Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do 17. 3. 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 524 097 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 pá 19.2. 6:1519.2. 19:26 9123
24 201 čt 18.2. 6:1518.2. 19:26 9123
24 203 st 17.2. 6:3617.2. 19:46 9123
24 202 út 16.2. 6:2716.2. 19:36 9123
24 204 po 15.2. 6:4715.2. 19:56 9123
24 201 pá 12.2. 6:1512.2. 19:26 9123
24 204 čt 11.2. 6:4711.2. 19:56 9123
24 201 st 10.2. 6:1510.2. 19:26 9123
24 202 út 9.2. 6:279.2. 19:36 9123
24 203 po 8.2. 6:368.2. 19:46 9123
24 203 pá 5.2. 6:365.2. 19:46 9123
24 203 čt 4.2. 6:364.2. 19:46 9123
24 203 st 3.2. 6:363.2. 19:46 9123
24 203 út 2.2. 6:362.2. 19:46 9123
24 203 po 1.2. 6:361.2. 19:46 9123
24 201 pá 29.1. 6:1729.1. 19:26 9123
24 204 čt 28.1. 6:4728.1. 19:56 9123
24 201 st 27.1. 6:1727.1. 19:26 9123
24 204 út 26.1. 6:4726.1. 19:56 9123
24 202 po 25.1. 6:2725.1. 19:36 9123
24 203 čt 21.1. 6:3621.1. 19:46 9123
24 202 st 20.1. 6:2720.1. 19:36 9123
24 201 út 19.1. 6:1719.1. 19:26 9123
 3  201 po 18.1. 4:4518.1. 21:41 9123
17 204 ne 17.1. 9:2417.1. 22:33 9123


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.