Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9122

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Alza (od 26. 11. 2013 do 26. 11. 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 3. 2007

Výrobní číslo: 9415

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 433 184 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 ne 5.12. 4:495.12. 23:40 9122
17 215 so 4.12. 5:065.12. 0:28 9122
 3  214 po 22.11. 4:4922.11. 9:29 9122
10 210 ne 21.11. 4:1622.11. 1:08 9122
10 207 so 20.11. 6:3921.11. 0:48 9122
10 202 pá 19.11. 6:1319.11. 18:51 9122
10 206 čt 18.11. 4:1618.11. 19:23 9122
 6  202 st 17.11. 8:2817.11. 23:42 9122
10 204 út 16.11. 6:3616.11. 19:10 9122
24 211 po 15.11. 15:0015.11. 20:11 9122*Z1
24 402 po 15.11. 8:3015.11. 9:30 9122*Z2
17 210 pá 12.11. 19:5012.11. 23:48 9122*Z3
Tech 222 čt 11.11. 18:3011.11. 21:00 9122+9134*1
Rok 2020
17 216 st 14.10. 6:1014.10. 22:33 9122
 3  203 út 13.10. 14:2213.10. 19:40 9122
17 227 pá 9.10. 6:009.10. 9:58 9122
 3  217 čt 8.10. 5:248.10. 10:20 9122
24 214 st 7.10. 6:237.10. 10:46 9122
14 213 út 6.10. 5:126.10. 10:20 9122
24 214 po 5.10. 6:235.10. 10:46 9122
17 226 pá 2.10. 5:542.10. 9:50 9122
 8  206 čt 1.10. 5:302.10. 0:53 9122
24 201 st 30.9. 6:1530.9. 19:26 9122
24 204 út 29.9. 6:4729.9. 19:56 9122
17 209 po 28.9. 5:1928.9. 22:04 9122
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441
*1 = vlečení vadného vozu 9134 z depa MO do KO

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.