Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9132

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 12. 2007

Výrobní číslo: 9591

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 627 757 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 dnes 4:2228.2. 0:07 9132
10 206 po 26.2. 4:2227.2. 0:07 9132
10 204 ne 25.2. 4:1926.2. 1:04 9132
10 204 so 24.2. 5:4225.2. 0:27 9132
25 201 pá 23.2. 14:4723.2. 20:00 9132
10 208 pá 23.2. 7:1623.2. 10:30 9132
25 201 čt 22.2. 5:5822.2. 9:35 9132
 3  209 st 21.2. 15:3221.2. 20:10 9132
17 208 st 21.2. 6:5721.2. 9:15 9132
 3  201 út 20.2. 6:0420.2. 19:04 9132
 3  204 po 19.2. 4:3120.2. 0:00 9132
10 205 ne 18.2. 4:2218.2. 22:47 9132
 3  203 so 17.2. 4:3118.2. 0:20 9132
10 205 pá 16.2. 5:0116.2. 23:49 9132
10 218 čt 15.2. 4:1915.2. 23:09 9132
17 208 st 14.2. 5:5715.2. 0:42 9132
17 202 út 13.2. 5:0213.2. 7:15 9132*MU
 3  204 po 12.2. 4:3113.2. 0:20 9132
10 205 ne 11.2. 4:2211.2. 22:49 9132
10 201 so 10.2. 22:0010.2. 23:29 9132*Z1
10 201 so 10.2. 4:4110.2. 20:45 9132*MU
17 207 pá 9.2. 5:4710.2. 0:29 9132
17 201 čt 8.2. 4:428.2. 21:11 9132
10 211 st 7.2. 5:528.2. 1:04 9132
10 207 út 6.2. 5:187.2. 0:09 9132
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9438

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.