Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 9. 4. 2008
Výrobní číslo: 9602
Profil kol: VM-U13
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 470 928 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 206 | st 17.2. 5:30 | 17.2. 8:10 | 9143*MU | ||
3 | 201 | út 16.2. 4:45 | 16.2. 21:41 | 9143 | ||
17 | 217 | po 15.2. 6:06 | 15.2. 22:14 | 9143 | ||
17+25 | 233 | ne 14.2. 4:12 | 14.2. 22:23 | 9143 | ||
24+47 | 202 | so 13.2. 4:32 | 13.2. 23:15 | 9143 | ||
8 | 204 | pá 12.2. 5:18 | 12.2. 22:19 | 9143 | ||
6 | 212 | čt 11.2. 6:01 | 11.2. 21:39 | 9143 | ||
6 | 206 | st 10.2. 5:07 | 10.2. 20:35 | 9143 | ||
6 | 212 | út 9.2. 6:01 | 9.2. 21:39 | 9143 | ||
6 | 206 | po 8.2. 5:07 | 8.2. 20:35 | 9143 | ||
3 | 208 | ne 7.2. 10:00 | 7.2. 22:17 | 9143 | ||
25 | 206 | so 6.2. 4:12 | 6.2. 21:33 | 9143 | ||
8 | 206 | pá 5.2. 5:30 | 5.2. 22:53 | 9143 | ||
8 | 204 | čt 4.2. 5:18 | 4.2. 22:19 | 9143 | ||
3 | 208 | st 3.2. 5:51 | 3.2. 22:36 | 9143 | ||
17 | 215 | út 2.2. 5:38 | 2.2. 19:49 | 9143 | ||
17 | 219 | po 1.2. 6:26 | 1.2. 22:43 | 9143 | ||
24 | 202 | pá 29.1. 6:27 | 29.1. 19:36 | 9143 | ||
17 | 209 | čt 28.1. 6:31 | 28.1. 20:51 | 9143 | ||
17 | 218 | út 26.1. 6:16 | 26.1. 22:23 | 9143 | ||
17 | 210 | čt 21.1. 4:39 | 21.1. 20:59 | 9143 | ||
17 | 223 | st 20.1. 4:19 | 20.1. 21:10 | 9143 | ||
17 | 219 | út 19.1. 6:26 | 19.1. 22:43 | 9143 | ||
17 | 210 | po 18.1. 4:39 | 18.1. 20:59 | 9143 | ||
17 | 213 | ne 17.1. 4:39 | 17.1. 22:43 | 9143 |