Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9123

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od června 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 7. 5. 2017 do 17. 3. 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 9416

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 649 472 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  207 st 29.5. 5:1729.5. 21:27 9123
10 211 út 28.5. 5:0128.5. 21:45 9123
 1  210 po 27.5. 5:3727.5. 21:57 9123
 1  206 ne 26.5. 10:2126.5. 14:55 9123*MU
 1  201 so 25.5. 8:4725.5. 21:12 9123
10 208 pá 24.5. 15:1424.5. 18:30 9123
17 208 pá 24.5. 6:5724.5. 9:15 9123
30 209 čt 23.5. 15:0023.5. 19:41 9123
30 213 čt 23.5. 6:3423.5. 8:55 9123
25 212 st 22.5. 14:5522.5. 22:17 9123
25 210 út 21.5. 4:3421.5. 19:50 9123
17 202 po 20.5. 5:2320.5. 21:43 9123
30 217 pá 17.5. 7:1617.5. 18:23 9123
30 217 čt 16.5. 7:1616.5. 18:23 9123
 1  208 st 15.5. 6:5915.5. 19:45 9123
31 201 út 14.5. 6:1914.5. 19:05 9123
15 214 po 13.5. 5:3613.5. 19:46 9123
 1  208 pá 10.5. 6:5910.5. 19:45 9123
 1  208 čt 9.5. 6:599.5. 19:45 9123
10 216 út 7.5. 5:427.5. 19:35 9123
10 202 po 6.5. 6:336.5. 20:25 9123
15 201 pá 3.5. 5:593.5. 19:57 9123
15 207 čt 2.5. 6:382.5. 20:42 9123
17 202 út 30.4. 5:2330.4. 21:43 9123
10 205 po 29.4. 4:2029.4. 23:47 9123
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.