Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 395 169 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 207 čt 9.7. 5:1410.7. 1:37 9115
16 215 st 8.7. 4:238.7. 21:30 9115
10 212 út 7.7. 6:338.7. 1:04 9115
10 210 po 6.7. 4:146.7. 22:24 9115
10 205 ne 5.7. 4:576.7. 0:24 9115
16 204 so 4.7. 5:035.7. 1:17 9115
16 209 pá 3.7. 5:223.7. 20:26 9115
17 208 čt 2.7. 6:313.7. 0:33 9115
17 221 pá 26.6. 6:4126.6. 21:06 9115
10 202 čt 25.6. 4:5725.6. 20:29 9115
10 215 st 24.6. 7:1724.6. 19:41 9115
24 201 út 23.6. 6:1523.6. 19:26 9115
24 203 po 22.6. 6:3922.6. 19:46 9115
24 204 pá 19.6. 6:4719.6. 19:56 9115
24 202 čt 18.6. 6:3118.6. 19:36 9115
24 201 st 17.6. 6:1517.6. 19:26 9115
24 203 út 16.6. 6:3916.6. 19:46 9115
24 204 po 15.6. 6:4715.6. 19:56 9115
24 201 pá 12.6. 6:1512.6. 19:26 9115
24 203 čt 11.6. 6:3911.6. 19:46 9115
10 206 st 10.6. 5:4411.6. 0:24 9115
10 216 út 9.6. 4:179.6. 22:49 9115
10 216 po 8.6. 4:178.6. 23:06 9115
 3  202 ne 7.6. 4:258.6. 0:36 9115
 3  202 so 6.6. 4:257.6. 0:36 9115


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.