Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9145

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Čedok (od 16. 12. 2018 do 19. 1. 2021)

Čedok

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Armaniexchange.com (od 20. 1. 2018 do 15. 12. 2018)

Armaniexchange.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 24. 4. 2008

Výrobní číslo: 9604

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 676 222 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 208 po 27.11. 6:2327.11. 19:41 9145
10 206 ne 26.11. 4:5927.11. 0:49 9145
10 209 so 25.11. 7:1925.11. 23:52 9145
17 229 pá 24.11. 4:3725.11. 0:26 9145
17 229 čt 23.11. 4:3724.11. 0:26 9145
14 207 st 22.11. 4:5822.11. 23:54 9145
 3  204 út 21.11. 4:3122.11. 0:00 9145
10 213 po 20.11. 5:1721.11. 0:49 9145
10 212 ne 19.11. 5:5319.11. 22:56 9145
10 212 so 18.11. 6:1318.11. 22:56 9145
10 206 pá 17.11. 4:3318.11. 0:36 9145
 3  204 čt 16.11. 4:3117.11. 0:00 9145
25 209 st 15.11. 14:2316.11. 0:56 9145
25 216 st 15.11. 6:5615.11. 10:21 9145
17 224 út 14.11. 5:4514.11. 19:33 9145*Z1
14 216 po 13.11. 17:4014.11. 0:46 9145*Z2
10 205 po 6.11. 4:196.11. 7:15 9145*MU
10 204 ne 5.11. 4:196.11. 1:04 9145
10 201 so 4.11. 4:424.11. 23:29 9145
10 205 pá 3.11. 4:193.11. 23:49 9145
10 214 čt 2.11. 5:303.11. 1:04 9145
 9  212 st 1.11. 15:241.11. 23:50 9145
 3  201 st 1.11. 6:541.11. 9:27 9145
 9  224 út 31.10. 5:2131.10. 19:01 9145
17 232 po 30.10. 5:1931.10. 0:59 9145
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8496+8478
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.