Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9131

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 9590

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 485 627 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 dnes 16:0926.6. 0:20 9131
 3  206 pá 24.6. 5:2424.6. 18:33 9131
25 213 čt 23.6. 4:1523.6. 20:04 9131
17 216 st 22.6. 5:0523.6. 0:38 9131
17 208 út 21.6. 4:2522.6. 0:08 9131
17 203 po 20.6. 8:2520.6. 23:48 9131*Z1
 3  203 ne 19.6. 4:2919.6. 23:20 9131
 1  206 so 18.6. 8:1418.6. 21:59 9131
 3  206 pá 17.6. 5:2417.6. 18:33 9131
17 202 čt 16.6. 6:1617.6. 0:28 9131
17 203 st 15.6. 6:2116.6. 0:38 9131
 3  205 út 14.6. 5:0915.6. 0:40 9131
14 205 po 13.6. 13:5213.6. 23:58 9131
12 210 po 13.6. 5:1713.6. 9:48 9131
25 204 ne 12.6. 4:3412.6. 22:42 9131
 8  205 so 11.6. 4:1312.6. 0:21 9131
 3  205 pá 10.6. 5:0911.6. 0:40 9131
 8  207 čt 9.6. 4:139.6. 19:15 9131
 8  215 st 8.6. 15:009.6. 0:58 9131
 1  216 st 8.6. 7:298.6. 9:53 9131
25 213 út 7.6. 4:157.6. 20:04 9131
 3  218 po 6.6. 15:196.6. 22:21 9131
 3  218 po 6.6. 6:126.6. 8:41 9131
 3  203 pá 3.6. 7:193.6. 18:09 9131
 3  203 čt 2.6. 7:192.6. 18:09 9131
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9111

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.