Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 718 177 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 218 pá 23.5. 19:3024.5. 0:32 9124*Z1
 1  202 čt 22.5. 4:4422.5. 19:08 9124
25 207 st 21.5. 12:3021.5. 22:16 9124*Z2
25 211 út 29.4. 4:5329.4. 18:48 9124
10 203 po 28.4. 14:3728.4. 23:27 9124
 3  217 po 28.4. 7:3228.4. 9:53 9124
 3  209 pá 25.4. 6:0325.4. 19:05 9124
10 211 čt 24.4. 5:0324.4. 21:45 9124
10 206 st 23.4. 4:2424.4. 0:07 9124
10 209 út 22.4. 21:1523.4. 0:27 9124*Z3
10 205 po 21.4. 4:2421.4. 22:47 9124
17 214 ne 20.4. 4:0820.4. 23:19 9124
17 216 so 19.4. 4:2820.4. 0:46 9124
25 206 pá 18.4. 9:3018.4. 23:16 9124*Z4
25 206 st 16.4. 12:2016.4. 22:02 9124*Z5
 1  203 út 15.4. 4:4415.4. 21:11 9124
10 214 po 14.4. 5:2815.4. 1:07 9124
14 215 pá 11.4. 5:0811.4. 19:05 9124
 1  203 čt 10.4. 4:4410.4. 21:11 9124
 3  212 st 9.4. 4:3110.4. 0:20 9124
 1  209 út 8.4. 5:218.4. 20:11 9124
10 211 po 7.4. 5:037.4. 21:45 9124
10 204 ne 6.4. 4:207.4. 1:07 9124
10 201 so 5.4. 5:015.4. 23:27 9124
 3  217 pá 4.4. 15:314.4. 23:40 9124
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9138
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.