Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od června 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do 17. 3. 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 533 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 pá 2.12. 5:262.12. 18:23 9123
 1  209 čt 1.12. 5:431.12. 21:30 9123
 1  212 st 30.11. 6:0530.11. 21:45 9123
 1  209 út 29.11. 5:4329.11. 21:30 9123
 1  212 po 28.11. 6:0528.11. 21:45 9123
36 209 ne 27.11. 4:4927.11. 21:04 9123
 3  207 so 26.11. 5:5227.11. 0:39 9123
 1  216 pá 25.11. 15:2025.11. 20:01 9123
 1  205 čt 24.11. 4:5824.11. 18:35 9123
17 225 st 23.11. 5:4223.11. 23:17 9123
 3  205 út 22.11. 5:1023.11. 0:39 9123
 3  205 po 21.11. 5:1022.11. 0:39 9123
17 217 ne 20.11. 4:4620.11. 22:27 9123
17 205 so 19.11. 4:4620.11. 0:17 9123
17 225 pá 18.11. 5:5718.11. 21:14 9123
17 206 čt 17.11. 7:2118.11. 0:27 9123
24 202 st 16.11. 14:5216.11. 20:11 9123
 3  206 út 15.11. 5:2515.11. 18:33 9123
 6  216 po 14.11. 10:2014.11. 22:16 9123*Z1
 6  204 ne 13.11. 7:2514.11. 1:27 9123*Z2
 6  206 pá 11.11. 14:0011.11. 20:24 9123
 8  210 pá 11.11. 5:0311.11. 10:04 9123
 6  211 čt 10.11. 14:3910.11. 21:26 9123
25 212 čt 10.11. 6:0910.11. 9:37 9123
 8  215 st 9.11. 15:0010.11. 0:57 9123
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9271

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.