Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 541 554 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  206 dnes 14:001.12. 20:24 9115
 6  206 dnes 6:141.12. 10:14 9115
 3  211 st 30.11. 6:0030.11. 19:32 9115
Cvič 212 út 29.11. 6:0029.11. 14:00 9115
25 206 po 28.11. 12:2528.11. 19:07 9115*Z1
 3  217 po 28.11. 6:4728.11. 9:15 9115*MU
17 209 ne 27.11. 6:2128.11. 0:07 9115
17 214 so 26.11. 8:1226.11. 22:57 9115
 8  209 pá 25.11. 4:3025.11. 19:33 9115
17 204 čt 24.11. 14:5925.11. 0:07 9115
25 201 čt 24.11. 6:2224.11. 9:47 9115
25 204 st 23.11. 4:3123.11. 21:02 9115
 8  215 út 22.11. 15:0023.11. 0:57 9115
25 212 út 22.11. 6:0922.11. 9:37 9115
 3  211 po 21.11. 6:0021.11. 19:12 9115
 3  207 ne 20.11. 10:2521.11. 0:39 9115
 1  202 so 19.11. 4:4319.11. 21:00 9115
 8  211 pá 18.11. 4:1318.11. 23:41 9115
17 205 čt 17.11. 4:4618.11. 0:17 9115
17 225 st 16.11. 5:4216.11. 23:17 9115
24 207 út 15.11. 15:3215.11. 19:01 9115
24 207 po 14.11. 15:3214.11. 19:01 9115
Cvič 237 po 14.11. 6:0014.11. 14:00 9115
 1  216 pá 11.11. 15:2011.11. 20:01 9115
Cvič 231 pá 11.11. 6:0011.11. 14:00 9115
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8482+8483
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.