Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9144

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do současnosti)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 501 476 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 212 pá 9.8. 14:569.8. 19:18 9144
24 212 pá 9.8. 7:069.8. 9:18 9144
24 212 čt 8.8. 14:568.8. 19:18 9144
24 212 čt 8.8. 7:068.8. 9:18 9144
24 201 st 7.8. 6:167.8. 19:38 9144
 3  215 út 6.8. 4:256.8. 9:12 9144
24 201 po 5.8. 6:165.8. 19:38 9144
17 205 ne 4.8. 8:435.8. 0:43 9144
16 205 so 3.8. 4:244.8. 0:19 9144
17 207 pá 2.8. 6:353.8. 0:17 9144
17 213 čt 1.8. 5:532.8. 0:56 9144
17 216 st 31.7. 14:2531.7. 23:46 9144
17 216 st 31.7. 4:5831.7. 9:37 9144
17 204 út 30.7. 5:4331.7. 1:06 9144
 3  201 po 29.7. 6:0130.7. 0:36 9144
 8  205 ne 28.7. 4:4929.7. 0:33 9144
17 218 so 27.7. 5:5727.7. 21:55 9144
24 201 pá 26.7. 4:4726.7. 19:58 9144
 3  207 čt 25.7. 6:5126.7. 0:56 9144
 8  211 st 24.7. 4:4924.7. 18:00 9144*MU
17 214 út 23.7. 4:1824.7. 0:53 9144
17 214 po 22.7. 4:1823.7. 0:53 9144
 3  209 ne 21.7. 4:2522.7. 0:16 9144
 3  205 so 20.7. 5:0521.7. 0:56 9144
17 215 pá 19.7. 6:2519.7. 23:43 9144
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.