Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 7. 5. 2008
Výrobní číslo: 9606
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 657 567 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 209 | dnes 4:53 | 21.11. 18:39 | 9147 | ||
25 | 203 | st 20.11. 17:40 | 21.11. 0:16 | 9147*Z1 | ||
17 | 201 | st 20.11. 5:43 | 20.11. 13:55 | 9147*MU*1 | ||
24 | 505 | út 19.11. 18:20 | 19.11. 19:56 | 9147*Z2 | ||
17 | 205 | pá 15.11. 15:16 | 15.11. 19:40 | 9147 | ||
1 | 213 | pá 15.11. 5:48 | 15.11. 9:23 | 9147 | ||
17 | 208 | čt 14.11. 6:52 | 14.11. 22:34 | 9147 | ||
17 | 205 | st 13.11. 15:16 | 13.11. 19:40 | 9147 | ||
25 | 209 | po 11.11. 4:53 | 11.11. 18:59 | 9147 | ||
3 | 203 | ne 10.11. 4:51 | 11.11. 0:19 | 9147 | ||
25 | 209 | so 9.11. 8:44 | 10.11. 0:16 | 9147 | ||
17 | 205 | pá 8.11. 15:16 | 8.11. 19:40 | 9147 | ||
17 | 205 | pá 8.11. 7:24 | 8.11. 9:36 | 9147 | ||
25 | 209 | čt 7.11. 4:53 | 7.11. 18:39 | 9147 | ||
1 | 213 | st 6.11. 15:22 | 6.11. 21:12 | 9147 | ||
1 | 213 | st 6.11. 5:48 | 6.11. 9:23 | 9147 | ||
3 | 201 | út 5.11. 6:04 | 5.11. 19:34 | 9147 | ||
25 | 206 | po 4.11. 6:35 | 4.11. 22:17 | 9147 | ||
25 | 201 | ne 3.11. 4:33 | 3.11. 22:02 | 9147 | ||
25+30 | 219 | so 2.11. 8:44 | 3.11. 0:16 | 9147 | ||
17 | 213 | pá 1.11. 5:23 | 1.11. 18:32 | 9147 | ||
3 | 211 | čt 31.10. 5:11 | 1.11. 0:39 | 9147 | ||
3 | 203 | st 30.10. 6:24 | 30.10. 23:39 | 9147 | ||
25 | 209 | út 29.10. 4:53 | 29.10. 18:39 | 9147 | ||
3 | 203 | po 28.10. 4:51 | 29.10. 0:19 | 9147 |