Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9136

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 572 648 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 čt 20.6. 6:0120.6. 21:56 9136
17 212 st 19.6. 5:3719.6. 19:37 9136
17 205 út 18.6. 6:2018.6. 21:00 9136
 3  206 po 17.6. 6:0117.6. 21:56 9136
17 211 ne 16.6. 5:5816.6. 21:37 9136
 3  209 so 15.6. 8:1416.6. 0:16 9136
 8  211 pá 14.6. 5:0314.6. 19:15 9136
 3  206 čt 13.6. 5:4013.6. 19:42 9136
17 214 st 12.6. 4:1813.6. 0:53 9136
17 214 út 11.6. 4:1812.6. 0:53 9136
17 214 po 10.6. 4:1811.6. 0:53 9136
17 210 ne 9.6. 4:389.6. 23:12 9136
17 203 so 8.6. 4:389.6. 0:11 9136
 8  204 pá 7.6. 5:598.6. 0:33 9136
Cvič 214 čt 6.6. 6:006.6. 14:00 9136
 8  203 st 5.6. 4:096.6. 0:18 9136
17 209 út 4.6. 4:585.6. 1:28 9136
 3  218 po 3.6. 14:443.6. 23:16 9136
 3  209 po 3.6. 5:053.6. 9:42 9136
 3  203 ne 2.6. 10:293.6. 0:56 9136
 8  211 pá 31.5. 5:0331.5. 19:15 9136
 3  216 čt 30.5. 4:4531.5. 0:56 9136
17 215 st 29.5. 6:4030.5. 0:33 9136
 3  218 út 28.5. 14:4428.5. 21:15 9136*MU
 3  202 út 28.5. 7:2328.5. 9:47 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.