Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 415 245 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  216 pá 22.11. 6:5922.11. 18:38 9116
 3  212 st 20.11. 4:2520.11. 18:06 9116
17 219 út 19.11. 6:3619.11. 23:13 9116
17 204 po 18.11. 6:4018.11. 18:36 9116
17 211 ne 17.11. 5:5817.11. 21:37 9116
17 212 so 16.11. 4:3817.11. 0:33 9116
16 210 pá 15.11. 4:5316.11. 0:58 9116
17 201 čt 14.11. 6:2414.11. 22:29 9116
17 207 st 13.11. 4:1814.11. 0:13 9116
17 207 út 12.11. 4:1813.11. 0:13 9116
17 220 po 11.11. 14:3612.11. 0:43 9116
17 202 po 11.11. 5:1811.11. 9:56 9116
17 204 ne 10.11. 8:2310.11. 15:30 9116*MU
 8  206 so 9.11. 7:5210.11. 0:19 9116
 3  206 pá 8.11. 6:018.11. 21:56 9116
 3  208 čt 7.11. 6:197.11. 20:01 9116
17 221 st 6.11. 4:186.11. 19:35 9116
 3  217 út 5.11. 4:456.11. 0:56 9116
16 201 po 4.11. 4:244.11. 20:55 9116
 3  204 ne 3.11. 22:504.11. 0:36 9116*Z
 8  209 so 2.11. 21:003.11. 0:33 9116*Z
17 210 pá 25.10. 4:5825.10. 23:43 9116
16 210 čt 24.10. 4:5325.10. 0:58 9116
17+34 233 st 23.10. 5:5424.10. 1:07 9116
17 223 út 22.10. 4:3322.10. 18:16 9116
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.