Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 430 756 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 208 so 26.9. 5:5627.9. 1:04 9124
10 216 pá 25.9. 4:1725.9. 22:31 9124
10 210 čt 24.9. 6:2825.9. 1:04 9124
17 223 st 23.9. 4:5923.9. 9:18 9124
16 209 út 22.9. 4:4323.9. 1:37 9124
10 206 po 21.9. 5:4422.9. 0:24 9124
10+15 231 ne 20.9. 4:1720.9. 22:35 9124
10+15 231 so 19.9. 4:1619.9. 22:35 9124
10 210 pá 18.9. 6:2819.9. 1:04 9124
10 213 čt 17.9. 6:5917.9. 22:24 9124
10 213 st 16.9. 6:5916.9. 22:24 9124
10 202 út 15.9. 4:5715.9. 20:29 9124
12 207 po 14.9. 4:5515.9. 0:04 9124
16 205 ne 13.9. 4:3314.9. 1:43 9124
10 211 so 12.9. 5:2812.9. 22:12 9124
 3  213 pá 11.9. 6:4411.9. 18:40 9124
24 202 čt 10.9. 6:3110.9. 19:36 9124
14 217 st 9.9. 5:129.9. 10:20 9124
10 212 pá 10.7. 6:3310.7. 9:20 9124*MU*1
10 203 čt 9.7. 5:119.7. 20:19 9124
10 212 st 8.7. 6:339.7. 1:04 9124
10 203 út 7.7. 5:117.7. 20:19 9124
10 205 po 6.7. 4:577.7. 0:24 9124
10 210 ne 5.7. 4:145.7. 22:24 9124
10 205 so 4.7. 4:565.7. 0:24 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před Vinohr. vodárnou ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.