Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 603 706 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 234 dnes 6:0025.9. 14:00 9143
 3  216 pá 22.9. 5:3922.9. 18:41 9143
 8  210 čt 21.9. 6:4021.9. 23:43 9143
25 204 st 20.9. 5:2720.9. 20:15 9143
17 234 út 19.9. 5:0619.9. 23:58 9143
 3  209 po 18.9. 4:4919.9. 0:21 9143
17 228 ne 17.9. 10:0418.9. 0:38 9143
 8  209 so 16.9. 9:1416.9. 21:42 9143
17 228 pá 15.9. 6:1915.9. 22:19 9143
 8  213 čt 14.9. 4:4715.9. 0:40 9143
 3  207 st 13.9. 6:5414.9. 0:01 9143
 3  204 út 12.9. 14:4612.9. 19:21 9143
 3  204 út 12.9. 6:3012.9. 8:49 9143
25 204 po 11.9. 5:2711.9. 20:15 9143
17 227 pá 8.9. 15:198.9. 19:47 9143
17 227 pá 8.9. 6:398.9. 8:56 9143
24 204 čt 7.9. 14:437.9. 20:27 9143
17 225 čt 7.9. 6:557.9. 9:12 9143
17 233 st 6.9. 7:036.9. 18:24 9143
Cvič 252 út 5.9. 6:005.9. 14:00 9143
17 225 po 4.9. 14:474.9. 19:17 9143
25 216 po 4.9. 4:324.9. 10:03 9143
17 207 ne 3.9. 11:183.9. 23:58 9143
 3  206 so 2.9. 4:472.9. 17:20 9143*MU
17 202 pá 1.9. 4:591.9. 23:58 9143
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.