Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9117

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do 5. 8. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 301 374 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 pá 14.12. 6:2014.12. 21:00 9117
17 215 čt 13.12. 5:5913.12. 22:15 9117
17 201 st 12.12. 6:2412.12. 22:29 9117
 3  208 út 11.12. 10:2011.12. 20:01 9117*Z
17 217 pá 7.12. 4:187.12. 18:32 9117
17 213 čt 6.12. 5:477.12. 0:53 9117
17 208 st 5.12. 15:125.12. 21:37 9117
24 214 st 5.12. 7:115.12. 9:22 9117
 3  212 út 4.12. 4:254.12. 18:06 9117
24 208 po 3.12. 14:313.12. 18:50 9117
24 208 po 3.12. 5:443.12. 10:02 9117
17 211 ne 2.12. 4:212.12. 22:26 9117
17 201 so 1.12. 6:552.12. 0:51 9117*Z1
24 208 pá 30.11. 14:3130.11. 18:50 9117
24 208 pá 30.11. 5:4430.11. 10:02 9117
 3  209 čt 29.11. 15:1530.11. 0:36 9117
 3  204 čt 29.11. 6:4329.11. 9:10 9117
17 205 st 28.11. 5:5428.11. 20:31 9117
17 209 út 27.11. 14:4627.11. 19:04 9117
17 204 út 27.11. 5:4127.11. 9:59 9117
24 213 po 26.11. 6:3126.11. 19:38 9117
17 208 pá 23.11. 5:2923.11. 9:28 9117
 3  209 čt 22.11. 15:1523.11. 0:36 9117
17 201 čt 22.11. 5:1222.11. 9:28 9117
17 214 st 21.11. 6:3521.11. 22:18 9117
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9138

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.