Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9121

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do současnosti)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 490 866 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 ne 19.1. 5:1820.1. 0:13 9121
17 212 so 18.1. 13:3019.1. 0:43 9121*Z
14 204 pá 17.1. 14:2217.1. 21:47 9121
14 204 pá 17.1. 5:0717.1. 10:30 9121
17 213 čt 16.1. 5:4717.1. 0:53 9121
25 216 st 15.1. 14:1515.1. 19:47 9121
25 216 st 15.1. 4:4815.1. 10:18 9121
 3  209 út 14.1. 15:1515.1. 0:36 9121
17 202 út 14.1. 5:1814.1. 9:56 9121
Cvič 225 po 13.1. 14:0013.1. 22:00 9121
Cvič 252 po 13.1. 6:0013.1. 14:00 9121
17 215 čt 9.1. 5:599.1. 9:55 9121*MU
17 207 st 8.1. 4:188.1. 15:00 9121*MU
 3  203 út 7.1. 5:247.1. 23:56 9121
 3  206 po 6.1. 6:016.1. 21:56 9121
17 214 ne 5.1. 9:036.1. 0:53 9121
17 215 pá 3.1. 6:253.1. 21:22 9121
17 210 čt 2.1. 5:592.1. 22:15 9121
Rok 2019
24 201 út 31.12. 6:1631.12. 19:38 9121
24 201 po 30.12. 6:1630.12. 19:38 9121
 3  215 pá 27.12. 14:5128.12. 0:16 9121
17 211 po 23.12. 6:0423.12. 23:13 9121
 3  208 ne 22.12. 10:1422.12. 23:56 9121
 3  209 so 21.12. 8:1422.12. 0:16 9121
 3  208 pá 20.12. 6:1920.12. 20:01 9121
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9116
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.