Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 320 794 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 207 so 21.7. 7:5322.7. 1:08 9134
17 221 pá 20.7. 14:2020.7. 17:50 9134*MU
17 206 pá 20.7. 4:5820.7. 9:27 9134
17 213 čt 19.7. 8:3020.7. 0:33 9134*Z
17 217 ne 1.7. 4:181.7. 23:53 9134
17 219 so 30.6. 6:4330.6. 21:38 9134
15 203 pá 29.6. 5:3129.6. 23:13 9134
17 231 čt 28.6. 4:5828.6. 9:20 9134
17 219 st 27.6. 6:5228.6. 1:08 9134
17 210 út 26.6. 15:0426.6. 19:22 9134
17 203 út 26.6. 5:1826.6. 9:40 9134
17 201 po 25.6. 5:3725.6. 23:43 9134
17 203 ne 24.6. 12:2325.6. 0:43 9134
17 213 so 23.6. 8:3123.6. 23:23 9134
17 208 pá 22.6. 6:0423.6. 0:13 9134
17 208 čt 21.6. 6:0422.6. 0:13 9134
17 212 st 20.6. 6:1021.6. 0:33 9134
17 208 út 19.6. 6:0420.6. 0:13 9134
17 206 po 18.6. 5:5919.6. 0:03 9134
17 204 ne 17.6. 7:3318.6. 0:53 9134
17 220 so 16.6. 7:0317.6. 0:23 9134
17 206 pá 15.6. 5:5916.6. 0:03 9134
17 213 čt 14.6. 6:3215.6. 0:43 9134
17 215 st 13.6. 6:3613.6. 19:51 9134
17 206 út 12.6. 5:5913.6. 0:03 9134
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.