Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 390 221 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 201 ne 29.3. 4:3629.3. 23:46 9146
12 206 so 28.3. 4:5928.3. 22:16 9146
15+16 231 pá 27.3. 4:2327.3. 22:33 9146
10 215 čt 26.3. 4:5727.3. 0:05 9146
10 216 pá 20.3. 6:2720.3. 19:29 9146
 3  209 čt 19.3. 5:0519.3. 9:51 9146
 8  215 st 18.3. 5:0419.3. 0:54 9146
 3  209 út 17.3. 15:1518.3. 0:37 9146
24 208 pá 13.3. 14:3113.3. 18:50 9146
24 208 pá 13.3. 5:4413.3. 10:02 9146
24 208 čt 12.3. 14:3112.3. 18:50 9146
24 208 čt 12.3. 5:4412.3. 10:02 9146
10 210 st 11.3. 15:2111.3. 22:07 9146
 3  209 st 11.3. 5:0511.3. 9:50 9146
10 210 út 10.3. 15:2110.3. 22:07 9146
10 210 út 10.3. 6:4810.3. 10:08 9146
10 210 po 9.3. 15:219.3. 22:07 9146
 3  204 po 9.3. 6:439.3. 9:10 9146
 3  204 pá 6.3. 14:356.3. 19:32 9146
24 208 pá 6.3. 5:446.3. 10:02 9146
24 214 čt 5.3. 15:195.3. 19:48 9146
17 220 čt 5.3. 6:045.3. 10:00 9146
10 216 st 4.3. 6:274.3. 19:28 9146
10 206 út 3.3. 5:113.3. 18:08 9146
10 202 po 2.3. 4:363.3. 0:05 9146


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.