Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 431 633 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 209 st 30.9. 4:431.10. 1:37 9118
10 210 út 29.9. 6:2830.9. 1:04 9118
10 206 pá 25.9. 5:4425.9. 11:30 9118*MU*1
16 218 čt 24.9. 5:5024.9. 10:17 9118
24 213 st 23.9. 5:5623.9. 19:16 9118
10 210 čt 17.9. 6:2817.9. 18:00 9118*MU
10 202 st 16.9. 4:5716.9. 20:29 9118
10 210 út 15.9. 6:2816.9. 1:04 9118
16 220 po 14.9. 5:5014.9. 10:17 9118
10 207 ne 13.9. 4:2813.9. 21:12 9118
 3  205 so 12.9. 4:5612.9. 23:42 9118
17 222 pá 11.9. 4:1911.9. 23:53 9118
16 211 čt 10.9. 4:4311.9. 1:37 9118
16 218 st 9.9. 14:069.9. 21:01 9118
16 218 st 9.9. 4:239.9. 10:47 9118
10 210 út 8.9. 6:289.9. 1:04 9118
 3  203 po 7.9. 5:057.9. 10:12 9118
10+15 231 ne 6.9. 4:177.9. 0:35 9118
10 203 so 5.9. 4:366.9. 0:04 9118
16 218 pá 4.9. 14:064.9. 21:01 9118
16 220 pá 4.9. 5:504.9. 10:17 9118
10 206 čt 3.9. 5:444.9. 0:24 9118
16 218 st 2.9. 14:062.9. 21:01 9118
16 218 st 2.9. 4:232.9. 10:47 9118
16 211 út 1.9. 4:432.9. 1:37 9118
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Blatinách DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.