Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 7. 5. 2008
Výrobní číslo: 9606
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 688 917 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 207 | dnes 6:26 | 30.4. 20:30 | 9147 | ||
25 | 204 | út 29.4. 6:05 | 29.4. 19:52 | 9147 | ||
17 | 230 | po 28.4. 4:28 | 28.4. 19:46 | 9147 | ||
1 | 203 | ne 27.4. 5:03 | 27.4. 21:26 | 9147 | ||
25 | 209 | so 26.4. 8:44 | 26.4. 21:47 | 9147 | ||
14 | 214 | pá 25.4. 11:50 | 25.4. 18:57 | 9147*Z1 | ||
25 | 212 | pá 25.4. 5:07 | 25.4. 9:10 | 9147*MU | ||
14 | 210 | čt 24.4. 6:39 | 24.4. 23:32 | 9147 | ||
3 | 202 | st 23.4. 5:11 | 23.4. 20:21 | 9147 | ||
3 | 212 | út 22.4. 4:31 | 23.4. 0:20 | 9147 | ||
1 | 204 | po 21.4. 5:23 | 21.4. 23:06 | 9147 | ||
25 | 204 | ne 20.4. 4:53 | 20.4. 22:56 | 9147 | ||
1 | 204 | so 19.4. 5:23 | 19.4. 23:06 | 9147 | ||
1 | 201 | pá 18.4. 4:43 | 18.4. 22:11 | 9147 | ||
3 | 201 | čt 17.4. 6:03 | 18.4. 0:00 | 9147 | ||
25 | 206 | st 16.4. 4:33 | 16.4. 12:20 | 9147*MU | ||
17 | 221 | út 15.4. 6:48 | 16.4. 0:46 | 9147 | ||
17 | 229 | po 14.4. 4:08 | 14.4. 21:54 | 9147 | ||
17 | 216 | ne 13.4. 4:25 | 14.4. 0:50 | 9147 | ||
17 | 216 | so 12.4. 4:25 | 13.4. 0:50 | 9147 | ||
3 | 216 | pá 11.4. 4:51 | 11.4. 22:04 | 9147 | ||
5 | 201 | čt 10.4. 5:37 | 11.4. 0:15 | 9147 | ||
14 | 203 | st 9.4. 15:08 | 10.4. 0:46 | 9147 | ||
14 | 217 | st 9.4. 6:19 | 9.4. 8:33 | 9147 | ||
24 | 209 | út 8.4. 5:57 | 8.4. 19:35 | 9147 |