Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9134

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 12. 2007

Výrobní číslo: 9593

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 375 334 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 út 14.7. 5:2114.7. 20:29 9134
17 225 po 13.7. 4:5913.7. 22:33 9134
16 205 ne 12.7. 4:4313.7. 1:37 9134
10 206 so 11.7. 5:1612.7. 0:44 9134
10 204 pá 10.7. 5:2110.7. 20:29 9134
16 215 čt 9.7. 4:239.7. 21:30 9134
10 207 st 8.7. 5:439.7. 0:04 9134
10 208 út 7.7. 5:537.7. 21:08 9134
10+15 231 po 6.7. 4:176.7. 22:35 9134
16 206 ne 5.7. 11:216.7. 1:37 9134
10 210 so 4.7. 4:144.7. 22:24 9134
10 212 pá 3.7. 6:334.7. 1:04 9134
16 209 út 30.6. 5:2230.6. 20:26 9134
17 217 po 29.6. 6:1129.6. 19:05 9134
16 201 ne 28.6. 4:2329.6. 0:38 9134
16 204 so 27.6. 5:0328.6. 1:17 9134
 1  205 pá 26.6. 6:0326.6. 21:41 9134
17 223 čt 25.6. 6:5726.6. 0:33 9134
Rok 2019
 3  206 po 18.3. 6:0118.3. 10:30 9134*MU*1
24 213 pá 15.3. 6:3115.3. 19:38 9134
24 213 čt 14.3. 6:3114.3. 19:38 9134
24 215 st 13.3. 6:3913.3. 19:58 9134
17 202 út 12.3. 14:2412.3. 18:16 9134
 3  209 út 12.3. 5:0512.3. 9:50 9134
17 222 po 11.3. 4:3812.3. 0:33 9134
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před Invalidovnou ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.