Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 7. 12. 2007
Výrobní číslo: 9422
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 531 306 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
ZkJ | 211 | st 31.5. 7:00 | 31.5. 17:00 | 9129*1 | ||
24 | 202 | po 17.4. 6:45 | 17.4. 19:58 | 9129 | ||
24 | 202 | pá 14.4. 6:26 | 14.4. 19:40 | 9129 | ||
24 | 201 | čt 13.4. 6:16 | 13.4. 19:30 | 9129 | ||
24 | 203 | st 12.4. 6:36 | 12.4. 19:49 | 9129 | ||
17 | 213 | út 11.4. 7:27 | 11.4. 18:54 | 9129 | ||
3 | 212 | čt 6.4. 15:27 | 6.4. 18:40 | 9129 | ||
24 | 207 | čt 6.4. 6:52 | 6.4. 8:45 | 9129 | ||
17 | 220 | st 5.4. 6:59 | 5.4. 20:05 | 9129 | ||
24 | 201 | út 4.4. 6:16 | 4.4. 19:30 | 9129 | ||
24 | 202 | po 3.4. 6:26 | 3.4. 19:40 | 9129 | ||
24 | 202 | pá 31.3. 6:26 | 31.3. 19:40 | 9129 | ||
24 | 202 | čt 30.3. 6:26 | 30.3. 19:40 | 9129 | ||
24 | 203 | st 29.3. 6:36 | 29.3. 19:49 | 9129 | ||
24 | 201 | út 28.3. 6:16 | 28.3. 19:30 | 9129 | ||
24 | 202 | po 27.3. 6:26 | 27.3. 19:40 | 9129 | ||
24 | 203 | pá 24.3. 6:36 | 24.3. 19:49 | 9129 | ||
24 | 201 | čt 23.3. 6:16 | 23.3. 19:30 | 9129 | ||
24 | 202 | st 22.3. 6:26 | 22.3. 19:40 | 9129 | ||
24 | 201 | út 21.3. 6:16 | 21.3. 19:30 | 9129 | ||
24 | 203 | po 20.3. 6:36 | 20.3. 19:49 | 9129 | ||
24 | 202 | pá 17.3. 6:26 | 17.3. 19:40 | 9129 | ||
3 | 203 | čt 16.3. 7:19 | 16.3. 18:09 | 9129 | ||
24 | 201 | st 15.3. 6:16 | 15.3. 19:30 | 9129 | ||
24 | 203 | út 14.3. 6:36 | 14.3. 19:49 | 9129 |