Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 347 970 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 po 24.6. 6:3525.6. 1:05 9146
10 210 ne 23.6. 4:1623.6. 21:25 9146
10 203 so 22.6. 5:3723.6. 1:06 9146
10 201 pá 21.6. 5:2221.6. 20:40 9146
10 209 čt 20.6. 6:1820.6. 21:55 9146
 3  217 st 19.6. 4:4520.6. 0:56 9146
17 219 út 18.6. 6:3619.6. 1:08 9146
10 224 po 17.6. 5:1117.6. 20:31 9146
10 201 ne 16.6. 4:5617.6. 0:26 9146
10 201 so 15.6. 4:5616.6. 0:26 9146
17 218 pá 14.6. 13:4915.6. 0:43 9146
17 229 pá 14.6. 5:3714.6. 9:28 9146
 3  218 čt 13.6. 14:4413.6. 23:16 9146
24 214 čt 13.6. 7:1113.6. 9:22 9146
17 215 st 12.6. 6:4013.6. 0:33 9146
 3  218 út 11.6. 14:4411.6. 23:16 9146
 3  202 út 11.6. 7:2311.6. 9:47 9146
17 209 po 10.6. 4:5811.6. 0:13 9146
10 201 ne 9.6. 4:369.6. 20:45 9146*MU
10 204 so 8.6. 3:569.6. 1:09 9146
 8  207 pá 7.6. 6:207.6. 20:35 9146
 3  218 čt 6.6. 6:436.6. 9:10 9146
 3  206 st 5.6. 5:405.6. 19:42 9146
 3  209 út 4.6. 15:155.6. 0:36 9146
24 214 út 4.6. 7:114.6. 9:22 9146
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.