Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9127

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Tiskárny Brother (od 21. 3. 2015 do 2. 2. 2016)

Tiskárny Brother

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 11. 2007

Vyřazení: 2. 2. 2016

Výrobní číslo: 9420

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 427 080 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
17 210 út 2.2. 5:252.2. 18:30 9127*MU*1
17 206 po 1.2. 4:472.2. 0:00 9127
17 208 ne 31.1. 4:471.2. 0:20 9127
17 217 pá 29.1. 6:1230.1. 0:20 9127
17 202 čt 28.1. 6:2728.1. 19:30 9127
17 202 st 27.1. 6:2727.1. 19:30 9127
17 206 út 26.1. 15:1527.1. 0:00 9127
Cvič 224 út 26.1. 6:0026.1. 14:00 9127
17 217 po 25.1. 6:1226.1. 0:20 9127
17 210 ne 24.1. 7:3924.1. 23:55 9127
17 212 pá 22.1. 4:4722.1. 22:06 9127
17 207 čt 21.1. 5:0721.1. 21:06 9127
17 217 st 20.1. 6:1221.1. 0:20 9127
17 207 út 19.1. 5:0719.1. 21:06 9127
17 217 po 18.1. 6:1219.1. 0:20 9127
17 210 so 16.1. 9:1516.1. 23:55 9127
17 202 pá 15.1. 6:2715.1. 19:30 9127
17 202 čt 14.1. 6:2714.1. 19:30 9127
17 202 st 13.1. 6:2713.1. 19:30 9127
17 217 út 12.1. 6:1213.1. 0:20 9127
17 212 po 11.1. 4:4711.1. 22:06 9127
17 206 pá 8.1. 15:159.1. 0:00 9127
17 206 pá 8.1. 5:258.1. 9:54 9127
17 217 čt 7.1. 6:128.1. 0:26 9127
17 202 po 4.1. 6:274.1. 19:30 9127
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda, najetí 9242 do 9127 v zast. Kublov DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.