Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9145

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 24. 4. 2008

Výrobní číslo: 9604

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 348 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 po 22.1. 14:3622.1. 21:22 9145
17 203 po 22.1. 5:1922.1. 9:40 9145
17 214 čt 18.1. 6:2018.1. 19:38 9145
17 211 st 17.1. 6:2418.1. 0:24 9145
17 220 út 16.1. 4:1916.1. 22:44 9145
17 203 po 15.1. 14:3615.1. 21:23 9145
17 231 po 15.1. 4:5915.1. 9:21 9145
17 203 ne 14.1. 12:2415.1. 0:44 9145
3 206 so 13.1. 4:3613.1. 23:03 9145
17 211 pá 12.1. 5:5412.1. 21:38 9145
17 204 čt 11.1. 4:3912.1. 1:09 9145
17 201 st 10.1. 6:2410.1. 22:16 9145
17 214 út 9.1. 6:309.1. 19:43 9145
17 203 po 8.1. 4:198.1. 9:15 9145*MU
17 220 ne 7.1. 4:398.1. 0:14 9145
17 205 so 6.1. 5:197.1. 0:54 9145
17 216 pá 5.1. 6:506.1. 0:54 9145
17 224 st 3.1. 6:053.1. 19:13 9145
17 211 út 2.1. 6:052.1. 21:01 9145
Rok 2017
17+95 251 ne 31.12. 6:441.1. 6:41 9145
17 212 so 30.12. 5:5931.12. 0:34 9145
Cvič 221 pá 29.12. 14:0029.12. 22:00 9145
Cvič 244 pá 29.12. 6:0029.12. 13:59 9145
Cvič 221 čt 28.12. 14:0028.12. 22:00 9145
Cvič 207 čt 28.12. 6:0028.12. 13:59 9145
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.