Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 607 247 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10+15 202 dnes 5:413.10. 0:58 9126
17 223 ne 1.10. 5:061.10. 22:38 9126
10+16 227 so 30.9. 12:0030.9. 22:02 9126*Z1
10 212 pá 29.9. 4:4029.9. 19:23 9126
10 203 čt 28.9. 8:2729.9. 1:08 9126
 3  216 st 27.9. 8:0027.9. 18:41 9126*Z2
 8  207 út 26.9. 6:0926.9. 19:15 9126
24 208 po 25.9. 5:5725.9. 19:51 9126
10 207 ne 24.9. 5:4025.9. 0:48 9126
 8  207 so 23.9. 4:5223.9. 23:22 9126
 8  210 pá 22.9. 6:4022.9. 23:43 9126
17 233 čt 21.9. 7:0321.9. 18:24 9126
 3  205 st 20.9. 6:2220.9. 21:35 9126
 3  208 út 19.9. 7:1819.9. 9:37 9126
17 225 po 18.9. 14:4718.9. 19:17 9126
10 206 po 18.9. 5:3018.9. 9:40 9126
10 210 ne 17.9. 5:4018.9. 0:29 9126
10 211 so 16.9. 4:2016.9. 22:48 9126
10 211 pá 15.9. 4:5816.9. 0:48 9126
17 234 čt 14.9. 5:0614.9. 23:58 9126
17 229 st 13.9. 6:2913.9. 22:38 9126
17 225 út 12.9. 14:4712.9. 19:17 9126
17 227 út 12.9. 6:3912.9. 8:56 9126
24 205 po 11.9. 6:3511.9. 20:42 9126
24 209 pá 8.9. 15:238.9. 20:00 9126
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.