Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9131

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 9590

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 659 585 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 206 dnes 6:3521.11. 22:17 9131
 3  213 st 20.11. 5:2820.11. 18:24 9131
10 213 út 19.11. 8:2020.11. 0:46 9131*Z1
 3  406 čt 14.11. 17:3014.11. 18:27 9131*Z2
10 209 čt 14.11. 4:4114.11. 15:45 9131*MU
 3  205 st 13.11. 15:0013.11. 20:01 9131
17 213 út 12.11. 5:2312.11. 18:32 9131
10 216 po 11.11. 5:4211.11. 19:35 9131
25 211 pá 8.11. 5:138.11. 21:04 9131
25 206 čt 7.11. 6:357.11. 22:17 9131
17 213 st 6.11. 5:236.11. 18:32 9131
25 206 út 5.11. 6:355.11. 22:17 9131
10 211 po 4.11. 5:014.11. 21:45 9131
17 204 ne 3.11. 9:234.11. 0:09 9131
25+30 213 so 2.11. 4:532.11. 22:56 9131
10 205 pá 1.11. 4:201.11. 23:46 9131
10 205 čt 31.10. 4:2031.10. 23:46 9131
10 205 st 30.10. 4:2030.10. 23:46 9131
10 206 út 29.10. 4:2430.10. 0:07 9131
17 207 po 28.10. 4:4328.10. 22:53 9131
10 204 ne 27.10. 4:2028.10. 1:06 9131
10 203 so 26.10. 5:2427.10. 0:07 9131
10 205 pá 25.10. 4:2025.10. 23:46 9131
10 205 čt 24.10. 4:2024.10. 23:46 9131
10 206 st 23.10. 4:2424.10. 0:07 9131
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9167
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.