
Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 7. 5. 2008
Výrobní číslo: 9606
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 726 462 km
| Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
| Počet míst k sezení: | 69 |
| Počet míst ke stání: | 210 |
| Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
| Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
| Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
| Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
| Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
| Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
| Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
| Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
| Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
| Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
| Řadič: | Ruční řadič HH263 |
| Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
| Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
| Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
| Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
| Vstupní napětí motoru: | =400 V |
| Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
| Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
| 25 | 211 | dnes 4:54 | 11.11. 20:02 | 9147 | ||
| 3 | 211 | po 10.11. 19:15 | 10.11. 23:59 | 9147*Z1 | ||
| 3 | 211 | po 10.11. 6:23 | 10.11. 17:15 | 9147*MU | ||
| 15 | 211 | ne 9.11. 4:44 | 9.11. 22:48 | 9147 | ||
| 25 | 204 | so 8.11. 4:34 | 8.11. 21:46 | 9147 | ||
| 1 | 206 | pá 7.11. 5:37 | 7.11. 21:25 | 9147 | ||
| 1 | 208 | čt 6.11. 4:43 | 6.11. 19:44 | 9147 | ||
| 15 | 202 | st 5.11. 6:29 | 6.11. 1:08 | 9147 | ||
| 24 | 207 | út 4.11. 15:27 | 4.11. 19:15 | 9147 | ||
| 1 | 209 | út 4.11. 6:11 | 4.11. 9:29 | 9147 | ||
| 1 | 209 | po 3.11. 15:07 | 3.11. 21:40 | 9147 | ||
| 1 | 205 | ne 2.11. 10:31 | 2.11. 21:15 | 9147 | ||
| 24 | 213 | pá 31.10. 6:28 | 31.10. 20:03 | 9147 | ||
| 24 | 210 | čt 30.10. 6:07 | 30.10. 19:44 | 9147 | ||
| 24 | 211 | st 29.10. 6:17 | 29.10. 19:53 | 9147 | ||
| 25 | 206 | út 28.10. 10:24 | 28.10. 22:15 | 9147 | ||
| 25 | 211 | po 27.10. 4:54 | 27.10. 20:02 | 9147 | ||
| 25 | 207 | ne 26.10. 10:29 | 26.10. 22:35 | 9147 | ||
| 36 | 208 | so 25.10. 4:38 | 25.10. 14:00 | 9147 | ||
| 17 | 229 | pá 24.10. 6:18 | 25.10. 0:28 | 9147 | ||
| 6+14 | 208 | čt 23.10. 5:06 | 24.10. 0:45 | 9147 | ||
| 6+14 | 218 | st 22.10. 4:37 | 23.10. 0:33 | 9147 | ||
| 15 | 217 | út 21.10. 6:02 | 22.10. 0:28 | 9147 | ||
| 3 | 212 | po 20.10. 4:31 | 21.10. 0:19 | 9147 | ||
| 15 | 201 | ne 19.10. 4:20 | 19.10. 23:28 | 9147 |