Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
 
 
 
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 647 214 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 214 čt 2.7. 6:002.7. 14:00 9136
17 208 st 1.7. 6:312.7. 0:33 9136
25 205 út 30.6. 6:0530.6. 19:58 9136
17 221 po 29.6. 6:2129.6. 19:45 9136
17 212 ne 28.6. 6:1928.6. 20:06 9136
 3  202 so 27.6. 4:2528.6. 0:36 9136
17 216 pá 26.6. 5:4826.6. 22:14 9136
17 209 čt 25.6. 6:2126.6. 0:43 9136
 1  205 st 24.6. 6:0324.6. 19:50 9136*MU
17 216 út 23.6. 5:4823.6. 22:14 9136
 1  201 po 22.6. 5:2022.6. 20:59 9136
 3  208 ne 21.6. 10:0022.6. 0:16 9136
17 216 so 20.6. 5:1920.6. 23:53 9136
17 210 pá 19.6. 6:2919.6. 20:59 9136
17 210 čt 18.6. 6:2918.6. 20:59 9136
 3  210 st 17.6. 6:1917.6. 23:16 9136
17 215 út 16.6. 5:3816.6. 19:49 9136
17 217 po 15.6. 5:1916.6. 0:53 9136
17 204 so 13.6. 18:2013.6. 22:35 9136*Z
Cvič 215 pá 12.6. 6:0012.6. 14:00 9136
 1  205 čt 11.6. 6:0311.6. 21:41 9136
 1  201 st 10.6. 5:2010.6. 20:59 9136
 3  209 út 9.6. 6:1210.6. 0:56 9136
24 204 po 8.6. 6:478.6. 19:56 9136
17 213 ne 7.6. 4:197.6. 16:45 9136*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.