Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9121

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 354 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 pá 19.1. 6:5220.1. 1:09 9121
17 204 st 17.1. 5:5417.1. 18:58 9121
17 224 út 16.1. 4:3916.1. 23:24 9121
3 204 po 15.1. 4:3615.1. 22:33 9121
17 206 pá 12.1. 13:5512.1. 22:54 9121
17 221 pá 12.1. 5:1912.1. 9:43 9121
17 209 čt 11.1. 5:3711.1. 23:44 9121
17 216 st 10.1. 6:5011.1. 0:54 9121
17 206 út 9.1. 4:599.1. 9:28 9121
17 221 po 8.1. 14:208.1. 23:24 9121
17 202 ne 7.1. 7:448.1. 0:34 9121
17 220 so 6.1. 7:047.1. 0:24 9121
17 206 pá 5.1. 13:555.1. 22:54 9121
17 206 pá 5.1. 4:595.1. 9:28 9121
17 204 čt 4.1. 4:395.1. 1:09 9121
17 209 st 3.1. 5:373.1. 23:44 9121
17 204 út 2.1. 5:543.1. 1:09 9121
17 212 po 1.1. 6:592.1. 0:34 9121
Rok 2017
3 202 ne 31.12. 4:4431.12. 22:42 9121
17 205 so 30.12. 6:5430.12. 21:38 9121
24 212 pá 29.12. 14:5529.12. 19:20 9121
24 212 pá 29.12. 7:0529.12. 9:20 9121
24 212 čt 28.12. 7:0528.12. 9:20 9121
24 212 st 27.12. 14:5527.12. 19:20 9121
17 210 út 26.12. 13:0926.12. 22:54 9121


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.