Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 555 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 207 út 21.3. 6:5221.3. 8:45 9137
12 205 po 20.3. 7:0720.3. 9:07 9137
24 207 pá 17.3. 6:5217.3. 8:45 9137
 1  215 čt 16.3. 6:4216.3. 9:14 9137
12 205 st 15.3. 7:0715.3. 9:07 9137
 1  215 út 14.3. 6:4214.3. 9:14 9137
17 207 po 13.3. 7:1113.3. 9:23 9137
12 205 pá 10.3. 7:0710.3. 9:07 9137
24 207 čt 9.3. 6:529.3. 8:45 9137
12 205 st 8.3. 7:078.3. 9:07 9137
 1  204 út 7.3. 7:207.3. 9:54 9137
17 207 pá 3.3. 7:113.3. 9:23 9137
 1  204 čt 2.3. 7:202.3. 9:54 9137
 1  215 st 1.3. 6:421.3. 9:14 9137
12 205 út 28.2. 7:0728.2. 9:07 9137
24 207 po 27.2. 6:5227.2. 8:45 9137
12 205 pá 24.2. 7:0724.2. 9:07 9137
12 205 čt 23.2. 7:0723.2. 9:07 9137
12 205 st 22.2. 7:0722.2. 9:07 9137
12 205 út 21.2. 7:0721.2. 9:07 9137
24 207 po 20.2. 6:5220.2. 8:45 9137
12 205 pá 17.2. 7:0717.2. 9:07 9137
12 205 čt 16.2. 7:0716.2. 9:07 9137
12 205 st 15.2. 7:0715.2. 9:07 9137
12 205 út 14.2. 7:0714.2. 9:07 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.