Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9146

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 9605

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 364 526 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
ZkJ 280 st 27.6. 9:0027.6. 10:00 9146
Rok 2017
ZkJ 280 po 4.9. 8:004.9. 9:00 9146
Rok 2016
ZkJ 037 pá 19.2. 7:0019.2. 12:00 9146
Rok 2014
16 310 út 5.8. 5:455.8. 22:04 9146*1
16 310 ne 20.7. 5:3920.7. 19:27 9146
16 306 so 19.7. 5:5919.7. 22:43 9146
 7  311 pá 18.7. 5:2118.7. 22:03 9146
20 306 čt 17.7. 5:3618.7. 0:55 9146
20 301 út 15.7. 4:5315.7. 20:24 9146
12 307 po 14.7. 5:1215.7. 1:09 9146
20 301 pá 11.7. 4:5311.7. 20:24 9146
 7  306 čt 10.7. 4:5410.7. 21:13 9146
12 305 út 8.7. 5:029.7. 0:45 9146
10 307 ne 6.7. 5:477.7. 1:15 9146
10 307 so 5.7. 4:476.7. 0:15 9146
20 313 po 30.6. 6:3530.6. 10:03 9146
 9  307 ne 29.6. 8:0230.6. 0:37 9146
20 305 so 28.6. 5:1629.6. 0:35 9146
14 303 út 24.6. 6:4724.6. 22:27 9146
 9  308 ne 22.6. 5:2023.6. 0:30 9146
20 305 pá 20.6. 6:0721.6. 0:35 9146
16 302 čt 19.6. 5:3219.6. 21:43 9146
10 309 st 18.6. 4:3118.6. 20:55 9146
12 305 út 17.6. 5:0118.6. 0:45 9146
20 306 po 16.6. 6:1117.6. 0:55 9146
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.