Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 711 137 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 203 dnes 15:081.5. 0:46 9118
 3  217 dnes 7:3230.4. 9:53 9118
25 202 út 29.4. 5:4329.4. 21:33 9118
25 206 po 28.4. 4:3328.4. 22:02 9118
10 207 ne 27.4. 4:4027.4. 23:27 9118
17 216 so 26.4. 4:2827.4. 0:46 9118
 3  216 pá 25.4. 6:4525.4. 22:04 9118*Z1
10 209 út 22.4. 4:4322.4. 20:45 9118*MU
 3  202 po 21.4. 4:3122.4. 0:00 9118
10 209 ne 20.4. 5:2421.4. 0:07 9118
 3  204 so 19.4. 4:5120.4. 0:40 9118
 3  202 pá 18.4. 8:2819.4. 0:00 9118
10 203 čt 17.4. 4:4317.4. 20:25 9118
14 217 st 16.4. 14:3617.4. 0:12 9118
 3  217 st 16.4. 7:3216.4. 9:53 9118
 3  204 út 15.4. 5:2715.4. 18:25 9118
17 226 po 14.4. 14:4714.4. 22:59 9118
 1  213 po 14.4. 5:4014.4. 9:24 9118
 3  210 ne 13.4. 19:1513.4. 23:40 9118*Z2
 5  204 ne 13.4. 4:2213.4. 6:40 9118*MU
10 202 so 12.4. 5:0112.4. 23:47 9118
 3  211 pá 11.4. 6:2312.4. 0:00 9118
25 211 čt 10.4. 4:5310.4. 18:48 9118
17 226 st 9.4. 14:479.4. 22:59 9118
10 203 st 9.4. 6:089.4. 9:30 9118
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9116
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9172

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.