Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9132

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 12. 2007

Výrobní číslo: 9591

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 378 503 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 216 pá 3.4. 5:144.4. 0:25 9132
10 217 čt 2.4. 5:273.4. 0:45 9132
10 217 st 1.4. 5:272.4. 0:45 9132
10 203 út 31.3. 6:0931.3. 19:08 9132
10 203 po 30.3. 6:0930.3. 19:08 9132
 8  205 ne 29.3. 4:4929.3. 23:26 9132
10 211 so 28.3. 4:5629.3. 0:26 9132
10 206 pá 27.3. 6:3027.3. 22:38 9132
10 211 čt 26.3. 4:1726.3. 20:25 9132
10 217 st 25.3. 5:2726.3. 0:45 9132
10 208 út 24.3. 4:1424.3. 19:55 9132
24 203 po 23.3. 5:5623.3. 20:16 9132
12 203 ne 22.3. 5:5923.3. 0:40 9132
12 205 so 21.3. 4:3921.3. 23:40 9132
10 209 čt 19.3. 5:3219.3. 21:56 9132
Cvič 252 st 18.3. 6:0018.3. 14:00 9132
10 204 út 17.3. 4:5417.3. 21:11 9132
17 210 po 16.3. 4:5816.3. 23:43 9132
10 203 ne 15.3. 4:5616.3. 0:26 9132
1+17 201 so 14.3. 6:4115.3. 0:05 9132
24 212 pá 13.3. 6:2313.3. 19:28 9132
10 216 čt 12.3. 6:2712.3. 19:28 9132
17 202 st 11.3. 5:1811.3. 9:56 9132
17 213 út 10.3. 5:4711.3. 0:53 9132
10 204 po 9.3. 4:549.3. 21:10 9132


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.