Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 398 156 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 pá 24.1. 5:1124.1. 10:15 9124*MU
10 216 čt 23.1. 6:2723.1. 19:28 9124
24 214 út 21.1. 15:1921.1. 19:48 9124
17 202 út 21.1. 5:1821.1. 9:56 9124
 8  211 po 20.1. 5:0321.1. 0:53 9124
10 203 ne 19.1. 4:5620.1. 0:05 9124
10 212 so 18.1. 5:1619.1. 0:26 9124
10 209 pá 17.1. 5:3217.1. 21:55 9124
10 209 čt 16.1. 5:3216.1. 21:55 9124
10 210 st 15.1. 15:2115.1. 22:07 9124
10 210 st 15.1. 6:4815.1. 10:08 9124
10 206 út 14.1. 5:1114.1. 18:08 9124
24 213 po 13.1. 6:3113.1. 19:38 9124
10 201 pá 10.1. 7:3810.1. 20:40 9124
10 216 čt 9.1. 6:279.1. 19:28 9124
10 201 st 8.1. 7:388.1. 20:40 9124
10 206 út 7.1. 5:117.1. 18:08 9124
10 216 po 6.1. 6:276.1. 19:28 9124
Cvič 207 ne 5.1. 14:005.1. 22:00 9124
 8  209 so 4.1. 8:355.1. 0:33 9124
10 217 pá 3.1. 5:274.1. 0:45 9124
10 218 čt 2.1. 5:412.1. 21:11 9124
10 210 st 1.1. 6:561.1. 22:54 9124
Rok 2019
10 216 út 31.12. 5:1431.12. 21:10 9124
10 217 po 30.12. 5:2731.12. 0:45 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.