Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
 
 
 
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 673 989 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  206 út 12.1. 5:0712.1. 20:35 9136
17 219 po 11.1. 6:2611.1. 22:43 9136
17 212 ne 10.1. 6:1910.1. 20:06 9136
17 210 so 9.1. 6:199.1. 22:14 9136
 3  205 pá 8.1. 5:058.1. 21:57 9136
17 218 čt 7.1. 6:167.1. 22:23 9136
17 209 st 6.1. 6:316.1. 20:51 9136
24 203 út 5.1. 6:365.1. 19:46 9136
Rok 2020
17 221 čt 3.12. 6:463.12. 8:10 9136*MU*1
 3  213 st 2.12. 4:252.12. 18:40 9136
 8  206 út 1.12. 5:301.12. 22:53 9136
 3  201 po 30.11. 4:4530.11. 21:41 9136
 6  204 pá 27.11. 4:4727.11. 22:34 9136
 8  204 čt 26.11. 5:1826.11. 22:19 9136
 3  206 st 25.11. 5:2425.11. 22:17 9136
17 209 út 24.11. 6:3124.11. 20:51 9136
17 209 po 23.11. 6:3123.11. 20:51 9136
17 206 pá 20.11. 6:0020.11. 20:06 9136
17 221 čt 19.11. 6:4619.11. 21:06 9136
17 221 st 18.11. 6:4618.11. 21:06 9136
17 201 po 16.11. 4:5916.11. 19:15 9136
17 218 pá 13.11. 6:1613.11. 22:23 9136
17 214 čt 12.11. 5:1912.11. 21:54 9136
17 205 st 11.11. 5:4811.11. 22:33 9136
17 205 út 10.11. 5:4810.11. 22:33 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Poliklinika Modřany ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.