Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9130

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 9423

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 475 465 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 čt 10.6. 5:5310.6. 21:06 9130
10 216 st 9.6. 4:369.6. 23:24 9130
 3  205 út 8.6. 5:058.6. 23:55 9130
17 205 po 7.6. 5:487.6. 23:03 9130
10 203 ne 6.6. 4:366.6. 23:04 9130
10 205 so 5.6. 8:045.6. 23:44 9130
10 216 pá 4.6. 4:364.6. 23:23 9130
10 206 čt 3.6. 5:533.6. 21:06 9130
 3  201 st 2.6. 4:452.6. 23:35 9130
 5  204 út 1.6. 9:251.6. 23:26 9130*Z1
17 214 pá 28.5. 5:1928.5. 7:40 9130*MU
 3  201 čt 27.5. 4:4527.5. 23:35 9130
 3  205 st 26.5. 10:1526.5. 23:55 9130*Z2
17 216 st 19.5. 5:5419.5. 7:30 9130*MU*1
10 212 út 18.5. 6:5318.5. 22:24 9130
10 204 po 17.5. 5:3117.5. 20:47 9130
10 202 ne 16.5. 4:1416.5. 22:23 9130
10 205 so 15.5. 4:1415.5. 23:23 9130
16 201 pá 14.5. 16:2515.5. 0:38 9130*Z3
16 819 pá 14.5. 15:0014.5. 16:25 9130*Z3
16 201 pá 14.5. 5:4214.5. 15:00 9130*MU
10 212 čt 13.5. 6:5313.5. 22:24 9130
10 206 st 12.5. 5:5312.5. 21:06 9130
10 212 út 11.5. 6:5311.5. 22:24 9130
17 210 ne 9.5. 4:399.5. 20:06 9130
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161
*1 = technická závada pohonů
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8321+8322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.