Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 306 754 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 st 25.4. 5:3725.4. 23:43 9134
17 203 út 24.4. 14:3624.4. 21:23 9134
17 231 út 24.4. 4:5824.4. 9:20 9134
17 216 čt 19.4. 6:2820.4. 0:53 9134
17 206 st 18.4. 5:5919.4. 0:03 9134
17 212 út 17.4. 6:1017.4. 22:01 9134
17 210 po 16.4. 15:0416.4. 19:22 9134
17 210 po 16.4. 5:4316.4. 10:00 9134
17 215 pá 13.4. 6:3613.4. 19:51 9134
17 231 čt 12.4. 14:2412.4. 18:40 9134
17 203 čt 12.4. 5:1812.4. 9:40 9134
17 214 st 11.4. 6:2011.4. 19:37 9134
17 208 út 10.4. 6:0411.4. 0:13 9134
17 216 po 9.4. 6:2810.4. 0:53 9134
17 220 ne 8.4. 4:389.4. 0:13 9134
 8  205 so 7.4. 7:237.4. 22:04 9134
17 212 pá 6.4. 6:107.4. 0:33 9134
17 208 čt 5.4. 6:046.4. 0:13 9134
17 212 st 4.4. 6:105.4. 0:33 9134
17 214 út 3.4. 15:203.4. 19:37 9134*Z
17 204 po 26.3. 5:5326.3. 18:57 9134
17 203 ne 25.3. 12:2326.3. 0:43 9134
17 213 so 24.3. 8:3124.3. 23:23 9134
17 204 pá 23.3. 5:5323.3. 18:57 9134
17 201 čt 22.3. 5:3722.3. 23:43 9134
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9144

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.