Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 610 793 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 216 út 21.1. 6:4721.1. 20:07 9136
24 213 pá 17.1. 6:3117.1. 19:38 9136
16 201 čt 16.1. 4:2416.1. 20:55 9136
17 213 st 15.1. 5:4716.1. 0:53 9136
17 213 út 14.1. 5:4715.1. 0:53 9136
17 217 po 13.1. 6:1013.1. 18:32 9136
Cvič 214 pá 3.1. 6:003.1. 14:00 9136
Cvič 209 čt 2.1. 14:002.1. 22:00 9136
Cvič 231 čt 2.1. 6:002.1. 14:00 9136
17 211 st 1.1. 8:131.1. 21:37 9136
Rok 2019
25 201 út 31.12. 5:3331.12. 22:30 9136
 3  207 po 30.12. 4:2531.12. 0:56 9136
 8  205 ne 29.12. 4:4930.12. 0:33 9136
17 210 so 28.12. 6:1328.12. 22:15 9136
 3  214 pá 27.12. 5:2427.12. 21:56 9136
 8  206 čt 26.12. 5:0927.12. 0:53 9136
 3  204 st 25.12. 7:0525.12. 11:30 9136*MU
17 205 út 24.12. 7:0324.12. 18:55 9136
 3  202 so 21.12. 4:2521.12. 22:11 9136
 3  209 pá 20.12. 15:1521.12. 0:36 9136
17 215 čt 19.12. 5:5919.12. 22:15 9136
17 215 st 18.12. 5:5918.12. 22:15 9136
17 214 út 17.12. 5:5317.12. 23:53 9136
 3  212 po 16.12. 4:2516.12. 18:06 9136
17 209 ne 15.12. 4:5815.12. 23:53 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.