Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9131

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 9590

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 430 502 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 208 st 25.11. 7:1225.11. 19:48 9131
16 212 út 24.11. 4:5424.11. 20:25 9131
10 206 po 23.11. 5:5323.11. 20:54 9131
10+37 204 pá 20.11. 5:3220.11. 20:58 9131
17 209 čt 19.11. 6:3119.11. 20:51 9131
16 217 po 16.11. 4:2316.11. 11:07 9131
10 209 ne 15.11. 6:3715.11. 22:06 9131
10 205 so 14.11. 5:1614.11. 21:06 9131
10 206 pá 13.11. 5:5313.11. 20:54 9131
10 203 ne 8.11. 4:168.11. 21:21 9131
17 201 po 2.11. 4:592.11. 19:15 9131
17 210 ne 1.11. 9:242.11. 0:43 9131
10 203 so 31.10. 4:361.11. 0:04 9131
 3  210 pá 30.10. 8:5031.10. 0:56 9131*Z
24 213 pá 23.10. 5:5623.10. 19:16 9131
24 202 čt 22.10. 6:3122.10. 19:36 9131
16 211 st 21.10. 4:5521.10. 20:25 9131
16 209 út 20.10. 4:4321.10. 1:37 9131
17 214 po 19.10. 5:4820.10. 0:33 9131
17 342 st 14.10. 18:3014.10. 19:49 9131*Z1
10 202 po 5.10. 4:575.10. 20:29 9131
 3  213 pá 2.10. 6:442.10. 18:40 9131
17 219 čt 1.10. 6:411.10. 21:06 9131
16 211 st 30.9. 4:5530.9. 20:25 9131
17 215 út 29.9. 5:1930.9. 0:53 9131
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.