Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 541 008 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 dnes 15:1825.9. 22:04 9139
24 204 dnes 6:1725.9. 8:45 9139
17 228 ne 24.9. 10:0425.9. 0:38 9139
 3  208 so 23.9. 5:2923.9. 21:50 9139
25 207 pá 22.9. 5:5622.9. 20:28 9139
 3  216 čt 21.9. 5:3921.9. 18:41 9139
 8  210 st 20.9. 6:4020.9. 23:43 9139
17 236 út 19.9. 7:1919.9. 18:40 9139
 3  216 po 18.9. 5:3918.9. 18:41 9139
17 222 ne 17.9. 6:2917.9. 16:20 9139*MU
25 206 so 16.9. 4:4116.9. 18:25 9139*MU
 8  213 pá 15.9. 4:4716.9. 0:40 9139
 3  207 čt 14.9. 6:5415.9. 0:01 9139
 3  211 st 13.9. 5:0913.9. 18:01 9139
17 222 út 12.9. 4:4613.9. 0:38 9139
 3  213 po 11.9. 5:2412.9. 0:41 9139
 8  208 ne 10.9. 4:5210.9. 23:23 9139
 3  208 so 9.9. 5:299.9. 21:50 9139
 3  207 pá 8.9. 6:549.9. 0:01 9139
 3  204 čt 7.9. 14:467.9. 17:06 9139*MU
24 204 čt 7.9. 6:177.9. 8:45 9139
24 209 st 6.9. 15:236.9. 20:00 9139
24 207 út 5.9. 6:515.9. 18:45 9139
 3  211 po 4.9. 5:094.9. 18:01 9139
 3  204 ne 3.9. 4:474.9. 0:01 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.