Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9125

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 6. 12. 2020 do 14. 4. 2023)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do 5. 12. 2020)

ESO travel - exotika.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 809 884 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 203 čt 5.12. 7:035.12. 22:36 9125
24 210 st 4.12. 15:274.12. 19:07 9125
 3  209 st 4.12. 7:254.12. 9:44 9125
 1  212 út 3.12. 15:073.12. 22:10 9125
17 232 út 3.12. 7:043.12. 9:16 9125
24 214 po 2.12. 15:592.12. 19:44 9125
Cvič 213 po 2.12. 6:002.12. 14:00 9125
 8  201 pá 29.11. 4:3329.11. 19:01 9125
 3  201 čt 28.11. 6:0429.11. 0:42 9125
25 205 st 27.11. 5:3827.11. 21:03 9125
Cvič 254 út 26.11. 6:0026.11. 14:00 9125
17 222 po 25.11. 4:4625.11. 18:28 9125
25 203 ne 24.11. 4:5324.11. 22:56 9125
25 201 so 23.11. 4:3323.11. 22:02 9125
25 203 pá 22.11. 6:0523.11. 0:16 9125
25 211 čt 21.11. 5:1321.11. 13:10 9125*MU
25 214 st 20.11. 5:3920.11. 21:34 9125
24 208 út 19.11. 6:5519.11. 19:54 9125
17 208 po 18.11. 6:5218.11. 22:34 9125
 1  204 pá 15.11. 5:0415.11. 19:36 9125
 3  203 čt 14.11. 6:2414.11. 23:39 9125
 1  204 st 13.11. 5:0413.11. 19:36 9125
17 202 út 12.11. 5:5913.11. 0:09 9125
 3  209 po 11.11. 15:3211.11. 20:10 9125
Cvič 234 po 11.11. 6:0011.11. 14:00 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.