Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9144

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do současnosti)
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 468 686 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 206 so 16.2. 4:1816.2. 21:52 9144
 3  217 pá 15.2. 4:4516.2. 0:56 9144
17 210 čt 14.2. 4:5814.2. 23:43 9144
17 210 st 13.2. 4:5813.2. 23:43 9144
17 207 út 12.2. 7:1213.2. 0:13 9144
17 210 po 11.2. 4:5811.2. 23:43 9144
 3  209 čt 7.2. 5:057.2. 9:50 9144
 3  217 st 6.2. 4:457.2. 0:56 9144
17 205 út 5.2. 6:205.2. 21:00 9144
17 212 pá 1.2. 5:371.2. 19:37 9144
 3  209 čt 31.1. 15:151.2. 0:36 9144
17 208 čt 31.1. 5:2931.1. 9:28 9144
17 215 st 30.1. 5:5930.1. 22:15 9144
 3  209 út 29.1. 15:1530.1. 0:36 9144
24 208 út 29.1. 5:4429.1. 10:02 9144
17 214 po 28.1. 5:5328.1. 23:53 9144
17 205 ne 27.1. 4:1828.1. 0:13 9144
17 209 so 26.1. 5:1827.1. 1:08 9144
 3  206 pá 25.1. 6:0125.1. 21:56 9144
 3  203 čt 24.1. 5:2424.1. 23:56 9144
24 211 st 23.1. 6:1523.1. 19:18 9144
24 213 út 22.1. 6:3122.1. 19:38 9144
24 202 po 21.1. 6:5521.1. 18:02 9144
17 210 ne 20.1. 10:3820.1. 22:53 9144
17 217 pá 18.1. 4:1818.1. 18:32 9144


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.