Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 352 545 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 st 21.8. 5:5321.8. 21:30 9126
 3  211 út 20.8. 4:4520.8. 23:56 9126
25 201 po 19.8. 5:3319.8. 22:34 9126
10 203 ne 18.8. 11:5119.8. 0:05 9126*Z
17 201 pá 16.8. 5:4716.8. 12:25 9126*MU
 3  215 čt 15.8. 14:5116.8. 0:16 9126
 3  215 čt 15.8. 4:2515.8. 9:12 9126
17 209 st 14.8. 6:2015.8. 1:08 9126
17 204 út 13.8. 5:5313.8. 21:30 9126
10 201 so 10.8. 5:5610.8. 16:35 9126*MU
 3  211 pá 9.8. 4:459.8. 23:56 9126
 8  211 čt 8.8. 4:499.8. 0:53 9126
 3  207 st 7.8. 6:518.8. 0:56 9126
17 220 út 6.8. 4:586.8. 9:37 9126
10 209 po 5.8. 4:356.8. 0:27 9126
10 213 ne 4.8. 5:155.8. 1:07 9126
10 212 so 3.8. 5:164.8. 0:26 9126
 3  211 pá 2.8. 4:452.8. 23:56 9126
 3  211 čt 1.8. 4:451.8. 23:56 9126
17 207 st 31.7. 6:351.8. 0:17 9126
 3  215 út 30.7. 14:5131.7. 0:16 9126
 3  214 po 29.7. 5:2429.7. 21:56 9126
17 222 pá 26.7. 6:0426.7. 19:37 9126
 3  214 čt 25.7. 5:2425.7. 22:16 9126
 3  201 st 24.7. 6:0125.7. 0:36 9126
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.