Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9117

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od září 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda (od 6. 1. 2021 do dubna 2022)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do 5. 1. 2021)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do dubna 2015)
 
 
 
PRE (od března 2010 do dubna 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 612 921 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 dnes 5:0121.11. 21:45 9117
10 213 st 20.11. 5:1921.11. 0:46 9117
10 206 út 19.11. 4:2420.11. 0:07 9117
17 209 po 18.11. 4:4318.11. 20:25 9117
10 209 ne 17.11. 5:2418.11. 0:07 9117
 1  205 so 16.11. 7:5816.11. 21:56 9117
17 209 pá 15.11. 4:4315.11. 20:25 9117
10 209 čt 14.11. 15:4515.11. 0:26 9117*Z1
17 209 st 13.11. 4:4313.11. 20:25 9117
17 203 út 12.11. 6:0913.11. 0:29 9117
24 209 po 11.11. 11:0011.11. 20:04 9117*Z2
 3  208 ne 10.11. 9:5110.11. 21:05 9117
25 206 so 9.11. 5:139.11. 21:19 9117
10 202 pá 8.11. 6:328.11. 20:25 9117
10 202 čt 7.11. 6:327.11. 20:25 9117
 3  205 st 6.11. 15:006.11. 19:41 9117
24 214 st 6.11. 6:166.11. 9:55 9117
14 213 út 5.11. 4:425.11. 21:26 9117
17 203 po 4.11. 6:095.11. 0:29 9117
 1  213 út 29.10. 5:4829.10. 9:23 9117
25 201 po 28.10. 4:3328.10. 22:02 9117
 3  204 ne 27.10. 5:1128.10. 0:39 9117
10 202 so 26.10. 5:0126.10. 23:46 9117
 1  213 pá 25.10. 15:2225.10. 21:12 9117
14 201 pá 25.10. 6:5625.10. 9:12 9117
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9131
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.