Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9138

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kyocera (od 19. 5. 2019 do současnosti)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 377 502 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 211 pá 24.1. 6:1524.1. 19:18 9138
14 204 čt 23.1. 14:2224.1. 0:14 9138
25 216 čt 23.1. 4:4823.1. 10:18 9138
 8  215 st 22.1. 5:0423.1. 0:53 9138
17 210 út 21.1. 4:5821.1. 23:43 9138
 3  217 po 20.1. 4:4521.1. 0:56 9138
17 217 ne 19.1. 4:3820.1. 1:08 9138
17 213 so 18.1. 4:5819.1. 1:08 9138
17 220 pá 17.1. 14:3618.1. 1:08 9138
 3  209 pá 17.1. 5:0517.1. 9:50 9138
 8  211 čt 16.1. 5:0317.1. 0:53 9138
17 208 st 15.1. 15:1215.1. 21:37 9138
14 204 st 15.1. 5:0715.1. 10:30 9138
14 204 út 14.1. 14:2215.1. 0:14 9138
14 204 út 14.1. 5:0714.1. 10:30 9138
17 210 po 13.1. 4:5813.1. 23:43 9138
 8  206 ne 12.1. 5:0913.1. 0:53 9138
 3  204 so 11.1. 4:4512.1. 0:36 9138
17 219 pá 10.1. 6:3610.1. 23:13 9138
17 219 st 8.1. 6:368.1. 23:13 9138
17 217 út 7.1. 6:107.1. 18:32 9138
17 212 po 6.1. 5:376.1. 19:37 9138
 8  202 ne 5.1. 4:096.1. 0:19 9138
17 213 so 4.1. 4:585.1. 1:08 9138
17 201 pá 3.1. 5:473.1. 23:53 9138


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.