Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 24. 4. 2008
Výrobní číslo: 9604
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 676 222 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 208 | po 27.11. 6:23 | 27.11. 19:41 | 9145 | ||
10 | 206 | ne 26.11. 4:59 | 27.11. 0:49 | 9145 | ||
10 | 209 | so 25.11. 7:19 | 25.11. 23:52 | 9145 | ||
17 | 229 | pá 24.11. 4:37 | 25.11. 0:26 | 9145 | ||
17 | 229 | čt 23.11. 4:37 | 24.11. 0:26 | 9145 | ||
14 | 207 | st 22.11. 4:58 | 22.11. 23:54 | 9145 | ||
3 | 204 | út 21.11. 4:31 | 22.11. 0:00 | 9145 | ||
10 | 213 | po 20.11. 5:17 | 21.11. 0:49 | 9145 | ||
10 | 212 | ne 19.11. 5:53 | 19.11. 22:56 | 9145 | ||
10 | 212 | so 18.11. 6:13 | 18.11. 22:56 | 9145 | ||
10 | 206 | pá 17.11. 4:33 | 18.11. 0:36 | 9145 | ||
3 | 204 | čt 16.11. 4:31 | 17.11. 0:00 | 9145 | ||
25 | 209 | st 15.11. 14:23 | 16.11. 0:56 | 9145 | ||
25 | 216 | st 15.11. 6:56 | 15.11. 10:21 | 9145 | ||
17 | 224 | út 14.11. 5:45 | 14.11. 19:33 | 9145*Z1 | ||
14 | 216 | po 13.11. 17:40 | 14.11. 0:46 | 9145*Z2 | ||
10 | 205 | po 6.11. 4:19 | 6.11. 7:15 | 9145*MU | ||
10 | 204 | ne 5.11. 4:19 | 6.11. 1:04 | 9145 | ||
10 | 201 | so 4.11. 4:42 | 4.11. 23:29 | 9145 | ||
10 | 205 | pá 3.11. 4:19 | 3.11. 23:49 | 9145 | ||
10 | 214 | čt 2.11. 5:30 | 3.11. 1:04 | 9145 | ||
9 | 212 | st 1.11. 15:24 | 1.11. 23:50 | 9145 | ||
3 | 201 | st 1.11. 6:54 | 1.11. 9:27 | 9145 | ||
9 | 224 | út 31.10. 5:21 | 31.10. 19:01 | 9145 | ||
17 | 232 | po 30.10. 5:19 | 31.10. 0:59 | 9145 |