Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 423 492 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 ne 18.8. 5:1819.8. 0:13 9123
16 205 so 17.8. 4:2418.8. 0:19 9123
16 206 pá 16.8. 4:2417.8. 1:18 9123
25 201 čt 15.8. 8:2515.8. 22:34 9123*Z
17 212 st 14.8. 9:5014.8. 20:07 9123*Z1
24 212 st 14.8. 7:0614.8. 9:18 9123
24 212 út 13.8. 14:5613.8. 19:18 9123
24 202 po 12.8. 6:2612.8. 19:48 9123
24 202 pá 9.8. 6:269.8. 19:48 9123
24 202 čt 8.8. 6:268.8. 19:48 9123
24 202 st 7.8. 6:267.8. 19:48 9123
24 202 út 6.8. 6:266.8. 19:48 9123
17 201 po 5.8. 5:475.8. 23:53 9123
17 214 ne 4.8. 9:035.8. 0:53 9123
17 209 so 3.8. 7:023.8. 22:18 9123
17 212 pá 2.8. 4:183.8. 0:06 9123
17 211 čt 1.8. 6:101.8. 20:01 9123
 3  215 st 31.7. 4:2531.7. 9:12 9123
 3  214 út 30.7. 5:2430.7. 21:56 9123
17 207 po 29.7. 6:3530.7. 0:17 9123
16 201 ne 28.7. 4:2429.7. 0:19 9123
12 203 so 27.7. 5:5827.7. 21:31 9123
17 223 pá 26.7. 5:3726.7. 22:18 9123
17 212 čt 25.7. 4:1826.7. 0:06 9123
17 217 st 24.7. 5:1825.7. 0:13 9123
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9135
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9125

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.