Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9136

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nejedesnacerno.cz (od 27. 5. 2018 do současnosti)

Nejedesnacerno.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Huawei (od 21. 6. 2015 do 5. 12. 2016)
 
 
 
Tirol: Zillertal (od 1. 12. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 1. 2008

Výrobní číslo: 9595

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 665 379 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 216 pá 23.10. 7:1123.10. 9:28 9136
17 222 čt 22.10. 7:1322.10. 22:04 9136
17 220 st 21.10. 4:1921.10. 23:53 9136
17 207 út 20.10. 6:2121.10. 0:43 9136
 3  203 po 19.10. 14:2219.10. 19:40 9136
14 213 po 19.10. 5:1219.10. 10:20 9136
 3  202 ne 18.10. 4:2519.10. 0:36 9136
 3  205 so 17.10. 5:0517.10. 23:36 9136
17 209 pá 16.10. 6:3716.10. 21:21 9136
 3  213 čt 15.10. 6:4415.10. 18:40 9136
17 201 st 14.10. 11:2014.10. 19:15 9136*Z
 3  217 st 14.10. 5:2414.10. 10:20 9136
 3  205 út 13.10. 4:4514.10. 0:16 9136
 8  206 po 12.10. 5:3013.10. 0:53 9136
 8  207 so 10.10. 4:4911.10. 0:46 9136
17 221 pá 9.10. 6:5710.10. 0:13 9136
17 208 čt 8.10. 6:298.10. 20:59 9136
24 204 st 7.10. 6:477.10. 19:56 9136
17 227 út 6.10. 6:006.10. 9:58 9136
 3  203 po 5.10. 14:225.10. 19:40 9136
 3  219 po 5.10. 6:525.10. 9:24 9136
17 213 pá 2.10. 5:382.10. 19:49 9136
17 217 čt 1.10. 6:161.10. 20:36 9136
 3  208 st 30.9. 5:511.10. 0:36 9136
17 201 út 29.9. 4:3929.9. 19:15 9136
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.