Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 575 051 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 čt 12.1. 7:3612.1. 20:11 9146
24 213 st 11.1. 7:3611.1. 20:11 9146
24 208 út 10.1. 6:4610.1. 19:30 9146
17 423 pá 6.1. 12:206.1. 13:25 9146*Z1
24 206 pá 6.1. 6:366.1. 10:30 9146*MU
 3  210 čt 5.1. 6:215.1. 19:25 9146
 3  210 st 4.1. 6:214.1. 19:25 9146
24 203 út 3.1. 6:063.1. 20:41 9146
24 206 po 2.1. 6:362.1. 20:56 9146
Rok 2022
24 206 pá 30.12. 6:3630.12. 20:56 9146
24 208 čt 29.12. 6:5629.12. 19:10 9146
24 202 st 28.12. 6:0628.12. 20:11 9146
24 211 út 27.12. 7:2627.12. 19:40 9146
 3  203 pá 23.12. 7:1923.12. 18:09 9146
24 201 čt 22.12. 6:1622.12. 19:30 9146
24 206 st 21.12. 7:0821.12. 19:58 9146
24 202 út 20.12. 6:2620.12. 19:40 9146
24 202 po 19.12. 6:2619.12. 19:40 9146
24 202 pá 16.12. 6:2616.12. 19:40 9146
24 202 čt 15.12. 6:2615.12. 19:40 9146
24 202 st 14.12. 6:2614.12. 19:40 9146
24 203 út 13.12. 6:3613.12. 20:19 9146
24 203 po 12.12. 6:3612.12. 19:49 9146
24 203 pá 9.12. 6:369.12. 19:49 9146
 3  203 čt 8.12. 7:198.12. 18:09 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.