Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9117

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od září 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda (od 6. 1. 2021 do dubna 2022)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do 5. 1. 2021)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do dubna 2015)
 
 
 
PRE (od března 2010 do dubna 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 565 536 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 218 dnes 13:5629.11. 19:55 9117
10 208 dnes 7:2129.11. 10:30 9117
 3  201 út 28.11. 6:0428.11. 19:04 9117
10 213 po 27.11. 5:1728.11. 0:49 9117
 8  207 so 25.11. 4:3525.11. 23:19 9117
10 203 pá 24.11. 14:3624.11. 23:49 9117
24 202 pá 24.11. 6:5524.11. 8:43 9117
24 214 čt 23.11. 15:5923.11. 19:44 9117
24 202 čt 23.11. 6:5523.11. 8:43 9117
 3  213 st 22.11. 5:2822.11. 18:24 9117
17 229 út 21.11. 4:3722.11. 0:26 9117
14 213 po 20.11. 19:4021.11. 0:34 9117*Z1
14 212 po 20.11. 17:1020.11. 19:30 9117*Z2
12 215 čt 2.11. 8:552.11. 9:50 9117*Z3
14 209 čt 26.10. 6:3726.10. 19:00 9117
17 232 st 25.10. 15:3625.10. 19:55 9117
 3  205 út 24.10. 15:0024.10. 19:41 9117
 3  205 út 24.10. 6:4424.10. 9:04 9117
24 208 po 23.10. 5:5723.10. 18:51 9117
 3  205 pá 20.10. 6:2220.10. 21:35 9117
15 214 čt 19.10. 15:4619.10. 19:19 9117
17 203 čt 19.10. 6:2119.10. 8:38 9117
10 219 st 18.10. 6:0218.10. 19:50 9117
 3  206 út 17.10. 4:2917.10. 19:37 9117
15 201 po 16.10. 4:5216.10. 19:01 9117
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8487+8509

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.