Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 373 965 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 214 po 11.11. 15:1911.11. 19:48 9146
24 208 po 11.11. 5:4411.11. 10:02 9146
17 208 pá 8.11. 15:128.11. 21:37 9146
17 208 pá 8.11. 5:298.11. 9:28 9146
25 216 čt 7.11. 14:157.11. 19:47 9146
24 208 čt 7.11. 5:447.11. 10:02 9146
14 204 st 6.11. 14:227.11. 0:14 9146
17 225 st 6.11. 6:166.11. 9:24 9146
17 225 út 5.11. 14:485.11. 19:15 9146
10 205 út 5.11. 6:095.11. 9:28 9146
 3  204 po 4.11. 14:354.11. 19:32 9146
10 210 po 4.11. 6:484.11. 10:08 9146
17 225 pá 1.11. 14:481.11. 19:15 9146
14 204 pá 1.11. 5:071.11. 10:40 9146
10 210 čt 31.10. 15:2131.10. 22:07 9146
10 205 čt 31.10. 6:0931.10. 9:28 9146
 3  204 st 30.10. 14:3530.10. 19:32 9146
10 210 st 30.10. 6:4830.10. 10:08 9146
17 225 út 29.10. 14:4829.10. 19:15 9146
10 210 út 29.10. 6:4829.10. 10:08 9146
10 206 pá 25.10. 5:1125.10. 18:08 9146
10 216 čt 24.10. 6:2724.10. 19:28 9146
24 213 st 23.10. 6:3123.10. 19:38 9146
24 213 út 22.10. 6:3122.10. 19:38 9146
17+34 234 pá 18.10. 6:0518.10. 22:42 9146


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.