Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 520 197 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 203 čt 21.1. 6:3621.1. 19:46 9123
24 202 st 20.1. 6:2720.1. 19:36 9123
24 201 út 19.1. 6:1719.1. 19:26 9123
 3  201 po 18.1. 4:4518.1. 21:41 9123
17 204 ne 17.1. 9:2417.1. 22:33 9123
17 202 so 16.1. 8:5416.1. 21:54 9123
17 221 pá 15.1. 6:4615.1. 21:06 9123
17 201 čt 14.1. 4:5914.1. 19:15 9123
 3  210 st 13.1. 6:1213.1. 22:56 9123
24 202 út 12.1. 6:2712.1. 19:36 9123
24 201 po 11.1. 6:1511.1. 19:26 9123
17 202 ne 10.1. 8:5410.1. 22:14 9123
25 206 so 9.1. 4:129.1. 21:19 9123
14 214 pá 8.1. 5:398.1. 22:30 9123
14 214 čt 7.1. 5:397.1. 22:30 9123
 3  205 st 6.1. 5:056.1. 21:57 9123
17 216 út 5.1. 5:545.1. 22:04 9123
17 208 po 4.1. 6:214.1. 20:36 9123
25 208 ne 3.1. 19:303.1. 21:49 9123*Z
Rok 2020
 3  201 čt 31.12. 4:4531.12. 21:41 9123
17 218 st 30.12. 6:1630.12. 22:23 9123
17 221 út 29.12. 6:4629.12. 21:06 9123
17 215 st 23.12. 5:3823.12. 19:49 9123
17 215 út 22.12. 5:3822.12. 19:49 9123
17 205 po 21.12. 5:4821.12. 22:33 9123
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9169

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.