Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9129

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 12. 2007

Výrobní číslo: 9422

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 560 916 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 212 út 23.7. 5:4323.7. 16:20 9129*MU
25 205 po 22.7. 4:5322.7. 20:49 9129
10 209 ne 21.7. 5:2222.7. 0:07 9129
17 204 so 20.7. 4:3720.7. 23:54 9129
29 217 pá 19.7. 15:1320.7. 0:38 9129
17 206 pá 19.7. 6:3219.7. 9:03 9129
10 208 čt 18.7. 5:0118.7. 23:47 9129
10 208 st 17.7. 5:0117.7. 23:47 9129
10 208 út 16.7. 5:0116.7. 23:47 9129
10 213 po 15.7. 15:1216.7. 1:06 9129
10 219 po 15.7. 6:5215.7. 10:10 9129
25 205 ne 14.7. 4:3414.7. 22:02 9129
10 203 so 13.7. 5:2214.7. 0:07 9129
25 205 pá 12.7. 4:5312.7. 20:49 9129
10 205 čt 11.7. 4:2311.7. 23:27 9129
10 202 st 10.7. 4:2010.7. 23:09 9129
10 205 út 9.7. 4:239.7. 23:27 9129
10 219 po 8.7. 6:528.7. 10:10 9129
10 216 čt 4.7. 6:094.7. 19:00 9129
10 205 ne 30.6. 4:2330.6. 22:47 9129
10 211 so 29.6. 4:2329.6. 22:47 9129
10 209 pá 28.6. 4:4229.6. 0:27 9129
10 209 čt 27.6. 4:4228.6. 0:27 9129
10 209 st 26.6. 4:4227.6. 0:27 9129
10 211 út 25.6. 5:0125.6. 21:45 9129
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.