Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9138

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 311 517 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 313 út 5.8. 13:426.8. 0:16 9138*1
16 310 ne 3.8. 5:393.8. 19:27 9138
9 306 so 2.8. 5:203.8. 0:30 9138
10 317 pá 1.8. 6:422.8. 0:15 9138
16 308 čt 31.7. 5:3231.7. 21:44 9138
7 306 st 30.7. 4:5430.7. 21:13 9138
12 309 po 28.7. 5:2729.7. 1:25 9138
16 301 ne 27.7. 5:5927.7. 22:43 9138
20 301 pá 25.7. 4:5325.7. 20:24 9138
12 301 čt 24.7. 4:2625.7. 0:23 9138
20 306 st 23.7. 5:3624.7. 0:55 9138
16 307 út 22.7. 5:1722.7. 21:27 9138
16 303 so 19.7. 5:1919.7. 22:04 9138
10 310 pá 18.7. 5:1619.7. 0:34 9138
16 309 st 16.7. 5:4516.7. 21:19 9138
16 307 ne 13.7. 5:3913.7. 22:04 9138
20 309 so 12.7. 5:5512.7. 22:21 9138
16 310 čt 10.7. 6:1010.7. 21:34 9138
10 311 út 8.7. 14:599.7. 0:53 9138
20 306 po 7.7. 5:368.7. 0:55 9138
9 303 ne 6.7. 5:007.7. 0:08 9138
9 309 so 5.7. 7:566.7. 0:47 9138
9 301 ne 29.6. 14:0929.6. 23:58 9138
20 305 st 25.6. 6:0726.6. 0:35 9138
14 305 út 24.6. 6:0425.6. 1:16 9138
*1 = Mimořádné zatažení do Depa PA, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.