Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9141

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jameson (od 3. 3. 2017 do 11. 3. 2020)

Jameson

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 3. 2008

Výrobní číslo: 9600

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 568 491 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 čt 25.2. 6:4625.2. 21:06 9141
 3  213 st 24.2. 4:2524.2. 18:40 9141
 3  201 út 23.2. 4:4523.2. 21:41 9141
 3  208 po 22.2. 5:5122.2. 22:36 9141
25 208 ne 21.2. 4:5021.2. 21:49 9141
17 217 so 20.2. 7:5420.2. 21:21 9141
 6  212 pá 19.2. 6:0119.2. 21:39 9141
17 201 st 17.2. 4:5917.2. 19:15 9141
 8  206 út 16.2. 5:3016.2. 22:53 9141
22 204 po 15.2. 4:3615.2. 22:52 9141
24+47 211 ne 14.2. 7:4214.2. 23:45 9141
17 212 so 13.2. 4:3913.2. 20:06 9141
 6  204 pá 12.2. 4:4712.2. 6:20 9141*MU
 8  204 čt 11.2. 5:1811.2. 22:19 9141
 3  206 st 10.2. 5:2410.2. 22:17 9141
14 208 út 9.2. 4:349.2. 21:26 9141
 8  206 po 8.2. 5:308.2. 22:53 9141
17 209 ne 7.2. 5:197.2. 21:54 9141
17 211 so 6.2. 4:196.2. 22:23 9141
 3  208 pá 5.2. 5:515.2. 22:36 9141
 3  201 čt 4.2. 4:454.2. 21:41 9141
22 211 st 3.2. 4:213.2. 22:42 9141
17 219 út 2.2. 6:262.2. 22:43 9141
17 221 po 1.2. 6:461.2. 21:06 9141
17 221 pá 29.1. 6:4629.1. 21:06 9141
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.