Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9144

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do současnosti)
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 490 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 st 19.6. 5:4720.6. 0:53 9144
 3  217 út 18.6. 4:4519.6. 0:56 9144
 3  217 po 17.6. 4:4518.6. 0:56 9144
 3  205 ne 16.6. 5:2517.6. 0:56 9144
 3  208 so 15.6. 5:2515.6. 23:56 9144
17 209 pá 14.6. 4:5815.6. 0:13 9144
17 225 čt 13.6. 6:3614.6. 1:08 9144
17 216 st 12.6. 7:0412.6. 23:53 9144
17 228 po 10.6. 15:0610.6. 18:32 9144
 3  218 po 10.6. 6:4310.6. 9:10 9144
24 212 pá 7.6. 6:237.6. 19:28 9144
24 215 čt 6.6. 6:396.6. 19:58 9144
24 215 st 5.6. 6:395.6. 19:58 9144
24 213 út 4.6. 6:314.6. 19:38 9144
17 218 po 3.6. 13:494.6. 0:43 9144
17 229 po 3.6. 5:373.6. 9:28 9144
 3  202 ne 2.6. 4:453.6. 0:43 9144
17 201 so 1.6. 6:452.6. 1:00 9144
 3  214 pá 31.5. 6:3431.5. 22:26 9144
 3  214 čt 30.5. 6:3430.5. 22:26 9144
 3  215 st 29.5. 4:2529.5. 18:30 9144
 8  203 út 28.5. 4:0929.5. 0:18 9144
 3  216 po 27.5. 4:4528.5. 0:56 9144
17 204 ne 26.5. 4:1827.5. 0:30 9144
 3  204 so 25.5. 5:2526.5. 0:43 9144


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.