Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 442 569 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  204 út 2.3. 4:472.3. 22:34 9115
 6  204 po 1.3. 4:471.3. 22:34 9115
10 212 ne 28.2. 4:3528.2. 22:44 9115
16 208 so 27.2. 4:2327.2. 23:37 9115
10 216 pá 26.2. 4:3526.2. 23:04 9115
16 206 čt 25.2. 6:1925.2. 22:24 9115
24 201 st 24.2. 17:1024.2. 19:26 9115*Z
Cvič 237 st 24.2. 6:0024.2. 14:00 9115
Cvič 233 út 23.2. 14:0023.2. 22:00 9115
Cvič 225 po 22.2. 6:0022.2. 14:00 9115
Cvič 213 pá 19.2. 6:0019.2. 14:00 9115
10 206 čt 18.2. 18:2018.2. 20:54 9115*Z1
Cvič 215 čt 18.2. 6:0018.2. 14:00 9115
Cvič 252 st 17.2. 6:0017.2. 14:00 9115
Cvič 252 út 16.2. 6:0016.2. 14:00 9115
Cvič 224 po 15.2. 6:0015.2. 14:00 9115
17 212 ne 14.2. 6:1914.2. 20:06 9115
17 217 so 13.2. 4:5913.2. 21:21 9115
16 212 pá 12.2. 4:5312.2. 20:25 9115
16 206 čt 11.2. 6:1911.2. 22:24 9115
16 217 st 10.2. 4:2310.2. 11:07 9115
 3  203 út 9.2. 14:229.2. 19:40 9115
16 212 po 8.2. 4:538.2. 20:25 9115
10 209 ne 7.2. 6:377.2. 22:06 9115
10 205 so 6.2. 5:166.2. 21:06 9115
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9154
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9130

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.