Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9140

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Honor 8X (od 7. 10. 2018 do současnosti)

Honor 8X

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Qatar Airways (od 22. 10. 2017 do 5. 10. 2018)

Qatar Airways

 
 
 
CK BlueStyle - Thajsko (od 11. 9. 2016 do 21. 10. 2017)

CK BlueStyle - Thajsko

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 3. 2008

Výrobní číslo: 9599

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 473 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 st 24.4. 6:3325.4. 0:28 9140
24 214 út 23.4. 15:1923.4. 19:48 9140
 3  204 út 23.4. 6:4323.4. 9:10 9140
17 207 po 22.4. 4:1422.4. 23:28 9140
 3  202 ne 21.4. 4:4521.4. 22:11 9140
17+27 232 so 20.4. 7:0821.4. 1:13 9140
17+27 231 pá 19.4. 6:4820.4. 0:48 9140
17 211 čt 18.4. 4:3418.4. 19:18 9140
17 220 st 17.4. 14:3618.4. 0:43 9140
24 208 st 17.4. 5:4417.4. 10:02 9140
24 208 út 16.4. 14:3116.4. 18:50 9140
17 202 út 16.4. 5:1816.4. 9:56 9140
 3  203 po 15.4. 5:2415.4. 23:56 9140
 3  209 ne 14.4. 4:2515.4. 0:16 9140
17 216 so 13.4. 7:5313.4. 23:53 9140
24 215 pá 12.4. 6:3912.4. 19:58 9140
24 212 čt 11.4. 6:2311.4. 19:28 9140
 3  204 st 10.4. 14:3510.4. 19:32 9140
17 220 st 10.4. 6:0410.4. 10:00 9140
17 212 pá 5.4. 5:375.4. 9:15 9140*MU*1
Cvič 209 čt 4.4. 14:004.4. 22:00 9140
24 208 pá 29.3. 14:3129.3. 18:50 9140
24 208 pá 29.3. 5:4429.3. 10:02 9140
24 214 čt 28.3. 15:1928.3. 19:48 9140
17 208 čt 28.3. 5:2928.3. 9:28 9140
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s OA

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.