Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 387 386 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  217 čt 21.11. 4:4522.11. 0:56 9124
17 220 st 20.11. 14:3621.11. 1:20 9124
14 204 st 20.11. 5:0720.11. 10:30 9124
16 210 út 19.11. 19:1020.11. 0:58 9124*Z
 3  212 út 19.11. 4:2519.11. 18:06 9124
10 206 po 18.11. 5:1118.11. 18:08 9124
10 204 pá 15.11. 4:5415.11. 21:10 9124
10 216 čt 14.11. 6:2714.11. 19:28 9124
10 216 st 13.11. 6:2713.11. 19:28 9124
10 216 út 12.11. 6:2712.11. 19:28 9124
10 216 po 11.11. 6:2711.11. 19:28 9124
17 211 ne 10.11. 5:5810.11. 21:37 9124
10 209 so 9.11. 4:369.11. 23:46 9124
10 202 pá 8.11. 4:369.11. 0:05 9124
10 216 čt 7.11. 6:277.11. 19:28 9124
17 225 st 6.11. 14:486.11. 19:15 9124
10 202 po 4.11. 4:365.11. 0:05 9124
24 214 pá 1.11. 15:191.11. 19:48 9124
24 208 pá 1.11. 5:441.11. 10:02 9124
24 214 čt 31.10. 15:1931.10. 19:48 9124
24 214 čt 31.10. 7:1131.10. 9:22 9124
24 214 st 30.10. 7:1130.10. 9:22 9124
 3  204 út 29.10. 6:4329.10. 9:10 9124
24 214 čt 24.10. 7:1124.10. 9:22 9124
10 210 st 23.10. 15:2123.10. 22:07 9124
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9151

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.