Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 495 853 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  216 dnes 4:327.12. 23:59 9116
17 232 út 6.12. 6:196.12. 23:57 9116
12+14 201 po 5.12. 6:256.12. 0:48 9116
17 215 so 3.12. 8:193.12. 22:57 9116
 3  213 pá 2.12. 6:212.12. 21:33 9116
17 210 čt 1.12. 6:431.12. 19:45 9116
 6  205 st 30.11. 6:0330.11. 20:21 9116
 3  213 út 29.11. 6:2129.11. 21:33 9116
17 207 po 28.11. 15:1128.11. 19:25 9116
 3  218 po 28.11. 6:1028.11. 8:41 9116
 1  205 ne 27.11. 4:4327.11. 21:00 9116
 8  205 so 26.11. 4:5126.11. 20:57 9116
 3  216 pá 25.11. 4:3225.11. 23:59 9116
17 213 čt 24.11. 4:2625.11. 0:37 9116
 8  213 st 23.11. 4:4524.11. 0:39 9116
12+14 220 út 22.11. 6:4523.11. 0:28 9116*Z1
17 222 po 21.11. 5:2621.11. 18:23 9116
 3  205 pá 18.11. 19:5018.11. 22:39 9116*Z2
 8  207 st 16.11. 4:1316.11. 6:00 9116*MU
 8  215 út 15.11. 19:2516.11. 0:57 9116*Z3
17 215 pá 11.11. 4:4611.11. 19:59 9116
17 225 čt 10.11. 5:4210.11. 23:17 9116
17 221 st 9.11. 5:069.11. 20:23 9116
 1  209 út 8.11. 5:438.11. 21:30 9116
17 225 po 7.11. 5:427.11. 23:17 9116
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8495+8479

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.