Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9125

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do současnosti)

ESO travel - exotika.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 516 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 st 29.1. 14:2429.1. 18:16 9125
17 220 st 29.1. 6:0429.1. 10:00 9125
17 201 út 28.1. 6:2429.1. 0:43 9125
 3  204 po 27.1. 14:3527.1. 19:32 9125
17 202 po 27.1. 5:1827.1. 10:36 9125
 8  205 ne 26.1. 4:4927.1. 0:33 9125
 8  206 so 25.1. 7:4226.1. 0:33 9125
17 215 pá 24.1. 5:5924.1. 22:15 9125
17 217 čt 23.1. 6:1023.1. 18:32 9125
24 214 st 22.1. 15:1922.1. 19:48 9125
17 208 st 22.1. 5:2922.1. 9:28 9125
24 215 út 21.1. 6:3921.1. 19:58 9125
24 216 po 20.1. 6:4720.1. 20:07 9125
24 215 pá 17.1. 6:3917.1. 19:58 9125
24 215 čt 16.1. 6:3916.1. 19:58 9125
24 215 st 15.1. 6:3915.1. 19:58 9125
24 213 út 14.1. 6:3114.1. 19:38 9125
24 216 po 13.1. 6:4713.1. 20:07 9125
 3  208 pá 10.1. 6:1910.1. 20:01 9125
17 214 čt 9.1. 5:539.1. 19:50 9125*MU
Cvič 224 st 8.1. 14:008.1. 22:00 9125
Cvič 223 st 8.1. 6:008.1. 14:00 9125
24 215 út 7.1. 6:397.1. 19:58 9125
16 201 po 6.1. 4:246.1. 20:55 9125
16 201 ne 5.1. 4:246.1. 0:19 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.