Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 572 251 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 dnes 8:2024.3. 19:40 9119*Z1
24 211 čt 23.3. 5:5623.3. 18:53 9119
 8  207 st 22.3. 6:0822.3. 20:15 9119
12 201 út 21.3. 4:2522.3. 0:44 9119
 3  217 po 20.3. 6:4721.3. 0:19 9119
 3  205 ne 19.3. 5:1219.3. 21:48 9119
 1  206 so 18.3. 8:1418.3. 22:01 9119
14 210 pá 17.3. 14:3218.3. 0:33 9119
 3  214 pá 17.3. 4:5217.3. 9:37 9119
17 225 čt 16.3. 5:4216.3. 23:17 9119
 3  218 st 15.3. 15:1915.3. 22:20 9119
12 210 út 14.3. 15:1514.3. 18:35 9119
 3  214 út 14.3. 4:5214.3. 9:37 9119
14 210 po 13.3. 14:3214.3. 0:33 9119
 8  211 po 13.3. 5:0213.3. 10:13 9119
12 206 ne 12.3. 10:3613.3. 0:04 9119
26 710 pá 10.3. 13:4510.3. 16:00 9119*Z2
 3  206 st 8.3. 5:258.3. 18:33 9119
 1  214 út 7.3. 4:247.3. 21:13 9119
12 204 po 6.3. 6:536.3. 21:52 9119
 1  215 pá 3.3. 14:403.3. 19:14 9119
17 229 čt 2.3. 5:572.3. 18:51 9119
17 210 st 1.3. 6:431.3. 19:45 9119
17 229 út 28.2. 5:5728.2. 18:51 9119
17 222 po 27.2. 5:2627.2. 18:23 9119
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9255
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9300

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.