Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 485 349 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  208 čt 2.12. 4:332.12. 21:27 9115
 8  213 st 1.12. 5:172.12. 0:38 9115
10 222 út 30.11. 5:491.12. 0:48 9115
10 210 po 29.11. 4:1929.11. 19:55 9115
10 201 ne 28.11. 4:3928.11. 23:28 9115
10 204 so 27.11. 5:3928.11. 0:28 9115
10 204 pá 26.11. 6:3626.11. 19:10 9115
17 201 čt 25.11. 4:2625.11. 18:51 9115
 3  215 st 24.11. 6:3125.11. 0:00 9115
10 223 út 23.11. 15:2323.11. 21:59 9115
 3  214 út 23.11. 4:4923.11. 9:29 9115
 3  217 po 22.11. 6:4723.11. 0:20 9115
10 202 ne 21.11. 4:5921.11. 23:48 9115
 6  207 so 20.11. 4:4821.11. 0:42 9115
10 223 pá 19.11. 15:2319.11. 21:59 9115
17 209 pá 19.11. 5:5019.11. 9:39 9115
17 219 čt 18.11. 16:2019.11. 0:28 9115*Z1
Tech 221 pá 12.11. 18:0012.11. 21:00 9115+9134*1
10 210 čt 11.11. 16:2011.11. 19:55 9115*Z2
24 201 út 9.11. 10:209.11. 20:41 9115*Z3
10 219 po 8.11. 18:009.11. 0:28 9115*Z4
10 201 ne 7.11. 17:107.11. 23:08 9115*Z5
10 202 pá 5.11. 6:135.11. 18:51 9115
10 206 čt 4.11. 4:164.11. 19:23 9115
17 209 st 3.11. 15:273.11. 21:16 9115
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9128
*1 = vlečení vadného vozu 9134 ze smyčky Dvorce do KO
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9402

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.