Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9138

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kyocera (od 19. 5. 2019 do současnosti)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 337 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 út 25.6. 6:1126.6. 0:16 9138
17 214 po 24.6. 5:5324.6. 23:53 9138
17 204 ne 23.6. 8:2324.6. 0:33 9138
 3  208 so 22.6. 5:2522.6. 23:56 9138
17 222 pá 21.6. 4:3821.6. 19:25 9138*MU
 3  208 čt 20.6. 6:1920.6. 20:01 9138
 3  208 st 19.6. 6:1919.6. 20:01 9138
 3  212 út 18.6. 4:2518.6. 18:06 9138
17 214 po 17.6. 5:5317.6. 23:53 9138
17 204 ne 16.6. 8:2317.6. 0:33 9138
17 210 so 15.6. 6:2316.6. 0:13 9138
17 216 pá 14.6. 7:0414.6. 23:53 9138
24 214 st 12.6. 15:1912.6. 19:48 9138
24 214 st 12.6. 7:1112.6. 9:22 9138
 3  215 út 11.6. 4:2511.6. 18:30 9138
17 215 po 10.6. 6:4011.6. 0:33 9138
17 211 pá 7.6. 5:467.6. 23:43 9138
17 225 čt 6.6. 6:366.6. 22:40 9138
 3  207 st 5.6. 5:526.6. 0:16 9138
 3  216 út 4.6. 4:455.6. 0:56 9138
17 225 po 3.6. 6:363.6. 22:40 9138
 3  207 ne 2.6. 5:453.6. 0:03 9138
 3  207 so 1.6. 4:251.6. 23:43 9138
17 209 pá 31.5. 4:581.6. 0:13 9138
17 214 čt 30.5. 4:1831.5. 0:53 9138
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.