Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 22. 3. 2007
Výrobní číslo: 9415
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 353 551 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
20 | 302 | út 25.2. 5:14 | 26.2. 0:15 | 9122 | ||
14 | 316 | po 17.2. 5:38 | 17.2. 23:53 | 9122 | ||
10 | 301 | ne 16.2. 4:31 | 16.2. 23:15 | 9122 | ||
12 | 305 | so 15.2. 5:06 | 16.2. 1:25 | 9122 | ||
4 | 308 | čt 13.2. 6:08 | 13.2. 9:26 | 9122 | ||
20 | 304 | út 11.2. 5:34 | 11.2. 19:49 | 9122 | ||
10 | 317 | po 10.2. 5:16 | 10.2. 18:38 | 9122 | ||
10 | 310 | so 8.2. 5:27 | 9.2. 0:53 | 9122 | ||
16 | 315 | čt 6.2. 7:00 | 6.2. 10:02 | 9122 | ||
7 | 312 | st 5.2. 5:21 | 5.2. 21:33 | 9122 | ||
12 | 310 | ne 2.2. 13:47 | 3.2. 0:45 | 9122 | ||
10 | 303 | ne 26.1. 4:47 | 26.1. 23:53 | 9122 | ||
20 | 303 | so 25.1. 4:36 | 26.1. 0:02 | 9122 | ||
12 | 301 | pá 24.1. 6:19 | 25.1. 0:23 | 9122 | ||
12 | 305 | st 22.1. 5:02 | 23.1. 0:45 | 9122 | ||
12 | 310 | po 20.1. 5:27 | 21.1. 1:25 | 9122 | ||
10 | 303 | ne 19.1. 4:47 | 19.1. 23:53 | 9122 | ||
12 | 304 | so 18.1. 4:46 | 19.1. 1:09 | 9122 | ||
20 | 303 | pá 17.1. 5:29 | 18.1. 0:15 | 9122 | ||
14 | 318 | po 13.1. 6:20 | 14.1. 0:31 | 9122 | ||
17 | 405 | čt 9.1. 5:29 | 10.1. 1:10 | 9122 | ||
17 | 417 | st 8.1. 4:38 | 9.1. 0:22 | 9122 | ||
17 | 412 | út 7.1. 4:15 | 8.1. 1:36 | 9122 | ||
Rok 2013 | ||||||
20 | 304 | so 28.12. 4:56 | 29.12. 0:15 | 9122 | ||
20 | 305 | pá 27.12. 5:16 | 28.12. 0:35 | 9122 |