Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9142

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 23. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 2. 4. 2008

Výrobní číslo: 9601

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 452 089 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 215 čt 11.4. 6:3911.4. 19:58 9142
24 214 st 10.4. 15:1910.4. 19:48 9142
 3  209 st 10.4. 5:0510.4. 9:50 9142
17 213 út 9.4. 5:4710.4. 0:53 9142
17 215 po 8.4. 5:598.4. 22:15 9142
17 205 pá 5.4. 6:205.4. 21:00 9142
17 217 čt 4.4. 4:184.4. 18:32 9142
17 213 st 3.4. 5:474.4. 0:53 9142
 3  217 út 2.4. 4:453.4. 0:56 9142
17 207 po 1.4. 7:122.4. 0:13 9142
 3  209 ne 31.3. 4:251.4. 0:16 9142
 3  208 so 30.3. 5:2530.3. 23:56 9142
17 204 pá 29.3. 6:1029.3. 18:36 9142
17 205 čt 28.3. 6:2028.3. 21:00 9142
17 212 st 27.3. 5:3727.3. 19:37 9142
17 222 út 26.3. 4:3827.3. 0:33 9142
17 222 po 25.3. 4:3826.3. 0:33 9142
17 222 pá 22.3. 4:3823.3. 0:33 9142
17 201 čt 21.3. 6:2422.3. 0:23 9142
17 215 st 20.3. 5:5920.3. 22:15 9142
24 211 út 19.3. 14:5519.3. 19:18 9142*Z
17 214 pá 15.3. 5:5315.3. 23:15 9142*MU
17 222 čt 14.3. 4:3815.3. 0:33 9142
17 219 st 13.3. 6:3614.3. 1:08 9142
17 210 út 12.3. 4:5812.3. 23:43 9142
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.