Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 522 646 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 pá 1.7. 6:541.7. 20:13 9119
 1  208 čt 30.6. 4:2030.6. 21:59 9119
17 208 st 29.6. 4:2530.6. 0:08 9119
17 212 út 28.6. 4:4528.6. 19:55 9119
17 215 po 27.6. 15:4327.6. 22:19 9119
 3  214 po 27.6. 4:4927.6. 9:29 9119
14 211 ne 26.6. 11:0226.6. 23:38 9119
 8  208 so 25.6. 4:5326.6. 0:58 9119
 1  209 pá 24.6. 4:4024.6. 20:06 9119
 3  215 čt 23.6. 6:3224.6. 0:00 9119
25 213 st 22.6. 4:1522.6. 20:04 9119
17 216 út 21.6. 5:0522.6. 0:38 9119
 1  208 po 20.6. 4:2020.6. 21:59 9119
12+17 206 ne 19.6. 4:4420.6. 0:30 9119
12+17 201 so 18.6. 5:1719.6. 0:45 9119
 1  208 čt 9.6. 4:209.6. 16:50 9119*MU
17 212 st 8.6. 4:458.6. 19:55 9119
17 212 út 7.6. 4:457.6. 19:55 9119
17 208 po 6.6. 4:257.6. 0:08 9119
 3  203 ne 5.6. 4:295.6. 23:20 9119
 1  203 so 4.6. 4:414.6. 21:14 9119
17 208 pá 3.6. 4:254.6. 0:26 9119
17 209 čt 2.6. 6:463.6. 0:18 9119
17 213 st 1.6. 6:551.6. 17:45 9119*MU
 1  208 út 31.5. 4:2031.5. 19:05 9119*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.