Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 688 917 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  207 dnes 6:2630.4. 20:30 9147
25 204 út 29.4. 6:0529.4. 19:52 9147
17 230 po 28.4. 4:2828.4. 19:46 9147
 1  203 ne 27.4. 5:0327.4. 21:26 9147
25 209 so 26.4. 8:4426.4. 21:47 9147
14 214 pá 25.4. 11:5025.4. 18:57 9147*Z1
25 212 pá 25.4. 5:0725.4. 9:10 9147*MU
14 210 čt 24.4. 6:3924.4. 23:32 9147
 3  202 st 23.4. 5:1123.4. 20:21 9147
 3  212 út 22.4. 4:3123.4. 0:20 9147
 1  204 po 21.4. 5:2321.4. 23:06 9147
25 204 ne 20.4. 4:5320.4. 22:56 9147
 1  204 so 19.4. 5:2319.4. 23:06 9147
 1  201 pá 18.4. 4:4318.4. 22:11 9147
 3  201 čt 17.4. 6:0318.4. 0:00 9147
25 206 st 16.4. 4:3316.4. 12:20 9147*MU
17 221 út 15.4. 6:4816.4. 0:46 9147
17 229 po 14.4. 4:0814.4. 21:54 9147
17 216 ne 13.4. 4:2514.4. 0:50 9147
17 216 so 12.4. 4:2513.4. 0:50 9147
 3  216 pá 11.4. 4:5111.4. 22:04 9147
 5  201 čt 10.4. 5:3711.4. 0:15 9147
14 203 st 9.4. 15:0810.4. 0:46 9147
14 217 st 9.4. 6:199.4. 8:33 9147
24 209 út 8.4. 5:578.4. 19:35 9147
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.