Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9117

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do současnosti)
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do 5. 8. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 314 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 206 so 23.2. 4:1823.2. 21:52 9117
 3  203 pá 22.2. 5:2422.2. 23:56 9117
 3  217 čt 21.2. 4:4522.2. 0:56 9117
 3  206 st 20.2. 6:0120.2. 21:56 9117
 3  203 út 19.2. 5:2419.2. 23:56 9117
17 205 po 18.2. 6:2018.2. 21:00 9117
 3  204 ne 17.2. 5:0518.2. 0:36 9117
 3  208 so 16.2. 5:2516.2. 23:56 9117
 3  207 pá 15.2. 20:0516.2. 0:16 9117*Z
24 202 st 13.2. 6:5513.2. 18:02 9117
17 202 po 11.2. 5:1811.2. 9:56 9117
 3  202 ne 10.2. 4:4510.2. 22:11 9117
17 209 so 9.2. 5:1810.2. 1:08 9117
17 213 pá 8.2. 5:479.2. 0:53 9117
 3  217 čt 7.2. 4:458.2. 0:56 9117
17 205 st 6.2. 6:206.2. 21:00 9117
17 214 út 5.2. 5:535.2. 23:53 9117
 3  209 po 4.2. 15:155.2. 0:36 9117
 3  209 po 4.2. 5:054.2. 9:50 9117
17 209 ne 3.2. 7:534.2. 1:08 9117
 3  208 so 2.2. 5:252.2. 23:56 9117
17 208 pá 1.2. 15:121.2. 21:37 9117
17 208 pá 1.2. 5:291.2. 9:28 9117
17 214 čt 31.1. 5:5331.1. 23:53 9117
17 205 st 30.1. 6:2030.1. 21:00 9117
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.