Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9125

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 6. 12. 2020 do současnosti)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do 5. 12. 2020)

ESO travel - exotika.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 556 000 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 217 út 16.2. 6:0616.2. 22:14 9125
 3  203 po 15.2. 14:2215.2. 19:40 9125
 3  203 po 15.2. 6:2215.2. 9:00 9125
17 204 ne 14.2. 4:1914.2. 9:20 9125*MU
24+47 208 so 13.2. 4:0913.2. 23:45 9125
17 219 pá 12.2. 6:2612.2. 22:43 9125
17 210 čt 11.2. 4:3911.2. 20:59 9125
17 218 st 10.2. 6:1610.2. 22:23 9125
17 210 út 9.2. 4:399.2. 20:59 9125
17 219 po 8.2. 6:268.2. 22:43 9125
25 206 ne 7.2. 4:127.2. 21:33 9125
 3  203 so 6.2. 4:456.2. 22:56 9125
 8  204 pá 5.2. 5:185.2. 22:19 9125
17 218 čt 4.2. 6:164.2. 22:23 9125
17 216 st 3.2. 5:543.2. 22:04 9125
17 218 út 2.2. 6:162.2. 22:23 9125
17 218 po 1.2. 6:161.2. 22:23 9125
 3  202 ne 31.1. 4:2531.1. 22:36 9125
17 213 so 30.1. 5:1930.1. 22:43 9125
 3  203 čt 28.1. 6:2228.1. 9:00 9125
17 201 st 27.1. 4:5927.1. 19:15 9125
 8  204 út 26.1. 5:1826.1. 22:19 9125
 3  208 po 25.1. 5:5125.1. 22:36 9125
 6  206 pá 22.1. 5:0722.1. 20:35 9125
17 208 st 20.1. 6:2120.1. 20:36 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.