Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9131

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 12. 2007

Výrobní číslo: 9590

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 423 647 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 221 út 22.9. 6:0222.9. 9:10 9131
24 204 po 21.9. 6:4721.9. 19:56 9131
10 202 pá 18.9. 4:5718.9. 20:29 9131
24 201 čt 17.9. 6:3117.9. 19:36 9131
24 203 st 16.9. 6:5516.9. 19:56 9131
24 201 út 15.9. 6:3115.9. 19:36 9131
17 211 po 14.9. 6:3714.9. 21:21 9131
17 219 pá 11.9. 6:1611.9. 20:36 9131
17 229 čt 10.9. 6:0010.9. 9:58 9131
16 218 út 8.9. 14:068.9. 21:01 9131
14 217 út 8.9. 5:128.9. 10:20 9131
 1  201 po 7.9. 5:207.9. 20:59 9131
16 205 ne 6.9. 4:437.9. 1:37 9131
10+15 231 so 5.9. 4:166.9. 0:35 9131
10 213 pá 4.9. 6:594.9. 22:24 9131
10 202 st 2.9. 4:572.9. 12:30 9131*MU
 3  209 út 1.9. 6:122.9. 0:56 9131
 3  203 po 31.8. 5:0531.8. 10:12 9131
10 205 ne 30.8. 4:5731.8. 0:24 9131
10+15 231 so 29.8. 4:1629.8. 22:35 9131
16 203 pá 28.8. 6:3528.8. 20:45 9131*MU*1
17 203 čt 27.8. 5:3827.8. 23:53 9131
17 215 st 26.8. 6:3027.8. 0:40 9131
17 204 út 25.8. 15:0025.8. 20:07 9131*Z
16 204 út 25.8. 4:4325.8. 9:50 9131*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Špitálské ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8486+8487

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.