Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 18. 12. 2007
Výrobní číslo: 9591
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 569 798 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6 | 202 | so 1.4. 4:48 | 2.4. 0:41 | 9132 | ||
14 | 205 | pá 31.3. 13:52 | 31.3. 23:49 | 9132 | ||
8 | 211 | pá 31.3. 5:02 | 31.3. 10:13 | 9132 | ||
14 | 205 | čt 30.3. 13:52 | 30.3. 23:49 | 9132 | ||
8 | 211 | čt 30.3. 5:02 | 30.3. 10:13 | 9132 | ||
17 | 225 | st 29.3. 5:42 | 29.3. 23:17 | 9132 | ||
17 | 225 | út 28.3. 5:42 | 28.3. 23:17 | 9132 | ||
17 | 204 | po 27.3. 14:59 | 28.3. 0:07 | 9132 | ||
17 | 222 | pá 24.3. 5:26 | 24.3. 18:23 | 9132 | ||
17 | 230 | čt 23.3. 6:04 | 23.3. 21:14 | 9132 | ||
17 | 210 | st 22.3. 6:43 | 22.3. 19:45 | 9132 | ||
12 | 209 | út 21.3. 6:10 | 22.3. 0:24 | 9132 | ||
8 | 207 | po 20.3. 6:08 | 20.3. 20:15 | 9132 | ||
12 | 202 | ne 19.3. 5:05 | 20.3. 0:24 | 9132 | ||
17 | 215 | so 18.3. 8:19 | 18.3. 22:57 | 9132 | ||
24 | 211 | pá 17.3. 5:56 | 17.3. 18:53 | 9132 | ||
12 | 211 | čt 16.3. 5:05 | 16.3. 20:03 | 9132 | ||
3 | 213 | st 15.3. 6:21 | 15.3. 21:33 | 9132 | ||
1 | 213 | út 14.3. 6:25 | 14.3. 20:58 | 9132 | ||
8 | 207 | po 13.3. 6:08 | 13.3. 20:15 | 9132 | ||
1+17 | 231 | so 11.3. 14:45 | 11.3. 22:01 | 9132*Z1 | ||
24 | 202 | pá 10.3. 6:26 | 10.3. 19:40 | 9132 | ||
3 | 214 | čt 9.3. 14:47 | 9.3. 19:37 | 9132 | ||
3 | 214 | čt 9.3. 4:52 | 9.3. 9:37 | 9132 | ||
1 | 201 | st 8.3. 4:44 | 8.3. 21:28 | 9132 |