Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 446 641 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 205 so 23.1. 5:2323.1. 23:17 9126
10 206 pá 22.1. 5:5322.1. 20:54 9126
10 206 čt 21.1. 5:5321.1. 20:54 9126
10 202 st 20.1. 5:1120.1. 20:29 9126
10 206 út 19.1. 5:5319.1. 20:54 9126
10 206 pá 15.1. 5:5315.1. 20:54 9126
10 216 út 12.1. 20:0012.1. 23:04 9126*Z
 3  206 čt 7.1. 8:007.1. 22:17 9126*Z1
10 206 út 5.1. 5:535.1. 20:54 9126
Rok 2020
10 204 čt 31.12. 5:3231.12. 20:58 9126
16 206 st 30.12. 6:1930.12. 22:24 9126
24 203 út 29.12. 6:3629.12. 19:46 9126
24 201 po 28.12. 6:1528.12. 19:26 9126
10 205 ne 27.12. 5:1627.12. 21:06 9126
10 209 so 26.12. 6:3726.12. 22:06 9126
10 209 pá 25.12. 6:1725.12. 22:06 9126
16 208 čt 24.12. 4:2324.12. 18:41 9126
16 206 st 23.12. 18:2023.12. 22:24 9126*Z2
10 206 st 23.12. 5:5323.12. 12:00 9126*MU
10 212 út 22.12. 6:5322.12. 22:06 9126
16 212 po 21.12. 4:5321.12. 20:25 9126
 8  207 ne 20.12. 4:4920.12. 22:46 9126
10 210 so 19.12. 7:0019.12. 22:24 9126*Z3
10 206 pá 18.12. 18:0018.12. 20:54 9126*Z4
24 213 st 16.12. 5:5616.12. 19:16 9126
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9169
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9148
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.