Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9117

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do současnosti)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do 5. 8. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 424 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 st 30.9. 6:4430.9. 18:40 9117
17 208 út 29.9. 6:2929.9. 20:59 9117
17 208 pá 25.9. 6:2925.9. 20:59 9117
17 217 čt 24.9. 6:1624.9. 10:30 9117*MU
17 207 st 23.9. 6:2124.9. 0:43 9117
24 202 út 22.9. 6:3122.9. 19:36 9117
24 203 po 21.9. 6:3921.9. 19:46 9117
17 225 čt 17.9. 4:5917.9. 9:18 9117
17 222 st 16.9. 4:1916.9. 23:53 9117
17 216 út 15.9. 5:4816.9. 0:33 9117
24 204 po 14.9. 7:0314.9. 20:15 9117
 3  213 út 8.9. 6:448.9. 18:40 9117
17 215 pá 4.9. 5:384.9. 17:00 9117*MU
 3  205 čt 3.9. 4:454.9. 0:36 9117
17 216 st 2.9. 5:483.9. 0:33 9117
17 215 út 1.9. 5:381.9. 19:49 9117
17 215 po 31.8. 5:3831.8. 19:49 9117
 3  207 pá 28.8. 4:2529.8. 0:36 9117
 3  204 čt 27.8. 6:4228.8. 0:16 9117
17 228 st 26.8. 5:1326.8. 20:11 9117
 3  215 út 25.8. 6:1325.8. 23:16 9117
 3  210 po 24.8. 5:0524.8. 20:26 9117
17 207 ne 23.8. 8:0823.8. 22:34 9117
 3  202 so 22.8. 4:2523.8. 0:36 9117
 3  215 pá 21.8. 6:1321.8. 23:16 9117
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.