Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 609 816 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 dnes 13:402.10. 18:31 9119*Z1
10+16 227 so 30.9. 5:2530.9. 12:00 9119*MU
17 232 pá 29.9. 6:4729.9. 23:38 9119
25 204 st 27.9. 5:2727.9. 20:15 9119
 7  203 st 20.9. 5:4220.9. 20:07 9119
 3  207 út 19.9. 6:5420.9. 0:01 9119
 3  216 čt 14.9. 5:3914.9. 18:41 9119
25 204 st 13.9. 5:2713.9. 20:15 9119
 3  208 út 12.9. 15:1812.9. 22:04 9119
10 206 po 11.9. 6:4911.9. 20:51 9119
 7  203 pá 8.9. 5:428.9. 20:07 9119
10 212 čt 7.9. 5:127.9. 18:51 9119
 8  210 st 6.9. 6:406.9. 23:43 9119
10 212 út 5.9. 5:125.9. 18:51 9119
25 202 po 4.9. 6:214.9. 22:59 9119
24 202 pá 1.9. 15:271.9. 19:31 9119
 3  211 pá 1.9. 5:391.9. 10:16 9119
10 213 čt 31.8. 5:2131.8. 20:41 9119
10 213 st 30.8. 5:2130.8. 20:41 9119
10 209 út 29.8. 4:4029.8. 20:04 9119
10 217 po 28.8. 6:0328.8. 13:20 9119*MU
17 203 ne 27.8. 5:1927.8. 22:38 9119
 3  207 so 26.8. 5:0727.8. 0:01 9119
17 209 pá 25.8. 5:1325.8. 22:59 9119
17 202 čt 24.8. 6:1525.8. 0:36 9119
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.