Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 341 645 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 ne 19.1. 4:1819.1. 22:07 9135
 8  209 so 18.1. 8:3519.1. 0:33 9135
17 215 pá 17.1. 5:5917.1. 22:15 9135
17 219 čt 16.1. 6:3616.1. 23:13 9135
 3  203 st 15.1. 5:2415.1. 23:56 9135
25 216 út 14.1. 14:1514.1. 19:47 9135
25 216 út 14.1. 4:4814.1. 10:18 9135
17 207 po 13.1. 4:1814.1. 0:13 9135
17 217 ne 12.1. 4:3813.1. 1:08 9135
 3  205 so 11.1. 5:0512.1. 0:56 9135
14 204 pá 10.1. 5:0710.1. 10:30 9135
 3  203 čt 9.1. 5:249.1. 23:56 9135
17 201 st 8.1. 6:249.1. 0:43 9135
17 217 po 6.1. 6:106.1. 18:32 9135
17 213 ne 5.1. 4:185.1. 22:07 9135
17 212 so 4.1. 4:385.1. 0:43 9135
 3  207 pá 3.1. 4:254.1. 0:56 9135
17 211 čt 2.1. 6:042.1. 23:13 9135
 8  205 st 1.1. 6:492.1. 0:33 9135
Rok 2019
 3  207 út 31.12. 4:2531.12. 22:57 9135
Cvič 237 po 30.12. 6:0030.12. 14:00 9135
17 204 ne 29.12. 8:2330.12. 0:33 9135
17 205 so 28.12. 7:0328.12. 22:53 9135
24 212 pá 27.12. 14:5627.12. 19:18 9135
17 210 čt 26.12. 5:1827.12. 0:13 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.