Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 437 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 so 17.4. 5:1917.4. 22:14 9137
 8  204 pá 16.4. 5:1816.4. 22:18 9137
17 219 čt 15.4. 6:2615.4. 22:43 9137
17 201 st 14.4. 4:5914.4. 19:15 9137
 8  204 út 13.4. 5:1813.4. 22:18 9137
 3  203 po 12.4. 14:2212.4. 21:56 9137
17 215 pá 9.4. 5:389.4. 19:49 9137
 3  208 čt 8.4. 5:518.4. 22:35 9137
 3  203 st 7.4. 14:227.4. 21:56 9137
 3  205 út 6.4. 5:056.4. 19:49 9137
17 217 so 3.4. 7:543.4. 21:21 9137
24 206 čt 1.4. 5:561.4. 19:46 9137
24 203 st 31.3. 6:4731.3. 19:18 9137
24 201 út 30.3. 6:2730.3. 19:06 9137
24 206 po 29.3. 5:5629.3. 19:46 9137
 8  707 pá 26.3. 4:4826.3. 19:40 9137
 8  701 čt 25.3. 5:5425.3. 22:34 9137
 8  710 st 24.3. 5:2124.3. 22:19 9137
 8  702 út 23.3. 6:0223.3. 22:54 9137
 8  707 po 22.3. 4:4822.3. 19:40 9137
17 209 pá 19.3. 6:3119.3. 20:51 9137
17 208 st 17.3. 6:2117.3. 20:36 9137
17 215 út 16.3. 5:3816.3. 19:49 9137
17 214 po 15.3. 5:1915.3. 21:54 9137
 8  207 ne 14.3. 4:4914.3. 22:45 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.