Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9121

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od února 2021 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do listopadu 2020)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 570 654 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 203 so 4.12. 5:194.12. 20:30 9121*MU
10 216 pá 3.12. 5:134.12. 0:08 9121
 6  212 čt 2.12. 5:403.12. 0:02 9121
10 216 st 1.12. 5:131.12. 17:20 9121*MU
24 210 út 30.11. 6:1730.11. 19:59 9121
24 210 po 29.11. 6:1729.11. 19:59 9121
10 203 ne 28.11. 5:1929.11. 0:08 9121
10 201 so 27.11. 4:3927.11. 23:28 9121
10 219 pá 26.11. 14:5427.11. 0:28 9121
 3  215 čt 18.11. 6:3118.11. 19:45 9121*MU
17 201 st 17.11. 4:4617.11. 21:39 9121
 8  213 út 16.11. 13:1517.11. 0:38 9121*Z1
17 224 po 15.11. 6:2615.11. 20:53 9121
10 204 ne 14.11. 5:3915.11. 0:28 9121
17 204 so 13.11. 5:2614.11. 0:08 9121
17 218 pá 12.11. 6:0612.11. 20:12 9121
10 216 čt 11.11. 5:1312.11. 0:08 9121
10 213 st 10.11. 8:1010.11. 20:20 9121*Z2
17 216 út 26.10. 8:5026.10. 19:45 9121*Z3+MU*1
24 211 po 25.10. 6:2725.10. 20:11 9121
10 204 ne 24.10. 5:3925.10. 0:28 9121
10 202 so 23.10. 4:5923.10. 23:48 9121
10 219 pá 22.10. 14:5423.10. 0:28 9121
24 205 čt 21.10. 7:2321.10. 19:25 9121
 6  206 st 20.10. 5:4120.10. 19:58 9121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9167
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8478+8479
*Z3+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Jiráskovo nám. ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.