Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 681 922 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  201 po 30.9. 4:3230.9. 19:01 9124
25 211 pá 27.9. 5:1327.9. 21:04 9124
10 203 čt 26.9. 14:3526.9. 23:26 9124
10 203 čt 26.9. 6:0926.9. 9:30 9124
17 216 st 25.9. 4:2125.9. 14:20 9124*MU
10 214 út 24.9. 5:2825.9. 1:06 9124
10 213 po 23.9. 5:1924.9. 0:46 9124
17 211 ne 22.9. 5:3722.9. 22:41 9124
 8  201 so 21.9. 4:5222.9. 0:38 9124
17 201 pá 20.9. 4:5720.9. 22:17 9124
25 205 čt 19.9. 4:3319.9. 22:02 9124
17 201 st 18.9. 4:5718.9. 22:17 9124
17 207 út 17.9. 12:5517.9. 23:54 9124*Z1
10 218 pá 13.9. 13:5613.9. 16:59 9124*MU
10 205 čt 12.9. 4:2012.9. 23:46 9124
10 213 st 11.9. 5:1912.9. 0:46 9124
10 213 út 10.9. 5:1911.9. 0:46 9124
10 213 po 9.9. 5:1910.9. 0:46 9124
17 203 ne 8.9. 4:218.9. 23:29 9124
10 207 so 7.9. 6:448.9. 0:46 9124
17 204 pá 6.9. 5:176.9. 19:56 9124
17 202 čt 5.9. 7:245.9. 22:34 9124
10 216 st 4.9. 5:424.9. 19:35 9124
25 211 út 3.9. 5:133.9. 21:04 9124
10 205 po 2.9. 4:202.9. 23:46 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.