Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 30. 11. 2007
Výrobní číslo: 9417
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 718 177 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
14 | 218 | pá 23.5. 19:30 | 24.5. 0:32 | 9124*Z1 | ||
1 | 202 | čt 22.5. 4:44 | 22.5. 19:08 | 9124 | ||
25 | 207 | st 21.5. 12:30 | 21.5. 22:16 | 9124*Z2 | ||
25 | 211 | út 29.4. 4:53 | 29.4. 18:48 | 9124 | ||
10 | 203 | po 28.4. 14:37 | 28.4. 23:27 | 9124 | ||
3 | 217 | po 28.4. 7:32 | 28.4. 9:53 | 9124 | ||
3 | 209 | pá 25.4. 6:03 | 25.4. 19:05 | 9124 | ||
10 | 211 | čt 24.4. 5:03 | 24.4. 21:45 | 9124 | ||
10 | 206 | st 23.4. 4:24 | 24.4. 0:07 | 9124 | ||
10 | 209 | út 22.4. 21:15 | 23.4. 0:27 | 9124*Z3 | ||
10 | 205 | po 21.4. 4:24 | 21.4. 22:47 | 9124 | ||
17 | 214 | ne 20.4. 4:08 | 20.4. 23:19 | 9124 | ||
17 | 216 | so 19.4. 4:28 | 20.4. 0:46 | 9124 | ||
25 | 206 | pá 18.4. 9:30 | 18.4. 23:16 | 9124*Z4 | ||
25 | 206 | st 16.4. 12:20 | 16.4. 22:02 | 9124*Z5 | ||
1 | 203 | út 15.4. 4:44 | 15.4. 21:11 | 9124 | ||
10 | 214 | po 14.4. 5:28 | 15.4. 1:07 | 9124 | ||
14 | 215 | pá 11.4. 5:08 | 11.4. 19:05 | 9124 | ||
1 | 203 | čt 10.4. 4:44 | 10.4. 21:11 | 9124 | ||
3 | 212 | st 9.4. 4:31 | 10.4. 0:20 | 9124 | ||
1 | 209 | út 8.4. 5:21 | 8.4. 20:11 | 9124 | ||
10 | 211 | po 7.4. 5:03 | 7.4. 21:45 | 9124 | ||
10 | 204 | ne 6.4. 4:20 | 7.4. 1:07 | 9124 | ||
10 | 201 | so 5.4. 5:01 | 5.4. 23:27 | 9124 | ||
3 | 217 | pá 4.4. 15:31 | 4.4. 23:40 | 9124 |