Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 17. 2. 2007
Výrobní číslo: 9412
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 458 101 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 209 | ne 18.4. 6:37 | 18.4. 22:06 | 9119 | ||
17 | 202 | so 17.4. 18:53 | 17.4. 22:04 | 9119 | ||
10 | 206 | pá 16.4. 5:53 | 16.4. 20:53 | 9119 | ||
10 | 212 | čt 15.4. 6:53 | 15.4. 22:06 | 9119 | ||
10 | 204 | st 14.4. 5:31 | 14.4. 20:58 | 9119 | ||
10 | 206 | út 13.4. 5:53 | 13.4. 20:53 | 9119 | ||
17 | 210 | po 12.4. 4:39 | 12.4. 20:59 | 9119 | ||
10 | 210 | ne 11.4. 4:14 | 11.4. 22:24 | 9119 | ||
16 | 208 | so 10.4. 4:23 | 10.4. 23:38 | 9119 | ||
16 | 212 | pá 9.4. 4:53 | 9.4. 20:25 | 9119 | ||
3 | 203 | čt 8.4. 14:22 | 8.4. 21:56 | 9119 | ||
17 | 221 | st 7.4. 6:46 | 7.4. 21:06 | 9119 | ||
10 | 206 | út 6.4. 5:53 | 6.4. 20:53 | 9119 | ||
10 | 212 | čt 1.4. 4:57 | 1.4. 23:03 | 9119 | ||
17 | 201 | st 31.3. 4:59 | 31.3. 19:15 | 9119 | ||
10 | 212 | út 30.3. 4:57 | 30.3. 23:03 | 9119 | ||
10 | 210 | po 29.3. 4:17 | 29.3. 22:43 | 9119 | ||
10 | 203 | ne 28.3. 5:17 | 28.3. 22:23 | 9119 | ||
10 | 204 | so 27.3. 4:14 | 27.3. 22:43 | 9119 | ||
16 | 206 | pá 26.3. 5:31 | 26.3. 23:17 | 9119 | ||
17 | 218 | čt 25.3. 6:16 | 25.3. 22:23 | 9119 | ||
3 | 205 | út 23.3. 5:05 | 23.3. 21:56 | 9119 | ||
3 | 206 | po 22.3. 5:24 | 22.3. 22:16 | 9119 | ||
10 | 202 | ne 21.3. 4:57 | 21.3. 22:05 | 9119 | ||
10 | 202 | so 20.3. 4:57 | 20.3. 22:05 | 9119 |