Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 689 347 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 214 dnes 5:3921.11. 21:34 9124
10 202 st 20.11. 6:3220.11. 20:25 9124
17 213 út 19.11. 5:2319.11. 18:32 9124
10 205 po 18.11. 4:2018.11. 23:46 9124
10 204 ne 17.11. 4:2018.11. 1:06 9124
17 203 so 16.11. 4:2617.11. 0:29 9124
25 206 pá 15.11. 6:3515.11. 22:17 9124
10 211 čt 14.11. 5:0114.11. 21:45 9124
10 206 st 13.11. 4:2414.11. 0:07 9124
17 211 út 12.11. 5:0312.11. 20:30 9124
10 206 po 11.11. 4:2412.11. 0:07 9124
10 207 ne 10.11. 4:4010.11. 23:26 9124
10 210 so 9.11. 4:2010.11. 1:06 9124
10 206 pá 8.11. 4:249.11. 0:07 9124
10 206 čt 7.11. 20:458.11. 0:07 9124*Z1
10 206 čt 7.11. 4:247.11. 18:45 9124*MU
25 205 st 6.11. 4:336.11. 22:02 9124
25 205 út 5.11. 4:335.11. 22:02 9124
24 201 po 4.11. 6:474.11. 19:54 9124
 1  201 pá 1.11. 4:441.11. 19:07 9124
17 201 čt 31.10. 5:4331.10. 23:49 9124
17 211 st 30.10. 5:0330.10. 20:30 9124
10 203 út 29.10. 14:3529.10. 23:26 9124
24 214 út 29.10. 6:1629.10. 9:55 9124
 1  207 po 28.10. 4:4428.10. 20:27 9124
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.