Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 30. 11. 2007
Výrobní číslo: 9417
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 550 171 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 209 | čt 30.6. 6:46 | 30.6. 8:50 | 9124*MU | ||
8 | 207 | st 29.6. 4:13 | 29.6. 19:15 | 9124 | ||
6 | 209 | út 28.6. 5:54 | 29.6. 0:42 | 9124 | ||
17 | 210 | po 27.6. 15:23 | 28.6. 0:28 | 9124 | ||
24 | 213 | pá 24.6. 7:00 | 24.6. 8:45 | 9124 | ||
24 | 213 | čt 23.6. 7:00 | 23.6. 8:45 | 9124 | ||
24 | 213 | st 22.6. 7:00 | 22.6. 8:45 | 9124 | ||
24 | 213 | út 21.6. 7:00 | 21.6. 8:45 | 9124 | ||
24 | 213 | po 20.6. 7:00 | 20.6. 8:45 | 9124 | ||
1 | 212 | pá 17.6. 15:22 | 17.6. 20:11 | 9124 | ||
25 | 211 | pá 17.6. 5:51 | 17.6. 9:20 | 9124 | ||
1 | 212 | čt 16.6. 15:22 | 16.6. 20:11 | 9124 | ||
3 | 214 | čt 16.6. 4:49 | 16.6. 9:29 | 9124 | ||
24 | 205 | st 15.6. 7:23 | 15.6. 19:25 | 9124 | ||
24 | 208 | út 14.6. 6:07 | 14.6. 18:05 | 9124 | ||
24 | 212 | po 13.6. 6:35 | 13.6. 20:26 | 9124 | ||
24 | 212 | pá 10.6. 6:35 | 10.6. 20:26 | 9124 | ||
24 | 212 | čt 9.6. 6:35 | 9.6. 20:26 | 9124 | ||
24 | 212 | st 8.6. 6:35 | 8.6. 20:26 | 9124 | ||
24 | 212 | út 7.6. 6:35 | 7.6. 20:26 | 9124 | ||
3 | 206 | po 6.6. 5:24 | 6.6. 18:33 | 9124 | ||
17+27 | 218 | ne 5.6. 5:00 | 6.6. 0:10 | 9124 | ||
3 | 205 | so 4.6. 5:09 | 5.6. 0:00 | 9124 | ||
25 | 213 | pá 3.6. 4:15 | 3.6. 20:04 | 9124 | ||
3 | 217 | čt 2.6. 6:47 | 3.6. 0:20 | 9124 |