Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 499 666 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 223 pá 26.11. 15:2326.11. 21:59 9126
24 209 pá 26.11. 5:5826.11. 9:25 9126
24 209 čt 25.11. 5:5825.11. 9:25 9126
10 219 st 24.11. 14:5425.11. 0:28 9126
10 223 st 24.11. 6:3024.11. 9:40 9126
 3  214 út 23.11. 14:4723.11. 19:38 9126
17 209 út 23.11. 5:5023.11. 9:39 9126
17 212 po 22.11. 15:3922.11. 19:55 9126
24 210 pá 19.11. 6:1719.11. 19:59 9126
24 212 čt 18.11. 6:3518.11. 20:26 9126
24 212 út 16.11. 6:3516.11. 20:26 9126
24 212 po 15.11. 6:3515.11. 20:26 9126
15 203 ne 14.11. 10:0014.11. 18:25 9126
10 212 so 13.11. 13:4313.11. 23:08 9126
 3  206 pá 12.11. 5:2412.11. 18:33 9126
 8  211 čt 11.11. 6:5012.11. 0:02 9126
17 201 st 10.11. 4:2610.11. 18:51 9126
17 203 út 9.11. 4:469.11. 18:56 9126
24 212 po 8.11. 6:358.11. 20:26 9126
 3  203 ne 7.11. 4:297.11. 23:20 9126
10 204 so 6.11. 8:107.11. 0:28 9126
24 208 pá 5.11. 6:075.11. 18:05 9126
10 210 čt 4.11. 4:194.11. 19:55 9126
10 222 st 3.11. 5:494.11. 0:48 9126
10 204 út 2.11. 6:362.11. 19:10 9126


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.