Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 356 535 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  212 pá 5.4. 4:255.4. 18:06 9139
 3  203 čt 4.4. 5:244.4. 23:56 9139
17 205 st 3.4. 6:203.4. 21:00 9139
17 213 út 2.4. 5:473.4. 0:53 9139
 3  207 po 1.4. 6:112.4. 0:16 9139
 3  202 ne 31.3. 4:4531.3. 22:11 9139
17 204 so 30.3. 4:1830.3. 22:35 9139
17 213 pá 29.3. 5:4730.3. 0:53 9139
17 213 čt 28.3. 5:4729.3. 0:53 9139
 3  217 st 27.3. 4:4528.3. 0:56 9139
 3  217 út 26.3. 4:4527.3. 0:56 9139
17 214 po 25.3. 5:5325.3. 23:53 9139
 3  209 ne 24.3. 4:2525.3. 0:16 9139
 3  202 so 23.3. 4:2523.3. 22:11 9139
17 204 pá 22.3. 6:1022.3. 18:36 9139
 3  209 čt 21.3. 17:4022.3. 1:03 9139*Z
17 222 čt 21.3. 4:3821.3. 7:00 9139*MU*1
 3  206 st 20.3. 6:0120.3. 21:56 9139
17 207 út 19.3. 7:1220.3. 0:13 9139
24 212 po 18.3. 6:2318.3. 19:28 9139
 3  209 ne 17.3. 4:2518.3. 0:16 9139
17 204 so 16.3. 4:1816.3. 22:35 9139
 3  207 pá 15.3. 6:1116.3. 0:16 9139
17 207 čt 14.3. 7:1215.3. 0:13 9139
Rok 2014
 9  309 ne 27.7. 12:4628.7. 0:47 9139
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v Modřanech

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.