Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9128

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Gabor (od 10. 10. 2015 do dubna 2017)
 
 
 
Tiskárny Brother (od 20. 3. 2014 do 1. 11. 2014)
 
 
 
Decathlon.cz (OC Černý Most) (od 1. 5. 2013 do 15. 3. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 6. 12. 2007

Výrobní číslo: 9421

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 691 089 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  213 dnes 6:2523.3. 20:58 9128
 6  208 st 22.3. 14:4922.3. 20:07 9128
 3  218 st 22.3. 6:1122.3. 8:41 9128
 1  213 út 21.3. 6:2521.3. 20:58 9128
17 215 po 20.3. 4:4620.3. 19:59 9128
17 216 ne 19.3. 5:0620.3. 0:37 9128
17 205 so 18.3. 4:4619.3. 0:17 9128
17 232 pá 17.3. 6:1917.3. 23:57 9128
 6  208 čt 16.3. 14:4916.3. 20:07 9128
 3  214 čt 16.3. 4:5216.3. 9:37 9128
17 221 st 15.3. 5:0615.3. 20:23 9128
 3  211 út 14.3. 6:0014.3. 19:12 9128
24 203 po 13.3. 6:3613.3. 19:49 9128
17 201 ne 12.3. 8:1112.3. 23:07 9128
 1  204 so 11.3. 8:3611.3. 21:29 9128
17 209 pá 10.3. 6:3911.3. 0:27 9128
24 211 čt 9.3. 5:569.3. 18:53 9128
24 201 st 8.3. 6:168.3. 19:30 9128
17 221 út 7.3. 5:067.3. 20:23 9128
 3  214 po 6.3. 14:476.3. 19:37 9128
 8  215 po 6.3. 4:116.3. 9:43 9128
12+17 204 ne 5.3. 4:576.3. 0:38 9128
36 203 so 4.3. 5:284.3. 23:43 9128
 8  213 pá 3.3. 7:304.3. 0:39 9128*Z1
 3  211 út 28.2. 6:0028.2. 19:12 9128
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.