Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9122

Evidované reklamní polepy:

Alza (od 26. 11. 2013 do 26. 11. 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 3. 2007

Výrobní číslo: 9415

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 351 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  212 čt 22.8. 5:0522.8. 19:22 9122
25 201 st 21.8. 5:3321.8. 22:34 9122
17 214 út 20.8. 4:1821.8. 0:53 9122
 3  215 po 19.8. 14:5120.8. 0:16 9122
3+26 219 ne 18.8. 5:1018.8. 22:14 9122
3+26 218 so 17.8. 4:4918.8. 0:36 9122
17 204 pá 16.8. 5:5316.8. 21:30 9122
17 211 čt 15.8. 6:0415.8. 21:00 9122
 3  211 st 14.8. 4:4514.8. 23:56 9122
 3  201 út 13.8. 6:0114.8. 0:36 9122
17 214 po 12.8. 4:1813.8. 0:53 9122
17 217 ne 11.8. 4:3812.8. 1:08 9122
10 201 so 10.8. 18:3011.8. 0:46 9122*Z
17 210 pá 9.8. 5:599.8. 22:15 9122
Cvič 204 čt 8.8. 14:008.8. 22:00 9122
Cvič 237 čt 8.8. 6:008.8. 14:00 9122
17 204 st 7.8. 5:537.8. 21:30 9122
 3  207 út 6.8. 6:517.8. 0:56 9122
 3  212 po 5.8. 5:055.8. 19:22 9122
 8  208 ne 4.8. 17:504.8. 23:19 9122*Z1
 3  207 st 31.7. 6:511.8. 0:56 9122
17 211 út 30.7. 6:1030.7. 20:01 9122
17 222 po 29.7. 14:5529.7. 19:37 9122*Z2
 3  204 ne 28.7. 5:0529.7. 0:36 9122
 8  209 so 27.7. 8:3528.7. 0:33 9122
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.