Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 510 829 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  202 pá 1.7. 4:591.7. 20:54 9134
25 213 čt 30.6. 4:1530.6. 20:04 9134
17 216 st 29.6. 5:0530.6. 0:38 9134
17 206 út 28.6. 6:3128.6. 23:58 9134
17 202 po 27.6. 6:1627.6. 19:11 9134
17 213 ne 26.6. 4:2626.6. 23:48 9134
3+17 203 so 25.6. 4:4625.6. 23:20 9134
17 203 pá 24.6. 6:2124.6. 23:48 9134
17 201 út 21.6. 6:1121.6. 19:06 9134
 3  211 po 20.6. 6:0220.6. 19:13 9134
25 205 ne 19.6. 4:3019.6. 20:50 9134
25 201 so 18.6. 5:1118.6. 21:35 9134
 1  213 pá 17.6. 4:5917.6. 20:44 9134
14 205 čt 16.6. 13:5216.6. 23:58 9134
17 210 čt 16.6. 5:2016.6. 9:35 9134
25 213 st 15.6. 4:1515.6. 20:04 9134
17 213 út 14.6. 6:5514.6. 20:00 9134
17 212 po 13.6. 4:4513.6. 19:55 9134
36 211 ne 12.6. 5:2712.6. 23:43 9134
36 203 so 11.6. 5:2711.6. 23:43 9134
 1  205 pá 10.6. 6:0510.6. 21:29 9134
17 215 čt 9.6. 15:439.6. 22:19 9134
 3  214 čt 9.6. 4:499.6. 9:29 9134
 1  208 st 8.6. 4:208.6. 21:59 9134
 3  211 út 7.6. 6:027.6. 19:13 9134


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.