Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9125

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 6. 12. 2020 do 14. 4. 2023)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do 5. 12. 2020)

ESO travel - exotika.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 732 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 dnes 5:0925.9. 18:01 9125
 3  203 ne 24.9. 4:2924.9. 23:41 9125
 3  207 so 23.9. 5:0924.9. 0:01 9125
17 232 pá 22.9. 6:4722.9. 23:38 9125
17 234 čt 21.9. 5:0621.9. 23:58 9125
17 223 st 20.9. 5:2520.9. 19:37 9125
 3  209 út 19.9. 4:4920.9. 0:21 9125
17 221 po 18.9. 4:2619.9. 0:18 9125
17 224 ne 17.9. 6:4917.9. 23:58 9125
17 230 so 16.9. 4:4617.9. 0:38 9125
17 222 pá 15.9. 4:4616.9. 0:38 9125
17 221 čt 14.9. 4:2615.9. 0:18 9125
 3  208 st 13.9. 15:1813.9. 22:04 9125
Cvič 212 st 13.9. 6:0013.9. 14:00 9125
 7  203 út 12.9. 5:4212.9. 20:07 9125
17 233 po 11.9. 7:0311.9. 18:24 9125
 3  211 út 5.9. 5:095.9. 18:01 9125
17 228 po 4.9. 6:194.9. 22:19 9125
 8  203 ne 3.9. 4:414.9. 0:50 9125
17 208 so 2.9. 6:393.9. 0:18 9125
17 211 pá 1.9. 15:561.9. 20:25 9125
 6  205 čt 31.8. 6:2931.8. 19:46 9125
 6  205 st 30.8. 6:2930.8. 19:46 9125
24 207 út 29.8. 6:0729.8. 8:00 9125*MU
24 210 po 28.8. 6:3728.8. 20:00 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.