Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 599 760 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  201 čt 23.3. 4:4423.3. 21:28 9120
12 201 st 22.3. 4:2523.3. 0:44 9120
17 229 út 21.3. 5:5721.3. 18:51 9120
17 229 po 20.3. 5:5720.3. 19:11 9120
17 201 ne 19.3. 8:1119.3. 23:07 9120
 1  204 so 18.3. 5:2418.3. 21:29 9120
17 210 pá 17.3. 6:4317.3. 19:45 9120
17 222 čt 16.3. 5:2616.3. 18:23 9120
 8  207 st 15.3. 6:0815.3. 20:15 9120
12 205 út 14.3. 14:2714.3. 19:15 9120
14 205 út 14.3. 5:5314.3. 9:42 9120
17 210 po 13.3. 6:4313.3. 19:45 9120
 3  205 ne 12.3. 5:1212.3. 21:48 9120
 3  203 so 11.3. 4:3211.3. 23:39 9120
17 222 pá 10.3. 5:2610.3. 18:23 9120
 1  204 čt 9.3. 15:109.3. 22:01 9120
 3  218 čt 9.3. 6:119.3. 8:41 9120
17 213 st 8.3. 4:269.3. 0:37 9120
17 215 út 7.3. 4:467.3. 19:59 9120
14 212 po 6.3. 4:387.3. 0:49 9120
12+17 209 ne 5.3. 4:436.3. 0:44 9120
12+17 203 so 4.3. 4:275.3. 0:20 9120
17 232 pá 3.3. 6:193.3. 23:57 9120
17 221 čt 2.3. 5:062.3. 20:23 9120
 3  205 st 1.3. 5:102.3. 0:39 9120


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.