Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 16. 11. 2007
Výrobní číslo: 9418
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 826 264 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 226 | dnes 5:29 | 19.3. 10:15 | 9125 | ||
3 | 211 | út 18.3. 6:23 | 19.3. 0:00 | 9125 | ||
24 | 207 | po 17.3. 15:27 | 17.3. 19:16 | 9125 | ||
Cvič | 222 | po 17.3. 6:00 | 17.3. 14:00 | 9125 | ||
Cvič | 233 | pá 14.3. 6:00 | 14.3. 14:00 | 9125 | ||
14 | 208 | čt 13.3. 15:48 | 13.3. 18:09 | 9125 | ||
14 | 208 | st 12.3. 15:48 | 12.3. 18:09 | 9125 | ||
14 | 203 | st 12.3. 6:49 | 12.3. 9:13 | 9125 | ||
3 | 202 | út 11.3. 5:11 | 11.3. 20:21 | 9125 | ||
3 | 216 | po 10.3. 4:51 | 10.3. 22:04 | 9125 | ||
17 | 213 | ne 9.3. 4:28 | 10.3. 0:46 | 9125 | ||
3 | 204 | so 8.3. 4:51 | 9.3. 0:40 | 9125 | ||
1 | 209 | pá 7.3. 5:21 | 7.3. 22:10 | 9125 | ||
17 | 227 | čt 6.3. 5:58 | 6.3. 21:37 | 9125 | ||
25 | 211 | st 5.3. 4:53 | 5.3. 18:48 | 9125 | ||
1 | 209 | út 4.3. 5:21 | 4.3. 22:10 | 9125 | ||
17 | 227 | po 3.3. 5:58 | 3.3. 21:37 | 9125 | ||
1 | 206 | ne 2.3. 4:43 | 2.3. 22:11 | 9125 | ||
3 | 202 | so 1.3. 8:28 | 2.3. 0:00 | 9125 | ||
1 | 205 | pá 28.2. 5:04 | 28.2. 19:37 | 9125 | ||
3 | 216 | čt 27.2. 4:51 | 27.2. 22:04 | 9125 | ||
25 | 209 | st 26.2. 4:33 | 26.2. 22:56 | 9125 | ||
3 | 216 | út 25.2. 4:51 | 25.2. 22:04 | 9125 | ||
14 | 210 | po 24.2. 6:39 | 24.2. 23:32 | 9125 | ||
1 | 202 | ne 23.2. 5:23 | 23.2. 21:26 | 9125 |