Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 371 291 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 čt 22.8. 4:3722.8. 20:40 9124
16 206 st 21.8. 4:2422.8. 1:18 9124
10 206 út 20.8. 6:3120.8. 22:38 9124
10 217 po 19.8. 5:2720.8. 0:45 9124
10 205 ne 18.8. 5:5619.8. 0:46 9124
10 209 so 17.8. 4:3617.8. 23:46 9124
10 201 pá 16.8. 15:2117.8. 1:05 9124
24 212 pá 16.8. 7:0616.8. 9:18 9124
17 212 čt 15.8. 6:1015.8. 19:47 9124
10 206 st 14.8. 6:3114.8. 22:38 9124
10 218 út 13.8. 5:4113.8. 21:11 9124
10 215 po 12.8. 4:5713.8. 0:05 9124
10 205 ne 11.8. 5:5612.8. 0:46 9124
17 215 pá 9.8. 6:259.8. 23:43 9124
24 212 st 7.8. 14:567.8. 19:18 9124
17 220 st 7.8. 4:587.8. 9:37 9124
17 204 út 6.8. 5:536.8. 21:30 9124
 3  214 po 5.8. 5:245.8. 21:56 9124
17 204 ne 4.8. 8:235.8. 0:33 9124
17 216 so 3.8. 7:574.8. 0:17 9124
17 211 pá 2.8. 6:102.8. 20:01 9124
17 222 čt 1.8. 6:041.8. 19:37 9124
 3  214 st 31.7. 5:2431.7. 21:56 9124
17 213 út 30.7. 5:5331.7. 0:56 9124
 3  211 po 29.7. 4:4529.7. 23:56 9124


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.