Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 550 171 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 209 čt 30.6. 6:4630.6. 8:50 9124*MU
 8  207 st 29.6. 4:1329.6. 19:15 9124
 6  209 út 28.6. 5:5429.6. 0:42 9124
17 210 po 27.6. 15:2328.6. 0:28 9124
24 213 pá 24.6. 7:0024.6. 8:45 9124
24 213 čt 23.6. 7:0023.6. 8:45 9124
24 213 st 22.6. 7:0022.6. 8:45 9124
24 213 út 21.6. 7:0021.6. 8:45 9124
24 213 po 20.6. 7:0020.6. 8:45 9124
 1  212 pá 17.6. 15:2217.6. 20:11 9124
25 211 pá 17.6. 5:5117.6. 9:20 9124
 1  212 čt 16.6. 15:2216.6. 20:11 9124
 3  214 čt 16.6. 4:4916.6. 9:29 9124
24 205 st 15.6. 7:2315.6. 19:25 9124
24 208 út 14.6. 6:0714.6. 18:05 9124
24 212 po 13.6. 6:3513.6. 20:26 9124
24 212 pá 10.6. 6:3510.6. 20:26 9124
24 212 čt 9.6. 6:359.6. 20:26 9124
24 212 st 8.6. 6:358.6. 20:26 9124
24 212 út 7.6. 6:357.6. 20:26 9124
 3  206 po 6.6. 5:246.6. 18:33 9124
17+27 218 ne 5.6. 5:006.6. 0:10 9124
 3  205 so 4.6. 5:095.6. 0:00 9124
25 213 pá 3.6. 4:153.6. 20:04 9124
 3  217 čt 2.6. 6:473.6. 0:20 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.