Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 23. 11. 2007
Výrobní číslo: 9419
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 446 641 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 205 | so 23.1. 5:23 | 23.1. 23:17 | 9126 | ||
10 | 206 | pá 22.1. 5:53 | 22.1. 20:54 | 9126 | ||
10 | 206 | čt 21.1. 5:53 | 21.1. 20:54 | 9126 | ||
10 | 202 | st 20.1. 5:11 | 20.1. 20:29 | 9126 | ||
10 | 206 | út 19.1. 5:53 | 19.1. 20:54 | 9126 | ||
10 | 206 | pá 15.1. 5:53 | 15.1. 20:54 | 9126 | ||
10 | 216 | út 12.1. 20:00 | 12.1. 23:04 | 9126*Z | ||
3 | 206 | čt 7.1. 8:00 | 7.1. 22:17 | 9126*Z1 | ||
10 | 206 | út 5.1. 5:53 | 5.1. 20:54 | 9126 | ||
Rok 2020 | ||||||
10 | 204 | čt 31.12. 5:32 | 31.12. 20:58 | 9126 | ||
16 | 206 | st 30.12. 6:19 | 30.12. 22:24 | 9126 | ||
24 | 203 | út 29.12. 6:36 | 29.12. 19:46 | 9126 | ||
24 | 201 | po 28.12. 6:15 | 28.12. 19:26 | 9126 | ||
10 | 205 | ne 27.12. 5:16 | 27.12. 21:06 | 9126 | ||
10 | 209 | so 26.12. 6:37 | 26.12. 22:06 | 9126 | ||
10 | 209 | pá 25.12. 6:17 | 25.12. 22:06 | 9126 | ||
16 | 208 | čt 24.12. 4:23 | 24.12. 18:41 | 9126 | ||
16 | 206 | st 23.12. 18:20 | 23.12. 22:24 | 9126*Z2 | ||
10 | 206 | st 23.12. 5:53 | 23.12. 12:00 | 9126*MU | ||
10 | 212 | út 22.12. 6:53 | 22.12. 22:06 | 9126 | ||
16 | 212 | po 21.12. 4:53 | 21.12. 20:25 | 9126 | ||
8 | 207 | ne 20.12. 4:49 | 20.12. 22:46 | 9126 | ||
10 | 210 | so 19.12. 7:00 | 19.12. 22:24 | 9126*Z3 | ||
10 | 206 | pá 18.12. 18:00 | 18.12. 20:54 | 9126*Z4 | ||
24 | 213 | st 16.12. 5:56 | 16.12. 19:16 | 9126 |