Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9117

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Weleda (od 6. 1. 2021 do současnosti)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Weleda.cz (od 27. 1. 2019 do 5. 1. 2021)

Weleda.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Centrum Černý Most (od 22. 4. 2014 do dubna 2015)
 
 
 
PRE (od března 2010 do dubna 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 1. 2007

Výrobní číslo: 9410

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 461 463 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 211 ne 18.4. 10:0918.4. 22:23 9117
25 206 so 17.4. 4:1217.4. 21:19 9117
 8  206 pá 16.4. 5:3016.4. 22:52 9117
 3  203 čt 15.4. 14:2215.4. 21:56 9117
 3  203 čt 15.4. 6:2215.4. 9:00 9117
17 209 st 14.4. 6:3114.4. 20:51 9117
17 208 út 13.4. 6:2113.4. 20:36 9117
17 223 po 12.4. 4:1912.4. 21:10 9117
17 204 ne 11.4. 9:2411.4. 22:33 9117
25 206 so 10.4. 4:1210.4. 21:19 9117
17 205 pá 9.4. 5:489.4. 22:33 9117
17 221 čt 8.4. 6:468.4. 21:06 9117
17 216 st 7.4. 5:547.4. 22:04 9117
17 218 út 6.4. 6:166.4. 22:23 9117
17 209 po 5.4. 5:195.4. 21:54 9117
17 209 ne 4.4. 5:194.4. 21:54 9117
 3  202 so 3.4. 4:253.4. 20:30 9117*MU
 3  203 pá 2.4. 4:452.4. 22:55 9117
17 221 čt 1.4. 6:461.4. 21:06 9117
 8  206 út 30.3. 5:3030.3. 12:27 9117*MU
17 223 po 29.3. 4:1929.3. 21:10 9117
 8  207 ne 28.3. 4:4928.3. 22:45 9117
17 211 so 27.3. 4:1927.3. 22:23 9117
 3  210 pá 26.3. 6:1226.3. 22:55 9117
24 206 čt 25.3. 5:5625.3. 19:46 9117
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.