Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 597 910 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 207 dnes 4:5415.6. 22:37 9137
 1  210 pá 14.6. 5:3714.6. 21:57 9137
17 216 čt 13.6. 5:0313.6. 18:51 9137
25 203 st 12.6. 7:0312.6. 22:37 9137
25 210 út 11.6. 4:3411.6. 19:50 9137
25 211 po 10.6. 4:5410.6. 22:03 9137
 7  202 ne 9.6. 5:359.6. 20:58 9137
25 205 so 8.6. 4:348.6. 22:03 9137
30 205 pá 7.6. 5:138.6. 0:19 9137
17 202 čt 6.6. 5:236.6. 21:43 9137
17 213 st 5.6. 4:435.6. 23:30 9137
30 210 út 4.6. 6:045.6. 0:39 9137
 7  201 po 3.6. 13:473.6. 20:19 9137
 7  201 po 3.6. 6:003.6. 9:57 9137
25 207 ne 2.6. 4:542.6. 22:37 9137
17 202 so 1.6. 4:432.6. 0:10 9137
 1  204 pá 31.5. 4:5831.5. 20:57 9137
25 203 čt 30.5. 7:0330.5. 22:37 9137
30 217 st 29.5. 7:1629.5. 18:23 9137
17 202 út 28.5. 5:2328.5. 21:43 9137
17 213 po 27.5. 4:4327.5. 23:30 9137
25 208 ne 26.5. 10:5526.5. 22:57 9137
30 206 so 25.5. 4:3325.5. 20:35 9137
17 217 pá 24.5. 7:2925.5. 0:10 9137
17 216 čt 23.5. 5:0323.5. 18:51 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.