Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9132

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 12. 2007

Výrobní číslo: 9591

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 547 283 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 201 pá 2.12. 14:152.12. 20:02 9132
 3  218 pá 2.12. 6:102.12. 8:41 9132
 1  212 čt 1.12. 6:051.12. 21:45 9132
 1  209 st 30.11. 5:4330.11. 21:30 9132
 1  212 út 29.11. 6:0529.11. 21:45 9132
17 212 ne 27.11. 9:3127.11. 23:30 9132*MU
17 213 so 26.11. 5:2626.11. 20:21 9132
17 208 pá 25.11. 6:3425.11. 19:40 9132
17 210 čt 24.11. 6:4324.11. 19:45 9132
17 203 st 23.11. 6:1523.11. 23:47 9132
17 221 út 22.11. 5:0622.11. 20:23 9132
24 206 po 21.11. 7:0821.11. 20:41 9132
 1  207 ne 20.11. 5:2320.11. 21:30 9132
17 215 so 19.11. 8:1919.11. 22:57 9132
 1  206 pá 18.11. 6:5218.11. 21:15 9132
17 222 út 15.11. 5:2615.11. 14:00 9132*MU
24 201 po 14.11. 6:1614.11. 19:58 9132
 1  204 so 12.11. 5:2312.11. 21:30 9132
 3  217 pá 11.11. 6:4712.11. 0:19 9132
25 212 čt 10.11. 14:1510.11. 20:02 9132
 1  216 čt 10.11. 7:1210.11. 9:47 9132
 6  209 st 9.11. 4:079.11. 20:53 9132
 6  215 út 8.11. 4:479.11. 1:27 9132
 8  207 po 7.11. 8:107.11. 20:15 9132*Z1
17 424 pá 4.11. 15:284.11. 17:00 9132*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9168

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.