Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9125

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 427 343 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 224 út 23.1. 4:3923.1. 23:23 9125
17 212 po 22.1. 6:1123.1. 0:33 9125
24 211 út 16.1. 14:1416.1. 18:51 9125
17 210 út 16.1. 5:4316.1. 10:01 9125
Cvič 243 po 15.1. 6:0015.1. 13:59 9125
17 202 ne 14.1. 7:4415.1. 0:34 9125
17 215 so 13.1. 6:1413.1. 23:44 9125
17 209 pá 12.1. 5:3712.1. 23:44 9125
17 216 čt 11.1. 6:5012.1. 0:54 9125
17 224 st 10.1. 6:0510.1. 19:13 9125
17 201 út 9.1. 6:249.1. 22:16 9125
17 211 po 8.1. 5:548.1. 21:38 9125
3 201 ne 7.1. 4:168.1. 1:03 9125
17 213 so 6.1. 8:326.1. 23:24 9125
17 201 pá 5.1. 6:245.1. 22:16 9125
24 202 st 3.1. 13:573.1. 20:15 9125
24 202 st 3.1. 5:483.1. 10:17 9125
24 203 út 2.1. 6:352.1. 20:00 9125
17 204 po 1.1. 6:392.1. 0:04 9125
Rok 2017
17 206 ne 31.12. 5:5931.12. 22:16 9125
17 206 so 30.12. 4:1931.12. 0:24 9125
17 214 pá 29.12. 4:1929.12. 22:30 9125
17 209 čt 28.12. 6:1929.12. 0:54 9125
24 203 st 27.12. 6:3527.12. 20:00 9125
17 206 út 26.12. 12:1427.12. 0:24 9125


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.