Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9117

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od září 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda (od 6. 1. 2021 do dubna 2022)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do 5. 1. 2021)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do dubna 2015)
 
 
 
PRE (od března 2010 do dubna 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 531 978 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 217 st 7.6. 5:437.6. 19:34 9117
10 219 út 6.6. 6:036.6. 19:50 9117
10 206 po 5.6. 6:495.6. 20:50 9117
24 201 pá 2.6. 6:162.6. 19:30 9117
24 206 čt 1.6. 7:081.6. 19:58 9117
14 217 st 31.5. 5:1731.5. 19:32 9117
17 227 út 30.5. 6:2930.5. 20:38 9117
14 205 po 29.5. 13:5229.5. 23:49 9117
14 205 po 29.5. 5:5329.5. 10:22 9117
Cvič 207 ne 28.5. 6:0028.5. 14:00 9117
17 227 so 27.5. 8:1927.5. 20:38 9117
17 203 pá 26.5. 6:1526.5. 23:47 9117
Cvič 233 čt 25.5. 6:0025.5. 14:00 9117
24 207 st 24.5. 14:3624.5. 20:11 9117
24 207 st 24.5. 6:5224.5. 8:45 9117
24 211 út 23.5. 5:5623.5. 18:53 9117
25 207 po 22.5. 5:5822.5. 20:27 9117
17 203 pá 19.5. 6:1519.5. 23:47 9117
17 203 st 10.5. 6:1110.5. 19:45 9117
17 216 út 9.5. 15:079.5. 19:18 9117
 3  208 út 9.5. 5:399.5. 8:48 9117
24 214 pá 5.5. 15:325.5. 19:20 9117
25 216 pá 5.5. 4:165.5. 9:59 9117
24 201 čt 4.5. 6:164.5. 19:30 9117
 3  211 st 26.4. 7:1926.4. 8:50 9117*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.