Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 424 966 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 210 ne 5.7. 4:145.7. 22:24 9124
10 205 so 4.7. 4:565.7. 0:24 9124
10 208 pá 3.7. 5:533.7. 21:08 9124
10 213 čt 2.7. 4:142.7. 19:00 9124
10 212 st 1.7. 6:332.7. 1:04 9124
 3  210 čt 25.6. 21:0025.6. 23:16 9124*Z
 1  201 čt 4.6. 5:204.6. 20:59 9124
17 209 st 3.6. 6:214.6. 0:43 9124
10 210 út 2.6. 6:282.6. 21:51 9124
17 219 po 1.6. 6:161.6. 23:13 9124
10 204 ne 31.5. 5:161.6. 0:46 9124
10 201 so 30.5. 5:5630.5. 21:56 9124
10 210 pá 29.5. 6:2829.5. 21:51 9124
10 210 čt 28.5. 6:2828.5. 21:51 9124
10 220 st 27.5. 5:3327.5. 11:50 9124
10 216 út 26.5. 4:1726.5. 23:06 9124
10 213 po 25.5. 6:5926.5. 1:04 9124
10 219 čt 21.5. 5:2321.5. 11:40 9124
16 218 st 20.5. 14:0620.5. 21:01 9124
10 221 st 20.5. 6:0220.5. 9:10 9124
10 202 út 19.5. 4:5719.5. 20:29 9124
17 218 po 18.5. 6:1018.5. 22:28 9124
10 201 ne 17.5. 4:3618.5. 0:05 9124
 3  202 so 16.5. 4:2517.5. 0:36 9124
 3  203 pá 15.5. 6:3116.5. 0:16 9124
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.