Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 469 711 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 ne 18.4. 4:1718.4. 22:13 9124
16 205 so 17.4. 5:2217.4. 23:18 9124
 3  213 pá 16.4. 4:2516.4. 18:40 9124
 3  210 čt 15.4. 6:1215.4. 22:55 9124
16 212 st 14.4. 4:5314.4. 20:25 9124
17 201 út 13.4. 4:5913.4. 19:15 9124
10 212 po 12.4. 6:5312.4. 22:06 9124
10 205 ne 11.4. 5:1611.4. 21:06 9124
 8  203 so 10.4. 7:3910.4. 22:33 9124
16 217 pá 9.4. 14:069.4. 21:01 9124
17 209 čt 8.4. 6:318.4. 20:51 9124
 8  204 st 7.4. 5:187.4. 22:18 9124
10 204 út 6.4. 5:316.4. 20:58 9124
10 210 čt 1.4. 4:171.4. 22:43 9124
10 208 st 31.3. 4:1431.3. 22:23 9124
10 210 út 30.3. 4:1730.3. 22:43 9124
10 212 po 29.3. 4:5729.3. 23:03 9124
10 204 ne 28.3. 4:1428.3. 22:43 9124
16 204 so 27.3. 8:0127.3. 23:38 9124
17 205 pá 26.3. 5:4826.3. 22:33 9124
17 223 čt 25.3. 4:1925.3. 21:10 9124
17 223 st 24.3. 4:1924.3. 21:10 9124
17 219 út 23.3. 6:2623.3. 22:43 9124
17 216 po 22.3. 5:5422.3. 22:04 9124
10 206 ne 21.3. 4:3721.3. 21:05 9124


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.