Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 704 301 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 dnes 14:5930.4. 19:42 9119
10 203 dnes 6:0830.4. 9:30 9119
 5  201 út 29.4. 5:3730.4. 0:15 9119
10 211 po 28.4. 5:0328.4. 21:45 9119
 3  205 ne 27.4. 11:2827.4. 22:40 9119
25 204 pá 25.4. 6:0525.4. 19:52 9119
25 202 čt 24.4. 7:4524.4. 21:33 9119*Z1
25 214 st 23.4. 5:1323.4. 9:28 9119
10 218 út 22.4. 6:4122.4. 10:00 9119
 1  203 po 21.4. 5:0321.4. 20:41 9119
10 205 ne 20.4. 4:2420.4. 22:47 9119
10 203 so 19.4. 5:2420.4. 0:07 9119
17 216 pá 18.4. 7:4219.4. 0:46 9119*Z2
 1  205 čt 17.4. 4:4417.4. 21:11 9119
14 210 st 16.4. 6:3916.4. 23:32 9119
25 202 út 15.4. 19:3015.4. 21:33 9119*Z3
10 203 út 15.4. 6:0815.4. 9:30 9119
 1  203 po 14.4. 4:4414.4. 21:11 9119
10 208 ne 13.4. 5:0113.4. 23:47 9119
 3  210 so 12.4. 4:3112.4. 23:40 9119
10 211 pá 11.4. 5:0311.4. 21:45 9119
 1  206 čt 10.4. 5:0410.4. 21:41 9119
 5  201 st 9.4. 5:3710.4. 0:15 9119
25 211 po 7.4. 4:537.4. 18:48 9119
10 205 ne 6.4. 7:156.4. 19:30 9119*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.