Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 520 920 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 čt 16.6. 7:0016.6. 8:45 9137
24 209 st 15.6. 5:5815.6. 9:25 9137
24 209 út 14.6. 14:4314.6. 19:50 9137
 1  212 út 14.6. 6:5714.6. 9:23 9137
24 209 po 13.6. 14:4313.6. 19:50 9137
14 205 po 13.6. 5:5313.6. 9:43 9137
24 209 pá 10.6. 14:4310.6. 19:50 9137
 1  216 pá 10.6. 7:2910.6. 9:53 9137
 8  210 čt 9.6. 14:309.6. 19:35 9137
14 205 čt 9.6. 5:539.6. 9:43 9137
 8  210 st 8.6. 14:308.6. 19:35 9137
 1  212 st 8.6. 6:578.6. 9:23 9137
24 209 út 7.6. 14:437.6. 19:50 9137
 1  212 út 7.6. 6:577.6. 9:23 9137
 3  214 po 6.6. 14:476.6. 19:38 9137
 8  215 po 6.6. 6:206.6. 9:09 9137
24 209 pá 3.6. 14:433.6. 19:50 9137
 1  212 pá 3.6. 6:573.6. 9:23 9137
24 209 čt 2.6. 14:432.6. 19:50 9137
 1  212 čt 2.6. 6:572.6. 9:23 9137
 3  203 st 1.6. 7:191.6. 18:09 9137
 3  211 út 31.5. 6:0231.5. 19:13 9137
24 210 po 30.5. 6:1830.5. 19:59 9137
24 205 pá 27.5. 7:2327.5. 19:25 9137
24 208 čt 26.5. 6:0726.5. 18:05 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.