Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9116

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 1. 2007

Výrobní číslo: 9409

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 425 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  209 út 28.1. 15:1529.1. 0:36 9116
17 202 út 28.1. 5:1828.1. 9:56 9116
14 202 po 27.1. 5:2527.1. 19:30 9116
 8  202 ne 26.1. 4:0927.1. 0:19 9116
17 202 so 25.1. 8:5326.1. 0:53 9116
17 217 pá 24.1. 6:1024.1. 18:32 9116
17 212 čt 23.1. 5:3723.1. 19:37 9116
24 208 st 22.1. 14:3122.1. 18:50 9116
 3  209 st 22.1. 5:0522.1. 9:50 9116
17 214 út 21.1. 5:5321.1. 23:53 9116
16 201 po 20.1. 4:2420.1. 20:55 9116
 8  205 ne 19.1. 4:4920.1. 0:33 9116
17 210 so 18.1. 17:3018.1. 22:15 9116*Z
17 212 so 18.1. 4:3818.1. 13:30 9116*MU
 3  203 pá 17.1. 5:2417.1. 23:56 9116
17 201 čt 16.1. 6:2417.1. 0:43 9116
 3  204 st 15.1. 14:3515.1. 19:32 9116
 3  204 st 15.1. 6:4315.1. 9:10 9116
 3  207 po 13.1. 6:1114.1. 0:16 9116
17 218 ne 12.1. 10:0812.1. 23:13 9116
17 204 so 11.1. 6:4311.1. 22:35 9116
 3  206 pá 10.1. 6:0110.1. 21:56 9116
14 204 čt 9.1. 14:2210.1. 0:14 9116
17 205 út 7.1. 6:207.1. 21:00 9116
Cvič 225 po 6.1. 6:006.1. 14:00 9116
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.