Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 27. 3. 2008
Výrobní číslo: 9600
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 397 306 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 211 | čt 26.4. 6:24 | 27.4. 0:23 | 9141 | ||
17 | 208 | st 25.4. 6:04 | 26.4. 0:13 | 9141 | ||
17 | 231 | út 24.4. 14:24 | 24.4. 18:40 | 9141 | ||
17 | 203 | út 24.4. 5:18 | 24.4. 9:40 | 9141 | ||
17 | 201 | po 23.4. 5:37 | 23.4. 23:43 | 9141 | ||
1 | 205 | ne 22.4. 4:08 | 23.4. 1:29 | 9141 | ||
17 | 220 | so 21.4. 7:03 | 22.4. 0:23 | 9141 | ||
17 | 211 | pá 20.4. 6:24 | 21.4. 0:23 | 9141 | ||
17 | 224 | čt 19.4. 4:38 | 19.4. 23:23 | 9141 | ||
17 | 212 | st 18.4. 6:10 | 19.4. 0:33 | 9141 | ||
17 | 224 | út 17.4. 4:38 | 17.4. 20:31 | 9141 | ||
17 | 216 | po 16.4. 6:28 | 17.4. 0:53 | 9141 | ||
17 | 207 | ne 15.4. 5:18 | 16.4. 1:08 | 9141 | ||
17 | 220 | so 14.4. 7:03 | 15.4. 0:23 | 9141 | ||
17 | 219 | pá 13.4. 6:52 | 14.4. 1:08 | 9141 | ||
17 | 204 | čt 12.4. 5:53 | 12.4. 18:57 | 9141 | ||
17 | 220 | st 11.4. 4:18 | 11.4. 22:43 | 9141 | ||
17 | 216 | út 10.4. 6:28 | 11.4. 0:53 | 9141 | ||
17 | 204 | po 9.4. 5:53 | 9.4. 18:57 | 9141 | ||
17 | 218 | ne 8.4. 14:23 | 9.4. 0:03 | 9141 | ||
17 | 201 | pá 6.4. 5:37 | 6.4. 23:43 | 9141 | ||
17 | 216 | čt 5.4. 6:28 | 6.4. 0:53 | 9141 | ||
Cvič | 221 | po 26.3. 6:00 | 26.3. 14:00 | 9141 | ||
17 | 217 | ne 25.3. 4:18 | 25.3. 23:53 | 9141 | ||
17 | 207 | so 24.3. 7:53 | 25.3. 1:08 | 9141 |