Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 517 044 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  209 čt 30.6. 4:3330.6. 21:27 9115
 3  217 st 29.6. 6:4730.6. 0:20 9115
24 208 út 28.6. 6:0728.6. 18:05 9115
 1  215 po 27.6. 14:0027.6. 20:30 9115*Z1
Cvič 214 po 27.6. 6:0027.6. 14:00 9115
3+17 235 so 25.6. 17:4526.6. 0:28 9115*Z2
Cvič 224 pá 24.6. 6:0024.6. 14:00 9115
17 201 čt 23.6. 6:1123.6. 19:06 9115
 1  212 st 22.6. 15:2222.6. 20:11 9115
 1  216 st 1.6. 7:291.6. 9:53 9115
 1  207 út 31.5. 6:2531.5. 8:48 9115
 1  212 po 30.5. 15:2230.5. 20:11 9115
Cvič 212 po 30.5. 6:0030.5. 14:00 9115
24 209 pá 27.5. 14:4327.5. 19:50 9115
 3  214 pá 27.5. 4:4927.5. 9:29 9115
 1  212 čt 26.5. 15:2226.5. 20:11 9115
 6  208 st 25.5. 14:4925.5. 20:20 9115
17 215 st 25.5. 6:5925.5. 9:11 9115
 1  212 út 24.5. 15:2224.5. 20:11 9115
14 205 út 24.5. 5:5324.5. 9:43 9115
 8  210 po 23.5. 14:3023.5. 19:35 9115
17 204 po 23.5. 5:5023.5. 10:03 9115
 1  212 pá 20.5. 15:2220.5. 20:11 9115
 3  214 pá 20.5. 4:4920.5. 9:29 9115
 3  218 čt 19.5. 15:1919.5. 22:21 9115
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.