Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 410 329 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 čt 21.1. 4:2521.1. 18:40 9134
16 216 st 20.1. 5:3320.1. 23:37 9134
 6  206 út 19.1. 5:0719.1. 20:35 9134
 6  204 po 18.1. 4:4718.1. 22:34 9134
10 210 ne 17.1. 4:1417.1. 22:24 9134
16 205 so 16.1. 5:2316.1. 23:17 9134
10 212 pá 15.1. 6:5315.1. 22:06 9134
16 217 st 13.1. 4:2313.1. 11:07 9134
10 216 út 12.1. 4:3712.1. 20:00 9134*MU
16 206 po 11.1. 6:1911.1. 22:24 9134
10 205 ne 10.1. 5:1610.1. 21:06 9134
10 212 so 9.1. 4:369.1. 22:44 9134
16 206 pá 8.1. 6:198.1. 22:24 9134
10 202 čt 7.1. 5:117.1. 20:29 9134
10 204 st 6.1. 5:326.1. 20:58 9134
16 206 út 5.1. 6:195.1. 22:24 9134
10 202 po 4.1. 5:114.1. 20:29 9134
Rok 2020
16 217 čt 31.12. 14:0631.12. 21:01 9134
 3  213 st 30.12. 4:2530.12. 18:40 9134
 3  210 út 29.12. 6:1229.12. 22:56 9134
10 204 po 28.12. 5:3228.12. 20:58 9134
10 210 ne 27.12. 4:1427.12. 22:24 9134
16 208 so 26.12. 4:2326.12. 23:37 9134
16 205 pá 25.12. 6:2325.12. 22:58 9134
10+94 261 čt 24.12. 4:1625.12. 0:25 9134
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.