Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 405 904 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 út 22.9. 5:5622.9. 19:16 9133
 8  206 po 21.9. 5:3022.9. 0:53 9133
10 208 ne 20.9. 6:1721.9. 1:04 9133
10 205 so 19.9. 4:5620.9. 0:24 9133
10 206 pá 18.9. 5:4419.9. 0:24 9133
10 210 čt 17.9. 18:0018.9. 1:04 9133*Z
17 201 st 16.9. 4:3916.9. 19:15 9133
10 218 út 15.9. 7:4015.9. 23:04 9133
17 210 po 14.9. 6:2914.9. 20:59 9133
17 211 pá 11.9. 6:3711.9. 21:21 9133
17 219 čt 10.9. 6:1610.9. 20:36 9133
 1  201 st 9.9. 5:189.9. 20:59 9133
17 209 út 8.9. 6:219.9. 0:43 9133
10 202 po 7.9. 4:577.9. 20:29 9133
10 210 ne 6.9. 4:146.9. 22:24 9133
10 205 so 5.9. 4:566.9. 0:24 9133
17 219 pá 4.9. 6:164.9. 20:36 9133
17 201 čt 3.9. 4:393.9. 19:15 9133
10 210 st 2.9. 6:283.9. 1:04 9133
10 203 čt 16.7. 5:1116.7. 20:19 9133
 3  207 st 15.7. 4:2516.7. 0:36 9133
16 215 út 14.7. 4:2314.7. 10:15 9133*MU
16 207 po 13.7. 5:1414.7. 1:37 9133
10 210 ne 12.7. 4:1412.7. 22:24 9133
10 208 so 11.7. 5:5612.7. 1:04 9133
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9118
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.