Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 519 386 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 ne 5.12. 5:096.12. 0:00 9146
 6  202 so 4.12. 5:085.12. 0:02 9146
17 205 pá 3.12. 5:053.12. 21:23 9146
 3  217 čt 2.12. 6:473.12. 0:20 9146
17 201 st 1.12. 4:261.12. 18:51 9146
10 203 út 30.11. 15:301.12. 1:08 9146*Z1
10 222 po 29.11. 5:4930.11. 0:48 9146
10 207 ne 28.11. 9:1929.11. 0:48 9146
10 219 pá 26.11. 6:0326.11. 9:20 9146
10 202 čt 25.11. 6:1325.11. 18:51 9146
17 212 st 24.11. 15:3924.11. 19:55 9146
Cvič 231 st 24.11. 6:0024.11. 14:00 9146
17 213 pá 19.11. 5:3519.11. 23:30 9146*MU*1
17 224 čt 18.11. 6:2618.11. 20:53 9146
 3  218 út 16.11. 6:1216.11. 8:41 9146
17 212 po 15.11. 15:3915.11. 19:55 9146
10 219 po 15.11. 6:0315.11. 9:20 9146
17 203 pá 12.11. 4:4612.11. 18:56 9146
17 208 čt 11.11. 5:5612.11. 0:18 9146
17 219 st 10.11. 6:5511.11. 0:28 9146
10 204 út 9.11. 6:369.11. 19:10 9146
10 204 po 8.11. 6:368.11. 19:10 9146
17 210 ne 7.11. 11:327.11. 21:16 9146
 6  201 so 6.11. 5:086.11. 21:12 9146
10 222 pá 5.11. 5:496.11. 0:48 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = konflikt cestujících, zásah PČR, Kobylisy DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.