Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9135

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 23. 1. 2008

Výrobní číslo: 9594

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 443 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 223 ne 13.6. 8:1413.6. 18:44 9135
9+26 204 so 12.6. 7:0912.6. 23:13 9135
 3  210 pá 11.6. 6:1211.6. 23:15 9135
17 218 čt 10.6. 6:1610.6. 22:53 9135
17 216 st 9.6. 5:549.6. 22:14 9135
9+15 208 út 8.6. 5:028.6. 22:33 9135
 5  206 po 7.6. 4:377.6. 23:46 9135
 3  206 ne 6.6. 5:056.6. 23:15 9135
 3  208 so 5.6. 7:455.6. 23:55 9135
17 221 pá 4.6. 6:464.6. 23:33 9135
11+93 263 čt 3.6. 20:474.6. 4:42 9135
17 219 st 2.6. 6:262.6. 23:23 9135
11+96 266 út 1.6. 22:032.6. 5:12 9135
17 215 út 1.6. 5:381.6. 19:49 9135
 3  201 po 31.5. 4:4531.5. 23:35 9135
36 205 ne 30.5. 4:2231.5. 0:18 9135
 8  203 so 29.5. 7:3929.5. 23:45 9135
24 213 pá 28.5. 5:5728.5. 19:16 9135
17 218 čt 27.5. 6:1627.5. 22:53 9135
17 218 st 26.5. 6:1626.5. 22:53 9135
17 209 út 25.5. 6:3125.5. 20:51 9135
17 201 po 24.5. 4:5924.5. 19:15 9135
36 205 ne 23.5. 4:2224.5. 0:18 9135
17 211 so 22.5. 4:1922.5. 22:33 9135
24 201 pá 21.5. 6:1521.5. 19:26 9135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.