Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované reklamní polepy:

Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 362 633 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 220 pá 24.1. 4:1424.1. 20:02 9115
 8  215 čt 23.1. 5:0424.1. 0:53 9115
24 215 st 22.1. 6:3922.1. 19:58 9115
10 206 út 21.1. 5:1121.1. 18:08 9115
10 209 po 20.1. 5:3220.1. 21:55 9115
10 205 ne 19.1. 5:5620.1. 0:46 9115
 8  206 so 18.1. 7:5219.1. 0:19 9115
10 204 pá 17.1. 4:5417.1. 21:10 9115
10 202 čt 16.1. 4:3616.1. 22:05 9115*MU*1
10 207 st 15.1. 5:2216.1. 0:45 9115
10 202 út 14.1. 14:4515.1. 0:05 9115*Z
10 210 pá 10.1. 15:2110.1. 22:07 9115
17 220 pá 10.1. 6:0410.1. 10:00 9115
Cvič 209 čt 9.1. 14:009.1. 22:00 9115
 3  209 čt 9.1. 5:059.1. 9:50 9115
10 202 st 8.1. 4:369.1. 0:05 9115
10 202 út 7.1. 4:368.1. 0:05 9115
10 209 po 6.1. 5:326.1. 21:55 9115
10 201 ne 5.1. 4:365.1. 23:14 9115
10 209 so 4.1. 4:364.1. 23:46 9115
10 216 pá 3.1. 5:144.1. 0:25 9115
 3  211 čt 2.1. 4:452.1. 23:56 9115
 3  205 st 1.1. 7:242.1. 0:56 9115
Rok 2014
ZkJ 380 pá 12.12. 11:0012.12. 15:00 9115
12 313 po 4.8. 6:184.8. 21:34 9115
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Olšanských hřbitovech DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9129

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.