Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 572 716 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  210 pá 2.12. 6:322.12. 9:07 9124
25 201 čt 1.12. 6:221.12. 9:47 9124
25 201 st 30.11. 6:2230.11. 9:47 9124
 1  216 út 29.11. 7:1229.11. 9:47 9124
25 201 po 28.11. 6:2228.11. 9:47 9124
17 207 pá 25.11. 7:1125.11. 9:23 9124
24 202 čt 24.11. 7:0024.11. 8:45 9124
17 204 st 23.11. 6:5123.11. 9:03 9124
 1  216 út 22.11. 15:2022.11. 20:01 9124
 6  211 út 22.11. 5:3822.11. 9:35 9124
 6  211 po 21.11. 14:3921.11. 21:26 9124
 1  216 po 21.11. 7:1221.11. 9:47 9124
17 207 st 16.11. 7:1116.11. 9:23 9124
 6  206 út 15.11. 6:1415.11. 10:14 9124
 1  216 po 14.11. 7:1214.11. 9:47 9124
 1  210 pá 11.11. 6:3211.11. 9:07 9124
24 207 čt 10.11. 15:3210.11. 19:01 9124
17 207 čt 10.11. 7:1110.11. 9:23 9124
17 207 st 9.11. 7:119.11. 9:23 9124
 8  215 út 8.11. 6:208.11. 9:09 9124
24 207 po 7.11. 6:067.11. 9:41 9124
 1  216 pá 4.11. 7:124.11. 9:47 9124
6+22 206 st 2.11. 14:452.11. 19:58 9124
17 204 st 2.11. 6:512.11. 9:03 9124
6+22 225 út 1.11. 13:491.11. 20:35 9124


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.