Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 581 896 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 229 dnes 5:5723.3. 18:51 9124
 1  213 st 22.3. 6:2522.3. 20:58 9124
17 213 út 21.3. 4:2622.3. 0:37 9124
14+25 231 po 20.3. 14:2421.3. 1:29 9124
14 210 po 20.3. 4:4020.3. 10:22 9124
 3  204 ne 19.3. 4:5219.3. 23:59 9124
12 206 so 18.3. 5:0519.3. 0:04 9124
17 207 pá 17.3. 15:1117.3. 19:25 9124
 3  218 pá 17.3. 6:1117.3. 8:41 9124
14 205 čt 16.3. 13:5216.3. 23:49 9124
14 210 čt 16.3. 4:4016.3. 10:22 9124
17 232 st 15.3. 6:1915.3. 23:57 9124
17 221 út 14.3. 5:0614.3. 20:23 9124
14 205 po 13.3. 13:5213.3. 23:49 9124
14 210 po 13.3. 4:4013.3. 10:22 9124
 3  207 ne 12.3. 10:2513.3. 0:39 9124
25 208 so 11.3. 4:1711.3. 22:42 9124
14+25 231 pá 10.3. 14:2411.3. 1:29 9124
 3  211 st 8.3. 6:008.3. 19:12 9124
12 203 út 7.3. 5:368.3. 0:04 9124
17 204 st 22.2. 18:3023.2. 0:07 9124*Z1
25 203 út 21.2. 5:1221.2. 20:00 9124
17 225 po 20.2. 5:4220.2. 23:17 9124
 6  209 ne 19.2. 4:2820.2. 0:21 9124
 3  206 so 18.2. 5:3219.2. 0:19 9124
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.