Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 566 161 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 dnes 7:191.12. 18:09 9126
24 204 st 30.11. 6:3630.11. 19:07 9126
24 203 út 29.11. 6:2629.11. 20:26 9126
24 206 po 28.11. 7:0828.11. 20:41 9126
24 201 pá 25.11. 6:1625.11. 19:58 9126
24 201 čt 24.11. 6:1624.11. 19:58 9126
24 201 st 23.11. 6:1623.11. 19:58 9126
24 203 út 22.11. 6:2622.11. 20:26 9126
24 201 po 21.11. 6:1621.11. 19:58 9126
 3  213 st 16.11. 6:2116.11. 21:33 9126
25 212 út 15.11. 14:1515.11. 20:02 9126
24 207 út 15.11. 6:0615.11. 9:41 9126
 6  211 po 14.11. 14:3914.11. 21:26 9126
 8  210 po 14.11. 5:0314.11. 10:04 9126
24 206 pá 11.11. 7:0811.11. 20:41 9126
24 203 čt 10.11. 6:2610.11. 20:26 9126
 8  209 st 9.11. 4:339.11. 19:17 9126
 1  210 út 8.11. 14:568.11. 22:00 9126
17 204 út 8.11. 6:518.11. 9:03 9126
 3  203 po 7.11. 7:197.11. 18:09 9126
 3  206 pá 4.11. 5:254.11. 18:33 9126
 8  210 čt 3.11. 14:303.11. 21:27 9126
6+22 232 čt 3.11. 6:073.11. 9:35 9126
 3  211 st 2.11. 6:012.11. 19:12 9126
 3  211 út 1.11. 6:011.11. 19:12 9126


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.