Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9129

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 12. 2007

Výrobní číslo: 9422

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 512 608 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 201 pá 18.11. 4:1518.11. 18:10 9129*MU
 6  203 čt 17.11. 4:2818.11. 1:02 9129
17 204 st 16.11. 14:5917.11. 0:07 9129
17 204 st 16.11. 6:5116.11. 9:23 9129
24 204 út 15.11. 6:3615.11. 18:37 9129
17 215 po 14.11. 4:4614.11. 19:59 9129
17 202 ne 13.11. 5:2613.11. 22:57 9129
 8  207 pá 11.11. 4:1311.11. 20:15 9129
 3  205 čt 10.11. 5:1011.11. 0:43 9129
 1  212 st 9.11. 6:059.11. 21:45 9129
 3  211 út 8.11. 6:008.11. 19:12 9129
 1  210 po 7.11. 14:567.11. 22:00 9129
 3  214 po 7.11. 4:527.11. 9:37 9129
17 207 ne 6.11. 6:016.11. 23:57 9129
 8  201 so 5.11. 4:536.11. 0:37 9129
17 213 pá 4.11. 4:265.11. 0:37 9129
 1  203 čt 3.11. 4:433.11. 20:30 9129
 1  209 st 2.11. 5:432.11. 21:30 9129
25 204 út 1.11. 4:341.11. 21:02 9129
25 201 po 31.10. 4:1531.10. 22:58 9129
17 212 ne 30.10. 9:3131.10. 0:27 9129
 3  204 so 29.10. 4:5229.10. 23:59 9129
 3  206 pá 28.10. 5:3229.10. 0:19 9129
 8  202 čt 27.10. 4:1327.10. 21:11 9129
17 202 st 26.10. 4:4627.10. 0:37 9129
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.