Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 549 771 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 202 st 7.6. 6:217.6. 22:58 9147
17 236 út 6.6. 7:196.6. 18:40 9147
24 211 po 5.6. 5:575.6. 18:53 9147
17 224 ne 4.6. 6:494.6. 23:58 9147
10 211 so 3.6. 4:193.6. 22:48 9147
14+25 231 pá 2.6. 14:243.6. 1:29 9147
 8  211 pá 2.6. 5:022.6. 10:13 9147
17 235 čt 1.6. 4:461.6. 22:08 9147
 8  215 st 31.5. 15:001.6. 0:59 9147
 3  204 st 31.5. 6:3131.5. 8:49 9147
17 228 út 30.5. 15:1930.5. 19:45 9147
17 227 po 29.5. 6:2929.5. 20:38 9147
17 210 pá 26.5. 6:4326.5. 19:45 9147
17 229 čt 25.5. 5:5725.5. 18:51 9147
17 208 st 24.5. 6:3424.5. 19:40 9147
17 222 út 23.5. 5:2623.5. 18:23 9147
 1  213 po 22.5. 6:2522.5. 20:58 9147
25 203 pá 19.5. 5:1219.5. 20:00 9147
 1  201 čt 18.5. 4:4418.5. 21:28 9147
 1  213 st 17.5. 6:2517.5. 20:58 9147
 1  201 út 16.5. 4:4416.5. 21:28 9147
17 202 po 15.5. 6:2416.5. 0:17 9147
 3  203 ne 14.5. 4:3214.5. 23:39 9147
3+17 216 so 13.5. 4:2614.5. 0:19 9147
 3  207 pá 12.5. 4:3212.5. 22:59 9147


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.