Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9121

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od února 2021 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražačka - Pivovar Rakovník (od 4. 11. 2017 do listopadu 2020)

Pražačka - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 3. 2007

Výrobní číslo: 9414

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 713 421 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 205 dnes 4:1929.11. 23:49 9121
10 206 út 28.11. 4:2229.11. 0:09 9121
10 209 po 27.11. 4:4228.11. 0:29 9121
17 225 ne 26.11. 4:2727.11. 0:59 9121
 8  203 so 25.11. 5:3526.11. 0:39 9121
17 225 pá 24.11. 15:0124.11. 21:05 9121
10 203 pá 24.11. 6:1324.11. 9:30 9121
 3  209 čt 23.11. 15:3223.11. 20:10 9121
14 212 čt 23.11. 6:4623.11. 9:04 9121
17 227 st 22.11. 4:1822.11. 21:45 9121
 8  210 út 21.11. 5:4021.11. 21:58 9121
 3  208 po 20.11. 15:3021.11. 0:20 9121*Z1
25 715 st 15.11. 16:0515.11. 16:50 9121*Z2
24 403 út 14.11. 14:3014.11. 15:20 9121*Z3
 3  208 po 13.11. 15:3014.11. 0:20 9121*Z4
 8  204 st 8.11. 5:078.11. 19:23 9121
10 203 út 7.11. 14:367.11. 23:29 9121
10 218 út 7.11. 6:437.11. 10:00 9121
 3  206 po 6.11. 6:287.11. 0:20 9121
25 201 ne 5.11. 4:336.11. 0:54 9121
 9  210 so 4.11. 8:404.11. 23:16 9121
24 227 pá 3.11. 6:473.11. 20:57 9121
25 204 čt 2.11. 9:152.11. 20:38 9121*Z5
10 205 út 31.10. 15:1531.10. 23:49 9121*Z6
10 216 po 30.10. 5:4330.10. 19:35 9121
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9138
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9132

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.