Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9117

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do 5. 8. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 322 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 7  311 út 5.8. 5:215.8. 22:03 9117
16 312 po 4.8. 6:104.8. 22:43 9117
12 303 ne 3.8. 5:243.8. 20:50 9117
20 306 so 2.8. 7:363.8. 0:55 9117
10 308 pá 1.8. 5:011.8. 22:15 9117
12 305 čt 31.7. 5:021.8. 0:45 9117
16 308 út 29.7. 5:3229.7. 21:44 9117
20 301 po 28.7. 4:5328.7. 20:24 9117
12 307 čt 17.7. 5:1218.7. 1:09 9117
20 307 st 16.7. 5:5516.7. 16:00 9117*MU
20 307 út 15.7. 5:5515.7. 20:12 9117
12 308 ne 13.7. 4:2614.7. 0:26 9117
 7  307 pá 11.7. 14:4211.7. 21:23 9117
14 319 čt 10.7. 6:2110.7. 10:21 9117
20 306 st 9.7. 5:3610.7. 0:55 9117
10 310 út 8.7. 5:169.7. 0:34 9117
20 313 pá 27.6. 5:1427.6. 22:59 9117
10 314 út 24.6. 5:1624.6. 21:39 9117
20 306 ne 22.6. 5:1623.6. 0:35 9117
20 308 pá 20.6. 6:2720.6. 20:41 9117
 4  309 čt 19.6. 6:4319.6. 10:00 9117
20 310 út 17.6. 4:5317.6. 23:34 9117
 7  307 po 16.6. 4:4416.6. 21:13 9117
14 302 pá 13.6. 14:3913.6. 21:10 9117
20 305 út 10.6. 6:0711.6. 0:15 9117
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.