Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9142

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 23. 4. 2017 do prosince 2020)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 2. 4. 2008

Výrobní číslo: 9601

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 683 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 st 7.6. 5:248.6. 0:40 9142
17 221 út 6.6. 4:267.6. 0:18 9142
17 222 po 5.6. 4:466.6. 0:38 9142
 3  206 ne 4.6. 7:505.6. 0:20 9142*Z1
25 207 pá 2.6. 5:582.6. 20:27 9142
 6  213 čt 1.6. 4:291.6. 20:35 9142
17 227 st 31.5. 6:2931.5. 20:38 9142
 3  208 út 30.5. 15:2030.5. 22:03 9142
17 231 po 29.5. 5:0629.5. 18:39 9142
 8  206 ne 28.5. 4:3129.5. 0:39 9142
17 230 so 27.5. 4:4628.5. 0:37 9142
 8  213 pá 26.5. 4:4727.5. 0:39 9142
 3  206 čt 25.5. 5:2525.5. 18:33 9142
17 232 st 24.5. 6:1924.5. 23:57 9142
 8  207 út 23.5. 6:0823.5. 20:22 9142
 1  202 po 22.5. 5:0022.5. 21:43 9142
17 207 ne 21.5. 6:0121.5. 23:57 9142
Zvl 203 so 20.5. 22:3020.5. 23:45 9142*1
 1  203 so 20.5. 5:0420.5. 21:14 9142
17 230 pá 19.5. 6:0419.5. 21:14 9142
 6  213 čt 18.5. 4:2918.5. 20:35 9142
14+25 231 st 17.5. 14:2418.5. 1:29 9142
25 216 st 17.5. 4:1617.5. 9:59 9142
14 213 út 16.5. 7:0217.5. 1:10 9142
24 206 po 15.5. 7:0815.5. 19:58 9142
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9128
*1 = posílení provozu po skončení kulturních akcí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.