Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 586 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 pá 29.9. 5:0929.9. 18:01 9135
 8  207 čt 28.9. 4:5228.9. 23:22 9135
 8  213 st 27.9. 4:4728.9. 0:40 9135
14 204 út 26.9. 6:2027.9. 0:12 9135
17 233 po 25.9. 7:0325.9. 18:24 9135
17 227 ne 24.9. 10:4824.9. 20:40 9135
 7  203 so 23.9. 4:4523.9. 20:20 9135
Cvič 234 pá 22.9. 6:0022.9. 14:00 9135
24 209 čt 21.9. 15:2321.9. 20:00 9135
Cvič 252 čt 21.9. 6:0021.9. 14:00 9135
17 233 st 20.9. 7:0320.9. 18:24 9135
17 223 út 19.9. 5:2519.9. 19:37 9135
 3  207 po 18.9. 6:5419.9. 0:01 9135
17 227 pá 15.9. 15:1915.9. 19:47 9135
 3  204 pá 15.9. 6:3015.9. 8:49 9135
17 227 čt 14.9. 15:1914.9. 19:47 9135
Cvič 252 čt 14.9. 6:0014.9. 14:00 9135
 3  216 st 13.9. 5:3913.9. 18:41 9135
Cvič 212 út 12.9. 6:0012.9. 14:00 9135
 7  203 po 11.9. 5:4211.9. 20:07 9135
Cvič 207 ne 10.9. 6:0010.9. 14:00 9135
Cvič 207 so 9.9. 6:009.9. 14:00 9135
 3  204 pá 8.9. 14:468.9. 19:21 9135
 3  204 pá 8.9. 6:308.9. 8:49 9135
17 229 čt 7.9. 6:297.9. 22:38 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.