Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 726 462 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 211 dnes 4:5411.11. 20:02 9147
 3  211 po 10.11. 19:1510.11. 23:59 9147*Z1
 3  211 po 10.11. 6:2310.11. 17:15 9147*MU
15 211 ne 9.11. 4:449.11. 22:48 9147
25 204 so 8.11. 4:348.11. 21:46 9147
 1  206 pá 7.11. 5:377.11. 21:25 9147
 1  208 čt 6.11. 4:436.11. 19:44 9147
15 202 st 5.11. 6:296.11. 1:08 9147
24 207 út 4.11. 15:274.11. 19:15 9147
 1  209 út 4.11. 6:114.11. 9:29 9147
 1  209 po 3.11. 15:073.11. 21:40 9147
 1  205 ne 2.11. 10:312.11. 21:15 9147
24 213 pá 31.10. 6:2831.10. 20:03 9147
24 210 čt 30.10. 6:0730.10. 19:44 9147
24 211 st 29.10. 6:1729.10. 19:53 9147
25 206 út 28.10. 10:2428.10. 22:15 9147
25 211 po 27.10. 4:5427.10. 20:02 9147
25 207 ne 26.10. 10:2926.10. 22:35 9147
36 208 so 25.10. 4:3825.10. 14:00 9147
17 229 pá 24.10. 6:1825.10. 0:28 9147
6+14 208 čt 23.10. 5:0624.10. 0:45 9147
6+14 218 st 22.10. 4:3723.10. 0:33 9147
15 217 út 21.10. 6:0222.10. 0:28 9147
 3  212 po 20.10. 4:3121.10. 0:19 9147
15 201 ne 19.10. 4:2019.10. 23:28 9147
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.