Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 365 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  201 út 7.4. 5:217.4. 19:52 9147
 8  208 po 6.4. 4:296.4. 23:02 9147
 3  208 ne 5.4. 10:145.4. 23:56 9147
12 206 so 4.4. 4:594.4. 22:16 9147
17 209 pá 3.4. 4:383.4. 22:15 9147
 8  212 čt 2.4. 5:132.4. 23:54 9147
17 220 st 1.4. 15:352.4. 0:43 9147
24 215 st 1.4. 7:361.4. 9:58 9147
25 205 út 31.3. 6:0731.3. 19:47 9147
24 203 po 30.3. 5:5630.3. 20:16 9147
12 206 ne 29.3. 4:5929.3. 22:16 9147
 8  206 so 28.3. 7:5228.3. 23:53 9147
 3  212 pá 27.3. 5:5127.3. 23:16 9147
17 219 čt 26.3. 6:3526.3. 19:17 9147
 3  203 st 25.3. 6:3125.3. 11:30 9147*MU
25 205 út 24.3. 6:0724.3. 19:47 9147
17 222 po 23.3. 4:1823.3. 19:47 9147
12 204 ne 22.3. 4:3922.3. 23:20 9147
12 202 so 21.3. 8:5822.3. 0:40 9147
15+16 231 pá 20.3. 4:2320.3. 20:33 9147
17 205 čt 19.3. 6:2019.3. 21:01 9147
 3  216 st 18.3. 6:5918.3. 18:39 9147
14 207 út 17.3. 6:5317.3. 20:25 9147
17 202 po 16.3. 5:1816.3. 9:56 9147
17 217 ne 15.3. 4:3816.3. 1:08 9147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.