Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 401 297 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 pá 24.1. 6:4324.1. 9:10 9143
 3  207 čt 23.1. 6:1124.1. 0:16 9143
17 212 st 22.1. 5:3722.1. 19:37 9143
 8  213 út 21.1. 4:4922.1. 0:33 9143
 3  209 po 20.1. 15:1521.1. 0:36 9143
24 208 po 20.1. 5:4420.1. 10:02 9143
 3  204 pá 17.1. 14:3517.1. 19:32 9143
24 214 pá 17.1. 7:1117.1. 9:22 9143
17 202 čt 16.1. 14:2416.1. 18:16 9143
17 220 čt 16.1. 6:0416.1. 10:00 9143
24 208 st 15.1. 14:3115.1. 18:50 9143
24 208 st 15.1. 5:4415.1. 10:02 9143
24 214 út 14.1. 15:1914.1. 19:48 9143
17 220 út 14.1. 6:0414.1. 10:00 9143
 3  204 po 13.1. 14:3513.1. 19:32 9143
17 220 po 13.1. 6:0413.1. 10:00 9143
 3  204 pá 10.1. 14:3510.1. 19:32 9143
 3  209 pá 10.1. 5:0510.1. 9:50 9143
17 222 čt 9.1. 4:3810.1. 0:33 9143
24 211 st 8.1. 6:158.1. 19:18 9143
24 216 út 7.1. 6:477.1. 20:07 9143
24 213 po 6.1. 6:316.1. 19:38 9143
25 210 pá 3.1. 13:463.1. 21:43 9143
 3  215 pá 3.1. 6:413.1. 9:12 9143
17 212 čt 2.1. 6:102.1. 19:47 9143


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.