Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 605 517 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  202 dnes 4:4417.6. 18:58 9116
30 206 ne 16.6. 6:1317.6. 0:39 9116
 1  201 so 15.6. 8:4715.6. 21:12 9116
 7  201 pá 14.6. 13:4714.6. 20:19 9116
15 215 pá 14.6. 7:4414.6. 10:07 9116
 8  201 čt 13.6. 4:3213.6. 19:00 9116
17 217 st 12.6. 7:2913.6. 0:10 9116
 1  202 út 11.6. 4:4411.6. 18:58 9116
17 205 po 10.6. 5:5611.6. 0:30 9116
 1  206 ne 9.6. 10:219.6. 20:57 9116
 7  202 so 8.6. 4:558.6. 20:58 9116
17 213 pá 7.6. 4:437.6. 23:30 9116
25 203 čt 6.6. 7:036.6. 22:37 9116
 8  201 st 5.6. 4:325.6. 19:00 9116
17 205 út 4.6. 5:565.6. 0:30 9116
17 202 po 3.6. 5:233.6. 21:43 9116
 7  202 ne 2.6. 5:222.6. 20:58 9116
17 203 so 1.6. 9:502.6. 0:30 9116*Z1
 1  210 pá 31.5. 5:3731.5. 21:57 9116
30 211 čt 30.5. 6:1430.5. 20:01 9116
30 209 st 29.5. 15:0029.5. 19:41 9116
15 209 út 28.5. 14:5628.5. 18:59 9116
30 209 út 28.5. 7:0828.5. 9:27 9116
 1  208 po 27.5. 6:5927.5. 19:45 9116
31 201 pá 24.5. 6:1924.5. 19:05 9116
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9169

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.