Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 419 464 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 212 st 25.11. 6:5325.11. 22:06 9133
16 208 út 24.11. 7:1224.11. 19:48 9133
16 208 po 23.11. 7:1223.11. 19:48 9133
16 208 pá 20.11. 7:1220.11. 19:48 9133
24 201 čt 19.11. 6:1519.11. 19:26 9133
10 202 st 18.11. 5:1118.11. 20:29 9133
 3  208 út 17.11. 10:0017.11. 22:17 9133
10 204 po 16.11. 5:3216.11. 20:58 9133
10 211 ne 15.11. 4:1615.11. 22:14 9133
16 208 so 14.11. 4:2314.11. 23:37 9133
17 208 pá 13.11. 6:2113.11. 20:36 9133
16 212 st 11.11. 4:5411.11. 20:25 9133
16 217 út 10.11. 14:0610.11. 21:01 9133
17 213 ne 8.11. 4:398.11. 22:43 9133
17 211 so 7.11. 4:197.11. 22:23 9133
10 216 pá 6.11. 4:376.11. 23:04 9133
10 213 čt 5.11. 4:145.11. 22:24 9133
 8  208 st 4.11. 4:094.11. 23:13 9133
16 211 út 3.11. 4:433.11. 23:17 9133
17 223 po 2.11. 4:192.11. 21:10 9133
10+15 231 ne 1.11. 4:171.11. 22:35 9133
10 206 so 31.10. 5:161.11. 0:44 9133
 3  205 pá 30.10. 17:2031.10. 0:16 9133*Z
 3  210 pá 30.10. 6:1930.10. 8:50 9133*MU
16 211 čt 29.10. 4:5529.10. 20:25 9133
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.