Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 412 986 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 po 28.9. 4:5928.9. 23:53 9147
 3  203 ne 27.9. 4:4528.9. 0:56 9147
 3  202 so 26.9. 4:2527.9. 0:36 9147
24 204 pá 25.9. 6:4725.9. 19:56 9147
17 411 čt 24.9. 11:3024.9. 15:20 9147*Z
 3  203 čt 24.9. 5:0524.9. 10:12 9147
17 216 st 23.9. 6:1023.9. 22:33 9147
24 204 út 22.9. 6:4722.9. 19:56 9147
17 201 po 21.9. 4:3921.9. 19:15 9147
 8  207 ne 20.9. 4:4921.9. 0:46 9147
17 204 so 19.9. 6:5420.9. 0:53 9147
17 223 pá 18.9. 6:5719.9. 0:13 9147
 3  208 st 16.9. 5:5116.9. 20:11 9147
 3  201 út 15.9. 4:2516.9. 0:16 9147
17 218 po 14.9. 6:1014.9. 22:33 9147
 3  203 ne 13.9. 4:3614.9. 1:02 9147
17 202 so 12.9. 8:5413.9. 0:33 9147
24 204 pá 11.9. 6:4711.9. 19:56 9147
24 204 čt 10.9. 13:2010.9. 19:56 9147*Z1
17 218 st 9.9. 6:109.9. 7:30 9147*MU*1
17 224 út 8.9. 7:138.9. 22:24 9147
17 211 po 7.9. 6:377.9. 21:21 9147
17 212 ne 6.9. 6:196.9. 20:06 9147
 3  202 so 5.9. 4:256.9. 0:36 9147
17 211 pá 4.9. 6:374.9. 21:21 9147
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda v Trojské ul. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.