Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9123

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 352 911 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 211 čt 22.3. 6:2422.3. 15:10 9123*MU
17 210 st 21.3. 15:0421.3. 19:22 9123
17 231 st 21.3. 4:5821.3. 9:20 9123
17 219 út 20.3. 6:5221.3. 1:08 9123
17 212 po 19.3. 6:1020.3. 0:33 9123
17 214 čt 15.3. 6:2015.3. 19:37 9123
17 203 st 14.3. 14:3614.3. 21:23 9123
17 210 st 14.3. 5:4314.3. 10:00 9123
17 217 út 13.3. 6:4413.3. 22:23 9123
17 224 po 12.3. 4:3812.3. 23:23 9123
17 220 pá 9.3. 4:189.3. 22:43 9123
17 219 čt 8.3. 6:529.3. 1:08 9123
17 204 st 7.3. 5:537.3. 18:57 9123
17 219 út 6.3. 6:527.3. 1:08 9123
17 204 po 5.3. 5:535.3. 18:57 9123
17 201 ne 4.3. 10:435.3. 0:23 9123
17 207 so 3.3. 7:534.3. 1:08 9123
17 201 pá 2.3. 5:382.3. 23:43 9123
17 217 čt 1.3. 6:441.3. 22:15 9123
17 204 st 28.2. 5:5428.2. 18:57 9123
17 208 út 27.2. 6:0528.2. 0:13 9123
17 213 po 26.2. 6:3227.2. 0:43 9123
17 203 pá 23.2. 14:3623.2. 21:22 9123
17 203 pá 23.2. 5:1923.2. 9:40 9123
17 216 čt 22.2. 6:2823.2. 0:53 9123
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.