Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 388 862 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 204 pá 15.11. 14:2215.11. 21:47 9143
 3  204 st 13.11. 14:3513.11. 19:32 9143
 3  204 st 13.11. 6:4313.11. 9:10 9143
24 208 út 12.11. 14:3112.11. 18:50 9143
17 202 út 12.11. 5:1812.11. 9:56 9143
 3  204 po 11.11. 14:3511.11. 19:32 9143
17 220 po 11.11. 6:0411.11. 10:00 9143
 3  204 pá 8.11. 14:358.11. 19:32 9143
 3  209 pá 8.11. 5:058.11. 9:50 9143
24 214 čt 7.11. 15:197.11. 19:48 9143
17 208 čt 7.11. 5:297.11. 9:28 9143
 3  209 st 6.11. 15:157.11. 0:36 9143
24 208 st 6.11. 5:446.11. 10:02 9143
25 216 út 5.11. 14:155.11. 19:47 9143
 3  209 út 5.11. 5:055.11. 9:50 9143
24 214 po 4.11. 15:194.11. 19:48 9143
24 214 po 4.11. 7:114.11. 9:22 9143
17 228 čt 31.10. 4:3831.10. 18:20 9143
16 210 st 30.10. 4:5331.10. 0:58 9143
17 222 út 29.10. 6:2429.10. 22:07 9143
 8  202 po 28.10. 4:0929.10. 0:19 9143
 3  205 ne 27.10. 5:2528.10. 0:56 9143
16 201 so 26.10. 4:2427.10. 0:19 9143
 3  217 pá 25.10. 4:4526.10. 0:56 9143
 3  206 čt 24.10. 6:0124.10. 21:56 9143


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.