Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9125

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 6. 12. 2020 do současnosti)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do 5. 12. 2020)

ESO travel - exotika.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 644 170 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 čt 30.6. 6:0230.6. 19:13 9125
24 201 st 29.6. 8:3029.6. 20:41 9125*Z1
17 201 st 22.6. 6:1122.6. 19:06 9125
 8  209 út 21.6. 4:3321.6. 21:27 9125
 1  212 po 20.6. 15:2220.6. 20:11 9125
Cvič 215 po 20.6. 6:0020.6. 14:00 9125
14 205 pá 17.6. 5:5317.6. 9:43 9125
17 215 čt 16.6. 15:4316.6. 20:08 9125
 8  210 st 15.6. 14:3015.6. 19:35 9125
17 201 út 14.6. 6:1114.6. 19:06 9125
 8  209 po 13.6. 4:3313.6. 21:27 9125
 3  207 ne 12.6. 10:2413.6. 0:40 9125
36 201 so 11.6. 4:4711.6. 20:56 9125
 1  209 pá 10.6. 4:4010.6. 20:06 9125
 3  205 čt 9.6. 5:0910.6. 0:40 9125
 1  204 st 8.6. 5:558.6. 21:14 9125
17 202 út 7.6. 6:167.6. 19:11 9125
24 208 po 6.6. 6:076.6. 18:05 9125
 1  205 ne 5.6. 7:415.6. 21:44 9125
 1  205 so 4.6. 5:214.6. 21:44 9125
 1  714 čt 2.6. 19:502.6. 21:42 9125*Z2
17 201 st 1.6. 6:111.6. 19:06 9125
17 202 út 31.5. 6:1631.5. 19:11 9125
 3  218 po 30.5. 6:1230.5. 8:41 9125
25 205 ne 29.5. 4:5429.5. 22:57 9125
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8576
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8329+8381

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.