Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 365 618 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 čt 21.2. 5:2421.2. 23:56 9134
17 220 st 20.2. 14:3621.2. 0:43 9134
17 220 st 20.2. 6:0420.2. 10:00 9134
 3  208 út 19.2. 6:1919.2. 20:01 9134
24 216 po 18.2. 6:4718.2. 20:07 9134
24 215 pá 15.2. 6:3915.2. 19:58 9134
24 216 čt 14.2. 6:4714.2. 20:07 9134
24 208 st 13.2. 14:3113.2. 18:50 9134
24 208 st 13.2. 5:4413.2. 10:02 9134
 3  207 út 12.2. 6:1113.2. 0:16 9134
17 213 po 11.2. 5:4712.2. 0:53 9134
10 204 ne 10.2. 5:1611.2. 0:26 9134
17 205 so 9.2. 6:5310.2. 0:13 9134
17 214 pá 8.2. 5:538.2. 23:53 9134
 3  207 čt 7.2. 6:118.2. 0:16 9134
17 220 st 6.2. 14:367.2. 0:43 9134
24 208 po 4.2. 14:314.2. 18:50 9134
24 214 po 4.2. 7:114.2. 9:22 9134
 3  204 pá 1.2. 14:351.2. 19:32 9134
 3  209 pá 1.2. 5:051.2. 9:50 9134
17 220 čt 31.1. 14:361.2. 0:43 9134
17 220 čt 31.1. 6:0431.1. 10:00 9134
17 208 st 30.1. 15:1230.1. 21:37 9134
17 208 st 30.1. 5:2930.1. 9:28 9134
 3  204 út 29.1. 14:3529.1. 19:32 9134


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.