Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9130

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 9423

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 388 570 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 424 st 1.4. 7:001.4. 7:50 9130*Z
10 204 ne 29.3. 5:1630.3. 0:46 9130
 3  209 so 28.3. 8:1429.3. 0:16 9130
25 210 čt 26.3. 4:3226.3. 20:42 9130
17 215 st 25.3. 5:4325.3. 21:22 9130
10 206 út 24.3. 6:3024.3. 22:38 9130
17 204 po 23.3. 5:3723.3. 21:15 9130
 8  206 ne 22.3. 5:0923.3. 0:53 9130
10 212 so 21.3. 4:1422.3. 0:46 9130
10 206 pá 20.3. 5:1120.3. 18:09 9130
15+16 231 čt 19.3. 4:2319.3. 20:33 9130
 3  203 st 18.3. 5:2418.3. 23:57 9130
10 206 pá 13.3. 5:1113.3. 18:08 9130
 3  208 čt 12.3. 6:1912.3. 20:01 9130
10 206 st 11.3. 5:1111.3. 18:08 9130
10 204 út 10.3. 4:5410.3. 21:10 9130
17 207 po 9.3. 4:1810.3. 0:13 9130
10 208 ne 8.3. 19:209.3. 1:06 9130*Z1
10 204 pá 6.3. 4:546.3. 21:10 9130
10 209 čt 5.3. 5:325.3. 21:55 9130
10 206 st 4.3. 5:114.3. 18:08 9130
14 201 út 3.3. 5:583.3. 20:53 9130
24 216 čt 27.2. 6:4727.2. 20:07 9130
10 206 st 26.2. 5:1126.2. 18:08 9130
 8  215 út 25.2. 6:4526.2. 0:53 9130*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.