Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9130

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 9423

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 440 260 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 218 st 25.11. 6:1625.11. 22:23 9130
17 217 út 24.11. 6:0624.11. 22:14 9130
10+37 206 pá 20.11. 5:5320.11. 21:21 9130
10 212 čt 19.11. 6:5319.11. 22:06 9130
16 212 st 18.11. 4:5418.11. 20:25 9130
10 209 út 17.11. 6:3717.11. 22:06 9130
16 208 po 16.11. 7:1216.11. 19:48 9130
 3  208 ne 15.11. 10:0015.11. 22:17 9130
17 218 so 14.11. 8:2414.11. 21:36 9130
16 212 pá 13.11. 4:5413.11. 20:25 9130
10 212 čt 12.11. 6:5312.11. 22:06 9130
10 204 st 11.11. 5:3211.11. 20:58 9130
10 206 út 10.11. 5:5310.11. 20:54 9130
10 206 po 9.11. 5:539.11. 20:54 9130
10 204 ne 8.11. 4:368.11. 21:36 9130
10 206 so 7.11. 4:367.11. 23:04 9130
10 212 pá 6.11. 6:536.11. 22:06 9130
10 202 čt 5.11. 5:115.11. 20:29 9130
10 204 st 4.11. 5:324.11. 20:58 9130
10 215 út 3.11. 4:173.11. 22:44 9130
17 209 po 2.11. 6:312.11. 10:45 9130*MU
 3  202 so 31.10. 4:2531.10. 15:30 9130*MU
24 204 pá 30.10. 6:4730.10. 19:56 9130
 3  213 čt 29.10. 6:4429.10. 18:40 9130
10 221 pá 23.10. 6:0223.10. 9:10 9130
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.