Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 489 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 215 ne 5.12. 10:176.12. 0:28 9137
17 217 so 4.12. 5:454.12. 20:31 9137
17 228 pá 3.12. 6:513.12. 20:46 9137
17 209 čt 2.12. 15:272.12. 21:16 9137
 3  214 čt 2.12. 4:492.12. 9:29 9137
 3  215 st 1.12. 6:312.12. 0:00 9137
 3  211 út 30.11. 6:0230.11. 19:14 9137
 8  208 po 29.11. 4:3329.11. 21:27 9137
5+6 214 ne 28.11. 4:2829.11. 0:42 9137
 3  206 so 27.11. 5:4928.11. 0:40 9137
17 228 pá 26.11. 6:5126.11. 20:46 9137
24 209 čt 25.11. 14:4325.11. 19:50 9137
17 212 čt 25.11. 5:2025.11. 9:51 9137
 3  218 st 24.11. 15:1924.11. 22:21 9137
17 209 st 24.11. 5:5024.11. 9:39 9137
 3  211 út 23.11. 6:0223.11. 19:14 9137
24 212 po 22.11. 6:3522.11. 20:26 9137
 3  205 ne 21.11. 5:0922.11. 0:00 9137
 3  205 so 20.11. 5:0921.11. 0:00 9137
24 205 pá 19.11. 7:2319.11. 19:25 9137
 3  218 čt 18.11. 15:1918.11. 22:21 9137
24 213 čt 18.11. 6:5918.11. 8:45 9137
17 204 st 17.11. 5:2618.11. 0:08 9137
17 224 út 16.11. 6:2616.11. 20:53 9137
24 201 po 15.11. 6:4315.11. 20:41 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.