Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9140

Evidované reklamní polepy:

Qatar Airways

 
 
 
Qatar Airways (od 22. 10. 2017 do současnosti)

CK BlueStyle - Thajsko

 
 
 
CK BlueStyle - Thajsko (od 11. 9. 2016 do 21. 10. 2017)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 3. 2008

Výrobní číslo: 9599

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 416 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 po 23.7. 5:1823.7. 9:42 9140*MU*1
17 202 ne 22.7. 7:4323.7. 0:33 9140
17 220 so 21.7. 7:0322.7. 0:23 9140
17 201 pá 20.7. 6:2520.7. 22:16 9140
Cvič 208 čt 19.7. 14:0019.7. 22:00 9140
17 224 st 18.7. 6:0418.7. 19:12 9140
17 206 út 17.7. 13:5517.7. 22:53 9140
17 221 út 17.7. 5:1817.7. 9:42 9140
17 204 po 16.7. 4:3817.7. 1:08 9140
17 207 ne 15.7. 5:1816.7. 1:08 9140
17 207 so 14.7. 7:5315.7. 1:08 9140
17 221 pá 13.7. 14:2013.7. 23:23 9140
17 202 čt 12.7. 6:4012.7. 19:47 9140
17 203 st 11.7. 4:1812.7. 0:43 9140
17 210 út 10.7. 5:4311.7. 0:03 9140
17 213 po 9.7. 6:1510.7. 0:33 9140
17 201 st 4.7. 6:254.7. 22:16 9140
17 211 út 3.7. 5:543.7. 21:38 9140
17 221 po 2.7. 14:202.7. 23:23 9140
17 218 so 30.6. 4:381.7. 0:13 9140
17 219 pá 29.6. 6:5230.6. 1:08 9140
17 204 čt 28.6. 5:5328.6. 18:57 9140
17 211 st 27.6. 6:2428.6. 0:23 9140
17 210 po 25.6. 15:0425.6. 19:22 9140
17 203 po 25.6. 5:1825.6. 9:40 9140
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 9:05 nehoda s os. vozem na Výtoni DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.