Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 427 546 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 218 so 26.9. 8:2427.9. 0:13 9126
17 213 pá 25.9. 5:3825.9. 19:49 9126
 3  209 čt 24.9. 6:1224.9. 22:56 9126
10 202 st 23.9. 4:5723.9. 20:29 9126
 3  209 út 22.9. 6:1222.9. 22:56 9126
10 202 po 21.9. 4:5721.9. 20:29 9126
17 228 pá 18.9. 5:5418.9. 9:50 9126
24 204 st 16.9. 7:0316.9. 9:00 9126*MU
17 225 út 15.9. 4:5915.9. 9:18 9126
16 211 po 14.9. 4:4315.9. 1:37 9126
 3  205 ne 13.9. 4:5613.9. 23:42 9126
10+15 231 so 12.9. 4:1412.9. 23:00 9126
10 210 pá 11.9. 6:2812.9. 1:04 9126
 3  205 čt 10.9. 4:4511.9. 0:36 9126
 3  210 st 9.9. 6:199.9. 23:16 9126
10 202 út 8.9. 4:578.9. 20:29 9126
17 217 po 7.9. 5:198.9. 0:53 9126
10 205 ne 6.9. 4:577.9. 0:24 9126
10 206 so 5.9. 5:166.9. 0:44 9126
17 218 pá 4.9. 6:104.9. 22:33 9126
17 215 st 2.9. 5:382.9. 19:49 9126
10 216 út 1.9. 4:171.9. 22:31 9126
10 206 po 31.8. 5:441.9. 0:24 9126
10+15 231 ne 30.8. 4:1730.8. 22:35 9126
10 206 so 29.8. 5:1630.8. 0:44 9126
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.