Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 368 925 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 216 st 17.7. 4:3817.7. 15:45 9139*MU
17 201 út 16.7. 5:4716.7. 23:53 9139
17 214 po 15.7. 4:1816.7. 0:53 9139
16 209 ne 14.7. 4:2415.7. 1:15 9139
 8  206 so 13.7. 18:5814.7. 0:19 9139*Z
 8  206 so 13.7. 7:5213.7. 17:50 9139*MU
17 210 pá 12.7. 5:5912.7. 22:15 9139
 3  201 čt 11.7. 6:0112.7. 0:36 9139
 3  215 st 10.7. 4:2510.7. 9:12 9139
17 209 út 9.7. 6:2010.7. 1:08 9139
17 215 po 8.7. 6:258.7. 23:43 9139
17 208 ne 7.7. 4:587.7. 23:33 9139
17 202 so 6.7. 6:137.7. 0:53 9139
17 202 pá 5.7. 6:136.7. 0:53 9139
17 204 čt 4.7. 5:534.7. 21:30 9139
24 212 st 3.7. 14:563.7. 19:18 9139
24 201 út 2.7. 6:162.7. 19:38 9139
24 202 po 1.7. 6:261.7. 19:48 9139
 3  208 ne 30.6. 10:1430.6. 23:56 9139
17 218 so 29.6. 8:2329.6. 21:37 9139
17 217 pá 28.6. 4:1828.6. 18:32 9139
 3  206 čt 27.6. 6:0127.6. 21:56 9139
 3  208 st 26.6. 6:1926.6. 20:01 9139
 3  208 út 25.6. 6:1925.6. 20:01 9139
17 201 po 24.6. 6:2424.6. 22:29 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.