Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9130

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 12. 2007

Výrobní číslo: 9423

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 427 885 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 220 st 23.9. 5:3323.9. 11:50 9130
10 213 út 22.9. 6:5922.9. 22:24 9130
17 213 po 21.9. 5:3821.9. 19:49 9130
10 203 ne 20.9. 4:3721.9. 0:04 9130
16 206 so 19.9. 8:1420.9. 1:37 9130
17 201 pá 18.9. 4:3918.9. 19:15 9130
10 206 čt 17.9. 5:4418.9. 0:24 9130
10 219 st 16.9. 5:2316.9. 11:40 9130
17 211 út 15.9. 6:3715.9. 21:21 9130
17 225 po 14.9. 4:5914.9. 9:18 9130
10 208 ne 13.9. 4:4814.9. 0:49 9130
16 201 so 12.9. 4:1513.9. 0:44 9130
10 216 pá 11.9. 4:1711.9. 22:31 9130
16 218 čt 10.9. 4:2310.9. 10:47 9130
10 206 st 9.9. 5:4410.9. 0:24 9130
10 216 út 8.9. 4:178.9. 22:31 9130
16 211 po 7.9. 4:438.9. 1:37 9130
10 208 ne 6.9. 6:177.9. 1:04 9130
16 201 so 5.9. 4:236.9. 0:38 9130
17 221 pá 4.9. 6:414.9. 21:06 9130
 3  203 čt 3.9. 14:223.9. 19:40 9130
17 228 čt 3.9. 5:543.9. 9:50 9130
17 218 st 2.9. 6:102.9. 22:33 9130
17 209 út 1.9. 6:212.9. 0:43 9130
10 210 po 31.8. 6:281.9. 1:04 9130


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.