Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 578 648 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 st 7.6. 15:187.6. 22:03 9118
 3  204 st 7.6. 6:307.6. 8:49 9118
10 209 út 6.6. 4:397.6. 0:08 9118
17 223 po 5.6. 5:265.6. 19:17 9118
 3  203 ne 4.6. 4:294.6. 23:40 9118
25 223 so 3.6. 17:433.6. 20:32 9118
 8  207 pá 2.6. 6:082.6. 20:22 9118
 8  209 čt 1.6. 4:311.6. 19:33 9118
 8  213 st 31.5. 4:471.6. 0:39 9118
 1  202 út 30.5. 5:0030.5. 21:43 9118
17 226 po 29.5. 6:1929.5. 22:47 9118
 1  210 čt 25.5. 5:5525.5. 18:34 9118
 1  201 st 24.5. 4:4424.5. 21:28 9118
17 204 út 23.5. 14:5924.5. 0:07 9118
17 221 po 22.5. 5:0622.5. 20:23 9118
17 216 ne 21.5. 5:0622.5. 0:37 9118
17 202 so 20.5. 4:2620.5. 21:29 9118
17 213 pá 19.5. 4:2620.5. 0:37 9118
17 225 čt 18.5. 5:4218.5. 23:17 9118
17 209 st 17.5. 6:3918.5. 0:27 9118
 3  205 út 16.5. 5:1016.5. 10:00 9118*MU
17 232 po 15.5. 6:1915.5. 23:57 9118
 3  204 ne 14.5. 4:5214.5. 23:59 9118
1+17 207 so 13.5. 4:2413.5. 7:00 9118*MU
 8  213 pá 12.5. 4:4713.5. 0:39 9118
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.