Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 7. 12. 2007
Výrobní číslo: 9422
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 454 440 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2020 | ||||||
10 | 202 | út 14.1. 4:36 | 14.1. 14:45 | 9129*MU | ||
10 | 202 | po 13.1. 4:36 | 14.1. 0:05 | 9129 | ||
10 | 208 | ne 12.1. 4:14 | 13.1. 1:06 | 9129 | ||
10 | 209 | so 11.1. 4:36 | 11.1. 23:46 | 9129 | ||
10 | 206 | pá 10.1. 5:11 | 10.1. 18:08 | 9129 | ||
10 | 210 | čt 9.1. 15:21 | 9.1. 22:07 | 9129 | ||
Rok 2019 | ||||||
24 | 208 | čt 19.12. 5:44 | 19.12. 10:02 | 9129 | ||
10 | 314 | st 18.12. 18:45 | 18.12. 21:00 | 9129*Z | ||
3 | 212 | st 18.12. 4:25 | 18.12. 18:06 | 9129 | ||
16 | 201 | út 17.12. 4:24 | 17.12. 20:55 | 9129 | ||
17 | 210 | po 16.12. 4:58 | 16.12. 23:43 | 9129 | ||
10 | 205 | ne 15.12. 5:56 | 16.12. 0:46 | 9129 | ||
3 | 204 | so 14.12. 4:45 | 15.12. 0:36 | 9129 | ||
3 | 208 | pá 13.12. 6:19 | 13.12. 20:01 | 9129 | ||
3 | 208 | čt 12.12. 6:19 | 12.12. 20:01 | 9129 | ||
3 | 208 | st 11.12. 6:19 | 11.12. 20:01 | 9129 | ||
Rok 2015 | ||||||
sjHL | 381 | st 17.6. 9:00 | 17.6. 11:00 | 9129*1 | ||
Rok 2014 | ||||||
10 | 306 | ne 3.8. 5:27 | 4.8. 0:53 | 9129 | ||
9 | 311 | so 2.8. 5:32 | 2.8. 20:22 | 9129 | ||
16 | 307 | pá 1.8. 5:17 | 1.8. 18:00 | 9129*MU | ||
7 | 310 | čt 31.7. 5:07 | 31.7. 21:53 | 9129 | ||
10 | 304 | út 29.7. 4:32 | 30.7. 0:34 | 9129 | ||
10 | 313 | po 28.7. 5:53 | 28.7. 19:55 | 9129 | ||
12 | 305 | pá 25.7. 5:02 | 26.7. 0:45 | 9129 | ||
20 | 303 | st 23.7. 5:09 | 24.7. 0:35 | 9129 |