Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 346 473 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 209 ne 5.4. 4:585.4. 23:53 9135
17 213 so 4.4. 4:585.4. 1:08 9135
17 204 pá 3.4. 5:373.4. 21:15 9135
17 220 čt 2.4. 15:353.4. 0:43 9135
17 216 st 1.4. 5:471.4. 18:47 9135
17 226 út 31.3. 14:0031.3. 20:37 9135
17 226 út 31.3. 7:4531.3. 9:52 9135
17 210 po 30.3. 6:5030.3. 8:57 9135
12 202 ne 29.3. 5:3829.3. 23:00 9135
 8  203 so 28.3. 5:0928.3. 23:17 9135
 3  205 pá 27.3. 14:2127.3. 22:11 9135
17 220 pá 27.3. 5:5327.3. 9:47 9135
 3  207 čt 26.3. 4:2527.3. 0:36 9135
17 208 st 25.3. 6:2025.3. 23:53 9135
17 208 út 24.3. 6:2024.3. 23:53 9135
25 206 po 23.3. 4:1223.3. 22:19 9135
 3  205 ne 22.3. 5:2523.3. 0:56 9135
 8  209 so 21.3. 8:3522.3. 0:33 9135
 3  212 pá 20.3. 4:2520.3. 18:07 9135
 8  215 čt 19.3. 5:0420.3. 0:54 9135
17 214 st 18.3. 5:5318.3. 23:54 9135
17 215 út 17.3. 5:5917.3. 22:16 9135
 3  207 po 16.3. 6:1117.3. 0:16 9135
17 213 ne 15.3. 4:1815.3. 22:07 9135
 3  204 so 14.3. 4:4515.3. 0:36 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.