Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 28. 12. 2007
Výrobní číslo: 9593
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 656 761 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 107 | út 21.1. 13:55 | 21.1. 14:35 | 9134*Z1 | ||
25 | 209 | pá 10.1. 5:44 | 10.1. 21:18 | 9134 | ||
25 | 205 | čt 9.1. 4:53 | 9.1. 22:02 | 9134 | ||
10 | 207 | st 8.1. 5:17 | 9.1. 0:06 | 9134 | ||
10 | 208 | út 7.1. 5:30 | 8.1. 0:26 | 9134 | ||
10 | 203 | po 6.1. 4:44 | 6.1. 20:25 | 9134 | ||
10 | 202 | pá 3.1. 6:52 | 3.1. 23:08 | 9134 | ||
10 | 219 | čt 2.1. 4:20 | 2.1. 10:22 | 9134 | ||
10 | 204 | st 1.1. 6:44 | 2.1. 1:06 | 9134 | ||
Rok 2024 | ||||||
3 | 205 | út 31.12. 7:04 | 31.12. 9:31 | 9134 | ||
3 | 205 | po 30.12. 7:04 | 30.12. 9:31 | 9134 | ||
17 | 225 | ne 29.12. 4:26 | 29.12. 20:56 | 9134 | ||
10 | 211 | so 28.12. 4:24 | 28.12. 22:46 | 9134 | ||
10 | 213 | pá 27.12. 15:12 | 28.12. 1:06 | 9134 | ||
10 | 219 | pá 27.12. 4:20 | 27.12. 10:22 | 9134 | ||
10 | 204 | čt 26.12. 4:20 | 27.12. 1:06 | 9134 | ||
10 | 209 | st 25.12. 8:23 | 26.12. 0:07 | 9134 | ||
3 | 202 | po 23.12. 5:54 | 23.12. 21:20 | 9134 | ||
25 | 207 | ne 22.12. 4:54 | 22.12. 22:36 | 9134 | ||
25 | 207 | so 21.12. 4:54 | 21.12. 22:36 | 9134 | ||
25 | 205 | pá 20.12. 5:38 | 20.12. 21:03 | 9134 | ||
10 | 203 | čt 19.12. 14:37 | 19.12. 23:26 | 9134 | ||
1 | 212 | čt 19.12. 6:01 | 19.12. 9:30 | 9134 | ||
24 | 214 | st 18.12. 15:59 | 18.12. 19:44 | 9134 | ||
3 | 209 | st 18.12. 7:25 | 18.12. 9:44 | 9134 |