Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 649 412 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 212 dnes 6:0630.5. 9:42 9126
25 208 st 29.5. 6:1329.5. 21:49 9126
15 214 út 28.5. 5:3628.5. 19:46 9126
30 202 po 27.5. 4:5327.5. 23:59 9126
30 201 ne 26.5. 4:3326.5. 23:39 9126
10 203 pá 24.5. 14:3524.5. 23:27 9126
15 215 pá 24.5. 7:4424.5. 9:47 9126
10 203 čt 23.5. 14:3523.5. 23:27 9126
10 216 st 22.5. 5:4222.5. 19:35 9126
10 216 út 21.5. 5:4221.5. 19:35 9126
25 203 po 20.5. 7:0320.5. 22:37 9126
 1  208 pá 17.5. 6:5917.5. 19:45 9126
 1  208 čt 16.5. 6:5916.5. 19:45 9126
31 201 st 15.5. 6:1915.5. 19:05 9126
 1  208 út 14.5. 6:5914.5. 19:45 9126
15 204 po 13.5. 6:1813.5. 18:19 9126
 1  202 pá 10.5. 4:4410.5. 18:58 9126
 1  207 čt 9.5. 5:179.5. 21:27 9126
10 204 st 8.5. 4:429.5. 0:27 9126
10 206 út 7.5. 4:228.5. 0:07 9126
30 202 po 6.5. 4:536.5. 23:59 9126
17 210 ne 5.5. 4:265.5. 23:10 9126
30 208 so 4.5. 4:534.5. 23:39 9126
17 213 pá 3.5. 4:433.5. 23:30 9126
30 205 čt 2.5. 5:133.5. 0:19 9126


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.