Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 582 102 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 pá 29.9. 7:2329.9. 13:00 9133*MU
14 208 čt 28.9. 5:1628.9. 23:52 9133
10 203 st 27.9. 5:1227.9. 21:46 9133
10 209 út 26.9. 4:2026.9. 20:51 9133
10 209 po 25.9. 4:2025.9. 20:51 9133
10 206 ne 24.9. 5:2025.9. 0:28 9133
10 202 so 23.9. 6:0024.9. 0:48 9133
17 223 pá 22.9. 5:2522.9. 19:37 9133
 7  207 čt 21.9. 6:1521.9. 20:41 9133
10 203 st 20.9. 5:1220.9. 21:46 9133
 3  205 út 19.9. 6:2219.9. 21:35 9133
10 201 po 18.9. 6:3818.9. 23:28 9133
 3  211 pá 15.9. 5:0915.9. 18:01 9133
10 211 čt 14.9. 4:5815.9. 0:48 9133
10 207 st 13.9. 4:2013.9. 23:48 9133
10 209 út 12.9. 4:4013.9. 0:08 9133
17 221 po 11.9. 4:2612.9. 0:18 9133
10 205 ne 10.9. 4:2010.9. 22:49 9133
 3  203 so 9.9. 4:299.9. 14:40 9133*MU
10 202 pá 8.9. 4:178.9. 20:13 9133
10 214 čt 7.9. 5:228.9. 1:08 9133
10 209 st 6.9. 4:407.9. 0:08 9133
10 211 út 5.9. 4:586.9. 0:55 9133
10 207 po 4.9. 4:204.9. 23:48 9133
17 202 ne 3.9. 4:594.9. 0:38 9133
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.