Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 587 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 203 dnes 4:3124.7. 23:58 9139
17 210 út 23.7. 6:0224.7. 0:14 9139
17 213 po 22.7. 4:2123.7. 0:34 9139
17 201 ne 21.7. 6:3721.7. 23:14 9139
25 207 so 20.7. 4:5420.7. 22:36 9139
25 204 pá 19.7. 4:3319.7. 22:16 9139
17 206 čt 18.7. 15:3218.7. 22:59 9139
25 205 st 17.7. 4:5317.7. 20:49 9139
25 205 út 16.7. 4:5316.7. 20:49 9139
 1  209 po 15.7. 5:3615.7. 19:35 9139
 1  204 ne 14.7. 4:4414.7. 22:10 9139
 8  202 so 13.7. 5:1314.7. 0:58 9139
25 206 pá 12.7. 5:0812.7. 21:04 9139
25 205 st 10.7. 4:5310.7. 20:49 9139
17 203 út 9.7. 4:579.7. 22:54 9139
17 203 po 8.7. 4:578.7. 22:54 9139
17 203 ne 7.7. 4:217.7. 23:29 9139
17 211 so 6.7. 9:156.7. 22:41 9139
 1  201 pá 5.7. 8:475.7. 21:12 9139
 1  206 čt 4.7. 5:154.7. 20:57 9139
 1  205 st 3.7. 4:583.7. 20:42 9139
25 204 út 2.7. 4:332.7. 22:16 9139
17 202 po 1.7. 4:371.7. 22:34 9139
17 206 ne 30.6. 8:171.7. 0:34 9139
Cvič 207 so 29.6. 6:0029.6. 14:00 9139


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.