Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 336 797 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 út 19.2. 5:4720.2. 0:53 9143
24 212 po 18.2. 6:2318.2. 19:28 9143
Cvič 218 pá 15.2. 6:0015.2. 14:00 9143
24 211 čt 14.2. 6:1514.2. 19:18 9143
 3  209 st 13.2. 15:1514.2. 0:36 9143
 3  209 st 13.2. 5:0513.2. 9:50 9143
17 219 út 12.2. 6:3613.2. 1:08 9143
 3  216 po 11.2. 6:5911.2. 18:38 9143
17 204 ne 10.2. 9:0310.2. 23:53 9143
17 210 so 9.2. 8:089.2. 22:53 9143
17 201 pá 8.2. 6:248.2. 22:29 9143
 3  216 čt 7.2. 6:597.2. 18:38 9143
Cvič 212 st 6.2. 6:006.2. 14:00 9143
17 205 po 4.2. 6:204.2. 21:00 9143
17 205 ne 3.2. 4:184.2. 0:13 9143
17 209 so 2.2. 5:183.2. 1:08 9143
17 220 pá 1.2. 14:362.2. 0:43 9143
17 202 pá 1.2. 5:181.2. 9:56 9143
17 222 čt 31.1. 4:381.2. 0:33 9143
17 214 st 30.1. 5:5330.1. 23:53 9143
17 213 út 29.1. 5:4730.1. 0:53 9143
17 220 po 28.1. 14:3629.1. 0:43 9143
17 208 po 28.1. 5:2928.1. 9:28 9143
17 210 so 26.1. 8:0826.1. 22:53 9143
24 202 pá 25.1. 6:5525.1. 18:02 9143


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.