Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 314 450 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 po 19.8. 6:2119.8. 20:12 9135
17 205 ne 18.8. 8:4319.8. 0:43 9135
12 203 so 17.8. 5:5817.8. 21:31 9135
17 211 pá 16.8. 6:0416.8. 21:00 9135
25 201 čt 15.8. 5:3315.8. 8:25 9135*MU
17 211 st 14.8. 6:0414.8. 21:00 9135
17 219 út 13.8. 5:3714.8. 0:33 9135
17 212 po 12.8. 6:1012.8. 19:47 9135
25 208 ne 11.8. 4:5011.8. 23:03 9135
17 205 so 10.8. 7:0310.8. 22:53 9135
Cvič 218 pá 9.8. 6:009.8. 14:00 9135
17 204 čt 8.8. 5:538.8. 21:30 9135
Cvič 237 st 7.8. 6:007.8. 14:00 9135
17 217 ne 21.7. 4:3821.7. 14:20 9135*MU*1
 8  203 so 20.7. 5:0920.7. 23:19 9135
 3  201 pá 19.7. 6:0120.7. 0:36 9135
10 214 čt 18.7. 15:0019.7. 1:02 9135
 3  215 čt 18.7. 4:2518.7. 9:12 9135
17 209 st 17.7. 6:2018.7. 1:08 9135
10 214 út 16.7. 15:0017.7. 1:02 9135
Cvič 252 út 16.7. 6:0016.7. 14:00 9135
Cvič 214 po 15.7. 14:0015.7. 22:00 9135
Cvič 233 po 15.7. 6:0015.7. 14:00 9135
 8  205 ne 14.7. 4:4915.7. 0:33 9135
17 216 so 13.7. 7:5313.7. 23:53 9135
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vážná nehoda s dodávkou v Trojské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.