Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9144

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do současnosti)
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 478 691 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 út 23.4. 5:2423.4. 23:56 9144
 3  204 po 22.4. 5:0523.4. 0:36 9144
17+27 232 ne 21.4. 7:0922.4. 1:13 9144
17 210 so 20.4. 4:5421.4. 0:08 9144
17 211 pá 19.4. 8:0420.4. 0:28 9144
 3  204 čt 18.4. 14:3518.4. 19:32 9144
 3  209 čt 18.4. 5:0518.4. 9:50 9144
 3  207 st 17.4. 6:1118.4. 0:16 9144
17 207 út 16.4. 7:1217.4. 0:13 9144
17 210 po 15.4. 4:5815.4. 23:43 9144
17 217 ne 14.4. 4:3815.4. 1:08 9144
17 202 so 13.4. 6:1314.4. 0:53 9144
17 215 pá 12.4. 5:5912.4. 22:15 9144
 3  208 čt 11.4. 6:1911.4. 20:01 9144
17 208 st 10.4. 15:1210.4. 21:37 9144
17 202 st 10.4. 5:1810.4. 9:56 9144
17 207 út 9.4. 7:1210.4. 0:13 9144
17 201 po 8.4. 18:168.4. 22:29 9144*Z
17 202 po 8.4. 16:208.4. 18:16 9144*Z1
 3  208 so 6.4. 6:056.4. 23:56 9144
17 217 pá 5.4. 4:185.4. 18:32 9144
17 222 čt 4.4. 4:385.4. 0:33 9144
17 201 st 3.4. 6:243.4. 22:29 9144
24 211 út 2.4. 6:152.4. 19:18 9144
24 211 po 1.4. 6:151.4. 19:18 9144
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.