Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 364 080 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 út 25.6. 6:1925.6. 20:01 9139
17 201 po 24.6. 6:2424.6. 22:29 9139
17 210 ne 23.6. 5:1824.6. 0:13 9139
17 216 so 22.6. 7:5322.6. 23:53 9139
17 201 pá 21.6. 6:2421.6. 22:29 9139
17 215 čt 20.6. 5:5920.6. 22:15 9139
17 214 st 19.6. 5:5319.6. 23:53 9139
 3  209 út 18.6. 15:1519.6. 0:36 9139
17 208 út 18.6. 5:2918.6. 9:28 9139
17 219 po 17.6. 6:3618.6. 1:08 9139
10 211 ne 16.6. 4:3617.6. 0:05 9139
10 210 so 15.6. 4:1615.6. 21:25 9139
 3  218 pá 14.6. 14:4414.6. 23:16 9139
17 228 pá 14.6. 5:1614.6. 9:22 9139
 3  207 čt 13.6. 5:5214.6. 0:16 9139
17 209 st 12.6. 4:5813.6. 0:13 9139
 8  204 út 11.6. 5:5912.6. 0:33 9139
 3  207 po 10.6. 5:5211.6. 0:16 9139
 3  204 ne 9.6. 10:4410.6. 0:43 9139
 8  211 pá 7.6. 5:037.6. 19:15 9139
17 211 út 4.6. 5:464.6. 10:45 9139*MU
 3  206 po 3.6. 5:403.6. 19:42 9139
 3  201 ne 2.6. 4:253.6. 0:23 9139
 3  201 so 1.6. 4:452.6. 0:03 9139
17 216 pá 31.5. 7:0431.5. 23:53 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.