Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 675 231 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 dnes 5:1722.10. 19:52 9119
 1  204 po 21.10. 5:0321.10. 19:36 9119
17 203 ne 20.10. 4:2120.10. 23:29 9119
17 205 so 19.10. 4:5720.10. 0:14 9119
10 205 pá 18.10. 4:2018.10. 23:46 9119
10 213 čt 17.10. 5:1918.10. 0:46 9119
10 205 st 16.10. 4:2016.10. 23:46 9119
10 206 út 15.10. 4:2416.10. 0:07 9119
10 211 po 14.10. 5:0114.10. 21:45 9119
17 203 ne 13.10. 4:2113.10. 23:29 9119
10 210 so 12.10. 4:2013.10. 1:06 9119
10 206 pá 11.10. 4:2412.10. 0:07 9119
 3  209 čt 10.10. 15:3210.10. 20:10 9119
17 202 čt 10.10. 6:2210.10. 8:50 9119
10 216 st 9.10. 5:429.10. 19:35 9119
10 202 út 8.10. 6:328.10. 20:25 9119
25 209 po 7.10. 4:537.10. 18:39 9119
 3  203 ne 6.10. 4:517.10. 0:19 9119
 3  202 so 5.10. 8:285.10. 23:59 9119
25 205 pá 4.10. 4:334.10. 22:02 9119
10 209 čt 3.10. 17:554.10. 0:09 9119*Z1
 8  201 út 1.10. 4:321.10. 19:01 9119
17 202 po 30.9. 14:5030.9. 22:34 9119
 3  205 po 30.9. 6:4430.9. 9:04 9119
 1  201 pá 27.9. 4:4327.9. 19:07 9119
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.