Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9123

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 404 442 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 pá 19.4. 5:1420.4. 0:38 9123
17 215 čt 18.4. 5:1319.4. 1:13 9123
17 219 st 17.4. 6:3618.4. 1:08 9123
17 201 út 16.4. 6:2416.4. 22:29 9123
17 201 po 15.4. 6:2415.4. 22:29 9123
17 210 ne 14.4. 5:1815.4. 0:13 9123
17 212 so 13.4. 4:3814.4. 0:33 9123
 3  204 pá 12.4. 14:3512.4. 19:32 9123
 3  204 pá 12.4. 6:4312.4. 9:10 9123
17 201 po 8.4. 6:248.4. 18:16 9123*MU
 3  205 ne 7.4. 5:258.4. 0:56 9123
17 210 pá 5.4. 4:585.4. 23:43 9123
17 201 čt 4.4. 6:244.4. 22:29 9123
 3  204 st 3.4. 14:353.4. 19:32 9123
17 202 st 3.4. 5:183.4. 9:56 9123
24 214 út 2.4. 15:192.4. 19:48 9123
17 220 út 2.4. 6:042.4. 10:00 9123
17 217 po 1.4. 4:181.4. 18:32 9123
 3  205 ne 31.3. 5:251.4. 0:56 9123
17 213 so 30.3. 5:1831.3. 0:43 9123
17 214 pá 29.3. 19:0029.3. 23:53 9123*Z
 3  216 út 26.3. 6:5926.3. 18:38 9123
24 208 po 25.3. 14:3125.3. 18:50 9123
17 220 po 25.3. 6:0425.3. 10:00 9123
 3  209 čt 21.3. 15:1521.3. 17:40 9123*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9148

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.