Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 387 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 223 čt 9.7. 4:1910.7. 0:53 9137
 3  207 st 8.7. 4:259.7. 0:36 9137
17 204 út 7.7. 5:528.7. 0:13 9137
17 213 po 6.7. 4:397.7. 0:43 9137
17 213 ne 5.7. 4:396.7. 0:43 9137
 3  202 so 4.7. 4:255.7. 0:36 9137
17 223 pá 3.7. 4:194.7. 0:53 9137
 3  204 čt 2.7. 6:423.7. 0:16 9137
25 205 st 1.7. 6:051.7. 19:58 9137
17 222 út 30.6. 6:5630.6. 22:23 9137
 3  210 po 29.6. 5:0529.6. 20:26 9137
 8  203 ne 28.6. 9:3929.6. 0:53 9137
17 211 so 27.6. 4:1928.6. 0:33 9137
17 218 pá 26.6. 6:1026.6. 22:28 9137
17 211 čt 25.6. 6:3725.6. 18:45 9137*MU
17 210 st 24.6. 6:2924.6. 20:59 9137
 1  205 út 23.6. 6:0323.6. 21:41 9137
17 221 pá 19.6. 6:4119.6. 21:06 9137
17 228 čt 18.6. 5:5418.6. 9:50 9137
17 223 st 17.6. 6:5718.6. 0:33 9137
 3  203 po 15.6. 5:0515.6. 10:12 9137
 8  205 ne 14.6. 4:0915.6. 1:13 9137
16 204 so 13.6. 5:0314.6. 1:17 9137
17 219 pá 12.6. 6:1612.6. 23:13 9137
17 218 čt 11.6. 6:1011.6. 22:28 9137
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.