Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 652 902 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 dnes 5:4321.11. 23:49 9135
 1  203 st 20.11. 6:4020.11. 21:27 9135
 3  209 út 19.11. 15:3219.11. 20:10 9135
24 209 po 18.11. 7:0318.11. 20:04 9135
 1  203 pá 15.11. 6:4015.11. 21:27 9135
 1  204 čt 14.11. 5:0414.11. 19:36 9135
 1  203 st 13.11. 6:4013.11. 21:27 9135
24 208 út 12.11. 6:5512.11. 20:24 9135
24 203 po 11.11. 6:1611.11. 19:07 9135
24 201 pá 8.11. 6:478.11. 19:54 9135
24 208 čt 7.11. 5:577.11. 18:51 9135
24 212 st 6.11. 6:266.11. 19:54 9135
24 209 út 5.11. 7:515.11. 18:59 9135
17 213 po 4.11. 5:234.11. 18:32 9135
 3  204 ne 3.11. 5:114.11. 0:39 9135
 8  202 so 2.11. 5:123.11. 0:58 9135
17 208 pá 1.11. 6:521.11. 22:34 9135
24 213 čt 31.10. 6:3831.10. 19:34 9135
24 214 st 30.10. 15:5930.10. 19:44 9135
Cvič 213 st 30.10. 6:0030.10. 14:00 9135
24 208 út 29.10. 5:5729.10. 18:51 9135
14 213 pá 25.10. 4:3825.10. 21:29 9135
17 212 čt 24.10. 4:5725.10. 0:02 9135
 3  203 st 23.10. 6:2423.10. 23:39 9135
17 201 út 22.10. 4:5722.10. 22:17 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.