Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 368 599 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+16 231 út 31.3. 4:2331.3. 22:33 9133
 3  203 po 30.3. 6:3131.3. 0:16 9133
12 205 ne 29.3. 4:3929.3. 22:01 9133
17 213 so 28.3. 4:5829.3. 1:08 9133
10 218 pá 27.3. 5:4127.3. 21:11 9133
10 219 čt 26.3. 15:1026.3. 21:40 9133
10 201 čt 26.3. 6:4926.3. 10:18 9133
10 215 út 24.3. 4:5725.3. 0:05 9133
10 216 po 23.3. 5:1424.3. 0:25 9133
10 203 ne 22.3. 4:5623.3. 0:26 9133
10 204 so 21.3. 4:3622.3. 1:06 9133
10 202 pá 20.3. 4:3621.3. 0:06 9133
10 216 čt 19.3. 6:2719.3. 19:29 9133
10 206 st 18.3. 5:1118.3. 18:09 9133
 6  208 út 17.3. 7:1417.3. 22:11 9133
10 216 po 16.3. 6:2716.3. 19:28 9133
 3  202 ne 15.3. 4:4515.3. 22:11 9133
10 212 so 14.3. 5:1615.3. 0:46 9133
 3  208 pá 13.3. 6:1913.3. 20:01 9133
 3  216 čt 12.3. 6:5912.3. 18:38 9133
17 202 po 9.3. 5:189.3. 9:56 9133
17 214 ne 8.3. 9:039.3. 0:53 9133
17 204 so 7.3. 6:437.3. 22:35 9133
17 204 pá 6.3. 12:306.3. 18:36 9133*Z
17 204 čt 5.3. 6:405.3. 18:36 9133
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.