Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
 
 
 
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 690 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 pá 16.4. 6:4616.4. 21:06 9136
17 221 čt 15.4. 6:4615.4. 21:06 9136
17 221 pá 9.4. 6:469.4. 12:45 9136*MU*1
17 201 st 7.4. 4:597.4. 19:15 9136
17 219 út 6.4. 6:266.4. 22:43 9136
17 218 po 5.4. 10:095.4. 21:36 9136
17 218 ne 4.4. 10:094.4. 21:36 9136
17 212 so 3.4. 4:393.4. 20:06 9136
17 211 pá 2.4. 4:192.4. 22:23 9136
 3  203 čt 1.4. 14:221.4. 21:56 9136
Cvič 213 st 31.3. 6:0031.3. 14:00 9136
17 209 út 30.3. 6:3130.3. 20:51 9136
17 217 po 29.3. 6:0629.3. 22:14 9136
17 208 ne 28.3. 4:5928.3. 21:44 9136
 3  203 so 27.3. 4:4527.3. 22:55 9136
17 218 pá 26.3. 6:1626.3. 22:23 9136
17 210 čt 25.3. 4:3925.3. 20:59 9136
17 219 st 24.3. 6:2624.3. 22:43 9136
17 209 út 23.3. 6:3123.3. 20:51 9136
Cvič 234 po 22.3. 6:0022.3. 14:00 9136
17 212 ne 21.3. 6:1921.3. 20:06 9136
17 208 so 20.3. 4:5920.3. 21:44 9136
17 219 pá 19.3. 6:2619.3. 22:43 9136
Cvič 236 čt 18.3. 6:0018.3. 14:00 9136
17 209 st 17.3. 6:3117.3. 20:51 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Čechově čtvrti DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.