Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 482 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 so 26.11. 5:0626.11. 12:30 9139*MU
24 206 pá 25.11. 7:0825.11. 20:41 9139
17 232 čt 24.11. 6:1924.11. 23:57 9139
17 215 st 23.11. 4:4623.11. 19:59 9139
 3  218 út 22.11. 15:1922.11. 22:20 9139
 1  210 út 22.11. 6:3222.11. 9:07 9139
 8  207 po 21.11. 4:1321.11. 20:15 9139
17 213 ne 20.11. 4:2621.11. 0:17 9139
 3  206 so 19.11. 5:3220.11. 0:19 9139
25 201 pá 18.11. 18:1018.11. 22:58 9139*Z1
 3  204 pá 18.11. 12:0018.11. 12:20 9139*Z2
 1  205 st 16.11. 4:5816.11. 18:35 9139
17 221 út 15.11. 5:0615.11. 20:23 9139
17 225 po 14.11. 5:4214.11. 23:17 9139
 1  207 ne 13.11. 5:2313.11. 21:30 9139
17 214 so 12.11. 8:1212.11. 23:07 9139
 8  210 pá 11.11. 14:3011.11. 21:27 9139
24 207 pá 11.11. 6:0611.11. 9:41 9139
17 210 čt 10.11. 6:4310.11. 19:45 9139
 3  214 st 9.11. 14:479.11. 19:37 9139
 6  211 st 9.11. 5:389.11. 9:35 9139
17 204 út 8.11. 14:599.11. 0:07 9139
17 229 po 7.11. 5:577.11. 18:51 9139
Rok 2021
 3  201 čt 18.3. 4:4518.3. 21:40 9139
17 219 st 17.3. 6:2617.3. 22:43 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9129
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.