Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 544 133 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  206 dnes 14:007.12. 20:24 9118
 1  216 dnes 7:127.12. 9:47 9118
24 211 út 6.12. 5:566.12. 18:53 9118
25 204 po 5.12. 4:315.12. 21:02 9118
 8  207 ne 4.12. 9:074.12. 23:20 9118
 8  203 so 3.12. 4:314.12. 0:39 9118
12+14 219 pá 2.12. 4:213.12. 0:08 9118
25 204 čt 1.12. 16:051.12. 21:02 9118*Z1
17 210 st 30.11. 6:4330.11. 19:45 9118
17 229 út 29.11. 5:5729.11. 18:51 9118
 6  206 po 28.11. 14:0028.11. 20:24 9118
 8  215 po 28.11. 4:1128.11. 9:43 9118
 8  203 ne 27.11. 4:5128.11. 0:59 9118
17 208 so 26.11. 12:3027.11. 0:37 9118*Z2
12+14 220 pá 25.11. 11:0026.11. 0:28 9118*Z3
 3  206 út 22.11. 5:2522.11. 18:33 9118
 3  218 po 21.11. 15:1921.11. 22:20 9118
 1  213 pá 18.11. 5:5118.11. 20:05 9118
 1  206 čt 17.11. 8:1117.11. 22:00 9118
24 206 st 16.11. 7:0816.11. 20:41 9118
 1  205 út 15.11. 4:5815.11. 18:35 9118
 1  216 po 14.11. 15:2014.11. 20:01 9118
 1  203 pá 11.11. 4:4311.11. 20:30 9118
 3  216 čt 10.11. 4:3210.11. 23:39 9118
 3  216 st 9.11. 4:329.11. 23:59 9118
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.