Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 303 809 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+16 223 čt 19.7. 4:4620.7. 0:38 9124
 8  205 st 18.7. 4:4518.7. 23:25 9124
17 216 út 17.7. 6:5018.7. 0:53 9124
17 202 po 16.7. 6:4016.7. 19:47 9124
17 214 pá 13.7. 6:3013.7. 19:42 9124
17 204 po 9.7. 4:3810.7. 1:08 9124
17 220 ne 8.7. 4:138.7. 23:30 9124
15+16 225 so 7.7. 5:408.7. 1:05 9124
15+16 233 pá 6.7. 4:407.7. 0:05 9124
17 223 čt 5.7. 4:556.7. 0:20 9124
17 211 st 4.7. 5:544.7. 21:38 9124
17 209 po 2.7. 13:552.7. 23:43 9124*Z
17 202 ne 1.7. 7:432.7. 0:33 9124
17 220 so 30.6. 7:031.7. 0:23 9124
17 211 pá 29.6. 6:2430.6. 0:23 9124
17 212 čt 28.6. 6:1029.6. 0:33 9124
17 214 st 27.6. 6:2027.6. 19:37 9124
17 224 út 26.6. 4:3826.6. 23:23 9124
17 219 po 25.6. 6:5226.6. 1:08 9124
17 203 čt 21.6. 14:3621.6. 21:23 9124
17 210 čt 21.6. 5:4321.6. 10:00 9124
17 224 st 20.6. 4:3820.6. 23:23 9124
17 216 út 19.6. 6:2820.6. 0:53 9124
17 211 po 18.6. 6:2419.6. 0:23 9124
17 201 ne 17.6. 4:5818.6. 0:23 9124
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9150

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.