Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 22. 4. 2008
Výrobní číslo: 9603
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 800 591 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 206 | čt 4.7. 5:08 | 4.7. 21:04 | 9144 | ||
1 | 203 | st 3.7. 6:01 | 3.7. 21:42 | 9144 | ||
1 | 209 | po 1.7. 5:36 | 1.7. 19:35 | 9144 | ||
8 | 202 | ne 30.6. 5:13 | 1.7. 0:58 | 9144 | ||
25 | 206 | so 29.6. 8:29 | 29.6. 22:16 | 9144 | ||
Cvič | 245 | pá 28.6. 14:00 | 28.6. 22:00 | 9144 | ||
Cvič | 258 | pá 28.6. 6:00 | 28.6. 14:00 | 9144 | ||
3 | 214 | čt 27.6. 6:04 | 27.6. 20:43 | 9144 | ||
17 | 210 | so 22.6. 9:05 | 22.6. 21:02 | 9144*MU | ||
25+93 | 251 | čt 20.6. 6:13 | 21.6. 4:58 | 9144 | ||
3 | 214 | st 19.6. 6:04 | 19.6. 19:43 | 9144 | ||
8 | 206 | út 18.6. 5:07 | 18.6. 19:39 | 9144 | ||
17 | 208 | po 17.6. 15:29 | 17.6. 22:35 | 9144 | ||
17 | 208 | po 17.6. 6:57 | 17.6. 9:15 | 9144 | ||
30 | 210 | ne 16.6. 9:53 | 16.6. 12:30 | 9144*MU | ||
1 | 207 | so 15.6. 4:44 | 15.6. 20:57 | 9144 | ||
25 | 212 | pá 14.6. 14:55 | 14.6. 22:17 | 9144 | ||
17 | 208 | pá 14.6. 6:57 | 14.6. 9:15 | 9144 | ||
25 | 204 | čt 13.6. 5:29 | 13.6. 19:02 | 9144 | ||
15 | 214 | st 12.6. 5:36 | 12.6. 20:16 | 9144 | ||
25 | 205 | út 11.6. 5:39 | 11.6. 21:04 | 9144 | ||
1 | 210 | po 10.6. 5:37 | 10.6. 21:57 | 9144 | ||
17 | 208 | ne 9.6. 5:23 | 9.6. 22:30 | 9144 | ||
8 | 202 | so 8.6. 5:06 | 9.6. 0:59 | 9144 | ||
1 | 207 | pá 7.6. 5:17 | 7.6. 21:27 | 9144 |