Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9145

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Čedok (od 16. 12. 2018 do 19. 1. 2021)

Čedok

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Armaniexchange.com (od 20. 1. 2018 do 15. 12. 2018)

Armaniexchange.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 24. 4. 2008

Výrobní číslo: 9604

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 607 593 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 229 dnes 5:577.12. 18:51 9145
12+14 201 út 6.12. 6:257.12. 0:48 9145
 8  207 po 5.12. 6:075.12. 20:15 9145
 3  206 ne 4.12. 5:325.12. 0:19 9145
 3  211 pá 2.12. 6:002.12. 19:12 9145
17 203 čt 1.12. 6:151.12. 23:47 9145
25 212 st 30.11. 4:1330.11. 23:00 9145
17 213 út 29.11. 4:2630.11. 0:37 9145
 8  215 po 28.11. 15:0029.11. 0:59 9145
 3  214 po 28.11. 4:5228.11. 9:37 9145
 8  207 ne 27.11. 9:2827.11. 23:20 9145
12+14 233 so 26.11. 5:0327.11. 0:44 9145
 8  213 pá 25.11. 4:4526.11. 0:39 9145
 3  217 čt 24.11. 6:4725.11. 0:19 9145
25 201 st 23.11. 6:2223.11. 9:47 9145
24 204 po 14.11. 6:3614.11. 17:40 9145*MU
 8  201 ne 13.11. 4:3314.11. 0:37 9145
 3  206 so 12.11. 5:3213.11. 0:19 9145
 3  211 pá 11.11. 6:0011.11. 19:12 9145
24 201 čt 10.11. 6:1610.11. 19:58 9145
24 202 st 9.11. 14:529.11. 20:11 9145
 8  215 st 9.11. 6:209.11. 9:09 9145
24 202 út 8.11. 14:528.11. 20:11 9145
24 207 út 8.11. 6:068.11. 9:41 9145
17 208 po 7.11. 6:347.11. 19:40 9145
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.