Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9124

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 9417

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 451 756 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 205 so 23.1. 5:1623.1. 21:06 9124
10 202 pá 22.1. 5:1122.1. 20:29 9124
16 211 čt 21.1. 4:4321.1. 23:17 9124
16 206 st 20.1. 6:1920.1. 22:24 9124
10 203 út 19.1. 5:2219.1. 20:41 9124
17 205 po 18.1. 5:4818.1. 22:33 9124
10 212 ne 17.1. 4:3617.1. 22:44 9124
 3  202 so 16.1. 4:2516.1. 22:36 9124
10 213 pá 15.1. 4:1415.1. 22:24 9124
16 211 čt 14.1. 4:4314.1. 23:17 9124
16 206 st 13.1. 6:1913.1. 22:24 9124
16 217 út 12.1. 14:0612.1. 21:01 9124
 3  203 út 12.1. 6:2212.1. 9:00 9124
10 204 po 11.1. 5:3211.1. 20:58 9124
10 201 ne 10.1. 4:5610.1. 23:04 9124
10 201 so 9.1. 4:569.1. 23:04 9124
10 212 pá 8.1. 6:538.1. 22:06 9124
24 201 čt 7.1. 6:157.1. 19:26 9124
10 202 st 6.1. 5:116.1. 20:29 9124
 3  208 út 5.1. 5:515.1. 22:36 9124
10 204 po 4.1. 5:324.1. 20:58 9124
Rok 2020
16 212 st 30.12. 4:5330.12. 20:25 9124
10 204 út 29.12. 5:3229.12. 20:58 9124
10 206 po 28.12. 5:5328.12. 20:54 9124
10 211 ne 27.12. 4:1627.12. 22:14 9124


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.