Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 485 194 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 dnes 5:395.12. 0:28 9133
 8  211 pá 3.12. 6:504.12. 0:02 9133
10 210 čt 2.12. 4:192.12. 19:55 9133
10 222 st 1.12. 5:492.12. 0:48 9133
10 210 út 30.11. 4:1930.11. 19:55 9133
10 204 po 29.11. 6:3629.11. 19:10 9133
10 207 so 27.11. 6:3927.11. 9:45 9133*MU
10 210 pá 26.11. 4:1926.11. 19:55 9133
10 222 čt 25.11. 5:4926.11. 0:48 9133
24 211 po 15.11. 6:2715.11. 15:00 9133*MU*1
3+26 215 ne 14.11. 4:3214.11. 23:40 9133
 6  201 so 13.11. 5:0814.11. 0:42 9133
24 205 pá 12.11. 7:2312.11. 19:25 9133
17 203 čt 11.11. 4:4611.11. 18:56 9133
10 222 st 10.11. 5:4911.11. 0:48 9133
17 224 út 9.11. 6:269.11. 20:53 9133
 3  218 po 8.11. 15:198.11. 22:21 9133
24 213 po 8.11. 6:598.11. 8:45 9133
10 201 ne 7.11. 5:197.11. 16:00 9133*MU*2
10 209 so 6.11. 4:196.11. 23:36 9133
10 216 pá 5.11. 5:136.11. 0:08 9133
 6  214 čt 4.11. 4:574.11. 23:11 9133
17 219 st 3.11. 6:554.11. 0:28 9133
 6  206 út 2.11. 5:412.11. 19:58 9133
10 216 po 1.11. 5:132.11. 0:08 9133
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Invalidovna ZC
*2 = nehoda s osobním vozem před zast. Flora DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.