Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 9. 4. 2008
Výrobní číslo: 9602
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 569 328 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
17 | 222 | st 30.11. 5:26 | 30.11. 19:23 | 9143 | ||
1 | 213 | út 29.11. 4:23 | 29.11. 19:31 | 9143 | ||
24 | 204 | po 28.11. 6:36 | 28.11. 18:37 | 9143 | ||
8 | 207 | pá 25.11. 6:07 | 25.11. 20:15 | 9143 | ||
24 | 203 | čt 24.11. 6:26 | 24.11. 20:26 | 9143 | ||
24 | 206 | st 23.11. 7:08 | 23.11. 20:41 | 9143 | ||
3 | 203 | út 22.11. 7:19 | 22.11. 18:09 | 9143 | ||
3 | 203 | po 21.11. 7:19 | 21.11. 18:09 | 9143 | ||
3 | 203 | st 16.11. 7:19 | 16.11. 18:29 | 9143 | ||
8 | 210 | út 15.11. 14:30 | 15.11. 21:27 | 9143 | ||
8 | 210 | út 15.11. 5:03 | 15.11. 10:04 | 9143 | ||
3 | 214 | po 14.11. 14:47 | 14.11. 19:37 | 9143 | ||
17 | 207 | po 14.11. 7:11 | 14.11. 9:23 | 9143 | ||
1 | 205 | pá 11.11. 4:58 | 11.11. 18:35 | 9143 | ||
24 | 204 | čt 10.11. 8:20 | 10.11. 18:37 | 9143*Z1 | ||
24 | 204 | st 9.11. 6:36 | 9.11. 18:37 | 9143 | ||
6 | 211 | út 8.11. 14:39 | 8.11. 21:26 | 9143 | ||
6 | 206 | út 8.11. 6:14 | 8.11. 10:14 | 9143 | ||
24 | 203 | po 7.11. 6:26 | 7.11. 20:26 | 9143 | ||
3 | 214 | pá 4.11. 14:48 | 4.11. 19:37 | 9143 | ||
17 | 204 | pá 4.11. 6:51 | 4.11. 9:03 | 9143 | ||
17 | 207 | čt 3.11. 7:11 | 3.11. 9:23 | 9143 | ||
6+22 | 232 | st 2.11. 6:07 | 2.11. 9:35 | 9143 | ||
8 | 209 | út 1.11. 4:33 | 1.11. 19:17 | 9143 | ||
3 | 218 | po 31.10. 15:20 | 31.10. 22:20 | 9143 |