Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 449 119 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 út 11.5. 5:5311.5. 21:06 9133
 3  213 po 10.5. 4:2510.5. 18:40 9133
16 208 ne 9.5. 4:239.5. 23:38 9133
10 212 so 8.5. 4:358.5. 22:44 9133
 3  208 pá 7.5. 5:517.5. 22:35 9133
10 206 čt 6.5. 5:536.5. 20:53 9133
16 212 st 5.5. 4:535.5. 20:25 9133
16 206 út 4.5. 6:204.5. 22:24 9133
17 210 po 3.5. 4:393.5. 20:59 9133
16 205 ne 2.5. 5:222.5. 23:18 9133
10 201 so 1.5. 4:561.5. 23:04 9133
10 212 pá 30.4. 6:5330.4. 22:06 9133
10 202 st 28.4. 5:1028.4. 20:29 9133
10 208 út 27.4. 6:1327.4. 21:37 9133
10 202 po 26.4. 5:1026.4. 20:29 9133
 3  202 ne 25.4. 4:2525.4. 22:35 9133
10 211 so 24.4. 4:1724.4. 22:13 9133
16 206 pá 23.4. 13:0023.4. 22:24 9133*Z
10 206 st 21.4. 5:5321.4. 20:53 9133
10 206 út 20.4. 5:5320.4. 20:53 9133
17 223 po 19.4. 4:1919.4. 21:10 9133
 3  213 čt 15.4. 4:2515.4. 18:40 9133
 8  206 st 14.4. 14:1014.4. 22:52 9133*Z1
 8  206 po 12.4. 7:4012.4. 22:52 9133*Z2
10 209 ne 11.4. 6:3711.4. 22:06 9133
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9167
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.