Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 417 226 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 209 čt 2.7. 13:402.7. 20:26 9126*Z
16 204 ne 28.6. 4:2228.6. 14:00 9126*MU
16 206 so 27.6. 8:1428.6. 1:37 9126
 3  203 pá 26.6. 14:2226.6. 19:40 9126
10 221 pá 26.6. 6:0226.6. 9:10 9126
10 210 čt 25.6. 6:2825.6. 21:51 9126
10 216 st 24.6. 4:1724.6. 23:06 9126
10 213 út 23.6. 6:5924.6. 1:04 9126
10 202 po 22.6. 4:5722.6. 20:29 9126
16 205 ne 21.6. 4:4322.6. 1:37 9126
10 211 so 20.6. 4:5621.6. 0:26 9126
10 206 pá 19.6. 5:4420.6. 0:24 9126
10 213 čt 18.6. 6:5919.6. 1:04 9126
10 217 st 17.6. 4:3717.6. 20:00 9126
17 209 út 16.6. 6:2117.6. 0:43 9126
10 203 po 15.6. 5:1115.6. 23:44 9126
10 201 ne 14.6. 4:3615.6. 0:05 9126
10 206 so 13.6. 4:1613.6. 22:54 9126
10 206 pá 12.6. 5:4413.6. 0:24 9126
10 206 čt 11.6. 5:4412.6. 0:24 9126
 3  213 st 10.6. 6:4410.6. 23:36 9126
24 213 út 9.6. 5:569.6. 19:16 9126
10 210 po 8.6. 6:288.6. 21:51 9126
10 201 ne 7.6. 4:368.6. 0:05 9126
10 211 so 6.6. 4:567.6. 0:26 9126
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.