Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 602 275 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 203 dnes 6:2625.9. 19:17 9115
24 208 pá 22.9. 5:5722.9. 19:51 9115
24 201 čt 21.9. 6:0721.9. 20:12 9115
24 205 st 20.9. 6:3520.9. 20:42 9115
24 207 út 19.9. 6:5119.9. 18:45 9115
24 203 po 18.9. 6:2618.9. 19:17 9115
24 203 pá 15.9. 6:2715.9. 19:57 9115
24 206 čt 14.9. 6:4314.9. 19:41 9115
24 203 st 13.9. 6:2713.9. 19:17 9115
24 203 út 12.9. 6:2712.9. 19:17 9115
24 201 po 11.9. 6:0711.9. 20:12 9115
24 201 pá 8.9. 6:078.9. 20:12 9115
10 206 čt 7.9. 6:497.9. 20:51 9115
17 223 st 6.9. 5:256.9. 19:37 9115
 8  210 út 5.9. 6:405.9. 23:50 9115
Cvič 252 po 4.9. 6:004.9. 14:00 9115
Cvič 252 pá 1.9. 6:001.9. 14:00 9115
 8  201 čt 31.8. 4:2131.8. 19:57 9115
 3  207 st 30.8. 4:4731.8. 0:21 9115
10 214 út 29.8. 5:3129.8. 23:49 9115
10 214 po 28.8. 5:3128.8. 23:49 9115
17 208 ne 27.8. 6:1928.8. 0:18 9115
 8  201 pá 25.8. 4:2125.8. 16:00 9115*MU
Cvič 211 čt 24.8. 14:0024.8. 22:00 9115
 3  205 čt 24.8. 6:5224.8. 9:16 9115
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.