Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 341 675 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 ne 17.11. 9:0318.11. 0:53 9137
17 216 so 16.11. 7:5316.11. 23:53 9137
17 204 pá 15.11. 6:4015.11. 18:36 9137
17 214 čt 14.11. 5:5314.11. 23:53 9137
24 216 st 13.11. 6:4713.11. 20:07 9137
24 213 út 12.11. 6:3112.11. 19:38 9137
17 208 po 11.11. 5:2911.11. 9:28 9137
17 210 ne 10.11. 5:1811.11. 0:13 9137
17 212 so 9.11. 4:3810.11. 0:33 9137
17 214 pá 8.11. 5:538.11. 23:53 9137
16 209 čt 7.11. 4:448.11. 0:40 9137
17 224 st 6.11. 6:406.11. 22:22 9137
17 222 út 5.11. 6:245.11. 22:07 9137
24 216 po 4.11. 6:474.11. 20:07 9137
 3  212 pá 1.11. 4:251.11. 18:06 9137
17 226 čt 31.10. 6:5631.10. 21:37 9137
17 228 st 30.10. 4:3830.10. 18:20 9137
14 208 út 29.10. 6:1430.10. 1:11 9137
 8  206 po 28.10. 5:0929.10. 0:53 9137
6+17 231 ne 27.10. 5:0628.10. 0:34 9137
17 216 so 26.10. 7:5326.10. 23:54 9137
17 204 pá 25.10. 6:4025.10. 18:36 9137
 3  212 čt 24.10. 4:2524.10. 18:06 9137
14 202 st 23.10. 6:4223.10. 22:29 9137
17 223 po 21.10. 4:3321.10. 18:16 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.