Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9142

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 23. 4. 2017 do prosince 2020)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 2. 4. 2008

Výrobní číslo: 9601

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 533 265 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 út 11.5. 5:0511.5. 23:55 9142
17 223 po 10.5. 4:1910.5. 23:43 9142
 3  203 ne 9.5. 4:459.5. 22:55 9142
17 208 so 8.5. 4:198.5. 22:14 9142
 3  201 pá 7.5. 4:457.5. 21:40 9142
17 219 čt 6.5. 6:266.5. 22:43 9142
 3  205 st 5.5. 5:055.5. 19:49 9142
17 217 út 4.5. 6:064.5. 22:14 9142
 3  206 po 3.5. 5:243.5. 22:16 9142
17 212 so 1.5. 4:391.5. 20:06 9142
 3  210 pá 30.4. 6:1230.4. 22:55 9142
17 201 pá 23.4. 4:5923.4. 8:40 9142*MU*1
17 216 čt 22.4. 5:5422.4. 22:04 9142
24 204 st 21.4. 6:4721.4. 19:55 9142
24 204 út 20.4. 6:4720.4. 19:55 9142
 3  213 po 19.4. 4:2519.4. 18:40 9142
25 206 ne 18.4. 4:1218.4. 21:19 9142
 3  202 so 17.4. 4:2517.4. 22:35 9142
 3  206 pá 16.4. 5:2416.4. 22:16 9142
17 205 čt 15.4. 5:4815.4. 22:33 9142
17 217 st 14.4. 6:0614.4. 22:14 9142
17 205 út 13.4. 5:4813.4. 22:33 9142
17 205 po 12.4. 5:4812.4. 22:33 9142
Rok 2020
 3  205 pá 31.7. 14:2231.7. 19:40 9142
24 208 pá 31.7. 5:5631.7. 10:29 9142
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda před Trojským mostem DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.