Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 479 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  201 čt 18.3. 4:4518.3. 21:40 9139
17 219 st 17.3. 6:2617.3. 22:43 9139
 3  213 út 16.3. 4:2516.3. 18:40 9139
 3  206 po 15.3. 5:2415.3. 22:16 9139
 3  208 ne 14.3. 10:0014.3. 22:16 9139
17 217 so 13.3. 7:5413.3. 21:21 9139
17 208 pá 12.3. 6:2112.3. 20:36 9139
17 209 čt 11.3. 6:3111.3. 20:51 9139
17 208 st 10.3. 6:2110.3. 20:36 9139
 3  205 út 9.3. 5:059.3. 21:56 9139
 3  208 po 8.3. 5:518.3. 22:35 9139
 8  207 ne 7.3. 4:497.3. 22:45 9139
 3  203 so 6.3. 4:456.3. 22:55 9139
 3  205 pá 5.3. 5:055.3. 21:57 9139
17 214 čt 4.3. 5:194.3. 21:54 9139
 3  208 st 3.3. 5:513.3. 22:36 9139
17 209 út 2.3. 6:312.3. 20:51 9139
 3  203 po 1.3. 14:221.3. 19:40 9139
24 204 pá 26.2. 6:4726.2. 19:56 9139
24 204 čt 25.2. 6:4725.2. 19:56 9139
24 204 st 24.2. 6:4724.2. 19:56 9139
24 203 út 23.2. 6:3623.2. 19:46 9139
24 203 po 22.2. 6:3622.2. 19:46 9139
24 204 pá 19.2. 6:4719.2. 19:56 9139
24 203 čt 18.2. 6:3618.2. 19:46 9139


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.