Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9121

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do současnosti)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 464 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 pá 23.8. 6:2123.8. 20:12 9121
 3  215 čt 22.8. 14:5123.8. 0:16 9121
17 219 st 21.8. 5:3722.8. 0:33 9121
 3  201 út 20.8. 6:0121.8. 0:36 9121
 3  214 po 19.8. 12:4019.8. 21:56 9121*Z
17 201 pá 16.8. 12:2516.8. 23:53 9121*Z1
17 218 so 10.8. 8:2310.8. 21:37 9121
17 219 pá 9.8. 5:3710.8. 0:33 9121
17 217 čt 8.8. 10:509.8. 0:13 9121*Z2
17 217 po 5.8. 5:186.8. 0:13 9121
16 204 ne 4.8. 4:245.8. 0:40 9121
17 214 so 3.8. 5:183.8. 23:56 9121
17 209 pá 2.8. 5:593.8. 0:26 9121
17 223 čt 1.8. 5:371.8. 22:18 9121
 3  215 st 31.7. 14:511.8. 0:16 9121
 3  212 út 30.7. 5:0530.7. 19:22 9121
17 204 po 29.7. 5:4330.7. 1:06 9121
 3  208 ne 28.7. 10:1428.7. 23:56 9121
 8  206 so 27.7. 7:5228.7. 0:19 9121
 3  214 pá 26.7. 5:2426.7. 21:56 9121
17 225 čt 25.7. 5:1826.7. 0:46 9121
17 204 st 24.7. 5:5324.7. 21:30 9121
17 201 út 23.7. 5:4723.7. 23:53 9121
 3  215 po 22.7. 4:2522.7. 9:12 9121
17 218 ne 21.7. 10:0821.7. 23:23 9121
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.