Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2006
V provozu od: 27. 1. 2007
Výrobní číslo: 9410
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 565 536 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 218 | dnes 13:56 | 29.11. 19:55 | 9117 | ||
10 | 208 | dnes 7:21 | 29.11. 10:30 | 9117 | ||
3 | 201 | út 28.11. 6:04 | 28.11. 19:04 | 9117 | ||
10 | 213 | po 27.11. 5:17 | 28.11. 0:49 | 9117 | ||
8 | 207 | so 25.11. 4:35 | 25.11. 23:19 | 9117 | ||
10 | 203 | pá 24.11. 14:36 | 24.11. 23:49 | 9117 | ||
24 | 202 | pá 24.11. 6:55 | 24.11. 8:43 | 9117 | ||
24 | 214 | čt 23.11. 15:59 | 23.11. 19:44 | 9117 | ||
24 | 202 | čt 23.11. 6:55 | 23.11. 8:43 | 9117 | ||
3 | 213 | st 22.11. 5:28 | 22.11. 18:24 | 9117 | ||
17 | 229 | út 21.11. 4:37 | 22.11. 0:26 | 9117 | ||
14 | 213 | po 20.11. 19:40 | 21.11. 0:34 | 9117*Z1 | ||
14 | 212 | po 20.11. 17:10 | 20.11. 19:30 | 9117*Z2 | ||
12 | 215 | čt 2.11. 8:55 | 2.11. 9:50 | 9117*Z3 | ||
14 | 209 | čt 26.10. 6:37 | 26.10. 19:00 | 9117 | ||
17 | 232 | st 25.10. 15:36 | 25.10. 19:55 | 9117 | ||
3 | 205 | út 24.10. 15:00 | 24.10. 19:41 | 9117 | ||
3 | 205 | út 24.10. 6:44 | 24.10. 9:04 | 9117 | ||
24 | 208 | po 23.10. 5:57 | 23.10. 18:51 | 9117 | ||
3 | 205 | pá 20.10. 6:22 | 20.10. 21:35 | 9117 | ||
15 | 214 | čt 19.10. 15:46 | 19.10. 19:19 | 9117 | ||
17 | 203 | čt 19.10. 6:21 | 19.10. 8:38 | 9117 | ||
10 | 219 | st 18.10. 6:02 | 18.10. 19:50 | 9117 | ||
3 | 206 | út 17.10. 4:29 | 17.10. 19:37 | 9117 | ||
15 | 201 | po 16.10. 4:52 | 16.10. 19:01 | 9117 |