Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9143

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 9. 4. 2008

Výrobní číslo: 9602

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 362 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
10 308 út 5.8. 5:015.8. 22:15 9143*1
10 306 po 4.8. 4:475.8. 0:53 9143
20 307 ne 3.8. 5:364.8. 0:55 9143
 9  302 so 2.8. 4:402.8. 23:58 9143
10 306 pá 1.8. 4:472.8. 0:53 9143
10 317 čt 31.7. 6:421.8. 0:15 9143
 7  307 pá 25.7. 14:4225.7. 21:23 9143
10 312 po 7.7. 5:297.7. 22:12 9143
12 302 pá 4.7. 4:465.7. 0:26 9143
10 306 st 2.7. 4:312.7. 21:02 9143
16 307 ne 29.6. 5:3929.6. 22:04 9143
16 316 pá 27.6. 16:0127.6. 18:39 9143
12 305 út 24.6. 5:0125.6. 0:45 9143
16 317 pá 20.6. 16:1120.6. 21:11 9143
 7  313 pá 20.6. 5:4020.6. 10:28 9143
10 306 čt 19.6. 6:5519.6. 20:14 9143
12 307 st 18.6. 5:1219.6. 1:17 9143
20 305 út 17.6. 6:0718.6. 0:35 9143
10 306 po 16.6. 6:5516.6. 20:14 9143
12 305 pá 13.6. 5:0114.6. 0:45 9143
10 316 pá 6.6. 5:026.6. 21:39 9143
12 308 čt 5.6. 5:126.6. 1:05 9143
20 306 út 3.6. 14:284.6. 0:35 9143
10 322 po 2.6. 5:533.6. 1:15 9143
14 302 pá 30.5. 14:3930.5. 21:10 9143
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.