Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 510 008 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 dnes 6:1128.6. 19:06 9118
 8  209 po 27.6. 4:3327.6. 21:27 9118
 3  207 ne 26.6. 10:2427.6. 0:40 9118
1+37 211 so 25.6. 5:4125.6. 20:44 9118
 3  211 pá 24.6. 6:0224.6. 19:13 9118
17 216 čt 23.6. 5:0524.6. 0:38 9118
17 206 st 22.6. 6:3122.6. 23:58 9118
 3  206 út 21.6. 5:2421.6. 18:33 9118
17 212 po 20.6. 4:4520.6. 19:55 9118
 1  201 ne 19.6. 4:2119.6. 20:44 9118
 1  204 so 18.6. 5:0118.6. 21:29 9118
 3  218 pá 17.6. 15:1917.6. 22:21 9118
17 204 pá 17.6. 5:5017.6. 10:03 9118
17 229 čt 16.6. 5:5616.6. 21:31 9118
 1  213 st 15.6. 4:5915.6. 20:44 9118
 3  218 út 14.6. 15:1914.6. 22:21 9118
17 215 po 13.6. 6:5913.6. 9:11 9118
 6  204 ne 12.6. 12:2013.6. 0:22 9118*Z1
24 210 čt 26.5. 6:1826.5. 13:00 9118*MU*1
17 202 st 25.5. 6:1625.5. 19:11 9118
 3  215 út 24.5. 6:3225.5. 0:00 9118
 8  209 po 23.5. 4:3323.5. 21:27 9118
 8  206 ne 22.5. 4:5323.5. 0:38 9118
 3  206 so 21.5. 5:2922.5. 0:20 9118
17 212 pá 20.5. 4:4520.5. 19:55 9118
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Křižíkova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.