Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 28. 11. 2007
Vyřazení: 2. 2. 2016
Výrobní číslo: 9420
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 427 080 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2016 | ||||||
17 | 210 | út 2.2. 5:25 | 2.2. 18:30 | 9127*MU*1 | ||
17 | 206 | po 1.2. 4:47 | 2.2. 0:00 | 9127 | ||
17 | 208 | ne 31.1. 4:47 | 1.2. 0:20 | 9127 | ||
17 | 217 | pá 29.1. 6:12 | 30.1. 0:20 | 9127 | ||
17 | 202 | čt 28.1. 6:27 | 28.1. 19:30 | 9127 | ||
17 | 202 | st 27.1. 6:27 | 27.1. 19:30 | 9127 | ||
17 | 206 | út 26.1. 15:15 | 27.1. 0:00 | 9127 | ||
Cvič | 224 | út 26.1. 6:00 | 26.1. 14:00 | 9127 | ||
17 | 217 | po 25.1. 6:12 | 26.1. 0:20 | 9127 | ||
17 | 210 | ne 24.1. 7:39 | 24.1. 23:55 | 9127 | ||
17 | 212 | pá 22.1. 4:47 | 22.1. 22:06 | 9127 | ||
17 | 207 | čt 21.1. 5:07 | 21.1. 21:06 | 9127 | ||
17 | 217 | st 20.1. 6:12 | 21.1. 0:20 | 9127 | ||
17 | 207 | út 19.1. 5:07 | 19.1. 21:06 | 9127 | ||
17 | 217 | po 18.1. 6:12 | 19.1. 0:20 | 9127 | ||
17 | 210 | so 16.1. 9:15 | 16.1. 23:55 | 9127 | ||
17 | 202 | pá 15.1. 6:27 | 15.1. 19:30 | 9127 | ||
17 | 202 | čt 14.1. 6:27 | 14.1. 19:30 | 9127 | ||
17 | 202 | st 13.1. 6:27 | 13.1. 19:30 | 9127 | ||
17 | 217 | út 12.1. 6:12 | 13.1. 0:20 | 9127 | ||
17 | 212 | po 11.1. 4:47 | 11.1. 22:06 | 9127 | ||
17 | 206 | pá 8.1. 15:15 | 9.1. 0:00 | 9127 | ||
17 | 206 | pá 8.1. 5:25 | 8.1. 9:54 | 9127 | ||
17 | 217 | čt 7.1. 6:12 | 8.1. 0:26 | 9127 | ||
17 | 202 | po 4.1. 6:27 | 4.1. 19:30 | 9127 |