Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 18. 12. 2007
Výrobní číslo: 9591
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 520 418 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
1 | 213 | čt 30.6. 4:59 | 30.6. 20:44 | 9132 | ||
17 | 206 | st 29.6. 6:31 | 29.6. 23:58 | 9132 | ||
17 | 229 | út 28.6. 5:56 | 28.6. 18:51 | 9132 | ||
3 | 213 | po 27.6. 4:29 | 28.6. 0:00 | 9132 | ||
3 | 203 | ne 26.6. 4:29 | 26.6. 23:20 | 9132 | ||
1+17 | 226 | so 25.6. 5:01 | 25.6. 22:48 | 9132 | ||
3 | 213 | pá 24.6. 4:29 | 24.6. 21:34 | 9132 | ||
17 | 229 | čt 23.6. 5:56 | 23.6. 18:51 | 9132 | ||
17 | 229 | st 22.6. 5:56 | 22.6. 18:51 | 9132 | ||
3 | 213 | út 21.6. 4:29 | 21.6. 21:34 | 9132 | ||
17 | 206 | po 20.6. 6:31 | 20.6. 23:58 | 9132 | ||
25 | 206 | so 18.6. 4:50 | 18.6. 23:00 | 9132 | ||
17 | 216 | pá 17.6. 5:05 | 18.6. 0:38 | 9132 | ||
3 | 213 | čt 16.6. 4:29 | 16.6. 21:34 | 9132 | ||
17 | 216 | st 15.6. 5:05 | 15.6. 23:58 | 9132 | ||
3 | 213 | út 14.6. 4:29 | 14.6. 21:34 | 9132 | ||
1 | 213 | po 13.6. 4:59 | 13.6. 20:44 | 9132 | ||
3 | 204 | ne 12.6. 4:49 | 12.6. 23:40 | 9132 | ||
17 | 202 | so 11.6. 5:37 | 11.6. 23:13 | 9132 | ||
12 | 210 | st 8.6. 8:10 | 8.6. 9:48 | 9132*Z1 | ||
1 | 209 | čt 2.6. 4:40 | 2.6. 20:06 | 9132 | ||
3 | 217 | st 1.6. 6:47 | 2.6. 0:20 | 9132 | ||
25 | 213 | út 31.5. 4:15 | 31.5. 20:04 | 9132 | ||
17 | 210 | po 30.5. 15:23 | 31.5. 0:28 | 9132 | ||
17 | 213 | pá 27.5. 6:55 | 27.5. 20:00 | 9132 |