Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 12. 12. 2007
Výrobní číslo: 9423
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.
Najeto: cca 456 985 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 216 | čt 25.2. 4:35 | 25.2. 23:04 | 9130 | ||
16 | 216 | st 24.2. 5:33 | 24.2. 23:37 | 9130 | ||
3 | 203 | út 23.2. 6:22 | 23.2. 9:00 | 9130 | ||
16 | 212 | po 22.2. 4:53 | 22.2. 20:25 | 9130 | ||
10 | 210 | ne 21.2. 4:14 | 21.2. 22:24 | 9130 | ||
16 | 205 | so 20.2. 5:23 | 20.2. 23:17 | 9130 | ||
10 | 204 | pá 19.2. 5:32 | 19.2. 20:58 | 9130 | ||
10 | 206 | čt 18.2. 5:53 | 18.2. 18:20 | 9130*MU | ||
16 | 212 | st 17.2. 4:53 | 17.2. 20:25 | 9130 | ||
10 | 212 | út 16.2. 6:53 | 16.2. 22:06 | 9130 | ||
10 | 202 | po 15.2. 5:10 | 15.2. 20:29 | 9130 | ||
24+47 | 216 | ne 14.2. 10:12 | 14.2. 23:25 | 9130 | ||
10 | 210 | so 13.2. 13:22 | 13.2. 15:45 | 9130*Z | ||
10 | 205 | so 13.2. 5:16 | 13.2. 6:30 | 9130*MU | ||
10 | 216 | st 10.2. 4:35 | 10.2. 13:50 | 9130*MU | ||
17 | 219 | út 9.2. 6:26 | 9.2. 22:43 | 9130 | ||
17 | 215 | po 8.2. 5:38 | 8.2. 20:49 | 9130 | ||
10 | 201 | ne 7.2. 4:56 | 7.2. 23:04 | 9130 | ||
10 | 211 | so 6.2. 4:17 | 6.2. 22:14 | 9130 | ||
16 | 206 | pá 5.2. 6:19 | 5.2. 22:24 | 9130 | ||
10 | 206 | čt 4.2. 5:53 | 4.2. 20:54 | 9130 | ||
14 | 208 | st 3.2. 4:34 | 3.2. 21:26 | 9130 | ||
16 | 216 | út 2.2. 5:33 | 2.2. 23:37 | 9130 | ||
14 | 208 | po 1.2. 4:34 | 1.2. 21:26 | 9130 | ||
10 | 201 | ne 31.1. 4:56 | 31.1. 23:04 | 9130 |