Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9138

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kyocera (od 19. 5. 2019 do 31. 3. 2021)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 476 080 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 ne 13.6. 4:5913.6. 23:43 9138
 3  207 so 12.6. 8:4512.6. 23:35 9138*Z1
9+15 230 pá 11.6. 5:0411.6. 21:25 9138
 3  203 čt 10.6. 14:2210.6. 23:35 9138
17 215 út 8.6. 5:388.6. 19:49 9138
 8  205 po 7.6. 5:207.6. 22:38 9138
 6  202 ne 6.6. 4:276.6. 22:33 9138
11+93 263 pá 4.6. 21:355.6. 5:40 9138
17 215 pá 4.6. 5:384.6. 19:49 9138
9+15 222 čt 3.6. 6:053.6. 23:33 9138
9+15 218 st 2.6. 5:502.6. 23:13 9138
 3  210 út 1.6. 6:121.6. 23:15 9138
9+15 202 po 31.5. 5:2231.5. 20:13 9138
 3  201 ne 30.5. 4:4530.5. 23:35 9138
 5  205 so 29.5. 4:5729.5. 23:26 9138
 3  206 pá 28.5. 5:2428.5. 19:58 9138
 3  213 čt 27.5. 4:2527.5. 18:40 9138
 3  213 st 26.5. 4:2526.5. 18:40 9138
9+15 218 út 25.5. 5:5025.5. 23:13 9138
17 221 po 24.5. 6:4624.5. 23:33 9138
17 202 ne 23.5. 8:5423.5. 22:14 9138
 5  205 so 22.5. 4:5722.5. 23:26 9138
 3  203 pá 21.5. 14:2221.5. 21:40 9138
24 213 čt 20.5. 5:5720.5. 19:16 9138
 3  210 st 19.5. 6:1219.5. 23:15 9138
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.