Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 359 846 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 čt 20.6. 15:1220.6. 21:37 9124
24 214 čt 20.6. 7:1120.6. 9:22 9124
17 202 st 19.6. 14:2419.6. 18:16 9124
17 220 st 19.6. 6:0419.6. 10:00 9124
17 202 út 18.6. 14:2418.6. 18:16 9124
17 220 út 18.6. 6:0418.6. 10:00 9124
17 202 po 17.6. 14:2417.6. 18:16 9124
17 220 po 17.6. 6:0417.6. 10:00 9124
 3  215 pá 14.6. 4:2514.6. 15:35 9124*MU
 3  215 čt 13.6. 4:2513.6. 18:30 9124
 8  203 st 12.6. 4:0913.6. 0:18 9124
17 225 út 11.6. 6:3612.6. 1:08 9124
 8  211 po 10.6. 5:0310.6. 19:15 9124
10 205 ne 9.6. 5:5610.6. 0:49 9124
10 212 so 8.6. 5:169.6. 0:29 9124
17 215 pá 7.6. 6:408.6. 0:33 9124
17 215 čt 6.6. 6:407.6. 0:03 9124
17 229 st 5.6. 15:145.6. 18:45 9124*MU
 3  218 st 5.6. 6:435.6. 9:10 9124
24 212 út 4.6. 6:234.6. 19:28 9124
24 213 po 3.6. 6:313.6. 19:38 9124
10 210 ne 2.6. 4:162.6. 22:54 9124
10 209 so 1.6. 4:361.6. 23:46 9124
 3  218 pá 31.5. 14:4431.5. 23:16 9124
17 228 pá 31.5. 5:1631.5. 9:22 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.