Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 363 684 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  201 čt 2.4. 5:212.4. 19:53 9115
10 218 st 1.4. 5:411.4. 21:11 9115
Cvič 214 út 31.3. 6:0031.3. 14:00 9115
10 211 po 30.3. 4:1730.3. 20:25 9115
10 203 ne 29.3. 4:5630.3. 0:26 9115
10 204 so 28.3. 4:1429.3. 1:06 9115
10 217 pá 27.3. 5:2728.3. 0:45 9115
10 218 čt 26.3. 5:4126.3. 21:11 9115
10 213 st 25.3. 4:3725.3. 20:40 9115
 3  212 út 24.3. 5:5124.3. 23:16 9115
10 217 po 23.3. 5:2724.3. 0:45 9115
10 201 ne 22.3. 4:3622.3. 23:45 9115
9+10 231 so 21.3. 4:1622.3. 1:00 9115
24 214 pá 20.3. 6:3120.3. 8:59 9115
10 202 čt 19.3. 4:3620.3. 0:06 9115
10 204 st 18.3. 4:5418.3. 21:11 9115
17 219 út 17.3. 6:3617.3. 23:14 9115
10 202 čt 12.3. 4:3612.3. 11:00 9115*MU
10 202 st 11.3. 4:3612.3. 0:05 9115
10 202 út 10.3. 17:4511.3. 0:05 9115*Z
10 216 po 9.3. 6:279.3. 19:28 9115
17 211 ne 8.3. 5:588.3. 21:37 9115
17 210 so 7.3. 6:137.3. 22:15 9115
10 209 pá 6.3. 5:326.3. 21:55 9115
10 206 čt 5.3. 5:115.3. 18:08 9115
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9151

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.