Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 443 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 ne 20.9. 4:4521.9. 0:56 9143
17 213 so 19.9. 5:1920.9. 0:43 9143
 3  205 pá 18.9. 4:4519.9. 0:16 9143
 3  201 čt 17.9. 4:2518.9. 0:16 9143
17 218 st 16.9. 6:1016.9. 22:33 9143
17 218 út 15.9. 6:1015.9. 22:33 9143
 3  213 po 14.9. 6:4414.9. 18:40 9143
17 212 ne 13.9. 6:1913.9. 20:06 9143
17 212 so 12.9. 4:3912.9. 20:06 9143
 1  201 pá 11.9. 5:1811.9. 20:59 9143
17 217 čt 10.9. 5:1911.9. 0:53 9143
17 217 st 9.9. 5:1910.9. 0:53 9143
17 211 út 8.9. 6:378.9. 21:21 9143
17 222 po 7.9. 4:197.9. 23:53 9143
17 218 ne 6.9. 17:207.9. 0:13 9143*Z
 3  205 ne 6.9. 5:056.9. 7:10 9143*MU
17 204 so 5.9. 6:546.9. 0:53 9143
17 210 pá 4.9. 6:294.9. 20:59 9143
17 224 čt 3.9. 7:133.9. 22:04 9143
17 228 st 2.9. 5:542.9. 9:50 9143
17 224 út 1.9. 7:131.9. 22:04 9143
 3  210 pá 28.8. 5:0528.8. 20:26 9143
 3  211 čt 27.8. 5:2327.8. 20:41 9143
 3  207 st 26.8. 4:2527.8. 0:36 9143
 3  207 út 25.8. 4:2526.8. 0:36 9143
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9128
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.