Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 635 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  206 dnes 5:1524.7. 20:57 9147
 1  203 út 23.7. 6:0123.7. 21:42 9147
25 206 po 22.7. 5:0822.7. 21:04 9147
 8  204 ne 21.7. 4:1321.7. 23:11 9147
 8  201 so 20.7. 4:5220.7. 22:44 9147
29 203 pá 19.7. 4:3119.7. 23:58 9147
17 212 čt 18.7. 6:2218.7. 21:22 9147
29 217 út 16.7. 6:4316.7. 9:41 9147
17 201 po 15.7. 7:0215.7. 19:43 9147
 7  206 ne 14.7. 4:3514.7. 20:43 9147
25 207 so 13.7. 4:5413.7. 22:36 9147
17 202 pá 12.7. 4:3712.7. 22:34 9147
17 210 čt 11.7. 6:0212.7. 0:14 9147
24 205 st 10.7. 6:2710.7. 20:04 9147
24 201 út 9.7. 6:479.7. 19:25 9147
17 201 po 8.7. 7:028.7. 19:43 9147
17 203 čt 4.7. 4:574.7. 22:54 9147
17 203 st 3.7. 4:573.7. 12:30 9147*MU
17 208 út 2.7. 5:352.7. 23:54 9147
24 205 po 1.7. 6:271.7. 20:04 9147
 1  202 pá 28.6. 4:4428.6. 18:58 9147
 3  217 čt 27.6. 15:2328.6. 0:42 9147
25 204 st 26.6. 5:2926.6. 19:02 9147
17 205 út 25.6. 5:5626.6. 0:30 9147
 1  207 po 24.6. 5:1724.6. 21:27 9147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.