Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9125

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 472 260 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 po 24.6. 5:2424.6. 23:56 9125
17 214 ne 23.6. 9:0324.6. 0:53 9125
 3  204 so 22.6. 4:4523.6. 0:36 9125
17 217 čt 20.6. 4:1820.6. 5:50 9125*MU
 3  209 st 19.6. 15:1520.6. 0:36 9125
24 213 út 18.6. 6:3118.6. 19:38 9125
17 205 po 17.6. 6:2017.6. 21:00 9125
 3  209 ne 16.6. 4:2517.6. 0:16 9125
 3  205 so 15.6. 5:0516.6. 0:56 9125
 3  209 pá 14.6. 15:1515.6. 0:36 9125
 3  209 pá 14.6. 5:0514.6. 9:42 9125
17 214 čt 13.6. 4:1814.6. 0:53 9125
17 225 st 12.6. 6:3613.6. 1:08 9125
17 211 út 11.6. 5:4611.6. 23:43 9125
17 229 po 10.6. 15:1410.6. 21:00 9125
 3  206 čt 6.6. 5:406.6. 19:42 9125
 8  204 st 5.6. 5:596.6. 0:33 9125
 8  204 út 4.6. 5:595.6. 0:33 9125
24 216 po 3.6. 6:473.6. 20:07 9125
17 213 čt 30.5. 5:3030.5. 19:37 9125
 8  204 st 29.5. 5:5930.5. 0:33 9125
 3  218 út 28.5. 21:1528.5. 23:16 9125*Z
 3  206 út 28.5. 5:4028.5. 19:42 9125
 3  207 po 27.5. 5:5228.5. 0:16 9125
17 211 ne 26.5. 4:5827.5. 0:40 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.