Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 479 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 po 22.2. 6:4722.2. 19:56 9116
24 203 pá 19.2. 6:3619.2. 19:46 9116
24 204 čt 18.2. 6:4718.2. 19:56 9116
24 202 st 17.2. 6:2717.2. 19:36 9116
24 203 út 16.2. 6:3616.2. 19:46 9116
24 203 po 15.2. 6:3615.2. 19:46 9116
24 203 pá 12.2. 6:3612.2. 19:46 9116
24 203 čt 11.2. 6:3611.2. 19:46 9116
24 203 st 10.2. 6:3610.2. 19:46 9116
24 204 út 9.2. 6:479.2. 19:56 9116
 3  213 pá 5.2. 4:255.2. 18:40 9116
24 204 čt 4.2. 6:474.2. 19:56 9116
24 201 st 3.2. 6:153.2. 19:26 9116
24 204 út 2.2. 6:472.2. 19:56 9116
24 202 po 1.2. 6:271.2. 19:36 9116
24 203 pá 29.1. 6:3629.1. 19:46 9116
24 202 čt 28.1. 6:2728.1. 19:36 9116
24 203 st 27.1. 6:3627.1. 19:46 9116
24 203 út 26.1. 6:3626.1. 19:46 9116
24 203 po 25.1. 6:3625.1. 19:46 9116
24 203 pá 22.1. 6:3622.1. 19:46 9116
24 201 čt 21.1. 6:1721.1. 19:26 9116
24 203 st 20.1. 6:3620.1. 19:46 9116
24 201 po 18.1. 6:1718.1. 19:26 9116
24 203 pá 15.1. 6:3615.1. 19:46 9116


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.