Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 21. 12. 2007
Výrobní číslo: 9592
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 582 102 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 202 | pá 29.9. 7:23 | 29.9. 13:00 | 9133*MU | ||
14 | 208 | čt 28.9. 5:16 | 28.9. 23:52 | 9133 | ||
10 | 203 | st 27.9. 5:12 | 27.9. 21:46 | 9133 | ||
10 | 209 | út 26.9. 4:20 | 26.9. 20:51 | 9133 | ||
10 | 209 | po 25.9. 4:20 | 25.9. 20:51 | 9133 | ||
10 | 206 | ne 24.9. 5:20 | 25.9. 0:28 | 9133 | ||
10 | 202 | so 23.9. 6:00 | 24.9. 0:48 | 9133 | ||
17 | 223 | pá 22.9. 5:25 | 22.9. 19:37 | 9133 | ||
7 | 207 | čt 21.9. 6:15 | 21.9. 20:41 | 9133 | ||
10 | 203 | st 20.9. 5:12 | 20.9. 21:46 | 9133 | ||
3 | 205 | út 19.9. 6:22 | 19.9. 21:35 | 9133 | ||
10 | 201 | po 18.9. 6:38 | 18.9. 23:28 | 9133 | ||
3 | 211 | pá 15.9. 5:09 | 15.9. 18:01 | 9133 | ||
10 | 211 | čt 14.9. 4:58 | 15.9. 0:48 | 9133 | ||
10 | 207 | st 13.9. 4:20 | 13.9. 23:48 | 9133 | ||
10 | 209 | út 12.9. 4:40 | 13.9. 0:08 | 9133 | ||
17 | 221 | po 11.9. 4:26 | 12.9. 0:18 | 9133 | ||
10 | 205 | ne 10.9. 4:20 | 10.9. 22:49 | 9133 | ||
3 | 203 | so 9.9. 4:29 | 9.9. 14:40 | 9133*MU | ||
10 | 202 | pá 8.9. 4:17 | 8.9. 20:13 | 9133 | ||
10 | 214 | čt 7.9. 5:22 | 8.9. 1:08 | 9133 | ||
10 | 209 | st 6.9. 4:40 | 7.9. 0:08 | 9133 | ||
10 | 211 | út 5.9. 4:58 | 6.9. 0:55 | 9133 | ||
10 | 207 | po 4.9. 4:20 | 4.9. 23:48 | 9133 | ||
17 | 202 | ne 3.9. 4:59 | 4.9. 0:38 | 9133 |