Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9144

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 18. 11. 2018 do 28. 5. 2021)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tiskárny Brother (od 22. 6. 2016 do 16. 11. 2018)

Tiskárny Brother

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 4. 2008

Výrobní číslo: 9603

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 800 591 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 206 čt 4.7. 5:084.7. 21:04 9144
 1  203 st 3.7. 6:013.7. 21:42 9144
 1  209 po 1.7. 5:361.7. 19:35 9144
 8  202 ne 30.6. 5:131.7. 0:58 9144
25 206 so 29.6. 8:2929.6. 22:16 9144
Cvič 245 pá 28.6. 14:0028.6. 22:00 9144
Cvič 258 pá 28.6. 6:0028.6. 14:00 9144
 3  214 čt 27.6. 6:0427.6. 20:43 9144
17 210 so 22.6. 9:0522.6. 21:02 9144*MU
25+93 251 čt 20.6. 6:1321.6. 4:58 9144
 3  214 st 19.6. 6:0419.6. 19:43 9144
 8  206 út 18.6. 5:0718.6. 19:39 9144
17 208 po 17.6. 15:2917.6. 22:35 9144
17 208 po 17.6. 6:5717.6. 9:15 9144
30 210 ne 16.6. 9:5316.6. 12:30 9144*MU
 1  207 so 15.6. 4:4415.6. 20:57 9144
25 212 pá 14.6. 14:5514.6. 22:17 9144
17 208 pá 14.6. 6:5714.6. 9:15 9144
25 204 čt 13.6. 5:2913.6. 19:02 9144
15 214 st 12.6. 5:3612.6. 20:16 9144
25 205 út 11.6. 5:3911.6. 21:04 9144
 1  210 po 10.6. 5:3710.6. 21:57 9144
17 208 ne 9.6. 5:239.6. 22:30 9144
 8  202 so 8.6. 5:069.6. 0:59 9144
 1  207 pá 7.6. 5:177.6. 21:27 9144
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.