Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 471 668 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 st 16.6. 4:2516.6. 18:40 9118
17 209 út 15.6. 6:3115.6. 20:51 9118
10 202 po 14.6. 5:1014.6. 23:44 9118
10 204 ne 13.6. 4:5613.6. 23:24 9118
10 204 so 12.6. 4:5612.6. 23:24 9118
10 204 pá 11.6. 5:3111.6. 20:47 9118
9+15 208 čt 10.6. 5:0210.6. 22:33 9118
10 212 st 9.6. 6:539.6. 22:24 9118
 3  206 út 8.6. 5:248.6. 19:58 9118
9+26 211 po 7.6. 4:497.6. 22:53 9118
17 212 so 5.6. 4:195.6. 19:20 9118*MU*1
17 216 pá 4.6. 5:544.6. 22:14 9118
17 219 čt 3.6. 6:263.6. 23:24 9118
9+15 202 st 2.6. 5:222.6. 20:13 9118
10 202 út 1.6. 5:101.6. 23:43 9118
17 210 po 31.5. 4:3931.5. 20:59 9118
 3  204 ne 30.5. 7:4530.5. 22:16 9118
10 203 so 29.5. 4:3529.5. 23:03 9118
17 221 pá 28.5. 6:4628.5. 23:33 9118
17 210 čt 27.5. 4:3927.5. 20:59 9118
 3  203 st 26.5. 14:2226.5. 21:40 9118
17 215 út 25.5. 5:3825.5. 19:49 9118
17 209 po 24.5. 6:3124.5. 20:51 9118
10 204 pá 21.5. 5:3121.5. 20:47 9118
10 206 čt 20.5. 5:5320.5. 21:06 9118
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Veletržní palác DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.