Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9138

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kyocera (od 19. 5. 2019 do současnosti)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 379 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 207 út 24.3. 6:1024.3. 19:51 9138
 3  207 po 23.3. 4:2524.3. 0:36 9138
24 202 pá 20.3. 6:0620.3. 18:19 9138
24 211 čt 19.3. 7:0319.3. 19:29 9138
17 208 st 18.3. 5:2918.3. 9:29 9138
17 220 út 17.3. 14:3618.3. 1:09 9138
24 214 út 17.3. 6:3117.3. 8:59 9138
 8  215 po 16.3. 5:0417.3. 0:53 9138
17 209 ne 15.3. 4:5815.3. 23:53 9138
1+17 205 so 14.3. 4:4815.3. 0:55 9138
 3  206 pá 13.3. 6:0113.3. 21:56 9138
17 208 čt 12.3. 15:1212.3. 21:37 9138
 8  215 út 10.3. 5:0410.3. 17:00 9138*MU*1
17 201 po 9.3. 6:2410.3. 0:43 9138
17 213 ne 8.3. 4:188.3. 22:07 9138
17 211 so 7.3. 4:188.3. 0:33 9138
17 214 pá 6.3. 5:536.3. 23:53 9138
17 215 čt 5.3. 5:595.3. 22:15 9138
17 207 st 4.3. 4:185.3. 0:13 9138
 3  208 út 3.3. 6:193.3. 20:01 9138
17 215 po 2.3. 5:592.3. 22:15 9138
17 209 ne 1.3. 4:581.3. 23:53 9138
17 212 so 29.2. 4:381.3. 0:43 9138
 8  215 pá 28.2. 5:0429.2. 0:53 9138
 3  217 čt 27.2. 4:4528.2. 0:56 9138
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Ocelářské

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.