Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9144

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do 28. 5. 2021)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Tiskárny Brother

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 747 506 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 209 dnes 5:4721.9. 9:25 9144
25 207 st 20.9. 5:5620.9. 20:28 9144
17 229 út 19.9. 6:2919.9. 22:38 9144
 7  207 po 18.9. 6:1518.9. 20:41 9144
 7  203 pá 15.9. 5:4215.9. 20:07 9144
 3  208 čt 14.9. 15:1814.9. 22:04 9144
17 227 čt 14.9. 6:3914.9. 8:56 9144
17 225 st 13.9. 14:4713.9. 19:17 9144
17 223 út 12.9. 5:2512.9. 19:37 9144
25 202 po 11.9. 6:2111.9. 22:59 9144
 3  206 ne 10.9. 5:2911.9. 0:21 9144
 3  202 so 9.9. 8:2410.9. 0:21 9144
 3  205 pá 8.9. 6:228.9. 21:35 9144
 3  206 čt 7.9. 4:297.9. 19:37 9144
 6  211 st 6.9. 5:527.9. 0:38 9144
24 206 út 5.9. 6:435.9. 19:41 9144
24 208 po 4.9. 5:574.9. 19:51 9144
24 207 pá 1.9. 14:571.9. 20:27 9144
24 209 pá 1.9. 5:571.9. 10:57 9144
24 211 čt 31.8. 14:3731.8. 20:10 9144
24 211 čt 31.8. 5:5731.8. 9:41 9144
 7  209 út 15.8. 4:4315.8. 9:20 9144*MU
 8  202 po 14.8. 5:0215.8. 0:40 9144
 3  206 ne 13.8. 5:2714.8. 0:21 9144
17 201 so 12.8. 5:5312.8. 22:01 9144
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.