Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 498 811 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 dnes 4:1928.11. 22:48 9119
10 202 so 27.11. 4:5927.11. 23:48 9119
 8  211 pá 26.11. 6:5027.11. 0:02 9119
17 203 čt 25.11. 4:4625.11. 18:56 9119
17 209 st 24.11. 15:2724.11. 21:16 9119
17 212 st 24.11. 5:2024.11. 9:51 9119
 8  211 út 23.11. 6:5024.11. 0:02 9119
10 210 po 22.11. 4:1922.11. 19:55 9119
10 207 ne 21.11. 9:1922.11. 0:48 9119
10 203 so 20.11. 5:1921.11. 0:08 9119
10 210 pá 19.11. 4:1919.11. 19:55 9119
10 204 čt 18.11. 6:3618.11. 19:10 9119
17 215 st 17.11. 5:0618.11. 0:28 9119
17 208 út 16.11. 5:5617.11. 0:18 9119
17 209 po 15.11. 15:2715.11. 21:16 9119
24 213 po 15.11. 6:5915.11. 8:45 9119
10 201 ne 14.11. 4:3914.11. 23:28 9119
10 207 so 13.11. 4:1614.11. 0:48 9119
10 222 pá 12.11. 9:0013.11. 0:48 9119*Z1
10 202 čt 11.11. 6:1311.11. 18:51 9119
10 204 st 10.11. 6:3610.11. 19:10 9119
24 210 út 9.11. 6:179.11. 19:59 9119
10 216 po 8.11. 5:139.11. 0:08 9119
10 207 ne 7.11. 4:598.11. 0:48 9119
10 205 so 6.11. 5:197.11. 0:48 9119
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9120

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.