Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 358 965 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 215 pá 23.8. 4:5724.8. 0:05 9146
 3  207 čt 22.8. 6:5123.8. 0:56 9146
 3  214 po 19.8. 5:2419.8. 12:40 9146*MU
 8  202 ne 18.8. 4:0919.8. 0:19 9146
10 204 so 17.8. 4:1418.8. 1:06 9146
24 212 pá 16.8. 14:5616.8. 19:18 9146
24 203 čt 15.8. 6:3615.8. 19:58 9146
24 201 st 14.8. 6:1614.8. 19:38 9146
24 203 út 13.8. 6:3613.8. 19:58 9146
10 217 po 12.8. 5:2713.8. 0:45 9146
10 203 ne 11.8. 4:5612.8. 0:05 9146
 3  202 so 10.8. 4:2510.8. 22:11 9146
 3  214 pá 9.8. 5:249.8. 21:56 9146
25 201 čt 8.8. 5:338.8. 22:34 9146
 3  214 st 7.8. 5:247.8. 21:56 9146
10 213 út 6.8. 4:547.8. 1:07 9146
17 210 po 5.8. 5:595.8. 22:15 9146
17 208 ne 4.8. 4:584.8. 23:33 9146
10 201 so 3.8. 5:564.8. 0:46 9146
10 213 pá 2.8. 4:372.8. 20:40 9146
 3  207 čt 1.8. 6:512.8. 0:56 9146
17 222 po 29.7. 6:0429.7. 14:55 9146*MU
17 212 ne 28.7. 4:1828.7. 23:46 9146
25 208 so 27.7. 4:5027.7. 23:03 9146
17 212 pá 26.7. 16:3027.7. 0:06 9146*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9125

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.