Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9138

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kyocera (od 19. 5. 2019 do 31. 3. 2021)

Kyocera

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 3. 2008

Výrobní číslo: 9597

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 526 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  210 pá 4.3. 5:164.3. 10:24 9138
24 216 čt 3.3. 6:593.3. 9:17 9138
24 216 st 2.3. 6:592.3. 9:17 9138
17 233 út 1.3. 5:011.3. 9:28 9138
 3  216 po 28.2. 5:2428.2. 10:26 9138
24 214 pá 25.2. 6:4325.2. 20:56 9138
17 214 čt 24.2. 6:3624.2. 18:36 9138
24 214 st 23.2. 6:4323.2. 20:56 9138
24 212 út 22.2. 6:2722.2. 20:26 9138
24 210 po 21.2. 6:0721.2. 22:16 9138
24 212 pá 18.2. 6:2718.2. 20:26 9138
24 214 čt 17.2. 6:4317.2. 20:56 9138
24 212 st 16.2. 6:2716.2. 20:26 9138
24 208 út 15.2. 5:4615.2. 23:45 9138
24 210 po 14.2. 6:2714.2. 21:11 9138
24 209 pá 11.2. 6:1711.2. 20:56 9138
24 208 čt 10.2. 6:0710.2. 20:41 9138
24 210 st 9.2. 6:279.2. 21:31 9138*MU*1
24 206 út 8.2. 5:588.2. 20:26 9138
24 205 po 7.2. 7:317.2. 20:11 9138
17 227 pá 4.2. 6:514.2. 18:36 9138
 6  212 čt 3.2. 5:523.2. 19:45 9138
3+17 232 st 2.2. 7:003.2. 0:18 9138
14 211 út 1.2. 4:561.2. 19:32 9138
 8  205 po 31.1. 5:4431.1. 20:42 9138
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = výtržnost ve vozidle

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.