Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od června 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do 17. 3. 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 573 252 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 204 st 7.6. 9:557.6. 20:15 9123*Z1
17 223 út 6.6. 5:266.6. 19:17 9123
 3  207 po 5.6. 6:546.6. 0:00 9123
17 222 ne 4.6. 6:294.6. 15:15 9123*MU
25 206 so 3.6. 4:313.6. 22:58 9123
17 233 pá 2.6. 7:193.6. 0:17 9123
17 234 čt 1.6. 4:262.6. 0:37 9123
17 229 st 31.5. 6:4731.5. 18:23 9123
25 203 út 30.5. 5:1230.5. 20:00 9123
 8  215 po 29.5. 16:0030.5. 0:59 9123*Z2
17 227 ne 28.5. 10:4928.5. 20:38 9123
 1  201 so 27.5. 4:2427.5. 20:44 9123
17 204 pá 26.5. 14:5927.5. 0:07 9123
 1  204 pá 26.5. 7:1826.5. 9:54 9123
14+25 231 čt 25.5. 14:2425.5. 16:15 9123*MU
 1  204 čt 25.5. 7:1825.5. 9:54 9123
17 229 st 24.5. 5:5724.5. 18:51 9123
17 225 út 23.5. 5:4223.5. 7:50 9123*MU
 1  210 po 22.5. 5:5522.5. 18:34 9123
12+36 209 ne 21.5. 8:3021.5. 18:00 9123*Z3
26 201 so 20.5. 7:5720.5. 15:00 9123*MU
 8  209 pá 19.5. 4:3119.5. 19:33 9123
 8  215 čt 18.5. 15:0019.5. 0:59 9123
 6  211 čt 18.5. 6:1418.5. 9:25 9123
 3  213 st 17.5. 6:2117.5. 21:33 9123
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.