Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9129

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 12. 2007

Výrobní číslo: 9422

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 395 138 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 202 út 14.1. 4:3614.1. 14:45 9129*MU
10 202 po 13.1. 4:3614.1. 0:05 9129
10 208 ne 12.1. 4:1413.1. 1:06 9129
10 209 so 11.1. 4:3611.1. 23:46 9129
10 206 pá 10.1. 5:1110.1. 18:08 9129
10 210 čt 9.1. 15:219.1. 22:07 9129
Rok 2019
24 208 čt 19.12. 5:4419.12. 10:02 9129
10 314 st 18.12. 18:4518.12. 21:00 9129*Z
 3  212 st 18.12. 4:2518.12. 18:06 9129
16 201 út 17.12. 4:2417.12. 20:55 9129
17 210 po 16.12. 4:5816.12. 23:43 9129
10 205 ne 15.12. 5:5616.12. 0:46 9129
 3  204 so 14.12. 4:4515.12. 0:36 9129
 3  208 pá 13.12. 6:1913.12. 20:01 9129
 3  208 čt 12.12. 6:1912.12. 20:01 9129
 3  208 st 11.12. 6:1911.12. 20:01 9129
Rok 2015
sjHL 381 st 17.6. 9:0017.6. 11:00 9129*1
Rok 2014
10 306 ne 3.8. 5:274.8. 0:53 9129
 9  311 so 2.8. 5:322.8. 20:22 9129
16 307 pá 1.8. 5:171.8. 18:00 9129*MU
 7  310 čt 31.7. 5:0731.7. 21:53 9129
10 304 út 29.7. 4:3230.7. 0:34 9129
10 313 po 28.7. 5:5328.7. 19:55 9129
12 305 pá 25.7. 5:0226.7. 0:45 9129
20 303 st 23.7. 5:0924.7. 0:35 9129
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394
*1 = Manipulační přesun Hloubětín > Vokovice

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.