Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 335 996 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 212 út 19.2. 6:2319.2. 19:28 9124
 3  203 po 18.2. 5:2418.2. 23:56 9124
10 204 ne 17.2. 5:1618.2. 0:26 9124
10 212 so 16.2. 5:1617.2. 0:26 9124
17 207 pá 15.2. 7:1216.2. 0:13 9124
17 217 čt 14.2. 4:1814.2. 18:32 9124
 3  204 st 13.2. 14:3513.2. 19:32 9124
17 220 st 13.2. 6:0413.2. 10:00 9124
17 222 út 12.2. 9:0013.2. 0:33 9124*Z
10 312 ne 10.2. 17:2510.2. 18:50 9124*Z1
 3  202 so 9.2. 17:109.2. 22:11 9124*Z2
 3  204 pá 8.2. 14:358.2. 19:32 9124
17 220 pá 8.2. 6:048.2. 10:00 9124
 3  209 čt 7.2. 15:158.2. 0:36 9124
Rok 2018
17 210 ne 30.12. 10:3830.12. 13:10 9124*MU
 3  202 so 29.12. 4:2529.12. 22:11 9124
17 210 pá 28.12. 5:5928.12. 22:15 9124
17 217 čt 27.12. 5:1828.12. 0:13 9124
 3  208 st 26.12. 10:1426.12. 23:56 9124
 3  202 út 25.12. 6:4525.12. 22:11 9124
17 205 po 24.12. 6:5324.12. 16:37 9124
17 217 pá 21.12. 4:1821.12. 18:32 9124
17 205 čt 20.12. 6:2020.12. 21:00 9124
17 205 st 19.12. 6:2019.12. 21:00 9124
17 210 út 18.12. 4:5818.12. 23:53 9124
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9375
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.