Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9132

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 12. 2007

Výrobní číslo: 9591

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 375 342 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
14 318 út 5.8. 13:386.8. 1:12 9132*1
14 302 pá 25.7. 4:5025.7. 22:37 9132
20 307 čt 24.7. 5:5524.7. 20:12 9132
7 310 st 23.7. 5:0723.7. 21:53 9132
16 305 čt 3.7. 5:323.7. 20:49 9132
10 305 ne 29.6. 5:0730.6. 0:34 9132
20 309 so 28.6. 5:5528.6. 22:21 9132
4 308 pá 27.6. 13:5927.6. 18:38 9132
12 301 út 24.6. 6:1925.6. 0:23 9132
4 309 pá 20.6. 6:4320.6. 10:00 9132
4 307 čt 19.6. 6:0819.6. 9:26 9132
3 333 po 7.4. 4:317.4. 19:34 9132
9 309 ne 6.4. 12:467.4. 0:47 9132
9 319 so 5.4. 6:495.4. 21:22 9132
4 311 pá 4.4. 14:204.4. 19:13 9132
14 303 pá 4.4. 4:324.4. 10:11 9132
4 311 út 1.4. 6:411.4. 10:00 9132
4 311 čt 27.3. 14:4927.3. 19:43 9132
4 311 čt 27.3. 6:3227.3. 9:50 9132
4 309 st 26.3. 6:1626.3. 9:34 9132
7 309 út 25.3. 4:5525.3. 21:03 9132
12 307 čt 20.3. 14:1220.3. 20:18 9132
10 318 st 19.3. 5:3020.3. 0:33 9132
16 313 po 17.3. 6:4817.3. 23:03 9132
14 316 út 11.3. 5:3811.3. 23:53 9132
*1 = Mimořádné zatažení do Depa PA, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.