Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 553 572 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 dnes 6:2221.9. 21:35 9116
17 225 st 20.9. 14:4720.9. 19:37 9116
 3  204 st 20.9. 6:3020.9. 8:49 9116
17 225 út 19.9. 6:5519.9. 9:12 9116
24 204 po 18.9. 14:4318.9. 17:05 9116*MU
 3  204 ne 17.9. 4:4918.9. 0:01 9116
17 228 so 16.9. 4:2617.9. 0:18 9116
17 234 pá 15.9. 5:0615.9. 23:58 9116
 8  210 čt 14.9. 6:4014.9. 23:43 9116
17 223 st 13.9. 5:2513.9. 19:37 9116
 3  205 út 12.9. 6:2212.9. 21:35 9116
17 222 po 11.9. 4:4612.9. 0:38 9116
17 226 ne 10.9. 4:2611.9. 0:18 9116
17 228 so 9.9. 4:2610.9. 0:18 9116
17 222 pá 8.9. 4:469.9. 0:38 9116
17 222 čt 7.9. 4:468.9. 0:38 9116
17 222 st 6.9. 4:467.9. 0:38 9116
17 229 út 5.9. 6:295.9. 22:38 9116
17 222 po 4.9. 4:465.9. 0:38 9116
17 203 ne 3.9. 5:193.9. 22:38 9116
17 203 so 2.9. 5:192.9. 22:58 9116
 3  211 pá 1.9. 16:022.9. 0:41 9116
17 211 pá 1.9. 6:261.9. 8:42 9116
 3  203 čt 31.8. 6:2231.8. 23:41 9116
 3  204 st 30.8. 4:2731.8. 0:01 9116
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.