Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 332 695 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 220 út 23.7. 4:5823.7. 9:37 9147
17 219 po 22.7. 5:3723.7. 0:33 9147
17 210 ne 21.7. 5:1822.7. 0:13 9147
 3  208 so 20.7. 5:2520.7. 23:56 9147
 3  215 pá 19.7. 14:5120.7. 0:16 9147
24 201 čt 18.7. 6:1618.7. 19:38 9147
24 203 st 17.7. 6:3617.7. 19:58 9147
10 202 po 15.7. 5:5015.7. 20:33 9147
14 203 pá 12.7. 6:1512.7. 20:46 9147
17 209 čt 11.7. 6:2012.7. 1:08 9147
17 214 st 10.7. 4:1811.7. 0:53 9147
17 215 út 9.7. 6:259.7. 23:43 9147
 8  209 pá 5.7. 8:355.7. 12:55 9147*MU
17 212 čt 4.7. 6:104.7. 19:47 9147
 6  209 st 3.7. 14:283.7. 19:12 9147
 6  209 st 3.7. 5:173.7. 10:02 9147
14 202 út 2.7. 4:122.7. 22:43 9147
25 201 po 1.7. 5:331.7. 22:34 9147
10 211 ne 30.6. 18:1030.6. 21:10 9147*Z
17 217 st 26.6. 4:1826.6. 18:32 9147
17 215 út 25.6. 5:5925.6. 22:15 9147
17 215 po 24.6. 5:5924.6. 22:15 9147
17 208 ne 23.6. 4:5823.6. 23:33 9147
 3  205 so 22.6. 5:0523.6. 0:56 9147
 3  217 pá 21.6. 4:4522.6. 0:56 9147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.