Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 470 928 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  206 st 17.2. 5:3017.2. 8:10 9143*MU
 3  201 út 16.2. 4:4516.2. 21:41 9143
17 217 po 15.2. 6:0615.2. 22:14 9143
17+25 233 ne 14.2. 4:1214.2. 22:23 9143
24+47 202 so 13.2. 4:3213.2. 23:15 9143
 8  204 pá 12.2. 5:1812.2. 22:19 9143
 6  212 čt 11.2. 6:0111.2. 21:39 9143
 6  206 st 10.2. 5:0710.2. 20:35 9143
 6  212 út 9.2. 6:019.2. 21:39 9143
 6  206 po 8.2. 5:078.2. 20:35 9143
 3  208 ne 7.2. 10:007.2. 22:17 9143
25 206 so 6.2. 4:126.2. 21:33 9143
 8  206 pá 5.2. 5:305.2. 22:53 9143
 8  204 čt 4.2. 5:184.2. 22:19 9143
 3  208 st 3.2. 5:513.2. 22:36 9143
17 215 út 2.2. 5:382.2. 19:49 9143
17 219 po 1.2. 6:261.2. 22:43 9143
24 202 pá 29.1. 6:2729.1. 19:36 9143
17 209 čt 28.1. 6:3128.1. 20:51 9143
17 218 út 26.1. 6:1626.1. 22:23 9143
17 210 čt 21.1. 4:3921.1. 20:59 9143
17 223 st 20.1. 4:1920.1. 21:10 9143
17 219 út 19.1. 6:2619.1. 22:43 9143
17 210 po 18.1. 4:3918.1. 20:59 9143
17 213 ne 17.1. 4:3917.1. 22:43 9143
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.