Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 469 318 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  217 st 30.9. 5:2430.9. 10:20 9116
17 227 út 29.9. 6:0029.9. 9:58 9116
17 227 pá 25.9. 6:0025.9. 9:58 9116
24 216 čt 24.9. 7:1124.9. 9:28 9116
24 216 st 23.9. 7:1123.9. 9:28 9116
24 216 út 22.9. 7:1122.9. 9:28 9116
17 226 po 21.9. 5:5421.9. 9:50 9116
24 214 pá 18.9. 6:1518.9. 10:08 9116
24 212 čt 17.9. 5:5617.9. 9:36 9116
17 229 st 16.9. 6:0016.9. 9:58 9116
17 228 út 15.9. 5:5415.9. 9:50 9116
24 214 po 14.9. 6:1514.9. 10:08 9116
14 217 pá 11.9. 5:1211.9. 10:20 9116
24 214 čt 10.9. 6:2310.9. 10:46 9116
17 228 st 9.9. 5:549.9. 9:50 9116
17 229 út 8.9. 6:008.9. 9:58 9116
17 225 po 7.9. 4:597.9. 9:18 9116
17 217 pá 4.9. 5:195.9. 0:53 9116
17 217 čt 3.9. 5:194.9. 0:53 9116
17 221 st 2.9. 6:412.9. 21:06 9116
 3  217 út 1.9. 5:241.9. 10:20 9116
 3  203 po 31.8. 14:2231.8. 19:40 9116
17 229 po 31.8. 6:0031.8. 9:58 9116
24 203 pá 28.8. 6:0728.8. 19:36 9116
 3  205 čt 27.8. 4:4527.8. 9:50 9116


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.