Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 474 371 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 212 so 17.4. 4:3517.4. 22:44 9146
17 219 pá 16.4. 6:2616.4. 22:43 9146
10 206 čt 15.4. 5:5315.4. 20:53 9146
10 212 st 14.4. 6:5314.4. 22:06 9146
10 202 út 13.4. 5:1013.4. 20:29 9146
10 202 po 12.4. 5:1012.4. 20:29 9146
10 212 ne 11.4. 4:3511.4. 22:44 9146
10 212 so 10.4. 4:3510.4. 22:44 9146
 3  213 pá 9.4. 4:259.4. 18:40 9146
10 216 čt 8.4. 4:378.4. 23:04 9146
16 217 st 7.4. 14:067.4. 21:01 9146
 3  205 čt 1.4. 12:301.4. 19:49 9146*Z
 3  203 čt 1.4. 6:221.4. 9:00 9146
17 218 st 31.3. 6:1631.3. 22:23 9146
17 208 út 30.3. 6:2130.3. 20:36 9146
16 203 po 29.3. 5:0129.3. 20:11 9146
16 209 ne 28.3. 9:1328.3. 22:39 9146
10 206 so 27.3. 4:3727.3. 21:05 9146
 3  203 pá 26.3. 14:2226.3. 19:40 9146
10 212 st 24.3. 4:5724.3. 23:03 9146
10 212 út 23.3. 4:5723.3. 23:03 9146
17 205 po 22.3. 5:4822.3. 22:33 9146
24 203 pá 19.3. 6:4719.3. 19:18 9146
24 206 čt 18.3. 5:5618.3. 19:46 9146
24 207 st 17.3. 6:1517.3. 20:25 9146
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.