Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 660 237 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 čt 5.12. 4:265.12. 20:41 9147
 3  209 st 4.12. 15:324.12. 20:10 9147
 3  205 st 4.12. 6:444.12. 9:04 9147
 1  202 út 3.12. 4:443.12. 18:58 9147
17 229 po 2.12. 6:183.12. 0:29 9147
17 221 pá 29.11. 4:2629.11. 20:41 9147
25 210 čt 28.11. 4:3428.11. 19:50 9147
17 226 st 27.11. 7:4428.11. 0:09 9147
17 221 út 26.11. 4:2626.11. 20:41 9147
 1  204 po 25.11. 4:5825.11. 20:56 9147
 3  202 ne 24.11. 4:3124.11. 23:59 9147
17 205 so 23.11. 5:2323.11. 22:34 9147
14 201 pá 22.11. 15:3023.11. 0:08 9147
17 205 pá 22.11. 7:2422.11. 9:36 9147
25 209 čt 21.11. 4:5321.11. 18:39 9147
25 203 st 20.11. 17:4021.11. 0:16 9147*Z1
17 201 st 20.11. 5:4320.11. 13:55 9147*MU*1
24 505 út 19.11. 18:2019.11. 19:56 9147*Z2
17 205 pá 15.11. 15:1615.11. 19:40 9147
 1  213 pá 15.11. 5:4815.11. 9:23 9147
17 208 čt 14.11. 6:5214.11. 22:34 9147
17 205 st 13.11. 15:1613.11. 19:40 9147
25 209 po 11.11. 4:5311.11. 18:59 9147
 3  203 ne 10.11. 4:5111.11. 0:19 9147
25 209 so 9.11. 8:4410.11. 0:16 9147
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. Podolská vodárna ZC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8180

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.