 30.10. 6:2430.10. 23:39 9147
25 209 út 29.10. 4:5329.10. 18:39 9147
 3  203 po 28.10. 4:5129.10. 0:19 9147
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. Podolská vodárna ZC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8180

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.