Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9142

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 23. 4. 2017 do prosince 2020)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 2. 4. 2008

Výrobní číslo: 9601

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 777 534 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  206 st 11.9. 5:0711.9. 13:00 9142*MU
 1  203 út 10.9. 6:4010.9. 21:27 9142
 1  204 po 9.9. 5:039.9. 19:36 9142
 1  205 ne 8.9. 9:588.9. 21:56 9142
25 208 so 7.9. 8:247.9. 21:34 9142
25 210 pá 6.9. 5:066.9. 22:56 9142
 1  209 čt 5.9. 5:525.9. 20:27 9142
24 207 st 4.9. 14:474.9. 19:44 9142
 1  213 st 4.9. 5:484.9. 9:23 9142
24 202 út 3.9. 6:073.9. 19:54 9142
 1  208 po 2.9. 7:222.9. 21:56 9142
 1  206 ne 1.9. 10:211.9. 20:57 9142
 1  205 so 31.8. 8:0331.8. 22:10 9142
25 205 pá 30.8. 4:5330.8. 20:49 9142
25 203 čt 29.8. 6:0629.8. 22:02 9142
25 204 st 28.8. 4:3328.8. 22:16 9142
29 203 út 27.8. 5:3728.8. 0:17 9142
25 205 po 26.8. 4:5326.8. 20:49 9142
 8  204 ne 25.8. 4:1325.8. 23:11 9142
 1  207 so 24.8. 4:4424.8. 20:57 9142
17 205 pá 23.8. 5:1623.8. 20:22 9142
17 212 čt 22.8. 6:2222.8. 21:22 9142
25 205 st 21.8. 4:5321.8. 20:49 9142
17 206 út 20.8. 15:3220.8. 22:54 9142
24 206 út 20.8. 6:3720.8. 10:43 9142
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.