Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 670 342 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 dnes 5:5024.7. 9:10 9124
10 219 út 23.7. 6:5223.7. 10:10 9124
10 203 po 22.7. 7:1322.7. 19:55 9124
25 207 ne 21.7. 4:5421.7. 22:36 9124
10 207 so 20.7. 6:4221.7. 0:47 9124
10 216 pá 19.7. 6:0919.7. 19:00 9124
10 219 čt 18.7. 16:1318.7. 19:25 9124
10 219 čt 18.7. 6:5218.7. 10:10 9124
10 213 út 16.7. 5:5016.7. 9:10 9124
10 203 po 15.7. 7:1315.7. 19:55 9124
10 217 pá 12.7. 6:2312.7. 22:20 9124
10 203 čt 11.7. 7:1311.7. 19:55 9124
10 219 st 10.7. 16:1310.7. 19:25 9124
24 206 út 9.7. 14:579.7. 18:05 9124
10 219 út 9.7. 6:529.7. 10:10 9124
10 219 po 8.7. 16:138.7. 19:25 9124
 1  204 čt 4.7. 4:434.7. 20:27 9124
10 217 st 3.7. 6:233.7. 22:20 9124
10 219 út 2.7. 16:132.7. 19:25 9124
10 213 út 2.7. 5:502.7. 6:25 9124*MU
25 205 po 1.7. 4:531.7. 20:49 9124
25 205 ne 30.6. 4:3430.6. 22:02 9124
25 204 so 29.6. 4:3429.6. 21:48 9124
17 213 pá 28.6. 4:4328.6. 23:10 9124
17 205 čt 27.6. 5:5628.6. 0:30 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.