Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 547 458 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 dnes 6:2623.3. 19:40 9135
 3  211 st 22.3. 6:0022.3. 19:12 9135
24 214 út 21.3. 15:3221.3. 19:20 9135
17 208 pá 17.3. 6:3417.3. 19:40 9135
 1  215 čt 16.3. 14:4016.3. 19:14 9135
17 204 čt 16.3. 6:5116.3. 9:03 9135
24 206 st 15.3. 7:0815.3. 19:58 9135
 3  217 út 14.3. 6:4715.3. 0:19 9135
 1  210 po 13.3. 8:0513.3. 18:34 9135*Z1
17 229 pá 10.3. 5:5710.3. 18:51 9135
 8  209 čt 9.3. 4:309.3. 19:33 9135
 3  213 st 8.3. 6:218.3. 21:33 9135
12 211 út 7.3. 5:057.3. 20:03 9135
17 202 po 6.3. 6:247.3. 0:17 9135
36 203 ne 5.3. 5:095.3. 23:23 9135
12+17 209 so 4.3. 5:375.3. 0:44 9135
17 203 pá 3.3. 6:153.3. 23:47 9135
17 210 čt 2.3. 6:432.3. 19:45 9135
17 203 st 1.3. 6:151.3. 23:47 9135
 3  218 út 28.2. 15:1928.2. 22:20 9135
24 214 po 27.2. 15:3227.2. 19:20 9135
Cvič 237 po 27.2. 6:0027.2. 14:00 9135
 3  218 čt 23.2. 15:1923.2. 22:20 9135
 1  215 st 22.2. 14:4022.2. 19:14 9135
17 222 út 21.2. 5:2621.2. 18:23 9135
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.