Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 26. 1. 2008
Výrobní číslo: 9595
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 725 301 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2021 | ||||||
15 | 206 | po 6.9. 4:52 | 6.9. 19:41 | 9136 | ||
6 | 209 | ne 5.9. 10:10 | 5.9. 23:42 | 9136 | ||
6 | 201 | so 4.9. 5:08 | 4.9. 21:12 | 9136 | ||
3 | 218 | pá 3.9. 15:19 | 3.9. 22:21 | 9136 | ||
15 | 208 | pá 3.9. 6:38 | 3.9. 9:00 | 9136 | ||
24 | 212 | čt 2.9. 6:35 | 2.9. 20:26 | 9136 | ||
8 | 204 | st 1.9. 5:44 | 1.9. 20:42 | 9136 | ||
8 | 211 | út 31.8. 6:50 | 1.9. 0:02 | 9136 | ||
Cvič | 231 | po 30.8. 6:00 | 30.8. 14:00 | 9136 | ||
15 | 203 | ne 29.8. 4:52 | 29.8. 21:41 | 9136 | ||
3 | 206 | so 28.8. 5:29 | 29.8. 0:20 | 9136 | ||
8 | 207 | pá 27.8. 5:58 | 27.8. 21:18 | 9136 | ||
3+17 | 222 | čt 26.8. 6:12 | 26.8. 21:48 | 9136 | ||
3+17 | 217 | st 25.8. 4:25 | 25.8. 13:30 | 9136*MU | ||
3+17 | 226 | út 24.8. 5:57 | 24.8. 23:35 | 9136 | ||
3+17 | 218 | po 23.8. 15:07 | 24.8. 0:15 | 9136 | ||
Cvič | 214 | po 23.8. 6:00 | 23.8. 14:00 | 9136 | ||
Cvič | 225 | pá 20.8. 14:00 | 20.8. 22:00 | 9136 | ||
Cvič | 215 | pá 20.8. 6:00 | 20.8. 14:00 | 9136 | ||
Cvič | 225 | čt 19.8. 14:00 | 19.8. 22:00 | 9136 | ||
Cvič | 236 | čt 19.8. 6:00 | 19.8. 14:00 | 9136 | ||
Cvič | 236 | st 18.8. 6:00 | 18.8. 14:00 | 9136 | ||
Cvič | 213 | út 17.8. 6:00 | 17.8. 14:00 | 9136 | ||
3+17 | 228 | po 16.8. 6:17 | 16.8. 21:25 | 9136 | ||
3+17 | 210 | ne 15.8. 10:15 | 15.8. 23:55 | 9136 |