Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 499 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 205 pá 26.11. 7:2326.11. 19:25 9147
24 205 čt 25.11. 7:2325.11. 19:25 9147
 3  203 st 24.11. 7:1924.11. 18:09 9147
24 211 út 23.11. 6:2723.11. 20:11 9147
24 201 po 22.11. 6:4322.11. 20:41 9147
24 212 pá 19.11. 6:3519.11. 20:26 9147
24 210 čt 18.11. 6:1718.11. 19:59 9147
 3  203 st 17.11. 4:2917.11. 23:20 9147
 3  213 út 16.11. 4:2916.11. 21:34 9147
 3  205 po 15.11. 5:0916.11. 0:40 9147
 6  203 ne 14.11. 4:2915.11. 0:22 9147
3+26 207 so 13.11. 4:5113.11. 23:20 9147
 8  213 pá 12.11. 5:1713.11. 0:38 9147
17 219 čt 11.11. 6:5512.11. 0:28 9147
17 209 st 10.11. 5:5010.11. 9:39 9147
17 209 út 9.11. 15:279.11. 21:16 9147
17 209 út 9.11. 5:509.11. 9:39 9147
 3  217 po 8.11. 6:479.11. 0:20 9147
 3  207 ne 7.11. 10:247.11. 22:55 9147*MU*1
 3  207 so 6.11. 5:496.11. 10:20 9147*MU
17 209 pá 5.11. 15:275.11. 21:16 9147
17 209 pá 5.11. 5:505.11. 9:39 9147
17 203 čt 4.11. 4:454.11. 18:56 9147
 8  213 st 3.11. 5:174.11. 0:38 9147
17 224 út 2.11. 6:262.11. 18:40 9147*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Karlínskén náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.