Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9138

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 326 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+27 231 ne 21.4. 6:5422.4. 0:48 9138
17 201 so 20.4. 5:1421.4. 0:38 9138
17 209 pá 19.4. 4:3419.4. 23:48 9138
17 210 čt 18.4. 4:1419.4. 0:38 9138
 3  217 st 17.4. 4:4518.4. 0:56 9138
17 210 út 16.4. 4:5816.4. 23:43 9138
17 208 po 15.4. 15:1215.4. 21:37 9138
 3  204 po 15.4. 6:4315.4. 9:10 9138
17 213 ne 14.4. 4:1814.4. 22:07 9138
17 207 so 13.4. 4:5814.4. 1:08 9138
17 210 pá 12.4. 4:5812.4. 23:43 9138
17 220 čt 11.4. 14:3612.4. 0:43 9138
 3  204 čt 11.4. 6:4311.4. 9:10 9138
17 217 st 10.4. 4:1810.4. 18:32 9138
 3  208 út 9.4. 6:199.4. 20:01 9138
24 215 po 8.4. 6:398.4. 19:58 9138
 3  209 ne 7.4. 4:258.4. 0:16 9138
10 204 so 6.4. 22:157.4. 1:06 9138*Z
17 202 pá 5.4. 14:245.4. 18:16 9138
17 220 pá 5.4. 6:045.4. 10:00 9138
 3  216 čt 4.4. 6:594.4. 18:38 9138
24 211 st 3.4. 6:153.4. 19:18 9138
17 222 út 2.4. 4:383.4. 0:33 9138
 3  206 po 1.4. 6:011.4. 21:56 9138
 3  208 ne 31.3. 10:1431.3. 23:56 9138
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.