Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 653 012 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  201 čt 5.12. 4:335.12. 19:01 9146
10 214 st 4.12. 5:275.12. 1:06 9146
10 218 út 3.12. 13:573.12. 19:56 9146
25 212 út 3.12. 6:063.12. 9:42 9146
25 205 po 2.12. 5:382.12. 21:03 9146
25 205 ne 1.12. 4:341.12. 22:02 9146
10 207 so 30.11. 6:441.12. 0:46 9146
12 208 pá 29.11. 8:3029.11. 20:19 9146*Z1
 1  206 čt 28.11. 6:4828.11. 22:30 9146
17 222 st 27.11. 4:4627.11. 18:28 9146
17 224 út 26.11. 5:2626.11. 23:49 9146
10 203 po 25.11. 14:3725.11. 23:26 9146
 1  212 po 25.11. 6:0125.11. 9:30 9146
10 209 ne 24.11. 5:0124.11. 22:14 9146
10 204 so 23.11. 4:4024.11. 0:26 9146
10 209 pá 22.11. 4:4123.11. 0:26 9146
10 214 čt 21.11. 5:2722.11. 1:18 9146
10 209 st 20.11. 4:4121.11. 0:26 9146
25 203 út 19.11. 6:0520.11. 0:16 9146
25 205 po 18.11. 4:3318.11. 22:02 9146
 3  204 ne 17.11. 5:1118.11. 0:39 9146
10 201 so 16.11. 4:4016.11. 23:26 9146
10 213 pá 15.11. 5:1916.11. 0:46 9146
10 205 čt 14.11. 4:2014.11. 23:46 9146
10 209 st 13.11. 4:4114.11. 0:26 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.