Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9122

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Alza (od 26. 11. 2013 do 26. 11. 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 3. 2007

Výrobní číslo: 9415

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 429 464 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 so 26.9. 6:1926.9. 22:14 9122
17 214 pá 25.9. 5:4826.9. 0:33 9122
17 222 čt 24.9. 7:1324.9. 22:04 9122
 3  219 st 23.9. 6:5223.9. 9:24 9122
17 208 út 22.9. 6:2922.9. 20:59 9122
17 223 po 21.9. 4:5921.9. 9:18 9122
17 212 ne 20.9. 6:1920.9. 20:06 9122
17 202 so 19.9. 8:5419.9. 22:04 9122
17 218 pá 18.9. 6:1018.9. 22:33 9122
17 209 čt 17.9. 6:2118.9. 0:43 9122
17 215 st 16.9. 5:3816.9. 19:49 9122
 3  205 út 15.9. 4:4516.9. 0:36 9122
17 223 po 14.9. 6:5715.9. 0:13 9122
Cvič 252 pá 11.9. 6:0011.9. 14:00 9122
24 201 čt 10.9. 6:1510.9. 19:26 9122
17 210 st 9.9. 6:299.9. 20:59 9122
17 215 út 8.9. 5:388.9. 19:49 9122
17 216 po 7.9. 5:488.9. 0:33 9122
 3  205 ne 6.9. 7:106.9. 23:36 9122*Z
 3  217 pá 4.9. 5:244.9. 10:20 9122
17 209 čt 3.9. 6:214.9. 0:43 9122
17 219 st 2.9. 6:162.9. 20:36 9122
 3  203 út 1.9. 14:221.9. 19:40 9122
17 229 út 1.9. 6:001.9. 9:58 9122
17 201 po 31.8. 4:3931.8. 19:15 9122
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9143

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.