Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9141

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jameson (od 3. 3. 2017 do současnosti)

Jameson

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 3. 2008

Výrobní číslo: 9600

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 504 363 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 st 13.11. 5:4714.11. 0:53 9141
 3  203 út 12.11. 5:2412.11. 23:56 9141
17 213 po 11.11. 5:4712.11. 0:53 9141
 3  209 ne 10.11. 4:2511.11. 0:16 9141
 3  202 so 9.11. 4:259.11. 22:11 9141
17 205 pá 8.11. 6:208.11. 21:00 9141
17 204 čt 7.11. 8:007.11. 18:36 9141*Z
17 213 so 2.11. 18:552.11. 21:52 9141*Z1
10 209 pá 1.11. 18:451.11. 21:55 9141*Z2
 3  212 st 30.10. 4:2530.10. 18:06 9141
17 221 út 29.10. 4:1829.10. 19:35 9141
17 214 po 28.10. 9:0329.10. 0:54 9141
 3  209 ne 27.10. 4:2528.10. 0:16 9141
17 204 so 26.10. 4:1826.10. 22:36 9141
 3  209 pá 25.10. 15:1526.10. 0:36 9141
 3  203 st 23.10. 5:2423.10. 23:56 9141
 3  206 út 22.10. 6:0122.10. 21:56 9141
24 216 po 21.10. 6:4721.10. 20:07 9141
14 202 pá 18.10. 6:4218.10. 22:29 9141
24 213 st 16.10. 6:3116.10. 19:38 9141
14 212 út 15.10. 6:0415.10. 20:09 9141
24 211 po 14.10. 6:1514.10. 19:38 9141
17+34 206 so 12.10. 15:4913.10. 0:17 9141
14 208 pá 11.10. 5:1711.10. 19:41 9141
24 216 čt 10.10. 6:4710.10. 20:07 9141
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9122
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9120

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.