Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9144

Evidované reklamní polepy:
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do současnosti)
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 447 037 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 211 pá 14.12. 6:1514.12. 19:18 9144
24 213 čt 13.12. 6:3113.12. 19:38 9144
24 202 st 12.12. 6:5512.12. 18:02 9144
24 212 út 11.12. 6:2311.12. 19:28 9144
17 215 po 10.12. 5:5910.12. 22:15 9144
24 213 pá 7.12. 6:317.12. 19:38 9144
 3  208 čt 6.12. 6:196.12. 20:01 9144
 3  206 st 5.12. 6:015.12. 21:56 9144
 3  217 út 4.12. 4:455.12. 0:56 9144
17 210 po 3.12. 4:583.12. 23:53 9144
17 202 ne 2.12. 7:203.12. 1:00 9144
 3  204 so 1.12. 4:452.12. 0:36 9144
17 213 pá 30.11. 4:211.12. 0:50 9144
17 219 čt 29.11. 5:2130.11. 1:25 9144
17 208 st 28.11. 4:0128.11. 22:35 9144
17 219 út 27.11. 18:4528.11. 1:25 9144*Z
 3  212 út 27.11. 4:2527.11. 18:06 9144
17 211 po 26.11. 6:1027.11. 0:31 9144
17 207 ne 25.11. 4:3826.11. 0:33 9144
17 209 so 24.11. 5:1825.11. 1:08 9144
 3  207 pá 23.11. 6:1124.11. 0:16 9144
17 205 čt 22.11. 5:5423.11. 0:37 9144
 3  208 st 21.11. 7:4521.11. 10:55 9144*Z1
24 202 po 19.11. 6:5519.11. 18:02 9144
17 220 pá 16.11. 6:0416.11. 10:00 9144
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9143
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.