Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9145

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Čedok (od 16. 12. 2018 do současnosti)

Čedok

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Armaniexchange.com (od 20. 1. 2018 do 15. 12. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 24. 4. 2008

Výrobní číslo: 9604

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 486 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  212 út 7.4. 5:517.4. 23:16 9145
 8  211 po 6.4. 5:066.4. 23:33 9145
 3  205 ne 5.4. 5:256.4. 0:56 9145
17 202 so 4.4. 8:535.4. 0:53 9145
24 208 pá 3.4. 6:463.4. 18:48 9145
24 203 čt 2.4. 5:562.4. 20:16 9145
17 215 st 1.4. 5:431.4. 21:22 9145
24 203 út 31.3. 5:5631.3. 20:16 9145
 3  212 po 30.3. 5:5130.3. 23:16 9145
25 208 ne 29.3. 4:5029.3. 22:05 9145
17 218 so 28.3. 8:2329.3. 0:13 9145
25 210 pá 27.3. 4:3227.3. 20:42 9145
17 209 čt 26.3. 4:3826.3. 22:15 9145
17 223 st 25.3. 7:0525.3. 22:35 9145
17 215 po 23.3. 5:4323.3. 21:22 9145
12 201 ne 22.3. 10:2822.3. 21:01 9145
12 203 so 21.3. 5:5821.3. 21:31 9145
Cvič 223 pá 20.3. 14:0020.3. 22:00 9145
17 204 st 18.3. 6:4018.3. 18:37 9145
 3  212 út 17.3. 4:2517.3. 6:55 9145*MU
 3  206 po 16.3. 6:0116.3. 21:56 9145
17 204 ne 15.3. 15:3016.3. 0:33 9145*Z
Cvič 207 ne 15.3. 6:0015.3. 14:00 9145
Cvič 207 so 14.3. 6:0014.3. 14:00 9145
14 210 pá 13.3. 5:1213.3. 22:06 9145
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.