Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 510 241 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 dnes 5:3929.11. 0:28 9124
10 211 so 27.11. 4:1927.11. 22:48 9124
 3  217 pá 26.11. 6:4727.11. 0:20 9124
10 210 čt 25.11. 4:1925.11. 19:55 9124
17 216 st 24.11. 6:1625.11. 0:08 9124
10 216 út 23.11. 5:1324.11. 0:08 9124
 8  208 po 22.11. 4:3322.11. 21:27 9124
24 211 út 16.11. 6:2716.11. 20:11 9124
 3  217 po 15.11. 6:4716.11. 0:20 9124
17 218 ne 14.11. 6:0514.11. 20:46 9124
 6  202 so 13.11. 4:3713.11. 23:42 9124
 3  215 pá 12.11. 6:3113.11. 0:00 9124
10 202 út 9.11. 6:139.11. 18:51 9124
10 210 po 8.11. 4:198.11. 19:55 9124
 3  207 ne 7.11. 22:558.11. 0:40 9124*Z1
24 210 út 2.11. 18:152.11. 20:19 9124*Z2
10 202 st 27.10. 6:1327.10. 19:11 9124
10 204 út 26.10. 6:3626.10. 19:10 9124
10 204 po 25.10. 6:3625.10. 19:10 9124
 6  207 ne 24.10. 4:2824.10. 22:01 9124
17 211 so 23.10. 8:2824.10. 0:43 9124
10 204 pá 22.10. 6:3622.10. 19:10 9124
10 202 čt 21.10. 6:1321.10. 18:51 9124
10 204 st 20.10. 6:3620.10. 19:10 9124
10 204 út 19.10. 6:3619.10. 19:30 9124
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.