Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 683 316 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 211 čt 5.12. 13:155.12. 22:02 9119*Z1
25 212 čt 5.12. 6:065.12. 9:42 9119
 8  201 st 4.12. 4:334.12. 19:01 9119
10 209 út 3.12. 4:434.12. 0:26 9119
10 211 po 2.12. 5:032.12. 21:45 9119
10 201 ne 1.12. 9:222.12. 0:46 9119
10 201 so 30.11. 4:4030.11. 23:26 9119
10 203 pá 29.11. 14:3729.11. 23:26 9119
 1  212 pá 29.11. 6:0129.11. 9:30 9119
 1  212 čt 28.11. 15:0728.11. 22:10 9119
25 204 st 27.11. 5:2927.11. 19:02 9119
Zvl 228 út 26.11. 19:5026.11. 22:00 9119*1
25 210 út 26.11. 4:3426.11. 19:50 9119
10 214 po 25.11. 5:2726.11. 1:06 9119
17 205 ne 24.11. 4:4325.11. 0:29 9119
 3  204 so 23.11. 4:5124.11. 0:39 9119
10 205 pá 22.11. 4:2022.11. 23:46 9119
14 201 čt 21.11. 15:3022.11. 0:08 9119
10 203 čt 21.11. 6:0821.11. 9:30 9119
25 213 st 20.11. 15:1820.11. 19:11 9119
17 205 st 20.11. 7:2420.11. 9:36 9119
17 209 út 19.11. 4:4319.11. 20:25 9119
 3  201 po 18.11. 6:0418.11. 19:04 9119
Cvič 251 čt 14.11. 14:0014.11. 22:00 9119
10 205 út 12.11. 4:2012.11. 23:46 9119
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání na Letné

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.