Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 398 509 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 204 ne 5.7. 4:236.7. 0:57 9133
10 208 so 4.7. 5:565.7. 1:04 9133
17 217 pá 3.7. 6:113.7. 19:05 9133
17 201 čt 2.7. 14:112.7. 20:51 9133
10 209 čt 2.7. 4:172.7. 10:32 9133
10 209 st 1.7. 15:012.7. 0:24 9133
17 214 st 1.7. 5:191.7. 9:35 9133
10 209 út 30.6. 15:011.7. 0:24 9133
10 203 po 29.6. 5:1129.6. 20:19 9133
16 205 ne 28.6. 4:4329.6. 1:37 9133
16 201 so 27.6. 4:2328.6. 0:38 9133
16 208 pá 26.6. 7:0127.6. 0:57 9133
17 215 čt 25.6. 5:3825.6. 19:49 9133
16 208 st 24.6. 7:0125.6. 0:57 9133
17 218 út 23.6. 6:1023.6. 22:28 9133
10 207 po 22.6. 5:5323.6. 0:44 9133
16 201 ne 21.6. 4:2322.6. 0:17 9133
16 204 so 20.6. 5:0321.6. 1:17 9133
16 208 pá 19.6. 7:0120.6. 0:57 9133
17 225 st 17.6. 4:5917.6. 9:18 9133
10 206 út 16.6. 5:4417.6. 0:24 9133
17 216 po 15.6. 5:4815.6. 22:14 9133
10 203 ne 14.6. 4:5615.6. 0:26 9133
10 201 so 13.6. 5:5613.6. 21:56 9133
 3  203 pá 12.6. 14:2212.6. 19:40 9133


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.