Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 318 665 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 po 24.6. 6:1924.6. 20:01 9137
17 211 ne 23.6. 5:5823.6. 21:37 9137
17 218 so 22.6. 8:2322.6. 21:37 9137
 3  214 po 27.5. 6:3427.5. 22:26 9137
 3  206 pá 24.5. 5:4024.5. 19:42 9137
 3  216 čt 23.5. 4:4524.5. 0:56 9137
17 211 st 22.5. 5:4622.5. 23:43 9137
17 213 út 21.5. 5:4722.5. 0:53 9137
 3  207 po 20.5. 6:1121.5. 0:16 9137
17 213 ne 19.5. 4:1819.5. 22:07 9137
17 207 so 18.5. 4:5819.5. 1:08 9137
17 201 pá 17.5. 6:2417.5. 22:29 9137
17 210 čt 16.5. 4:5816.5. 23:43 9137
 3  203 st 15.5. 5:2415.5. 23:56 9137
17 214 út 14.5. 5:5314.5. 23:53 9137
24 201 po 13.5. 6:3013.5. 19:48 9137
17 211 ne 12.5. 5:5812.5. 21:37 9137
 3  209 so 11.5. 8:1412.5. 0:16 9137
17 207 pá 10.5. 7:1211.5. 0:13 9137
17 204 čt 9.5. 6:109.5. 18:36 9137
17 211 st 8.5. 5:588.5. 21:37 9137
17 215 út 7.5. 5:597.5. 22:15 9137
17 222 po 6.5. 4:387.5. 0:33 9137
17 204 ne 5.5. 21:406.5. 0:33 9137*Z
 3  209 so 4.5. 8:305.5. 0:16 9137*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.