Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9122

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Alza (od 26. 11. 2013 do 26. 11. 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 3. 2007

Výrobní číslo: 9415

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 474 389 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 dnes 6:0730.6. 18:05 9122
24 210 st 29.6. 6:1829.6. 19:59 9122
24 205 út 28.6. 7:2328.6. 19:25 9122
24 210 po 27.6. 6:1827.6. 19:59 9122
17 213 pá 24.6. 6:5524.6. 20:00 9122
 3  203 čt 23.6. 7:1923.6. 18:09 9122
 8  207 st 22.6. 4:1322.6. 19:15 9122
 3  205 út 21.6. 5:0922.6. 0:40 9122
17 213 po 20.6. 6:5520.6. 20:00 9122
17 202 pá 17.6. 6:1617.6. 19:11 9122
24 201 čt 16.6. 6:4316.6. 20:41 9122
 8  215 st 15.6. 6:2015.6. 9:09 9122
25 213 út 14.6. 4:1514.6. 20:04 9122
 3  205 po 13.6. 5:0914.6. 0:40 9122
 3  203 ne 12.6. 4:2912.6. 23:20 9122
17 206 so 11.6. 4:2512.6. 0:30 9122
17 208 pá 10.6. 4:2511.6. 0:08 9122
17 209 čt 9.6. 6:4610.6. 0:18 9122
17 201 st 8.6. 6:118.6. 19:06 9122
17 203 út 7.6. 6:217.6. 23:48 9122
 1  208 st 1.6. 4:201.6. 12:20 9122*MU
17 212 út 31.5. 4:4531.5. 19:55 9122
 3  215 po 30.5. 6:3231.5. 0:00 9122
 1  203 ne 29.5. 4:4129.5. 21:14 9122
17 209 so 28.5. 4:4529.5. 0:38 9122
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.