Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 424 488 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 so 6.3. 6:196.3. 22:14 9135
17 201 pá 5.3. 4:595.3. 19:15 9135
 3  205 čt 4.3. 5:054.3. 21:57 9135
 8  206 st 3.3. 5:303.3. 22:53 9135
17 215 út 2.3. 5:382.3. 19:49 9135
17 219 po 1.3. 6:261.3. 22:43 9135
25 206 ne 28.2. 4:1228.2. 21:33 9135
 3  203 so 27.2. 4:4527.2. 22:56 9135
 3  205 pá 26.2. 5:0526.2. 21:57 9135
17 223 čt 25.2. 4:1925.2. 21:10 9135
17 219 st 24.2. 6:2624.2. 22:43 9135
17 210 út 23.2. 4:3923.2. 20:59 9135
17 216 po 22.2. 5:5422.2. 22:04 9135
 3  202 ne 21.2. 4:2521.2. 22:36 9135
25 206 so 20.2. 4:1220.2. 21:33 9135
17 219 pá 19.2. 6:2619.2. 22:43 9135
17 217 čt 18.2. 6:0618.2. 22:14 9135
17 217 st 17.2. 6:0617.2. 22:14 9135
17 210 út 16.2. 4:3916.2. 20:59 9135
17 218 po 15.2. 6:1615.2. 22:23 9135
8+17 232 ne 14.2. 4:4914.2. 22:14 9135
17 213 so 13.2. 5:1913.2. 22:43 9135
 3  203 pá 12.2. 14:2212.2. 20:00 9135
 3  203 pá 12.2. 6:2212.2. 9:00 9135
Cvič 231 čt 11.2. 6:0011.2. 14:00 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.