Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované reklamní polepy:

Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 415 414 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 223 po 11.11. 4:1711.11. 20:08 9120
10 205 ne 10.11. 5:5610.11. 16:35 9120*MU
10 212 so 9.11. 5:1610.11. 0:26 9120
10 206 pá 8.11. 5:118.11. 18:18 9120
10 202 čt 7.11. 4:368.11. 0:05 9120
10 202 st 6.11. 4:367.11. 0:05 9120
10 209 út 5.11. 5:325.11. 21:55 9120
10 204 po 4.11. 4:544.11. 21:10 9120
10 209 pá 1.11. 5:321.11. 18:45 9120*MU
25 204 čt 31.10. 6:2031.10. 20:29 9120
10 206 st 30.10. 5:1130.10. 18:08 9120
10 202 út 29.10. 4:3630.10. 0:05 9120
10 205 po 28.10. 5:5629.10. 0:46 9120
10 201 ne 27.10. 4:3627.10. 23:14 9120
10 209 so 26.10. 4:3626.10. 23:46 9120
10 206 st 23.10. 5:1123.10. 18:08 9120
17+34 227 út 22.10. 5:1323.10. 0:15 9120
 3  206 po 21.10. 6:0121.10. 21:56 9120
17 218 ne 20.10. 4:5320.10. 22:29 9120
10 212 so 19.10. 5:1620.10. 0:26 9120
 3  207 pá 18.10. 6:1119.10. 0:16 9120
10 209 čt 17.10. 5:3217.10. 21:55 9120
 3  206 st 16.10. 6:0116.10. 21:56 9120
17+34 227 út 15.10. 5:1316.10. 0:15 9120
17 234 po 14.10. 6:0514.10. 11:20 9120*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada brzdy, vůz vlečen vozem 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.