Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9131

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 9590

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 387 977 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 po 6.4. 4:376.4. 20:40 9131
17 218 ne 5.4. 10:085.4. 23:13 9131
17 210 so 4.4. 6:134.4. 22:15 9131
17 220 pá 3.4. 15:354.4. 0:43 9131
10 219 pá 3.4. 5:483.4. 9:18 9131
14 206 čt 2.4. 6:273.4. 0:29 9131
 3  212 st 1.4. 5:511.4. 23:16 9131
10 218 út 31.3. 5:4131.3. 21:11 9131
10 218 po 30.3. 5:4130.3. 21:11 9131
10 210 ne 29.3. 4:1629.3. 22:54 9131
9+10 231 so 28.3. 5:5629.3. 1:00 9131
10 208 pá 27.3. 4:1427.3. 19:55 9131
 3  203 čt 26.3. 6:3127.3. 0:16 9131
17 210 st 25.3. 13:5525.3. 22:29 9131
17 226 st 25.3. 7:4525.3. 9:52 9131
Rok 2014
sjMO 331 po 15.12. 12:0015.12. 14:00 9131
16 308 po 4.8. 5:324.8. 21:44 9131
 9  301 ne 3.8. 14:093.8. 23:58 9131
10 313 út 29.7. 5:5329.7. 19:55 9131
 7  310 po 28.7. 5:0728.7. 21:53 9131
12 313 pá 25.7. 6:1825.7. 21:34 9131
16 308 st 23.7. 5:3223.7. 21:44 9131
16 301 po 21.7. 6:4121.7. 20:15 9131
20 306 pá 18.7. 5:3619.7. 0:55 9131
10 301 čt 17.7. 6:4217.7. 20:04 9131


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.