Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9137

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 1. 2008

Výrobní číslo: 9596

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 352 640 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 st 29.1. 4:5829.1. 23:43 9137
17 215 út 28.1. 5:5928.1. 22:15 9137
17 222 po 27.1. 4:3828.1. 0:33 9137
17 217 ne 26.1. 4:3827.1. 1:08 9137
17 211 so 25.1. 4:1826.1. 0:33 9137
17 201 pá 24.1. 6:2425.1. 0:43 9137
17 210 čt 23.1. 4:5823.1. 23:43 9137
17 207 st 22.1. 4:1823.1. 0:13 9137
 8  215 út 21.1. 5:0422.1. 0:53 9137
17 213 po 20.1. 5:4721.1. 0:53 9137
25 208 so 18.1. 4:5018.1. 23:03 9137
16 201 pá 17.1. 4:2417.1. 20:55 9137
24 216 čt 16.1. 6:4716.1. 20:07 9137
24 211 st 15.1. 6:1515.1. 19:18 9137
16 201 út 14.1. 4:2414.1. 20:55 9137
 3  217 po 13.1. 4:4514.1. 0:56 9137
 3  204 ne 12.1. 5:0513.1. 0:36 9137
 8  201 so 11.1. 4:2912.1. 0:53 9137
17 201 pá 10.1. 6:2411.1. 0:43 9137
17 210 čt 9.1. 4:589.1. 23:43 9137
17 213 st 8.1. 5:479.1. 0:53 9137
24 214 út 7.1. 15:197.1. 19:48 9137
17 215 po 6.1. 5:596.1. 22:15 9137
 8  206 ne 5.1. 5:096.1. 0:53 9137
17 218 so 4.1. 8:235.1. 0:13 9137


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.