Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 546 960 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  207 dnes 6:054.7. 21:29 9120
 6  202 ne 3.7. 4:483.7. 16:53 9120*MU
 3  206 so 2.7. 5:323.7. 0:19 9120
 3  202 pá 1.7. 6:101.7. 19:25 9120
24 205 čt 30.6. 7:2330.6. 19:25 9120
 3  206 st 29.6. 5:2429.6. 18:33 9120
17 203 út 28.6. 6:2128.6. 23:48 9120
 8  207 po 27.6. 4:1327.6. 19:15 9120
17 204 ne 26.6. 5:2627.6. 0:08 9120
 8  206 so 25.6. 4:3326.6. 0:38 9120
17 208 pá 24.6. 4:2525.6. 0:08 9120
17 208 čt 23.6. 4:2524.6. 0:08 9120
 3  213 st 22.6. 4:2922.6. 21:34 9120
17 210 út 21.6. 15:2322.6. 0:28 9120
24 209 po 20.6. 14:4320.6. 19:50 9120
17 215 po 20.6. 6:5920.6. 9:11 9120
24 208 pá 17.6. 6:0717.6. 18:05 9120
 1  208 čt 16.6. 4:2016.6. 21:59 9120
17 201 st 15.6. 6:1116.6. 0:18 9120
 8  209 út 14.6. 4:3314.6. 21:27 9120
 1  210 po 13.6. 6:4913.6. 20:07 9120
17 203 pá 10.6. 6:2110.6. 23:48 9120
17 229 čt 9.6. 5:569.6. 18:51 9120
17 229 st 8.6. 5:568.6. 18:51 9120
17 201 út 7.6. 6:117.6. 19:06 9120
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.