Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9121

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 403 406 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 207 čt 18.10. 7:1219.10. 0:13 9121
10 210 st 17.10. 6:4817.10. 10:08 9121
17 212 út 16.10. 5:3716.10. 19:37 9121
17 207 po 15.10. 7:1216.10. 0:13 9121
17 210 ne 14.10. 10:3814.10. 22:53 9121
17 212 so 13.10. 5:5813.10. 22:15 9121
10 217 pá 12.10. 6:3512.10. 19:36 9121
10 210 čt 11.10. 15:2111.10. 22:22 9121
17 212 po 8.10. 5:378.10. 19:37 9121
17 207 ne 7.10. 22:258.10. 0:33 9121*Z
17 212 čt 4.10. 5:374.10. 19:37 9121
17 219 st 3.10. 6:364.10. 1:08 9121
17 212 út 2.10. 5:372.10. 19:37 9121
17 220 po 1.10. 14:361.10. 22:43 9121
17 202 po 1.10. 5:181.10. 9:56 9121
17 209 ne 30.9. 7:531.10. 1:08 9121
17 218 so 29.9. 5:3830.9. 0:14 9121
17 204 pá 28.9. 6:4328.9. 23:53 9121
17 208 čt 27.9. 15:1227.9. 21:37 9121
10 204 út 25.9. 4:5725.9. 21:10 9121
17 204 po 24.9. 6:1024.9. 18:36 9121
17 212 ne 23.9. 10:0123.9. 22:15 9121
17 205 so 22.9. 6:5322.9. 21:37 9121
17 210 pá 21.9. 4:5821.9. 23:53 9121
17 210 čt 20.9. 4:5820.9. 23:53 9121
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.