Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9117

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do současnosti)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do 5. 8. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 331 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 216 út 11.6. 7:0411.6. 16:10 9117*MU
17 213 po 10.6. 5:3010.6. 19:37 9117
17 205 ne 9.6. 7:4910.6. 0:50 9117
 3  204 so 8.6. 5:259.6. 0:43 9117
24 214 pá 7.6. 15:197.6. 19:48 9117
17 228 pá 7.6. 5:167.6. 9:22 9117
17 229 čt 6.6. 15:146.6. 21:00 9117
17 228 čt 6.6. 5:166.6. 9:22 9117
17 208 st 5.6. 7:005.6. 23:13 9117*Z
17 211 út 4.6. 10:455.6. 0:53 9117*Z1
17 201 ne 2.6. 18:003.6. 1:01 9117*Z2
 3  204 ne 2.6. 5:052.6. 8:45 9117*MU
17 205 so 1.6. 18:302.6. 0:50 9117*Z3
24 216 pá 31.5. 13:3031.5. 20:07 9117*Z4
24 215 pá 31.5. 6:3931.5. 11:00 9117*MU
 3  202 čt 30.5. 14:5830.5. 19:12 9117
24 202 út 28.5. 6:3828.5. 19:58 9117
24 209 po 27.5. 6:0627.5. 19:08 9117
 8  203 pá 24.5. 4:0925.5. 0:18 9117
 3  207 čt 23.5. 5:5224.5. 0:16 9117
17 216 st 22.5. 7:0422.5. 23:53 9117
 3  216 čt 16.5. 6:5916.5. 18:38 9117
24 202 st 15.5. 6:3815.5. 19:58 9117
24 212 út 14.5. 6:2214.5. 19:38 9117
24 202 po 13.5. 6:3813.5. 19:58 9117
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9151

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.