Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 568 908 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 dnes 6:3628.11. 18:37 9143
 8  207 pá 25.11. 6:0725.11. 20:15 9143
24 203 čt 24.11. 6:2624.11. 20:26 9143
24 206 st 23.11. 7:0823.11. 20:41 9143
 3  203 út 22.11. 7:1922.11. 18:09 9143
 3  203 po 21.11. 7:1921.11. 18:09 9143
 3  203 st 16.11. 7:1916.11. 18:29 9143
 8  210 út 15.11. 14:3015.11. 21:27 9143
 8  210 út 15.11. 5:0315.11. 10:04 9143
 3  214 po 14.11. 14:4714.11. 19:37 9143
17 207 po 14.11. 7:1114.11. 9:23 9143
 1  205 pá 11.11. 4:5811.11. 18:35 9143
24 204 čt 10.11. 8:2010.11. 18:37 9143*Z1
24 204 st 9.11. 6:369.11. 18:37 9143
 6  211 út 8.11. 14:398.11. 21:26 9143
 6  206 út 8.11. 6:148.11. 10:14 9143
24 203 po 7.11. 6:267.11. 20:26 9143
 3  214 pá 4.11. 14:484.11. 19:37 9143
17 204 pá 4.11. 6:514.11. 9:03 9143
17 207 čt 3.11. 7:113.11. 9:23 9143
6+22 232 st 2.11. 6:072.11. 9:35 9143
 8  209 út 1.11. 4:331.11. 19:17 9143
 3  218 po 31.10. 15:2031.10. 22:20 9143
 3  211 út 25.10. 6:0125.10. 19:12 9143
 3  203 po 24.10. 7:2024.10. 18:09 9143
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.