Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9121

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od února 2021 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do listopadu 2020)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 663 429 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 pá 24.3. 15:1524.3. 18:35 9121
24 207 pá 24.3. 6:5224.3. 8:45 9121
24 207 st 22.3. 14:3622.3. 20:11 9121
24 214 st 22.3. 6:0622.3. 9:50 9121
12 207 út 21.3. 4:4521.3. 19:45 9121
 6  209 po 20.3. 5:5221.3. 0:41 9121
 6  209 ne 19.3. 21:2520.3. 0:21 9121*Z1
 1  201 so 18.3. 13:4018.3. 20:44 9121*Z2
12 207 pá 17.3. 14:5017.3. 19:45 9121*Z3
 8  209 čt 16.3. 4:3016.3. 19:33 9121
12 201 st 15.3. 4:2516.3. 0:44 9121
 8  213 út 14.3. 4:4715.3. 0:39 9121
12 211 po 13.3. 5:0513.3. 20:03 9121
17 202 ne 12.3. 5:2612.3. 22:57 9121
 8  204 so 11.3. 4:3112.3. 0:59 9121
14 210 pá 10.3. 14:3211.3. 0:33 9121
 6  407 st 8.3. 15:208.3. 16:00 9121*Z4
 1  215 út 7.3. 14:407.3. 19:14 9121
24 214 út 7.3. 6:067.3. 9:50 9121
 1  215 po 6.3. 14:406.3. 19:14 9121
24 214 po 6.3. 6:066.3. 9:50 9121
12 204 pá 3.3. 6:533.3. 21:52 9121
 3  214 čt 2.3. 14:472.3. 19:37 9121
 3  218 čt 2.3. 6:112.3. 8:41 9121
17 208 st 1.3. 6:341.3. 19:40 9121
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.