Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9130

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 9423

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 614 948 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  205 dnes 4:5828.2. 1:02 9130
 8  208 po 26.2. 5:1626.2. 19:05 9130
 3  205 ne 25.2. 11:2825.2. 22:40 9130
25 206 so 24.2. 4:5224.2. 20:44 9130
10 209 pá 23.2. 4:4224.2. 0:27 9130
10 214 čt 22.2. 10:4523.2. 1:04 9130*Z1
17 216 po 19.2. 5:0319.2. 7:20 9130*MU
17 211 pá 16.2. 6:2716.2. 20:26 9130
17 211 čt 15.2. 6:2715.2. 20:26 9130
10 203 st 14.2. 4:4114.2. 20:25 9130
10 211 út 13.2. 5:5214.2. 1:04 9130
 3  207 po 12.2. 4:5112.2. 22:20 9130
 3  207 pá 9.2. 4:519.2. 22:20 9130
10 218 čt 8.2. 4:198.2. 23:09 9130
10 209 st 7.2. 5:438.2. 0:49 9130
 3  204 út 6.2. 4:317.2. 0:20 9130
14 205 po 5.2. 4:386.2. 0:29 9130
10 204 ne 4.2. 4:195.2. 1:04 9130
10 204 so 3.2. 5:424.2. 0:29 9130
10 219 čt 1.2. 7:131.2. 19:55 9130
10 211 st 31.1. 5:5231.1. 15:10 9130*MU
10 216 út 30.1. 6:4330.1. 19:25 9130
10 213 po 29.1. 6:1029.1. 19:00 9130
25 207 st 24.1. 4:5024.1. 20:32 9130
10 211 út 23.1. 5:5224.1. 1:04 9130
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.