Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9125

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 443 738 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 po 23.4. 5:5323.4. 18:57 9125
25 210 ne 22.4. 3:4723.4. 1:08 9125
17 218 so 21.4. 4:3822.4. 0:13 9125
17 206 pá 20.4. 5:5921.4. 0:03 9125
17 208 čt 19.4. 6:0420.4. 0:13 9125
17 213 st 18.4. 6:3219.4. 0:43 9125
17 206 út 17.4. 5:5917.4. 21:38 9125
17 224 po 16.4. 4:3816.4. 23:23 9125
17 217 pá 13.4. 6:4413.4. 22:23 9125
17 210 čt 12.4. 15:0412.4. 19:22 9125
17 204 út 10.4. 5:5310.4. 18:57 9125
17 208 po 9.4. 6:0410.4. 0:13 9125
17 217 ne 8.4. 4:188.4. 23:53 9125
 8  209 so 7.4. 8:237.4. 22:56 9125
17 204 pá 6.4. 5:536.4. 18:57 9125
17 210 čt 5.4. 15:045.4. 19:22 9125
Cvič 224 čt 5.4. 6:005.4. 14:00 9125
17 231 st 4.4. 14:244.4. 18:40 9125
17 231 st 4.4. 4:584.4. 9:20 9125
17 213 út 3.4. 6:324.4. 0:43 9125
17 220 čt 29.3. 4:1829.3. 22:43 9125
17 219 st 28.3. 6:5229.3. 1:08 9125
17 214 út 27.3. 6:2027.3. 19:37 9125
17 201 po 26.3. 5:3726.3. 23:43 9125
17 204 ne 25.3. 10:0026.3. 0:53 9125*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.