Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9128

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Gabor (od 10. 10. 2015 do dubna 2017)
 
 
 
Tiskárny Brother (od 20. 3. 2014 do 1. 11. 2014)
 
 
 
Decathlon.cz (OC Černý Most) (od 1. 5. 2013 do 15. 3. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 12. 2007

Výrobní číslo: 9421

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 492 969 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 211 so 4.7. 4:195.7. 0:33 9128
17 208 pá 3.7. 6:314.7. 0:33 9128
17 221 čt 2.7. 6:212.7. 19:45 9128
25 203 st 1.7. 5:481.7. 22:09 9128
 3  207 út 30.6. 4:251.7. 0:36 9128
17 208 po 29.6. 6:3130.6. 0:33 9128
17 218 ne 28.6. 10:0929.6. 0:13 9128
17 212 so 27.6. 4:3927.6. 20:06 9128
17 224 pá 26.6. 7:1326.6. 11:20 9128*MU
17 228 čt 25.6. 5:5425.6. 9:50 9128
 3  205 st 24.6. 4:4525.6. 0:36 9128
 3  208 út 23.6. 5:5123.6. 20:11 9128
 3  210 po 22.6. 6:1922.6. 23:16 9128
17 214 ne 21.6. 9:0422.6. 0:53 9128
17 211 so 20.6. 21:4021.6. 0:33 9128*Z
 1  205 pá 19.6. 6:0319.6. 21:41 9128
24 204 čt 18.6. 6:4718.6. 19:56 9128
 3  203 st 17.6. 5:0517.6. 10:12 9128
 1  201 út 16.6. 5:2016.6. 20:59 9128
17 224 po 15.6. 7:1315.6. 21:59 9128
Rok 2018
 3  209 po 17.12. 5:0517.12. 8:50 9128*MU*1
 3  205 ne 16.12. 5:2517.12. 0:56 9128
 3  209 so 15.12. 8:1416.12. 0:16 9128
17 217 pá 14.12. 4:1814.12. 18:32 9128
17 220 čt 13.12. 14:3613.12. 22:43 9128
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*1 = nehoda s dodávkou České pošty

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.