Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 552 236 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 215 pá 17.6. 6:5917.6. 9:11 9146
 1  216 čt 16.6. 7:2916.6. 9:53 9146
17 215 st 15.6. 6:5915.6. 9:11 9146
24 213 út 14.6. 7:0014.6. 8:45 9146
 8  210 po 13.6. 14:3013.6. 19:35 9146
25 216 po 13.6. 6:4513.6. 10:09 9146
 1  212 pá 10.6. 15:2210.6. 20:11 9146
24 213 pá 10.6. 7:0010.6. 8:45 9146
 1  207 čt 9.6. 6:259.6. 8:48 9146
 1  212 st 8.6. 15:228.6. 20:11 9146
24 213 st 8.6. 7:008.6. 8:45 9146
 8  210 út 7.6. 14:307.6. 19:35 9146
 1  216 út 7.6. 7:297.6. 9:53 9146
 3  211 po 6.6. 6:026.6. 19:13 9146
 1  212 pá 3.6. 15:223.6. 20:11 9146
 1  207 pá 3.6. 6:253.6. 8:48 9146
 1  212 čt 2.6. 15:222.6. 20:11 9146
 1  207 čt 2.6. 6:252.6. 8:48 9146
24 209 st 1.6. 14:431.6. 19:50 9146
 1  212 st 1.6. 6:571.6. 9:23 9146
24 209 út 31.5. 14:4331.5. 19:50 9146
 8  210 út 31.5. 5:0331.5. 10:05 9146
24 209 po 30.5. 14:4330.5. 19:50 9146
24 209 po 30.5. 5:5830.5. 9:25 9146
 1  212 pá 27.5. 15:2227.5. 20:11 9146


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.