Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 540 840 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 dnes 14:598.12. 0:07 9137
 3  214 dnes 4:527.12. 9:37 9137
 3  218 út 6.12. 15:196.12. 22:20 9137
17 204 po 5.12. 6:515.12. 9:03 9137
24 206 pá 2.12. 7:082.12. 20:41 9137
24 201 čt 1.12. 6:161.12. 19:58 9137
 3  203 st 30.11. 7:1930.11. 18:39 9137
24 204 út 29.11. 6:3629.11. 18:37 9137
 8  207 po 28.11. 6:0728.11. 20:15 9137
 3  203 pá 25.11. 7:1925.11. 18:09 9137
24 206 čt 24.11. 7:0824.11. 20:41 9137
24 203 st 23.11. 6:2623.11. 20:26 9137
24 201 út 22.11. 6:1622.11. 19:58 9137
24 203 po 21.11. 18:3021.11. 20:26 9137*Z1
24 203 po 21.11. 6:2621.11. 15:50 9137*MU*1
 6  213 st 16.11. 6:5916.11. 19:45 9137
 3  218 út 15.11. 15:1915.11. 22:20 9137
17 204 út 15.11. 6:5115.11. 9:03 9137
25 212 po 14.11. 14:1514.11. 20:02 9137
 6  206 po 14.11. 6:1414.11. 10:14 9137
 6  213 pá 11.11. 6:5911.11. 18:55 9137
 6  213 čt 10.11. 6:5910.11. 18:55 9137
 3  203 st 9.11. 7:199.11. 18:09 9137
 3  203 út 8.11. 7:198.11. 18:29 9137
24 201 po 7.11. 6:167.11. 19:58 9137
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9203
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = sunutí vozu 9156 po technické závadě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.