Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 633 447 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 dnes 5:3524.7. 23:54 9135
25 208 út 23.7. 5:2923.7. 19:30 9135
 1  203 po 22.7. 6:0122.7. 21:42 9135
17 207 ne 21.7. 11:1521.7. 22:02 9135
17 207 so 20.7. 5:3720.7. 22:02 9135
17 210 pá 19.7. 6:0220.7. 0:14 9135
Cvič 214 st 17.7. 6:0017.7. 14:00 9135
24 207 út 16.7. 16:0716.7. 19:15 9135
25 208 po 15.7. 5:2915.7. 19:30 9135
17 205 pá 12.7. 5:1612.7. 20:22 9135
17 201 čt 11.7. 7:0211.7. 19:43 9135
 1  209 st 10.7. 5:3610.7. 19:35 9135
24 203 út 9.7. 6:079.7. 19:45 9135
24 203 po 8.7. 6:078.7. 19:45 9135
17 206 ne 7.7. 5:178.7. 0:34 9135
17 206 so 6.7. 5:177.7. 0:34 9135
 8  201 pá 5.7. 4:526.7. 0:38 9135
 1  203 čt 4.7. 6:014.7. 21:42 9135
25 208 st 3.7. 5:293.7. 19:30 9135
32 217 čt 27.6. 6:4027.6. 9:00 9135
 1  212 st 26.6. 15:0726.6. 22:11 9135
32 217 st 26.6. 6:4026.6. 9:00 9135
 3  201 út 25.6. 4:3125.6. 20:12 9135
 3  214 po 24.6. 6:0424.6. 19:43 9135
Cvič 224 pá 21.6. 6:0021.6. 14:00 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.