Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9132

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 12. 2007

Výrobní číslo: 9591

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 569 798 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  202 so 1.4. 4:482.4. 0:41 9132
14 205 pá 31.3. 13:5231.3. 23:49 9132
 8  211 pá 31.3. 5:0231.3. 10:13 9132
14 205 čt 30.3. 13:5230.3. 23:49 9132
 8  211 čt 30.3. 5:0230.3. 10:13 9132
17 225 st 29.3. 5:4229.3. 23:17 9132
17 225 út 28.3. 5:4228.3. 23:17 9132
17 204 po 27.3. 14:5928.3. 0:07 9132
17 222 pá 24.3. 5:2624.3. 18:23 9132
17 230 čt 23.3. 6:0423.3. 21:14 9132
17 210 st 22.3. 6:4322.3. 19:45 9132
12 209 út 21.3. 6:1022.3. 0:24 9132
 8  207 po 20.3. 6:0820.3. 20:15 9132
12 202 ne 19.3. 5:0520.3. 0:24 9132
17 215 so 18.3. 8:1918.3. 22:57 9132
24 211 pá 17.3. 5:5617.3. 18:53 9132
12 211 čt 16.3. 5:0516.3. 20:03 9132
 3  213 st 15.3. 6:2115.3. 21:33 9132
 1  213 út 14.3. 6:2514.3. 20:58 9132
 8  207 po 13.3. 6:0813.3. 20:15 9132
1+17 231 so 11.3. 14:4511.3. 22:01 9132*Z1
24 202 pá 10.3. 6:2610.3. 19:40 9132
 3  214 čt 9.3. 14:479.3. 19:37 9132
 3  214 čt 9.3. 4:529.3. 9:37 9132
 1  201 st 8.3. 4:448.3. 21:28 9132
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.