Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9136

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 520 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 210 čt 18.10. 15:2118.10. 18:10 9136*MU
Cvič 214 čt 18.10. 6:0018.10. 14:00 9136
17 202 st 17.10. 14:2417.10. 18:20 9136*MU
17 220 st 17.10. 6:0417.10. 10:00 9136
17 209 ne 14.10. 7:5314.10. 17:15 9136*MU*1
17 206 so 13.10. 4:1813.10. 21:52 9136
Cvič 243 pá 12.10. 6:0012.10. 14:00 9136
17 214 čt 11.10. 5:5311.10. 22:00 9136
17 215 st 10.10. 5:5910.10. 22:15 9136
Cvič 237 út 9.10. 14:009.10. 22:00 9136
Cvič 244 út 9.10. 6:009.10. 14:00 9136
17 207 ne 7.10. 4:387.10. 22:25 9136*MU
17 209 so 6.10. 5:187.10. 1:08 9136
17 214 pá 5.10. 5:535.10. 22:00 9136
17 202 čt 4.10. 14:244.10. 22:29 9136
17 220 čt 4.10. 6:044.10. 10:00 9136
17 207 út 2.10. 7:123.10. 0:13 9136
17 210 po 1.10. 4:581.10. 23:53 9136
17 204 st 26.9. 6:1026.9. 15:30 9136*MU
17 204 út 25.9. 6:1025.9. 18:36 9136
10 221 po 24.9. 7:0724.9. 20:12 9136
Zvl 229 so 22.9. 7:3022.9. 18:00 9136*2
17 204 čt 20.9. 6:1020.9. 18:36 9136
17 202 st 19.9. 14:2419.9. 22:29 9136
17 220 st 19.9. 6:0419.9. 10:00 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dobíjení
*2 = Den otevřených dveří ve vozovně Motol

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.