Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9121

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do současnosti)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 479 136 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 po 11.11. 6:2411.11. 22:29 9121
17 208 ne 10.11. 4:5810.11. 23:33 9121
17 213 so 9.11. 5:1810.11. 0:43 9121
24 214 st 6.11. 15:196.11. 19:48 9121
14 204 st 6.11. 5:076.11. 10:30 9121
17 226 út 5.11. 6:565.11. 21:37 9121
24 211 po 4.11. 6:154.11. 19:18 9121
 3  204 ne 3.11. 5:053.11. 22:50 9121*MU
 8  209 so 2.11. 8:352.11. 21:00 9121*MU
25 216 pá 1.11. 14:151.11. 19:47 9121
25 216 pá 1.11. 4:481.11. 10:18 9121
14 204 čt 31.10. 14:221.11. 0:14 9121
 3  216 út 29.10. 6:5929.10. 18:38 9121
25 216 pá 25.10. 14:1525.10. 15:35 9121*MU
17 220 pá 25.10. 6:0425.10. 10:00 9121
24 214 čt 24.10. 15:1924.10. 19:48 9121
24 208 čt 24.10. 5:4424.10. 10:02 9121
24 214 st 23.10. 15:1923.10. 19:48 9121
17 218 st 23.10. 7:1623.10. 9:28 9121
24 208 út 22.10. 14:3122.10. 18:50 9121
24 208 út 22.10. 5:4422.10. 10:02 9121
24 208 po 21.10. 14:3121.10. 18:50 9121
24 208 po 21.10. 5:4421.10. 10:02 9121
24 208 pá 18.10. 14:3118.10. 18:50 9121
14 206 pá 18.10. 5:4518.10. 9:55 9121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.