Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9144

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do současnosti)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 570 740 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 po 8.3. 6:278.3. 19:06 9144
24 203 pá 5.3. 6:365.3. 19:46 9144
24 204 čt 4.3. 6:474.3. 19:56 9144
24 201 st 3.3. 6:153.3. 19:26 9144
24 204 út 2.3. 6:472.3. 19:56 9144
24 201 po 1.3. 6:151.3. 19:26 9144
17 208 ne 28.2. 4:5928.2. 21:44 9144
 8  207 so 27.2. 4:4927.2. 22:45 9144
 3  210 pá 26.2. 6:1226.2. 22:56 9144
17 209 čt 25.2. 6:3125.2. 20:51 9144
17 201 st 24.2. 4:5924.2. 19:15 9144
14 214 út 23.2. 5:3923.2. 22:30 9144
14 208 po 22.2. 4:3422.2. 21:26 9144
 8  207 ne 21.2. 4:4921.2. 22:45 9144
17 204 so 20.2. 6:5420.2. 22:33 9144
17 215 čt 18.2. 5:3818.2. 19:49 9144
17 223 st 17.2. 4:1917.2. 21:10 9144
17 205 út 16.2. 5:4816.2. 22:33 9144
14 214 po 15.2. 5:3915.2. 22:30 9144
24+47 204 ne 14.2. 4:2214.2. 23:05 9144
24+47 201 so 13.2. 4:2213.2. 23:05 9144
 3  210 pá 12.2. 6:1212.2. 22:56 9144
17 221 čt 11.2. 6:4611.2. 21:06 9144
24 202 st 10.2. 6:2710.2. 19:36 9144
 3  213 út 9.2. 4:259.2. 18:40 9144


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.