Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9142

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 23. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 2. 4. 2008

Výrobní číslo: 9601

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 499 620 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  212 út 7.4. 5:137.4. 23:48 9142
 3  215 po 6.4. 6:116.4. 23:36 9142
12 201 ne 5.4. 10:285.4. 22:43 9142
12 205 so 4.4. 4:394.4. 22:01 9142
 3  203 pá 3.4. 6:314.4. 0:16 9142
24 208 čt 2.4. 6:462.4. 18:48 9142
17 219 út 31.3. 6:3531.3. 19:17 9142
17 219 po 30.3. 6:3530.3. 19:17 9142
15+16 231 ne 29.3. 4:2329.3. 6:00 9142*MU*1
12 207 so 28.3. 5:1928.3. 22:30 9142
17 204 pá 27.3. 5:3727.3. 21:15 9142
17 201 čt 26.3. 4:5827.3. 0:53 9142
17 202 st 25.3. 5:1826.3. 1:08 9142
 3  203 út 24.3. 6:3125.3. 0:16 9142
15+16 231 po 23.3. 4:2323.3. 22:33 9142
12 206 ne 22.3. 4:5922.3. 22:16 9142
12 206 so 21.3. 4:5921.3. 22:16 9142
17 204 pá 20.3. 6:4020.3. 18:37 9142
17 212 čt 19.3. 5:3719.3. 19:38 9142
 3  209 st 18.3. 15:1519.3. 0:37 9142
 3  207 út 17.3. 6:1118.3. 0:17 9142
17 201 po 16.3. 6:2417.3. 0:43 9142
15+16 231 pá 13.3. 4:2313.3. 20:32 9142
24 213 čt 12.3. 6:3112.3. 19:38 9142
17 214 st 11.3. 5:5311.3. 16:30 9142*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada ve 4:45 U Kříže DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.