Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 665 319 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 pá 19.4. 6:5519.4. 8:43 9120
24 214 čt 18.4. 15:5918.4. 19:44 9120
 3  217 út 16.4. 7:2416.4. 9:44 9120
 8  206 po 15.4. 5:0715.4. 19:39 9120
 8  206 ne 14.4. 4:3414.4. 23:43 9120
10 204 so 13.4. 5:4214.4. 0:27 9120
10 211 pá 12.4. 5:0112.4. 21:45 9120
 3  202 čt 11.4. 5:1111.4. 23:40 9120
 8  212 st 10.4. 4:1210.4. 22:42 9120
6+14 223 út 9.4. 4:2410.4. 0:49 9120
10 209 po 8.4. 4:429.4. 0:27 9120
17 210 ne 7.4. 15:457.4. 23:10 9120*Z1
6+14 221 pá 5.4. 16:506.4. 0:31 9120*Z2
 3  205 čt 4.4. 14:144.4. 18:32 9120
 3  217 čt 4.4. 7:244.4. 9:44 9120
 3  213 st 3.4. 7:083.4. 23:40 9120
 3  204 út 2.4. 5:432.4. 19:41 9120
24 214 čt 28.3. 15:1428.3. 19:34 9120
10 218 čt 28.3. 6:4228.3. 10:33 9120
10 205 st 27.3. 4:1927.3. 23:47 9120
10 213 út 26.3. 5:1627.3. 0:47 9120
 3  209 po 25.3. 15:3225.3. 20:10 9120
 3  201 pá 22.3. 6:0422.3. 19:04 9120
10 208 čt 21.3. 15:1521.3. 18:30 9120
24 210 čt 21.3. 6:0721.3. 9:47 9120
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.