Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 605 163 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 209 po 11.11. 7:0311.11. 11:00 9139*MU
25 209 pá 8.11. 4:538.11. 18:39 9139
17 202 čt 7.11. 5:598.11. 0:09 9139
17 203 st 6.11. 6:097.11. 0:29 9139
24 202 út 5.11. 14:175.11. 20:04 9139
24 210 út 5.11. 6:075.11. 9:47 9139
17 209 po 4.11. 4:434.11. 20:25 9139
25 209 ne 3.11. 17:304.11. 0:16 9139*Z1
14 213 pá 1.11. 4:421.11. 21:26 9139
 1  209 čt 31.10. 5:521.11. 0:26 9139
24 201 st 30.10. 6:4730.10. 19:54 9139
17 205 út 29.10. 15:1629.10. 19:40 9139
24 209 pá 25.10. 7:5125.10. 18:59 9139
 1  208 čt 24.10. 7:2224.10. 21:56 9139
 1  213 st 23.10. 15:2223.10. 21:12 9139
24 214 st 23.10. 6:1623.10. 9:55 9139
14 213 út 22.10. 4:3822.10. 21:29 9139
 1  213 po 21.10. 15:2221.10. 21:12 9139
 1  213 po 21.10. 5:4821.10. 9:23 9139
25 208 ne 20.10. 10:3920.10. 21:34 9139
 1  202 so 19.10. 5:0319.10. 21:12 9139
25 205 pá 18.10. 4:3318.10. 22:02 9139
17 211 čt 17.10. 6:0218.10. 0:14 9139
 8  201 st 16.10. 4:3216.10. 19:01 9139
 1  209 út 15.10. 5:5216.10. 0:26 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.