Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 684 837 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  205 dnes 5:0413.6. 19:37 9133
10 203 čt 12.6. 14:3712.6. 23:27 9133
14 203 čt 12.6. 6:4912.6. 9:13 9133
 1  204 st 11.6. 6:4011.6. 21:26 9133
24 207 út 10.6. 15:2710.6. 19:16 9133
24 207 út 10.6. 7:2710.6. 9:24 9133
25 206 po 9.6. 4:339.6. 22:02 9133
 3  204 pá 6.6. 5:276.6. 18:25 9133
10 203 čt 5.6. 14:375.6. 23:27 9133
24 202 st 4.6. 6:554.6. 18:36 9133
 3  204 út 3.6. 5:273.6. 18:25 9133
1+2 232 po 2.6. 6:043.6. 0:16 9133
25 207 ne 1.6. 10:291.6. 21:33 9133
10 202 so 31.5. 5:0131.5. 23:47 9133
 3  202 pá 30.5. 5:1130.5. 20:21 9133
25 207 čt 29.5. 6:3529.5. 22:16 9133
10 202 st 28.5. 6:3328.5. 20:25 9133
17 228 út 27.5. 6:0627.5. 19:56 9133
25 212 po 26.5. 5:0726.5. 20:52 9133
 1  208 ne 25.5. 5:0325.5. 22:40 9133
25 202 so 24.5. 4:3324.5. 22:16 9133
25 213 pá 23.5. 7:1823.5. 23:16 9133
17 230 čt 22.5. 4:2822.5. 19:46 9133
10 214 st 21.5. 5:2822.5. 1:07 9133
 3  217 út 20.5. 15:3121.5. 0:40 9133


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.