Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9141

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jameson (od 3. 3. 2017 do 11. 3. 2020)

Jameson

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 3. 2008

Výrobní číslo: 9600

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 550 971 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 st 25.11. 6:4725.11. 19:56 9141
 3  213 út 24.11. 4:2524.11. 19:20 9141
17 216 po 23.11. 5:5423.11. 22:04 9141
 3  206 pá 20.11. 5:2420.11. 20:11 9141
17 218 čt 19.11. 6:1619.11. 22:23 9141
24 203 st 18.11. 6:3618.11. 19:46 9141
 3  213 po 16.11. 4:2516.11. 18:40 9141
17 209 ne 15.11. 5:1915.11. 21:54 9141
 8  203 so 14.11. 7:3914.11. 22:34 9141
24 201 pá 13.11. 6:1513.11. 19:26 9141
 8  206 čt 12.11. 5:3012.11. 7:15 9141*MU*1
24 204 st 11.11. 6:4711.11. 19:56 9141
24 204 út 10.11. 6:4710.11. 19:56 9141
24 201 pá 6.11. 6:156.11. 19:26 9141
 3  203 čt 5.11. 14:225.11. 19:40 9141
17 205 út 3.11. 5:483.11. 22:33 9141
17 205 po 2.11. 5:482.11. 22:33 9141
 3  203 ne 1.11. 4:452.11. 0:56 9141
 3  203 so 31.10. 4:451.11. 0:56 9141
 8  206 pá 30.10. 5:3031.10. 0:53 9141
 8  206 čt 29.10. 5:3030.10. 0:53 9141
 3  202 st 28.10. 4:2529.10. 0:36 9141
17 217 út 27.10. 6:1627.10. 20:36 9141
17 217 po 26.10. 6:1626.10. 20:36 9141
 8  201 ne 25.10. 5:0925.10. 22:03 9141
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem n přejezdu Nademlejnská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.