Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 322 530 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 čt 21.2. 5:4722.2. 0:53 9146
17 201 st 20.2. 6:2420.2. 22:29 9146
 3  206 út 19.2. 6:0119.2. 21:56 9146
24 214 po 18.2. 15:1918.2. 19:48 9146
17 222 čt 14.2. 4:3815.2. 0:33 9146
17 219 st 13.2. 6:3614.2. 1:08 9146
17 214 út 12.2. 17:1512.2. 23:53 9146*Z
17 222 út 12.2. 4:3812.2. 9:00 9146*MU
24 202 po 11.2. 6:5511.2. 18:02 9146
24 202 čt 7.2. 6:557.2. 18:02 9146
 1  807 st 6.2. 6:306.2. 8:40 9146*Z1
 3  203 po 4.2. 5:244.2. 7:45 9146*MU
17 213 ne 3.2. 5:384.2. 0:53 9146
 3  202 so 2.2. 4:252.2. 22:11 9146
 3  209 pá 1.2. 15:152.2. 0:36 9146
17 208 čt 31.1. 15:1231.1. 21:37 9146
17 202 čt 31.1. 5:1831.1. 9:56 9146
17 220 st 30.1. 14:3631.1. 0:43 9146
17 202 st 30.1. 5:1830.1. 9:56 9146
17 208 út 29.1. 15:1229.1. 21:37 9146
 3  209 út 29.1. 5:0529.1. 9:50 9146
17 208 po 28.1. 15:1228.1. 21:37 9146
17 220 po 28.1. 6:0428.1. 10:00 9146
17 208 pá 25.1. 15:1225.1. 21:37 9146
17 202 pá 25.1. 5:1825.1. 9:56 9146
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9435

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.