Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 459 341 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 212 pá 15.1. 4:5315.1. 20:25 9146
10 212 čt 14.1. 6:5314.1. 22:06 9146
16 212 st 13.1. 4:5313.1. 20:25 9146
16 206 út 12.1. 6:1912.1. 22:24 9146
 3  203 po 11.1. 14:2211.1. 19:40 9146
10 202 pá 8.1. 5:118.1. 20:29 9146
10 212 čt 7.1. 6:537.1. 22:06 9146
16 212 st 6.1. 4:536.1. 20:25 9146
10 204 út 5.1. 5:325.1. 20:58 9146
16 206 po 4.1. 6:194.1. 22:24 9146
25 206 ne 3.1. 4:123.1. 21:19 9146
16 205 so 2.1. 5:232.1. 23:17 9146
10 201 pá 1.1. 7:371.1. 23:04 9146
Rok 2020
10 202 čt 31.12. 5:1131.12. 20:29 9146
17 217 st 30.12. 6:0630.12. 22:14 9146
17 223 út 29.12. 4:1929.12. 21:10 9146
10 216 po 28.12. 4:3728.12. 23:04 9146
10 201 ne 27.12. 4:5627.12. 23:04 9146
10 210 so 26.12. 4:1426.12. 22:24 9146
16 208 pá 25.12. 6:2125.12. 23:37 9146
10+94 260 čt 24.12. 4:3625.12. 0:55 9146
17 223 st 23.12. 4:1923.12. 21:10 9146
10 216 út 22.12. 4:3722.12. 23:04 9146
10 206 po 21.12. 5:5321.12. 20:54 9146
16 217 pá 18.12. 4:2318.12. 11:07 9146


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.