Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 700 537 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 209 dnes 5:4424.1. 21:18 9124
25 205 čt 23.1. 4:5323.1. 22:02 9124
25 205 st 22.1. 4:5322.1. 22:02 9124
25 207 út 21.1. 5:1321.1. 22:36 9124
25 203 po 20.1. 4:3320.1. 21:47 9124
10 201 ne 19.1. 9:2220.1. 0:46 9124
25 207 so 18.1. 4:5418.1. 22:36 9124
25 206 pá 17.1. 5:0817.1. 22:16 9124
10 205 čt 16.1. 5:0316.1. 23:46 9124
10 218 st 15.1. 4:2015.1. 23:06 9124
10 208 út 14.1. 5:3015.1. 0:26 9124
25 203 po 13.1. 4:3313.1. 21:47 9124
 8  201 ne 12.1. 4:5213.1. 0:37 9124
10 203 so 11.1. 8:3012.1. 0:07 9124*Z1
 3  207 pá 10.1. 17:5010.1. 22:19 9124*Z2
17 404 čt 9.1. 6:209.1. 7:06 9124*Z3
 3  205 st 8.1. 6:348.1. 19:51 9124
 1  202 út 7.1. 4:437.1. 21:26 9124
25 206 po 6.1. 5:086.1. 22:16 9124
25 207 ne 5.1. 4:545.1. 22:36 9124
17 225 so 4.1. 4:264.1. 20:56 9124
 3  211 pá 3.1. 5:283.1. 23:19 9124
 1  204 čt 2.1. 4:432.1. 21:55 9124
10 210 st 1.1. 6:212.1. 0:26 9124
Rok 2024
 1  204 út 31.12. 4:4331.12. 21:59 9124
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9132
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.