Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 605 192 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 po 26.2. 14:5726.2. 19:15 9146
12 209 so 24.2. 10:2024.2. 12:40 9146*Z1
10 218 pá 23.2. 13:5623.2. 19:55 9146
 6  203 pá 23.2. 5:1723.2. 9:35 9146
10 213 čt 22.2. 5:1823.2. 0:47 9146
10 202 st 21.2. 6:3321.2. 20:25 9146
10 202 út 20.2. 6:3320.2. 20:25 9146
 8  204 po 19.2. 5:0719.2. 19:22 9146
24 206 čt 15.2. 5:5815.2. 18:34 9146
10 209 st 14.2. 5:4315.2. 0:49 9146
10 214 út 13.2. 6:2313.2. 22:19 9146
10 203 po 12.2. 4:4112.2. 20:25 9146
10 204 ne 11.2. 19:0212.2. 1:04 9146
17 203 so 10.2. 8:2210.2. 23:09 9146
14 202 pá 9.2. 6:1910.2. 0:09 9146
 3  207 čt 8.2. 4:518.2. 22:20 9146
10 218 st 7.2. 4:197.2. 23:09 9146
10 209 út 6.2. 5:437.2. 0:49 9146
10 202 po 5.2. 4:225.2. 23:29 9146
10 209 ne 4.2. 5:215.2. 0:09 9146
10 202 so 3.2. 5:013.2. 23:49 9146
 3  209 pá 2.2. 7:303.2. 0:40 9146*Z2
10 216 čt 1.2. 6:431.2. 19:25 9146
24 206 út 30.1. 5:5830.1. 18:34 9146
10 209 po 29.1. 5:4330.1. 0:49 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.