Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 387 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 208 po 30.3. 4:1430.3. 19:55 9126
9+10 231 ne 29.3. 12:3030.3. 1:00 9126*Z
10 203 pá 27.3. 6:0927.3. 19:08 9126
10 203 čt 26.3. 6:0926.3. 19:08 9126
10 210 st 18.3. 6:4818.3. 10:09 9126
10 206 út 17.3. 5:1117.3. 18:09 9126
10 209 po 16.3. 5:3216.3. 21:55 9126
25 208 ne 15.3. 4:5015.3. 23:03 9126
 3  202 so 14.3. 4:2514.3. 22:26 9126
10 209 pá 13.3. 5:3213.3. 21:55 9126
10 209 čt 12.3. 5:3212.3. 21:55 9126
17 208 st 11.3. 15:1211.3. 21:37 9126
10 206 út 10.3. 5:1110.3. 18:08 9126
24 216 po 9.3. 6:479.3. 20:07 9126
10 206 pá 6.3. 5:116.3. 18:08 9126
24 215 čt 5.3. 6:395.3. 19:58 9126
17 217 st 4.3. 6:104.3. 18:32 9126
17 212 út 3.3. 5:373.3. 19:37 9126
17 201 po 2.3. 6:243.3. 0:43 9126
 3  204 pá 28.2. 6:4328.2. 9:10 9126
10 204 čt 27.2. 4:5427.2. 21:10 9126
10 209 st 26.2. 5:3226.2. 21:55 9126
 3  208 út 25.2. 6:1925.2. 20:01 9126
 8  213 po 24.2. 4:4925.2. 0:33 9126
17 213 pá 21.2. 5:4722.2. 0:53 9126
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.