Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9133

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 12. 2007

Výrobní číslo: 9592

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 630 912 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 so 20.7. 4:2120.7. 15:45 9133*MU
17 203 pá 19.7. 4:5719.7. 22:54 9133
17 203 čt 18.7. 4:5718.7. 22:54 9133
10 210 st 17.7. 5:1718.7. 0:07 9133
25 204 út 16.7. 4:3316.7. 22:16 9133
10 217 po 15.7. 6:2315.7. 22:20 9133
10 208 ne 14.7. 5:0214.7. 23:47 9133
10 202 so 13.7. 5:0213.7. 23:47 9133
 1  205 pá 12.7. 4:5812.7. 20:42 9133
17 206 čt 11.7. 15:3211.7. 22:59 9133
10 219 čt 11.7. 6:5211.7. 10:10 9133
25 203 st 10.7. 6:0610.7. 22:02 9133
10 208 út 9.7. 17:309.7. 23:47 9133*Z1
17 208 čt 27.6. 19:2027.6. 22:35 9133*Z2
 3  206 út 25.6. 4:5125.6. 18:34 9133
 3  211 po 24.6. 5:2825.6. 0:02 9133
25 208 ne 23.6. 10:5523.6. 22:57 9133
 3  209 so 22.6. 9:5622.6. 21:08 9133
32 210 pá 21.6. 14:5621.6. 19:36 9133
 3  217 čt 20.6. 7:0020.6. 9:22 9133
32 210 st 19.6. 14:5619.6. 19:36 9133
10 208 st 19.6. 7:1519.6. 10:30 9133
15 209 út 18.6. 14:5618.6. 18:59 9133
30 209 út 18.6. 7:0818.6. 9:27 9133
10 202 po 17.6. 6:3317.6. 20:25 9133
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9131
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9141

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.