Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 421 751 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 st 8.7. 13:328.7. 20:16 9146
24 208 st 8.7. 5:568.7. 10:29 9146
10 207 út 7.7. 5:438.7. 0:04 9146
16 201 po 6.7. 4:237.7. 0:38 9146
 8  203 ne 5.7. 9:396.7. 0:53 9146
10 203 so 4.7. 4:365.7. 0:04 9146
16 207 pá 3.7. 5:144.7. 1:37 9146
10 203 čt 2.7. 5:112.7. 20:19 9146
16 215 st 1.7. 4:231.7. 21:30 9146
16 207 út 30.6. 5:141.7. 1:37 9146
10 208 po 29.6. 5:5329.6. 21:08 9146
10 205 ne 28.6. 4:5729.6. 0:24 9146
10 208 so 27.6. 5:5628.6. 1:04 9146
10 206 pá 26.6. 5:4427.6. 0:24 9146
17 201 čt 25.6. 4:3925.6. 19:15 9146
10 213 st 24.6. 6:5925.6. 1:04 9146
10 202 út 23.6. 4:5723.6. 20:29 9146
10 213 po 22.6. 6:5923.6. 1:04 9146
10 201 ne 21.6. 4:3622.6. 0:05 9146
10 212 so 20.6. 5:1621.6. 0:46 9146
10 202 pá 19.6. 4:5719.6. 20:29 9146
17 216 čt 18.6. 5:4818.6. 22:14 9146
24 216 st 17.6. 7:1117.6. 9:28 9146
16 215 út 16.6. 5:1416.6. 20:41 9146
10 202 po 15.6. 4:5715.6. 20:29 9146


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.