Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 329 110 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 217 st 26.6. 4:1826.6. 18:32 9147
17 215 út 25.6. 5:5925.6. 22:15 9147
17 215 po 24.6. 5:5924.6. 22:15 9147
17 208 ne 23.6. 4:5823.6. 23:33 9147
 3  205 so 22.6. 5:0523.6. 0:56 9147
 3  217 pá 21.6. 4:4522.6. 0:56 9147
17 219 čt 20.6. 6:3621.6. 1:08 9147
17 201 st 19.6. 6:2419.6. 22:29 9147
17 207 út 18.6. 7:1219.6. 0:13 9147
17 215 po 17.6. 5:5917.6. 22:15 9147
17 210 ne 16.6. 5:1817.6. 0:13 9147
17 212 so 15.6. 4:3816.6. 0:33 9147
17 225 pá 14.6. 6:3615.6. 1:08 9147
17 229 čt 13.6. 15:1413.6. 21:00 9147
17 228 čt 13.6. 5:1613.6. 9:22 9147
 3  207 st 12.6. 5:5213.6. 0:16 9147
17 209 út 11.6. 4:5812.6. 0:13 9147
17 218 po 10.6. 13:4911.6. 0:43 9147
 3  212 po 10.6. 6:1910.6. 10:31 9147
17 205 so 1.6. 4:581.6. 18:30 9147*MU
 3  209 pá 31.5. 15:1531.5. 17:45 9147*MU
Rok 2014
20 313 út 5.8. 6:355.8. 10:03 9147*1
20 301 po 4.8. 4:534.8. 20:24 9147
20 306 ne 3.8. 5:164.8. 0:35 9147
 9  305 so 2.8. 7:283.8. 0:17 9147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.