Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 433 398 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 206 čt 2.7. 6:272.7. 19:56 9143
24 203 st 1.7. 6:071.7. 19:36 9143
24 207 út 30.6. 6:3630.6. 20:07 9143
 3  205 po 29.6. 14:2229.6. 19:40 9143
17 228 pá 26.6. 5:5426.6. 9:50 9143
24 216 st 24.6. 7:1124.6. 9:28 9143
 3  203 út 23.6. 5:0523.6. 10:12 9143
17 223 po 22.6. 6:5723.6. 0:33 9143
17 211 ne 21.6. 5:1921.6. 21:36 9143
 3  203 so 20.6. 4:4521.6. 0:56 9143
17 201 pá 19.6. 4:3919.6. 19:15 9143
 3  209 čt 18.6. 6:1219.6. 0:56 9143
17 215 st 17.6. 5:3817.6. 19:49 9143
17 201 út 16.6. 4:3916.6. 19:15 9143
17 210 po 15.6. 6:2915.6. 20:59 9143
 8  206 ne 14.6. 4:2915.6. 0:46 9143
17 202 so 13.6. 8:5414.6. 0:53 9143
 1  201 pá 12.6. 5:2012.6. 20:59 9143
 3  213 čt 11.6. 6:4411.6. 23:36 9143
 3  203 st 10.6. 14:2210.6. 19:40 9143
17 225 st 10.6. 4:5910.6. 9:18 9143
 3  210 út 9.6. 6:199.6. 23:16 9143
17 219 po 8.6. 6:168.6. 23:13 9143
 8  203 ne 7.6. 9:398.6. 0:53 9143
17 204 so 6.6. 6:546.6. 22:35 9143


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.