Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9120

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Gabor (od 1. 1. 2013 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 2. 2007

Výrobní číslo: 9413

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 454 350 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 205 út 30.6. 14:2330.6. 20:41 9120
10 205 út 30.6. 6:1230.6. 9:32 9120
24 208 po 29.6. 13:3229.6. 20:16 9120
10 209 po 29.6. 4:1729.6. 10:32 9120
17 225 pá 26.6. 4:5926.6. 9:18 9120
24 202 čt 25.6. 6:3125.6. 19:36 9120
24 202 st 24.6. 6:3124.6. 19:36 9120
24 203 út 23.6. 6:3923.6. 19:46 9120
10 206 po 22.6. 5:4423.6. 0:24 9120
 1  201 pá 19.6. 5:2019.6. 20:59 9120
16 208 čt 18.6. 7:0119.6. 0:57 9120
10 202 st 17.6. 4:5717.6. 20:29 9120
16 208 út 16.6. 7:0117.6. 0:57 9120
10 210 po 15.6. 6:2815.6. 21:51 9120
10 205 ne 14.6. 5:5614.6. 21:56 9120
10 211 so 13.6. 4:5614.6. 0:26 9120
10 210 pá 12.6. 6:2812.6. 21:51 9120
17 219 čt 11.6. 6:1611.6. 23:13 9120
17 221 st 10.6. 6:4110.6. 21:06 9120
17 201 út 9.6. 4:399.6. 19:15 9120
10 213 po 8.6. 6:599.6. 1:04 9120
 8  201 ne 7.6. 5:098.6. 0:18 9120
10 206 so 6.6. 10:506.6. 22:54 9120*Z
17 211 pá 5.6. 6:375.6. 23:53 9120
17 215 čt 4.6. 5:384.6. 19:49 9120
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.