Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9125

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
ESO travel - exotika.cz (od 11. 12. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 16. 11. 2007

Výrobní číslo: 9418

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 447 908 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 206 po 2.7. 4:582.7. 9:27 9125
15 205 pá 29.6. 5:5429.6. 21:19 9125
15 209 čt 28.6. 6:0928.6. 21:49 9125
15 205 st 27.6. 5:5427.6. 21:19 9125
17 214 út 26.6. 6:2026.6. 19:37 9125
16 202 po 25.6. 4:4025.6. 20:34 9125
17 214 pá 22.6. 6:2022.6. 19:37 9125
16 208 čt 21.6. 5:5621.6. 23:12 9125
17 203 st 20.6. 14:3620.6. 21:23 9125
17 203 st 20.6. 5:1820.6. 9:40 9125
16 203 út 19.6. 5:4119.6. 21:02 9125
17 203 po 18.6. 14:3618.6. 21:23 9125
17 203 po 18.6. 5:1818.6. 9:40 9125
17 218 ne 17.6. 14:2318.6. 0:03 9125
17 201 so 16.6. 9:3817.6. 0:33 9125
17 203 pá 15.6. 14:3615.6. 21:23 9125
17 231 pá 15.6. 4:5815.6. 9:20 9125
17 216 čt 14.6. 6:2815.6. 0:53 9125
 8  214 st 13.6. 4:4613.6. 21:39 9125
17 219 út 12.6. 6:5213.6. 1:08 9125
Cvič 213 po 30.4. 6:0030.4. 14:00 9125
17 204 pá 27.4. 5:5327.4. 12:25 9125*MU
17 216 čt 26.4. 6:2827.4. 0:53 9125
17 212 st 25.4. 6:1025.4. 10:30 9125*MU
17 208 út 24.4. 6:0424.4. 21:46 9125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.