Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9122

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Alza (od 26. 11. 2013 do 26. 11. 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 3. 2007

Výrobní číslo: 9415

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 368 575 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 čt 21.11. 14:3521.11. 20:22 9122
17 202 čt 21.11. 5:1821.11. 9:56 9122
24 214 st 20.11. 15:1920.11. 19:48 9122
 3  204 st 20.11. 6:4320.11. 9:10 9122
 3  204 út 19.11. 14:3519.11. 19:32 9122
24 208 út 19.11. 5:4419.11. 10:02 9122
17 208 po 18.11. 15:1218.11. 21:37 9122
24 208 pá 15.11. 14:3115.11. 18:50 9122
17 220 pá 15.11. 6:0415.11. 10:00 9122
24 214 čt 14.11. 15:1914.11. 19:48 9122
24 214 čt 14.11. 7:1114.11. 9:22 9122
24 213 st 13.11. 6:3113.11. 19:38 9122
24 211 út 12.11. 6:1512.11. 19:18 9122
24 213 po 11.11. 6:3111.11. 19:38 9122
17 213 pá 8.11. 5:479.11. 0:53 9122
 3  203 čt 7.11. 18:307.11. 23:56 9122*Z
17 204 čt 7.11. 6:407.11. 8:00 9122*MU
17 228 st 6.11. 4:386.11. 18:20 9122
14 208 út 5.11. 6:146.11. 1:11 9122
24 215 po 4.11. 6:394.11. 19:58 9122
24 213 pá 1.11. 6:311.11. 19:38 9122
17 222 čt 31.10. 6:2431.10. 22:07 9122
 8  207 st 30.10. 6:2130.10. 20:37 9122
 3  208 út 29.10. 6:1929.10. 20:01 9122
 3  204 po 28.10. 5:0529.10. 0:36 9122
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9150
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.