Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 501 120 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 222 čt 2.12. 5:493.12. 0:48 9120
10 204 st 1.12. 6:361.12. 19:10 9120
17 201 út 30.11. 4:2630.11. 18:51 9120
10 202 ne 28.11. 4:5928.11. 23:48 9120
10 203 so 27.11. 5:1928.11. 0:08 9120
10 222 pá 26.11. 5:4927.11. 0:48 9120
 8  208 čt 25.11. 4:3325.11. 21:27 9120
10 222 st 24.11. 5:4925.11. 0:48 9120
10 222 út 23.11. 5:4924.11. 0:48 9120
17 228 po 22.11. 6:5122.11. 20:46 9120
17 201 po 15.11. 9:1015.11. 18:51 9120*Z1
10 222 pá 12.11. 5:4912.11. 9:00 9120*MU
17 216 čt 11.11. 6:1612.11. 0:08 9120
17 209 st 10.11. 15:2710.11. 21:16 9120
10 219 st 10.11. 6:0310.11. 9:20 9120
 8  208 út 9.11. 4:339.11. 21:27 9120
10 222 po 8.11. 5:499.11. 0:48 9120
17 228 pá 5.11. 6:515.11. 20:46 9120
17 201 čt 4.11. 4:254.11. 18:51 9120
17 218 st 3.11. 6:063.11. 20:12 9120
10 210 út 2.11. 4:192.11. 20:25 9120
17 218 po 1.11. 6:061.11. 20:12 9120
 3  206 pá 29.10. 7:3530.10. 0:20 9120
24 209 st 27.10. 5:5827.10. 9:25 9120
24 201 út 26.10. 6:4326.10. 20:41 9120
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.