Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9129

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 12. 2007

Výrobní číslo: 9422

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 607 026 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 dnes 6:231.5. 0:00 9129
24 209 út 29.4. 5:5729.4. 19:35 9129
 3  217 po 28.4. 15:3129.4. 0:40 9129
25 207 ne 27.4. 14:5027.4. 21:33 9129*Z1
 1  202 pá 25.4. 6:2025.4. 19:08 9129
25 212 čt 24.4. 5:0724.4. 20:52 9129
25 206 st 23.4. 4:3323.4. 22:02 9129
 5  201 út 22.4. 5:3723.4. 0:15 9129
25 206 po 21.4. 10:0821.4. 23:16 9129
 1  206 ne 20.4. 5:3820.4. 21:26 9129
25 202 so 19.4. 4:3319.4. 22:16 9129
10 207 pá 18.4. 6:4419.4. 0:47 9129
 1  208 čt 17.4. 5:0417.4. 21:55 9129
17 229 st 16.4. 4:0816.4. 21:54 9129
10 214 út 15.4. 5:2816.4. 1:07 9129
24 210 po 14.4. 6:0714.4. 19:45 9129
25 205 ne 13.4. 10:2413.4. 21:38 9129
 5  206 so 12.4. 5:0212.4. 21:43 9129
 5  209 pá 11.4. 6:5111.4. 20:58 9129
10 203 čt 10.4. 14:3710.4. 23:27 9129
 3  217 čt 10.4. 7:3210.4. 9:53 9129
 3  202 st 9.4. 5:119.4. 20:21 9129
 1  203 út 8.4. 4:448.4. 22:33 9129
 3  216 po 7.4. 4:517.4. 22:04 9129
10 207 ne 6.4. 7:306.4. 23:27 9129*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9135
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.