Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 499 737 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 st 30.9. 5:3830.9. 19:49 9123
 3  208 út 29.9. 5:5130.9. 0:36 9123
 8  207 po 28.9. 4:4929.9. 0:46 9123
17 213 ne 27.9. 4:3928.9. 0:13 9123
 8  203 so 26.9. 7:3927.9. 0:53 9123
17 215 pá 25.9. 5:1926.9. 0:53 9123
17 214 čt 24.9. 5:4825.9. 0:33 9123
17 217 st 23.9. 6:1623.9. 20:36 9123
24 203 út 22.9. 6:3922.9. 19:46 9123
 3  203 po 21.9. 14:2221.9. 19:40 9123
24 204 pá 18.9. 7:0318.9. 20:15 9123
24 202 čt 17.9. 6:3917.9. 12:20 9123*MU*1
24 202 st 16.9. 6:3916.9. 19:46 9123
24 202 út 15.9. 6:3915.9. 19:46 9123
 3  208 po 14.9. 5:5114.9. 20:11 9123
17 221 pá 11.9. 6:4111.9. 21:06 9123
17 201 čt 10.9. 4:3910.9. 19:15 9123
 3  209 st 9.9. 6:1210.9. 0:56 9123
17 223 út 8.9. 6:579.9. 0:13 9123
 3  208 po 7.9. 5:517.9. 20:11 9123
 8  207 ne 6.9. 4:497.9. 0:46 9123
17 218 so 5.9. 8:246.9. 0:13 9123
17 225 pá 4.9. 4:594.9. 9:18 9123
17 221 čt 3.9. 6:413.9. 21:06 9123
17 223 st 2.9. 6:572.9. 11:00 9123*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = pád osoby pod vůz v zastávce Palmovka (Zenklova ZC)

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.