Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 500 727 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  203 so 25.3. 4:1125.3. 7:00 9139*MU
17 213 pá 24.3. 4:2625.3. 0:37 9139
17 221 čt 23.3. 5:0623.3. 20:23 9139
 3  217 st 22.3. 6:4723.3. 0:19 9139
 1  201 út 21.3. 4:4421.3. 21:28 9139
 8  215 po 20.3. 15:0021.3. 0:59 9139
 3  218 po 20.3. 6:1120.3. 8:41 9139
 1  205 ne 19.3. 4:4419.3. 20:59 9139
 1  203 so 18.3. 5:0418.3. 21:14 9139
 3  213 pá 17.3. 6:2117.3. 21:33 9139
17 208 čt 16.3. 6:3416.3. 19:40 9139
17 213 st 15.3. 4:2616.3. 0:37 9139
17 232 út 14.3. 6:1914.3. 23:57 9139
24 207 po 13.3. 14:3613.3. 20:11 9139
12 205 po 13.3. 7:0713.3. 9:07 9139
17 213 so 11.3. 13:0411.3. 20:21 9139
 8  213 pá 10.3. 4:4711.3. 0:39 9139
 1  201 čt 9.3. 4:449.3. 21:28 9139
 8  213 st 8.3. 4:479.3. 0:39 9139
14 205 út 7.3. 13:527.3. 23:49 9139
 8  211 út 7.3. 5:027.3. 10:13 9139
17 232 po 6.3. 6:196.3. 23:57 9139
12+17 217 ne 5.3. 4:475.3. 23:13 9139
6+14 231 so 4.3. 5:085.3. 0:10 9139
 8  209 pá 3.3. 4:303.3. 19:33 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.