Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9147

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 7. 5. 2008

Výrobní číslo: 9606

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 393 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 313 út 5.8. 6:355.8. 10:03 9147*1
20 301 po 4.8. 4:534.8. 20:24 9147
20 306 ne 3.8. 5:164.8. 0:35 9147
 9  305 so 2.8. 7:283.8. 0:17 9147
10 317 út 29.7. 6:4230.7. 0:15 9147
10 304 po 21.7. 4:3222.7. 0:34 9147
10 306 ne 20.7. 5:2721.7. 0:53 9147
20 303 so 19.7. 4:3620.7. 0:03 9147
20 303 pá 18.7. 5:0919.7. 0:35 9147
20 303 st 16.7. 5:0917.7. 0:35 9147
12 313 út 15.7. 6:1815.7. 21:34 9147
10 309 čt 10.7. 5:0111.7. 0:15 9147
14 320 st 9.7. 4:3210.7. 1:12 9147
20 303 út 8.7. 5:099.7. 0:35 9147
10 306 ne 6.7. 5:277.7. 0:53 9147
 9  302 so 5.7. 4:405.7. 23:58 9147
20 303 pá 4.7. 5:095.7. 0:35 9147
16 312 čt 3.7. 6:413.7. 21:49 9147
10 312 st 2.7. 5:292.7. 22:12 9147
20 306 po 30.6. 5:361.7. 0:55 9147
 9  304 ne 29.6. 7:3729.6. 21:57 9147
16 316 pá 20.6. 16:0120.6. 18:39 9147
16 317 pá 20.6. 6:1520.6. 9:15 9147
20 308 čt 19.6. 6:2719.6. 20:41 9147
10 323 st 18.6. 6:0918.6. 9:58 9147
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.