Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 576 762 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 dnes 14:4626.9. 19:21 9147
17 225 dnes 6:5526.9. 9:12 9147
25 204 po 25.9. 5:2725.9. 20:15 9147
 3  204 čt 21.9. 6:3021.9. 8:49 9147
 3  208 st 20.9. 15:1820.9. 22:04 9147
24 204 st 20.9. 6:1720.9. 8:45 9147
24 203 út 19.9. 6:2619.9. 19:17 9147
 3  204 po 18.9. 14:4618.9. 19:21 9147
17 225 po 18.9. 6:5518.9. 9:12 9147
17 227 pá 15.9. 6:3915.9. 8:56 9147
17 225 čt 14.9. 14:4714.9. 19:17 9147
 3  206 st 13.9. 4:2913.9. 19:37 9147
 8  210 út 12.9. 6:4012.9. 23:43 9147
 3  209 po 11.9. 4:4912.9. 0:21 9147
17 228 ne 10.9. 10:0411.9. 0:38 9147
17 227 so 9.9. 5:069.9. 20:40 9147
 7  207 pá 8.9. 6:158.9. 20:41 9147
 3  205 čt 7.9. 6:227.9. 21:35 9147
 7  203 st 6.9. 5:426.9. 20:07 9147
25 207 út 5.9. 5:565.9. 20:28 9147
 3  209 po 4.9. 4:495.9. 0:21 9147
17 201 ne 3.9. 4:393.9. 22:00 9147
 3  203 so 2.9. 4:273.9. 0:41 9147
 3  204 pá 1.9. 4:272.9. 0:01 9147
17 202 čt 31.8. 4:5931.8. 23:58 9147


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.