Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 468 825 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 216 pá 25.9. 4:2325.9. 10:47 9120
16 209 čt 24.9. 4:4325.9. 1:37 9120
10 216 st 23.9. 4:1723.9. 22:31 9120
10 210 út 22.9. 6:2823.9. 1:04 9120
10 217 po 21.9. 4:3721.9. 20:00 9120
16 205 ne 20.9. 4:4321.9. 1:37 9120
10 208 so 19.9. 5:5620.9. 1:04 9120
10 216 pá 18.9. 4:1718.9. 22:31 9120
16 211 čt 17.9. 4:4318.9. 1:31 9120
16 211 st 16.9. 4:4317.9. 1:37 9120
16 211 út 15.9. 4:4316.9. 1:37 9120
10 210 po 14.9. 6:2815.9. 1:04 9120
 3  207 ne 13.9. 9:3614.9. 0:22 9120
10 206 so 12.9. 7:3913.9. 0:29 9120
16 218 pá 11.9. 14:0611.9. 21:01 9120
10 220 pá 11.9. 5:3311.9. 11:50 9120
10 210 čt 10.9. 9:3011.9. 1:04 9120*Z
24 213 pá 4.9. 5:564.9. 19:16 9120
17 210 čt 3.9. 6:293.9. 20:59 9120
10 202 st 2.9. 14:302.9. 20:29 9120*Z1
16 220 st 2.9. 5:502.9. 10:17 9120
 3  205 út 1.9. 4:452.9. 0:36 9120
10 216 po 31.8. 4:1731.8. 22:31 9120
16 203 pá 28.8. 20:4529.8. 1:18 9120*Z2
17 205 pá 28.8. 6:0628.8. 19:30 9120
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9131

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.