Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9144

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 437 752 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 út 23.10. 4:3824.10. 0:33 9144
10 220 po 22.10. 13:0522.10. 20:02 9144*Z
17 204 pá 19.10. 6:1019.10. 18:36 9144
10 207 čt 18.10. 5:2219.10. 0:45 9144
17 219 st 17.10. 6:3618.10. 1:08 9144
17 214 út 16.10. 5:5316.10. 22:00 9144
17 210 po 15.10. 4:5815.10. 23:53 9144
17 204 ne 14.10. 9:0314.10. 23:53 9144
17 205 so 13.10. 6:5313.10. 21:37 9144
17 215 pá 12.10. 5:5912.10. 22:15 9144
17 220 čt 11.10. 14:3611.10. 22:43 9144
17 208 čt 11.10. 5:2911.10. 9:28 9144
17 202 st 10.10. 14:2410.10. 22:29 9144
17 220 st 10.10. 6:0410.10. 10:00 9144
17 215 út 9.10. 5:599.10. 22:15 9144
17 222 po 8.10. 4:389.10. 0:33 9144
17 209 ne 7.10. 20:258.10. 1:08 9144*Z1
17 217 pá 5.10. 4:185.10. 18:32 9144
10 201 čt 4.10. 7:384.10. 20:40 9144
17 208 út 2.10. 15:122.10. 21:37 9144
17 220 út 2.10. 6:042.10. 10:00 9144*MU*1
17 204 po 1.10. 6:101.10. 18:36 9144
17 211 ne 30.9. 5:1830.9. 22:00 9144
17 212 so 29.9. 5:5829.9. 22:16 9144
17 212 pá 28.9. 5:5828.9. 22:15 9144
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8476+8477
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Karlových lázních

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.