Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9132

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 18. 12. 2007

Výrobní číslo: 9591

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 455 753 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 210 ne 18.4. 4:1418.4. 22:24 9132
10 210 so 17.4. 4:1417.4. 22:24 9132
10 216 pá 16.4. 4:3716.4. 23:04 9132
 3  208 čt 15.4. 5:5115.4. 22:35 9132
10 206 st 14.4. 5:5314.4. 20:53 9132
 3  203 út 13.4. 14:2213.4. 21:56 9132
17 201 pá 9.4. 4:599.4. 19:15 9132
17 210 st 7.4. 14:557.4. 20:59 9132*Z
17 215 st 31.3. 5:3831.3. 19:49 9132
17 215 út 30.3. 5:3830.3. 19:49 9132
17 209 po 29.3. 6:3129.3. 20:51 9132
24 206 pá 26.3. 5:5626.3. 19:46 9132
10 210 čt 25.3. 4:1725.3. 22:43 9132
10 208 st 24.3. 4:1424.3. 22:23 9132
10 208 út 23.3. 4:1423.3. 22:23 9132
16 206 po 22.3. 5:3122.3. 23:17 9132
10 205 ne 21.3. 4:1721.3. 23:03 9132
10 205 so 20.3. 4:1720.3. 23:03 9132
10 212 pá 19.3. 4:5719.3. 23:03 9132
10 208 čt 18.3. 4:1418.3. 22:23 9132
10 210 st 17.3. 4:1717.3. 22:43 9132
10 205 út 16.3. 5:3216.3. 20:00 9132
10 212 po 15.3. 4:5715.3. 23:03 9132
10 202 ne 14.3. 4:5714.3. 22:05 9132
16 201 so 13.3. 7:5313.3. 23:17 9132
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.