Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9126

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 11. 2007

Výrobní číslo: 9419

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 463 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 so 17.4. 6:3417.4. 20:21 9126
17 217 pá 16.4. 6:0616.4. 22:14 9126
10 212 út 13.4. 6:5313.4. 22:06 9126
24 203 po 12.4. 6:3612.4. 19:46 9126
 3  205 pá 9.4. 5:059.4. 19:49 9126
 3  205 čt 8.4. 5:058.4. 19:49 9126
24 204 st 7.4. 6:477.4. 19:55 9126
24 201 út 6.4. 6:156.4. 19:26 9126
16 203 čt 1.4. 5:011.4. 20:11 9126
10 210 st 31.3. 4:1731.3. 22:43 9126
16 206 út 30.3. 5:3130.3. 23:18 9126
10 205 po 29.3. 5:3229.3. 20:00 9126
 3  202 ne 28.3. 4:2528.3. 22:35 9126
16 206 so 27.3. 8:2827.3. 21:54 9126
17 223 pá 26.3. 4:1926.3. 21:10 9126
17 205 čt 25.3. 5:4825.3. 22:33 9126
17 205 st 24.3. 5:4824.3. 22:33 9126
17 214 út 23.3. 5:1923.3. 21:54 9126
10 210 po 22.3. 4:1722.3. 22:43 9126
 3  202 ne 21.3. 4:2521.3. 20:30 9126*MU
 3  202 so 20.3. 4:2520.3. 22:35 9126
17 210 pá 19.3. 4:3919.3. 20:59 9126
17 214 čt 18.3. 5:1918.3. 21:54 9126
17 216 st 17.3. 5:5417.3. 22:04 9126
17 223 út 16.3. 4:1916.3. 21:10 9126
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.