Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 626 987 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 201 dnes 4:4220.7. 23:27 9146
10 213 pá 19.7. 15:1220.7. 1:06 9146
10 203 čt 18.7. 7:1318.7. 19:55 9146
17 205 st 17.7. 5:1617.7. 20:22 9146
17 206 út 16.7. 15:3216.7. 22:59 9146
 1  204 čt 11.7. 4:4311.7. 20:27 9146
10 208 st 10.7. 5:0110.7. 23:47 9146
10 207 út 9.7. 4:429.7. 20:33 9146
10 208 po 8.7. 17:308.7. 23:47 9146*Z1
17 204 pá 5.7. 20:205.7. 23:54 9146*Z2
 8  702 čt 4.7. 17:454.7. 19:47 9146*Z3
Zvl 229 út 2.7. 20:302.7. 23:30 9146
 1  204 po 1.7. 4:431.7. 20:27 9146
10 210 ne 30.6. 5:431.7. 0:27 9146
10 204 so 29.6. 5:4330.6. 0:27 9146
25 203 pá 28.6. 7:0328.6. 22:41 9146
 1  202 čt 27.6. 4:4427.6. 18:58 9146
 3  212 st 26.6. 5:4227.6. 0:22 9146
 1  210 út 25.6. 5:3725.6. 21:57 9146
25 212 po 24.6. 14:5524.6. 22:17 9146
25 212 po 24.6. 6:0624.6. 9:42 9146
 1  202 pá 21.6. 4:4421.6. 18:58 9146
10 211 čt 20.6. 5:0120.6. 21:45 9146
10 203 st 19.6. 14:3519.6. 23:27 9146
 1  204 út 18.6. 4:5818.6. 20:57 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.