Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 400 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 so 25.1. 6:1325.1. 22:15 9139
17 210 pá 24.1. 4:5824.1. 23:43 9139
17 207 čt 23.1. 4:1824.1. 0:13 9139
17 220 st 22.1. 14:3623.1. 1:08 9139
24 208 st 22.1. 5:4422.1. 10:02 9139
17 212 út 21.1. 5:3721.1. 19:37 9139
 3  203 po 20.1. 5:2420.1. 23:56 9139
 3  204 ne 19.1. 5:0520.1. 0:36 9139
 3  209 so 18.1. 8:1419.1. 0:16 9139
17 205 pá 17.1. 6:2017.1. 21:00 9139
17 204 čt 16.1. 6:4016.1. 18:36 9139
17 210 st 15.1. 4:5815.1. 23:43 9139
17 214 út 14.1. 5:5314.1. 23:53 9139
17 219 po 13.1. 6:3613.1. 23:13 9139
25 208 ne 12.1. 4:5012.1. 23:03 9139
 8  203 so 11.1. 5:0911.1. 23:19 9139
17 220 pá 10.1. 14:3611.1. 1:08 9139
17 217 st 8.1. 6:108.1. 18:32 9139
 3  206 út 7.1. 6:017.1. 21:56 9139
24 211 po 6.1. 6:156.1. 19:18 9139
24 212 čt 2.1. 7:062.1. 9:18 9139
Rok 2019
 6  209 út 31.12. 14:2831.12. 19:12 9139
17 216 út 31.12. 4:5831.12. 9:37 9139
25 210 po 30.12. 13:4630.12. 21:43 9139
 6  209 po 30.12. 5:1730.12. 10:02 9139


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.