Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 403 608 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 223 pá 3.4. 7:053.4. 22:35 9143
17 216 čt 2.4. 5:472.4. 18:47 9143
 8  208 st 1.4. 4:291.4. 23:03 9143
 3  215 út 31.3. 6:1131.3. 23:36 9143
 3  205 po 30.3. 14:2130.3. 22:11 9143
 3  205 po 30.3. 4:4530.3. 9:52 9143
 3  208 ne 29.3. 10:1429.3. 23:56 9143
 8  201 so 28.3. 4:2928.3. 22:48 9143
17 201 pá 27.3. 4:5828.3. 0:53 9143
17 223 čt 26.3. 7:0526.3. 22:35 9143
17 216 st 25.3. 5:4725.3. 18:47 9143
17 220 út 24.3. 15:3525.3. 0:43 9143
17 210 út 24.3. 6:5024.3. 8:57 9143
17 216 po 23.3. 5:4723.3. 18:47 9143
15+16 231 ne 22.3. 4:2322.3. 21:16 9143
17 222 so 21.3. 4:1822.3. 0:08 9143
17 220 pá 20.3. 14:3621.3. 1:09 9143
12 213 pá 20.3. 5:0820.3. 10:26 9143
 3  209 čt 19.3. 15:1520.3. 0:37 9143
24 211 út 17.3. 7:0317.3. 19:29 9143
 3  216 po 16.3. 6:5916.3. 18:38 9143
 3  216 pá 13.3. 6:5913.3. 18:38 9143
24 215 čt 12.3. 6:3912.3. 19:58 9143
24 215 st 11.3. 6:3911.3. 19:58 9143
 3  208 út 10.3. 6:1910.3. 20:01 9143


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.