Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 698 154 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 209 dnes 4:4122.11. 0:39 9120
17 202 st 20.11. 5:5921.11. 0:09 9120
10 209 po 18.11. 4:4119.11. 0:26 9120
25 209 ne 17.11. 10:4418.11. 0:16 9120
 1  207 so 16.11. 4:4416.11. 20:27 9120
17 201 pá 15.11. 5:4315.11. 23:49 9120
10 203 čt 14.11. 14:3514.11. 23:26 9120
17 205 čt 14.11. 7:2414.11. 9:36 9120
10 216 st 13.11. 5:4213.11. 19:35 9120
10 213 út 12.11. 5:1913.11. 0:46 9120
17 201 po 11.11. 5:4311.11. 23:49 9120
 3  209 pá 8.11. 15:328.11. 20:10 9120
10 216 čt 7.11. 5:427.11. 19:35 9120
 1  211 st 6.11. 6:106.11. 18:43 9120
17 213 út 5.11. 5:235.11. 18:32 9120
17 208 po 4.11. 6:524.11. 22:34 9120
 3  204 pá 1.11. 4:311.11. 23:59 9120
17 208 čt 31.10. 6:5231.10. 22:34 9120
17 209 st 30.10. 4:4330.10. 20:25 9120
 3  204 út 29.10. 4:3129.10. 23:59 9120
10 205 po 28.10. 4:2428.10. 22:46 9120
17 201 ne 27.10. 5:2327.10. 23:53 9120
17 202 so 26.10. 5:0326.10. 22:58 9120
10 209 pá 25.10. 4:4426.10. 0:26 9120
17 211 čt 24.10. 4:3724.10. 20:20 9120*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.