Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9118

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 2. 2007

Výrobní číslo: 9411

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 615 032 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 204 dnes 5:5229.11. 20:38 9118
 8  210 út 28.11. 5:4028.11. 21:58 9118
14 202 po 27.11. 6:2927.11. 23:14 9118
24 209 pá 24.11. 7:5124.11. 18:59 9118
24 212 čt 23.11. 6:2623.11. 19:24 9118
25 212 st 22.11. 6:0622.11. 22:40 9118
10 216 út 21.11. 5:4321.11. 16:40 9118*MU
 3  211 po 20.11. 5:1121.11. 0:40 9118
17 221 ne 19.11. 5:1719.11. 23:20 9118
10 204 so 18.11. 4:1118.11. 23:56 9118
10 208 pá 17.11. 5:1418.11. 1:11 9118
10 211 čt 16.11. 5:0116.11. 21:45 9118
10 205 st 15.11. 4:1915.11. 23:49 9118
10 205 út 14.11. 4:1914.11. 23:49 9118
10 214 po 13.11. 5:3014.11. 1:04 9118
 3  204 st 25.10. 4:3125.10. 14:55 9118*MU
10 205 út 24.10. 4:1924.10. 23:49 9118
10 213 po 23.10. 5:1324.10. 0:49 9118
12 201 ne 22.10. 16:2522.10. 23:51 9118*Z1
17 216 ne 22.10. 4:1822.10. 10:00 9118*MU
17 219 so 21.10. 4:4622.10. 0:08 9118
10 202 pá 20.10. 4:1720.10. 20:13 9118
10 214 čt 19.10. 5:2220.10. 1:08 9118
17 212 st 18.10. 4:2618.10. 20:35 9118
17 217 út 17.10. 7:2718.10. 0:04 9118
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9271

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.