Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované reklamní polepy:

Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 423 664 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 so 18.1. 4:1419.1. 1:06 9120
17 210 pá 17.1. 4:5817.1. 23:43 9120
17 220 čt 16.1. 14:3617.1. 1:08 9120
10 210 čt 16.1. 6:4816.1. 10:08 9120
17 219 st 15.1. 6:3615.1. 23:13 9120
10 206 po 13.1. 5:1113.1. 8:20 9120*MU
10 203 ne 12.1. 4:5613.1. 0:05 9120
10 201 so 11.1. 5:5612.1. 0:46 9120
10 204 čt 9.1. 4:549.1. 21:10 9120
10 209 st 8.1. 5:328.1. 21:55 9120
17 222 út 7.1. 11:008.1. 0:33 9120*Z
17 208 út 7.1. 5:297.1. 9:28 9120
17 208 po 6.1. 15:126.1. 21:37 9120
 3  209 po 6.1. 5:056.1. 9:50 9120
10 205 ne 5.1. 5:566.1. 0:46 9120
10 212 so 4.1. 5:165.1. 0:26 9120
 3  215 pá 3.1. 14:514.1. 0:16 9120
24 202 čt 2.1. 6:262.1. 19:48 9120
Rok 2019
25 210 út 31.12. 13:4631.12. 21:43 9120
10 201 út 31.12. 6:4931.12. 10:18 9120
10 203 pá 27.12. 6:1127.12. 19:08 9120
 3  208 st 25.12. 10:1425.12. 23:56 9120
17 218 út 24.12. 8:2324.12. 17:08 9120
10 216 po 23.12. 5:1424.12. 0:25 9120
 3  202 ne 22.12. 4:4522.12. 22:11 9120
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9203

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.