Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9138

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Kyocera (od 19. 5. 2019 do současnosti)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 344 862 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 po 5.8. 6:265.8. 17:40 9138*MU
 3  209 ne 4.8. 4:255.8. 0:16 9138
25 208 so 3.8. 4:503.8. 23:03 9138
17 204 pá 2.8. 5:433.8. 1:06 9138
17 224 čt 1.8. 6:201.8. 22:32 9138
17 214 st 31.7. 13:5031.7. 21:25 9138*Z
17 224 po 29.7. 6:2029.7. 22:32 9138
12 203 ne 28.7. 5:5929.7. 0:40 9138
17 216 so 27.7. 7:5728.7. 0:17 9138
17 207 pá 26.7. 6:3527.7. 0:17 9138
17 220 st 24.7. 13:5524.7. 22:29 9138
17 212 po 22.7. 6:1022.7. 19:47 9138
 3  209 so 20.7. 8:1421.7. 0:16 9138
24 201 pá 19.7. 6:1619.7. 13:00 9138*MU
10 211 čt 18.7. 7:1018.7. 19:44 9138
24 212 út 16.7. 7:0616.7. 9:18 9138
24 212 po 15.7. 14:5615.7. 19:18 9138
 3  215 po 15.7. 4:2515.7. 9:12 9138
17 204 pá 12.7. 5:5312.7. 21:30 9138
24 201 čt 11.7. 6:1611.7. 19:38 9138
24 202 st 10.7. 6:2610.7. 8:40 9138*MU
10 202 út 9.7. 5:509.7. 20:33 9138
 3  211 po 8.7. 4:458.7. 23:56 9138
10 205 ne 7.7. 4:147.7. 23:17 9138
 3  202 so 6.7. 4:256.7. 6:30 9138*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9137

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.