Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 349 585 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 pá 15.11. 5:5315.11. 23:53 9147
17 220 čt 14.11. 14:3615.11. 0:43 9147
25 216 út 12.11. 14:1512.11. 19:47 9147
25 216 út 12.11. 4:4812.11. 10:18 9147
25 216 po 11.11. 14:1511.11. 19:47 9147
 3  204 po 11.11. 6:4311.11. 9:10 9147
17 220 pá 8.11. 14:369.11. 0:43 9147
17 220 pá 8.11. 6:048.11. 10:00 9147
 3  204 čt 7.11. 14:357.11. 19:32 9147
 3  204 čt 7.11. 6:437.11. 9:10 9147
25 216 st 6.11. 14:156.11. 19:47 9147
25 216 st 6.11. 4:486.11. 10:18 9147
24 214 út 5.11. 15:195.11. 19:48 9147
24 208 út 5.11. 5:445.11. 10:02 9147
25 216 po 4.11. 14:154.11. 19:47 9147
14 204 po 4.11. 5:074.11. 10:30 9147
14 204 pá 1.11. 14:221.11. 21:47 9147
17 225 pá 1.11. 6:161.11. 9:24 9147
 3  204 čt 31.10. 14:3531.10. 19:32 9147
14 204 čt 31.10. 5:0731.10. 10:50 9147
 3  209 st 30.10. 15:1531.10. 0:36 9147
24 212 út 29.10. 6:2329.10. 19:28 9147
 8  208 ne 27.10. 9:3827.10. 23:19 9147
 8  209 so 26.10. 8:3527.10. 0:33 9147
24 215 pá 25.10. 6:3925.10. 19:58 9147


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.