Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 467 934 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 306 út 5.8. 5:366.8. 0:55 9116*1
20 305 so 2.8. 5:163.8. 0:35 9116
20 306 čt 31.7. 5:361.8. 0:55 9116
12 305 st 30.7. 5:0231.7. 0:45 9116
12 305 út 29.7. 5:0230.7. 0:45 9116
12 305 po 28.7. 5:0229.7. 0:45 9116
20 313 st 23.7. 13:4224.7. 0:16 9116
10 310 út 22.7. 5:1622.7. 22:34 9116
16 312 čt 17.7. 6:4117.7. 21:49 9116
16 305 út 15.7. 5:3215.7. 20:49 9116
16 312 po 14.7. 6:4114.7. 21:49 9116
 9  303 so 12.7. 7:0813.7. 0:08 9116
20 313 st 9.7. 13:4210.7. 0:16 9116
12 313 čt 3.7. 6:183.7. 21:34 9116
20 301 st 2.7. 4:532.7. 20:24 9116
10 301 út 1.7. 6:421.7. 20:04 9116
20 306 čt 26.6. 6:1127.6. 0:55 9116
20 308 st 25.6. 6:2725.6. 20:41 9116
10 313 pá 20.6. 5:0221.6. 0:15 9116
20 310 čt 19.6. 4:5319.6. 23:34 9116
10 315 st 18.6. 5:3019.6. 0:34 9116
16 310 út 17.6. 6:3317.6. 23:23 9116
12 310 po 16.6. 5:2717.6. 1:25 9116
16+58 351 so 14.6. 5:1915.6. 3:23 9116
12 307 pá 13.6. 14:1113.6. 20:18 9116
*1 = Mimořádné zatažení do Depa PA, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.