Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9142

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 23. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 2. 4. 2008

Výrobní číslo: 9601

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 467 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 209 pá 26.7. 5:5927.7. 0:26 9142
 3  211 čt 25.7. 4:4525.7. 23:56 9142
17 215 st 24.7. 6:2524.7. 23:43 9142
 3  215 út 23.7. 4:2523.7. 9:12 9142
 3  215 po 22.7. 14:5123.7. 0:16 9142
17 220 po 22.7. 4:5822.7. 9:37 9142
 3  204 pá 19.7. 6:2119.7. 20:12 9142
24 203 čt 18.7. 6:3618.7. 19:58 9142
24 201 st 17.7. 6:1617.7. 19:38 9142
24 201 út 16.7. 6:1616.7. 19:38 9142
24 203 po 15.7. 6:3615.7. 19:58 9142
24 202 pá 12.7. 6:2612.7. 19:48 9142
 3  207 čt 11.7. 6:5112.7. 0:56 9142
17 211 st 10.7. 6:0410.7. 21:00 9142
17 204 út 9.7. 5:539.7. 21:30 9142
 3  214 po 8.7. 5:248.7. 21:56 9142
17 219 čt 4.7. 5:375.7. 0:33 9142
17 219 st 3.7. 7:304.7. 0:33 9142*Z
17 219 po 1.7. 5:372.7. 0:33 9142
17 204 ne 30.6. 8:231.7. 0:33 9142
17 216 so 29.6. 7:5329.6. 23:53 9142
17 207 pá 28.6. 7:1229.6. 0:13 9142
17 215 čt 27.6. 5:5927.6. 22:15 9142
17 201 st 26.6. 6:2426.6. 18:15 9142*MU
 3  203 út 25.6. 5:2425.6. 23:56 9142
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9159
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.