Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 394 926 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 207 st 8.7. 6:368.7. 20:07 9147
24 205 út 7.7. 6:167.7. 19:46 9147
24 207 pá 3.7. 6:363.7. 20:07 9147
17 217 st 1.7. 6:111.7. 19:05 9147
17 221 út 30.6. 6:2130.6. 19:45 9147
24 206 po 29.6. 6:2729.6. 19:56 9147
 3  203 pá 26.6. 5:0526.6. 10:12 9147
 3  217 čt 25.6. 5:2425.6. 10:20 9147
17 229 st 24.6. 6:0024.6. 9:58 9147
17 218 po 22.6. 6:1022.6. 22:28 9147
17 215 pá 19.6. 5:3819.6. 19:49 9147
 3  205 čt 18.6. 4:4519.6. 0:36 9147
17 221 st 17.6. 6:4117.6. 21:06 9147
 3  217 út 16.6. 5:2416.6. 10:20 9147
17 215 po 15.6. 5:3815.6. 19:49 9147
 3  203 ne 14.6. 4:4515.6. 0:56 9147
 8  203 so 13.6. 7:3914.6. 0:53 9147
 3  201 pá 12.6. 4:2513.6. 0:16 9147
17 201 čt 11.6. 4:3911.6. 19:15 9147
17 217 st 10.6. 5:1911.6. 0:53 9147
17 223 út 9.6. 6:5710.6. 0:33 9147
 3  203 po 8.6. 5:058.6. 10:12 9147
 3  203 ne 7.6. 4:458.6. 0:56 9147
17 216 so 6.6. 5:196.6. 23:53 9147
17 217 pá 5.6. 5:196.6. 0:53 9147


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.