Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9145

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Čedok (od 16. 12. 2018 do 19. 1. 2021)

Čedok

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Armaniexchange.com (od 20. 1. 2018 do 15. 12. 2018)

Armaniexchange.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 24. 4. 2008

Výrobní číslo: 9604

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 578 943 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 212 dnes 6:3528.6. 20:26 9145
24 212 po 27.6. 6:3527.6. 20:26 9145
24 212 pá 24.6. 6:3524.6. 20:26 9145
24 212 čt 23.6. 6:3523.6. 20:26 9145
24 205 st 22.6. 7:2322.6. 19:25 9145
 3  203 út 21.6. 7:1921.6. 18:09 9145
 6  201 po 20.6. 18:2520.6. 21:28 9145*Z1
24 208 po 20.6. 6:0720.6. 18:05 9145
24 210 pá 17.6. 6:1817.6. 19:59 9145
17 208 čt 16.6. 4:2516.6. 22:28 9145
 3  205 st 15.6. 5:0916.6. 0:40 9145
17 216 út 14.6. 5:0515.6. 0:38 9145
17 208 po 13.6. 4:2514.6. 0:08 9145
12+17 204 ne 12.6. 4:2412.6. 23:50 9145
12+17 201 so 11.6. 5:1712.6. 0:45 9145
 3  211 pá 10.6. 6:0210.6. 19:13 9145
24 210 čt 9.6. 6:189.6. 19:59 9145
 3  218 st 8.6. 6:128.6. 8:41 9145
 3  203 út 7.6. 7:197.6. 18:09 9145
 8  207 po 6.6. 4:136.6. 19:15 9145
 8  206 ne 5.6. 4:536.6. 0:38 9145
 3  206 so 4.6. 5:295.6. 0:20 9145
 1  205 pá 3.6. 6:053.6. 21:29 9145
25 213 čt 2.6. 4:152.6. 20:04 9145
17 216 st 1.6. 5:052.6. 0:38 9145
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.