Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9125

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do současnosti)

ESO travel - exotika.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 529 885 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 213 pá 25.9. 5:1225.9. 10:20 9125
24 204 čt 24.9. 6:4724.9. 19:56 9125
 3  213 st 23.9. 6:4423.9. 18:40 9125
 3  203 út 22.9. 5:0522.9. 10:12 9125
17 209 po 21.9. 6:3721.9. 21:21 9125
 3  203 pá 18.9. 5:0518.9. 10:12 9125
 3  209 čt 17.9. 6:1218.9. 0:56 9125
Cvič 214 st 16.9. 6:0016.9. 14:00 9125
Cvič 252 út 15.9. 6:0015.9. 10:00 9125*MU
17 219 po 14.9. 6:1614.9. 16:30 9125*MU
25 207 ne 13.9. 4:2113.9. 22:56 9125
 8  203 so 12.9. 7:2913.9. 0:59 9125
 3  205 pá 11.9. 4:4512.9. 0:36 9125
 3  217 čt 10.9. 5:2410.9. 10:20 9125
 3  217 st 9.9. 5:249.9. 10:20 9125
 1  201 út 8.9. 5:188.9. 20:59 9125
17 209 po 7.9. 6:218.9. 0:43 9125
 6  208 ne 6.9. 10:066.9. 21:40 9125
 3  205 so 5.9. 5:055.9. 23:36 9125
17 216 pá 4.9. 5:485.9. 0:33 9125
 3  213 čt 3.9. 6:443.9. 18:40 9125
 3  208 st 2.9. 5:512.9. 20:11 9125
 3  201 út 1.9. 4:252.9. 0:16 9125
 3  210 po 31.8. 6:1931.8. 23:16 9125
17 226 čt 16.4. 7:4516.4. 9:52 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.