Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 426 150 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 ne 29.3. 8:4330.3. 0:43 9120
10 206 so 28.3. 4:1628.3. 22:54 9120
10 216 pá 27.3. 5:1428.3. 0:25 9120
15+16 231 čt 26.3. 4:2326.3. 22:33 9120
 3  203 st 25.3. 11:3026.3. 0:16 9120*Z
10 304 út 24.3. 16:0024.3. 17:30 9120*Z1
12 301 po 23.3. 15:1523.3. 16:45 9120*Z2
 3  208 pá 20.3. 6:1920.3. 20:02 9120
 3  217 čt 19.3. 4:4519.3. 9:50 9120*MU
10 209 st 18.3. 5:3218.3. 21:56 9120
10 209 út 17.3. 5:3217.3. 21:56 9120
24 216 po 16.3. 6:4716.3. 20:07 9120
10 204 pá 13.3. 4:5413.3. 21:10 9120
10 204 čt 12.3. 4:5412.3. 21:10 9120
17 205 st 11.3. 6:2011.3. 21:00 9120
 3  206 út 10.3. 6:0110.3. 21:56 9120
 8  213 po 9.3. 4:4910.3. 0:33 9120
10 204 ne 8.3. 5:169.3. 0:46 9120
10 204 so 7.3. 4:148.3. 1:06 9120
 3  209 pá 6.3. 15:157.3. 0:36 9120
 3  209 pá 6.3. 5:056.3. 9:50 9120
 8  213 čt 5.3. 14:006.3. 0:33 9120*Z3
24 208 út 3.3. 5:443.3. 10:02 9120
 3  204 po 2.3. 14:352.3. 19:32 9120
24 208 po 2.3. 5:442.3. 10:02 9120
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9352
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.