Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 459 398 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 po 12.4. 17:3012.4. 21:05 9118*Z
10 205 st 31.3. 5:3231.3. 20:00 9118
10 208 út 30.3. 4:1430.3. 22:23 9118
16 206 po 29.3. 5:3129.3. 23:18 9118
16 206 ne 28.3. 5:4228.3. 21:54 9118
 3  202 so 27.3. 4:2527.3. 22:35 9118
 8  206 pá 26.3. 7:4026.3. 22:52 9118*Z1
17 208 ne 21.3. 4:5921.3. 21:44 9118
17 223 čt 18.3. 10:0518.3. 21:10 9118*Z2
10 205 po 15.3. 5:3215.3. 20:00 9118
16 206 ne 14.3. 5:4214.3. 21:54 9118
10 206 so 13.3. 4:3713.3. 21:05 9118
 3  208 pá 12.3. 5:5112.3. 22:35 9118
17 208 čt 11.3. 6:2111.3. 20:36 9118
16 203 st 10.3. 5:0110.3. 20:11 9118
17 219 út 9.3. 6:269.3. 22:43 9118
10 204 ne 7.3. 10:187.3. 22:43 9118
10 203 so 6.3. 4:356.3. 21:05 9118
10 204 pá 5.3. 5:325.3. 20:48 9118
16 212 čt 4.3. 4:534.3. 20:25 9118
10 204 st 3.3. 5:323.3. 20:58 9118
16 217 út 2.3. 14:062.3. 21:01 9118
10 202 pá 26.2. 5:1026.2. 20:29 9118
 3  205 čt 25.2. 5:0525.2. 21:57 9118
 3  205 st 24.2. 5:0524.2. 21:57 9118
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9211
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9113

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.