Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 326 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 pá 23.8. 6:2623.8. 19:48 9137
24 201 čt 22.8. 6:1622.8. 19:38 9137
 3  214 st 21.8. 5:2421.8. 21:56 9137
 3  207 út 20.8. 6:5121.8. 0:56 9137
17 214 st 31.7. 4:3831.7. 13:50 9137*MU
 3  207 út 30.7. 6:5131.7. 0:56 9137
 3  212 po 29.7. 5:0529.7. 19:22 9137
 3  202 ne 28.7. 4:4528.7. 22:11 9137
 8  201 so 27.7. 4:2928.7. 0:53 9137
 3  212 st 24.7. 5:0524.7. 19:22 9137
17 216 út 23.7. 4:3824.7. 0:43 9137
17 216 po 22.7. 4:3823.7. 0:43 9137
 8  205 ne 21.7. 4:4922.7. 0:33 9137
 3  204 so 20.7. 4:4521.7. 0:36 9137
17 214 pá 19.7. 4:1820.7. 0:53 9137
 3  215 čt 18.7. 17:2019.7. 0:16 9137*Z
17 211 čt 18.7. 9:3518.7. 13:50 9137*Z1
 3  212 st 17.7. 10:0017.7. 19:22 9137*Z2
17 219 pá 12.7. 14:3513.7. 0:33 9137*Z3
17 204 čt 11.7. 5:5311.7. 21:30 9137
17 204 st 10.7. 5:5310.7. 21:30 9137
17 217 út 9.7. 5:1810.7. 0:13 9137
17 217 po 8.7. 5:189.7. 0:13 9137
 3  205 ne 7.7. 5:258.7. 0:56 9137
17 212 so 6.7. 4:387.7. 0:33 9137
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9148
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9125
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9160

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.