Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9129

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 12. 2007

Výrobní číslo: 9422

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 579 501 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 213 st 20.11. 15:2521.11. 0:31 9129*Z1
 1  201 út 19.11. 4:4419.11. 19:07 9129
14 201 po 18.11. 15:3019.11. 0:08 9129
 1  213 po 18.11. 5:4818.11. 9:23 9129
 3  205 ne 17.11. 11:2817.11. 22:39 9129
10 218 pá 15.11. 13:5615.11. 19:55 9129
 3  209 pá 15.11. 7:2515.11. 9:44 9129
 3  213 čt 14.11. 5:2814.11. 18:24 9129
17 211 st 13.11. 5:0313.11. 20:30 9129
10 211 út 12.11. 5:0112.11. 21:45 9129
10 211 po 11.11. 5:0111.11. 21:45 9129
10 201 ne 10.11. 9:2211.11. 0:46 9129
10 202 so 9.11. 5:019.11. 23:46 9129
10 213 pá 8.11. 5:199.11. 0:46 9129
10 211 čt 7.11. 5:017.11. 21:45 9129
10 203 st 6.11. 14:356.11. 23:26 9129
17 205 st 6.11. 7:246.11. 9:36 9129
10 218 út 5.11. 13:565.11. 19:55 9129
10 203 út 5.11. 6:085.11. 9:30 9129
 3  205 po 4.11. 15:004.11. 19:41 9129
 3  201 pá 1.11. 6:041.11. 19:04 9129
25 206 čt 31.10. 6:3531.10. 22:17 9129
17 213 st 30.10. 5:2330.10. 18:32 9129
25 206 út 29.10. 6:3529.10. 22:17 9129
24 208 pá 25.10. 5:5725.10. 18:51 9129
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.