Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2007
V provozu od: 1. 2. 2007
Výrobní číslo: 9411
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 711 137 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
14 | 203 | dnes 15:08 | 1.5. 0:46 | 9118 | ||
3 | 217 | dnes 7:32 | 30.4. 9:53 | 9118 | ||
25 | 202 | út 29.4. 5:43 | 29.4. 21:33 | 9118 | ||
25 | 206 | po 28.4. 4:33 | 28.4. 22:02 | 9118 | ||
10 | 207 | ne 27.4. 4:40 | 27.4. 23:27 | 9118 | ||
17 | 216 | so 26.4. 4:28 | 27.4. 0:46 | 9118 | ||
3 | 216 | pá 25.4. 6:45 | 25.4. 22:04 | 9118*Z1 | ||
10 | 209 | út 22.4. 4:43 | 22.4. 20:45 | 9118*MU | ||
3 | 202 | po 21.4. 4:31 | 22.4. 0:00 | 9118 | ||
10 | 209 | ne 20.4. 5:24 | 21.4. 0:07 | 9118 | ||
3 | 204 | so 19.4. 4:51 | 20.4. 0:40 | 9118 | ||
3 | 202 | pá 18.4. 8:28 | 19.4. 0:00 | 9118 | ||
10 | 203 | čt 17.4. 4:43 | 17.4. 20:25 | 9118 | ||
14 | 217 | st 16.4. 14:36 | 17.4. 0:12 | 9118 | ||
3 | 217 | st 16.4. 7:32 | 16.4. 9:53 | 9118 | ||
3 | 204 | út 15.4. 5:27 | 15.4. 18:25 | 9118 | ||
17 | 226 | po 14.4. 14:47 | 14.4. 22:59 | 9118 | ||
1 | 213 | po 14.4. 5:40 | 14.4. 9:24 | 9118 | ||
3 | 210 | ne 13.4. 19:15 | 13.4. 23:40 | 9118*Z2 | ||
5 | 204 | ne 13.4. 4:22 | 13.4. 6:40 | 9118*MU | ||
10 | 202 | so 12.4. 5:01 | 12.4. 23:47 | 9118 | ||
3 | 211 | pá 11.4. 6:23 | 12.4. 0:00 | 9118 | ||
25 | 211 | čt 10.4. 4:53 | 10.4. 18:48 | 9118 | ||
17 | 226 | st 9.4. 14:47 | 9.4. 22:59 | 9118 | ||
10 | 203 | st 9.4. 6:08 | 9.4. 9:30 | 9118 |