Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9117

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do současnosti)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do 5. 8. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 343 499 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 ne 18.8. 8:2319.8. 0:33 9117
17 205 so 17.8. 7:0317.8. 22:53 9117
 3  215 pá 16.8. 4:2516.8. 9:12 9117
17 209 čt 15.8. 6:2016.8. 1:08 9117
17 210 st 14.8. 5:5914.8. 22:15 9117
25 201 út 13.8. 5:3313.8. 22:34 9117
17 216 po 12.8. 4:3813.8. 0:43 9117
 3  204 ne 11.8. 5:0512.8. 0:36 9117
 3  209 so 10.8. 8:1411.8. 0:16 9117
16 213 pá 9.8. 6:4810.8. 0:40 9117
24 203 čt 8.8. 6:368.8. 19:58 9117
17 217 st 7.8. 5:188.8. 0:13 9117
16 213 út 6.8. 6:487.8. 0:40 9117
24 202 po 5.8. 17:405.8. 19:48 9117*Z
17 210 ne 4.8. 5:185.8. 0:13 9117
 3  208 so 3.8. 5:253.8. 23:56 9117
17 224 pá 2.8. 6:202.8. 22:32 9117
17 204 čt 1.8. 5:432.8. 1:06 9117
17 225 st 31.7. 5:181.8. 0:46 9117
25 201 út 30.7. 5:3330.7. 22:34 9117
17 223 po 29.7. 5:3729.7. 22:18 9117
17 214 ne 28.7. 4:3828.7. 23:56 9117
17 213 so 27.7. 6:1628.7. 0:56 9117
17 225 pá 26.7. 5:1827.7. 0:46 9117
17 216 čt 25.7. 14:2525.7. 23:46 9117
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9138

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.