Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9139

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 2. 2008

Výrobní číslo: 9598

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 387 285 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 201 út 12.11. 4:2412.11. 20:55 9139
 3  203 po 11.11. 5:2411.11. 23:56 9139
 8  205 ne 10.11. 4:4911.11. 0:33 9139
17 216 so 9.11. 7:539.11. 23:53 9139
17 202 pá 8.11. 5:188.11. 9:56 9139
17 205 čt 7.11. 6:207.11. 21:00 9139
 3  209 st 6.11. 5:056.11. 9:50 9139
 3  203 út 5.11. 5:245.11. 23:56 9139
16 209 po 4.11. 4:445.11. 0:40 9139
25 208 ne 3.11. 4:503.11. 23:03 9139
17 215 so 2.11. 10:382.11. 22:22 9139
17 221 pá 1.11. 4:181.11. 19:35 9139
17 227 čt 31.10. 4:5831.10. 21:52 9139
14 204 st 30.10. 14:2231.10. 0:14 9139
 3  209 st 30.10. 5:0530.10. 9:50 9139
24 211 út 29.10. 6:1529.10. 19:18 9139
 3  202 po 28.10. 4:4528.10. 22:11 9139
17 214 ne 27.10. 9:0328.10. 0:54 9139
 8  201 so 26.10. 4:2927.10. 0:53 9139
17 219 pá 25.10. 6:3626.10. 1:08 9139
17 210 čt 24.10. 4:5824.10. 23:43 9139
17+34 209 st 23.10. 5:1524.10. 1:03 9139
 3  209 út 22.10. 15:1523.10. 0:36 9139
 3  204 út 22.10. 6:4322.10. 9:10 9139
24 211 po 21.10. 6:1521.10. 19:18 9139


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.