Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 642 693 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  201 dnes 5:3714.6. 0:15 9139
25 206 čt 12.6. 4:3312.6. 22:02 9139
 3  212 st 11.6. 4:3112.6. 0:20 9139
 3  212 út 10.6. 4:3111.6. 0:20 9139
 3  212 po 9.6. 4:3110.6. 0:20 9139
 3  202 ne 8.6. 4:319.6. 0:00 9139
 3  203 so 7.6. 4:318.6. 0:20 9139
 3  212 pá 6.6. 4:317.6. 0:20 9139
 3  212 čt 5.6. 4:316.6. 0:20 9139
 3  212 st 4.6. 4:315.6. 0:20 9139
25 206 út 3.6. 4:333.6. 22:02 9139
 5  201 po 2.6. 5:372.6. 11:30 9139*MU
 3  204 ne 1.6. 5:112.6. 0:40 9139
2+20 211 so 31.5. 5:421.6. 0:38 9139
17 229 pá 30.5. 4:0830.5. 21:54 9139
 3  212 čt 29.5. 4:3130.5. 0:20 9139
17 229 st 28.5. 4:0828.5. 21:54 9139
 3  212 út 27.5. 4:3128.5. 0:20 9139
 3  216 po 26.5. 4:5126.5. 22:04 9139
 3  202 ne 25.5. 4:3126.5. 0:00 9139
 3  203 so 24.5. 4:3125.5. 0:20 9139
 3  211 pá 23.5. 6:2324.5. 0:00 9139
 3  213 čt 22.5. 14:5922.5. 19:42 9139
14 203 čt 22.5. 6:4922.5. 9:13 9139
 5  209 st 21.5. 6:5121.5. 20:58 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.