Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 642 852 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 206 dnes 6:359.10. 22:17 9133
10 218 út 8.10. 13:568.10. 19:55 9133
10 218 út 8.10. 6:428.10. 10:00 9133
10 208 po 7.10. 15:147.10. 18:30 9133
 3  205 po 7.10. 6:447.10. 9:04 9133
10 208 pá 4.10. 15:144.10. 18:30 9133
17 202 pá 4.10. 6:224.10. 8:50 9133
24 212 čt 3.10. 6:263.10. 19:24 9133
17 217 st 2.10. 4:212.10. 19:14 9133
17 218 út 1.10. 4:372.10. 0:34 9133
10 209 po 30.9. 4:441.10. 0:26 9133
10 209 ne 29.9. 5:2430.9. 0:07 9133
17 203 so 28.9. 4:2128.9. 23:29 9133
29 215 pá 27.9. 5:1128.9. 0:38 9133
29 212 čt 26.9. 4:3126.9. 23:38 9133
29 204 st 25.9. 6:4326.9. 0:18 9133
10 218 út 24.9. 13:5624.9. 19:55 9133
17 205 út 24.9. 7:0024.9. 9:28 9133
24 205 po 23.9. 6:3723.9. 19:14 9133
10 216 pá 20.9. 5:4220.9. 19:35 9133
10 211 čt 19.9. 5:0119.9. 21:45 9133
10 203 st 18.9. 14:3518.9. 23:26 9133
10 203 st 18.9. 6:0918.9. 10:00 9133
25 201 út 17.9. 7:4517.9. 19:31 9133*Z1
25 205 po 16.9. 20:0016.9. 22:02 9133*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.