Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 656 761 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 107 út 21.1. 13:5521.1. 14:35 9134*Z1
25 209 pá 10.1. 5:4410.1. 21:18 9134
25 205 čt 9.1. 4:539.1. 22:02 9134
10 207 st 8.1. 5:179.1. 0:06 9134
10 208 út 7.1. 5:308.1. 0:26 9134
10 203 po 6.1. 4:446.1. 20:25 9134
10 202 pá 3.1. 6:523.1. 23:08 9134
10 219 čt 2.1. 4:202.1. 10:22 9134
10 204 st 1.1. 6:442.1. 1:06 9134
Rok 2024
 3  205 út 31.12. 7:0431.12. 9:31 9134
 3  205 po 30.12. 7:0430.12. 9:31 9134
17 225 ne 29.12. 4:2629.12. 20:56 9134
10 211 so 28.12. 4:2428.12. 22:46 9134
10 213 pá 27.12. 15:1228.12. 1:06 9134
10 219 pá 27.12. 4:2027.12. 10:22 9134
10 204 čt 26.12. 4:2027.12. 1:06 9134
10 209 st 25.12. 8:2326.12. 0:07 9134
 3  202 po 23.12. 5:5423.12. 21:20 9134
25 207 ne 22.12. 4:5422.12. 22:36 9134
25 207 so 21.12. 4:5421.12. 22:36 9134
25 205 pá 20.12. 5:3820.12. 21:03 9134
10 203 čt 19.12. 14:3719.12. 23:26 9134
 1  212 čt 19.12. 6:0119.12. 9:30 9134
24 214 st 18.12. 15:5918.12. 19:44 9134
 3  209 st 18.12. 7:2518.12. 9:44 9134
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.