Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 392 659 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 216 st 30.9. 4:1730.9. 22:31 9134
10 206 út 29.9. 5:4430.9. 0:24 9134
10 206 po 28.9. 5:1729.9. 0:44 9134
10 203 ne 27.9. 4:3728.9. 0:04 9134
10+15 231 so 26.9. 4:1626.9. 22:35 9134
 8  206 pá 25.9. 5:3026.9. 0:53 9134
10 216 čt 24.9. 4:1724.9. 22:31 9134
10 207 st 23.9. 5:5324.9. 0:44 9134
10 216 út 22.9. 4:1722.9. 22:31 9134
10 207 po 21.9. 5:5322.9. 0:44 9134
10 210 ne 20.9. 4:1420.9. 22:24 9134
10 203 so 19.9. 4:3620.9. 0:04 9134
17 209 pá 18.9. 6:2119.9. 0:43 9134
17 219 čt 17.9. 6:1617.9. 20:36 9134
16 222 st 16.9. 6:1816.9. 10:50 9134
Cvič 252 út 15.9. 10:0015.9. 14:00 9134*Z
 3  207 so 12.9. 7:3612.9. 13:00 9134*MU
10 206 pá 11.9. 5:4412.9. 0:24 9134
 3  209 čt 10.9. 6:1211.9. 0:56 9134
17 224 st 9.9. 7:139.9. 22:04 9134
10 221 út 8.9. 6:028.9. 9:10 9134
10 213 po 7.9. 6:597.9. 22:24 9134
17 202 ne 6.9. 8:546.9. 22:14 9134
17 211 so 5.9. 4:196.9. 0:33 9134
10 210 pá 4.9. 6:285.9. 1:04 9134
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.