Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9119

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Canaria Travel (od 1. 5. 2013 do 25. 1. 2015)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 2. 2007

Výrobní číslo: 9412

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 405 301 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 203 ne 12.7. 4:3713.7. 0:04 9119
10 203 so 11.7. 4:3612.7. 0:04 9119
16 207 pá 10.7. 5:1411.7. 1:37 9119
10 207 čt 9.7. 5:4310.7. 0:04 9119
17 225 st 8.7. 4:598.7. 22:33 9119
16 207 út 7.7. 5:148.7. 1:37 9119
16 205 po 6.7. 4:437.7. 1:37 9119
10+15 231 ne 5.7. 4:175.7. 22:35 9119
 8  207 so 4.7. 4:495.7. 0:46 9119
25 206 pá 3.7. 4:123.7. 22:19 9119
10 212 čt 2.7. 17:403.7. 1:04 9119*Z
16 209 čt 2.7. 5:222.7. 13:40 9119*MU
16 209 st 1.7. 5:221.7. 20:26 9119
16 215 út 30.6. 4:2330.6. 21:30 9119
10 207 po 29.6. 5:4330.6. 0:04 9119
10 206 ne 28.6. 5:1729.6. 0:44 9119
10 206 so 27.6. 5:1628.6. 0:44 9119
17 215 pá 26.6. 5:3826.6. 19:49 9119
Cvič 225 čt 25.6. 6:0025.6. 14:00 9119
 1  201 st 24.6. 5:2024.6. 20:59 9119
10 206 út 23.6. 5:4424.6. 0:24 9119
10 216 po 22.6. 4:1722.6. 23:06 9119
10 207 čt 18.6. 9:0019.6. 0:44 9119*Z1
24 204 út 16.6. 13:2016.6. 19:56 9119*Z2
10 304 út 16.6. 7:5016.6. 9:50 9119*Z3
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9118
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8539
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.