Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9115

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turecko (od 14. 7. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 12. 2006

Výrobní číslo: 9408

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 423 669 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 210 ne 29.11. 4:1429.11. 22:24 9115
10 212 so 28.11. 4:3628.11. 22:44 9115
10 216 pá 27.11. 4:3727.11. 23:04 9115
17 219 čt 26.11. 6:2626.11. 22:43 9115
17 211 pá 20.11. 4:3920.11. 20:51 9115*MU*1
17 223 čt 19.11. 4:1919.11. 21:10 9115
10 216 st 18.11. 4:3718.11. 23:04 9115
10 212 út 17.11. 4:3617.11. 22:44 9115
10 216 po 16.11. 4:3716.11. 23:04 9115
10 201 ne 15.11. 4:5615.11. 23:04 9115
17 213 so 14.11. 5:1914.11. 22:43 9115
10 204 pá 13.11. 5:3213.11. 20:58 9115
10 204 čt 12.11. 5:3212.11. 20:58 9115
17 223 st 11.11. 4:1911.11. 21:10 9115
17 218 út 10.11. 14:0010.11. 22:23 9115*Z
16 217 út 10.11. 4:2310.11. 11:07 9115
16 206 po 9.11. 6:199.11. 22:24 9115
17 218 ne 8.11. 10:098.11. 21:36 9115
 3  203 pá 6.11. 6:226.11. 9:00 9115
16 211 čt 5.11. 4:435.11. 23:17 9115
16 217 st 4.11. 14:064.11. 21:01 9115
16 217 st 4.11. 4:234.11. 11:07 9115
10 211 út 3.11. 6:433.11. 21:39 9115
10 204 po 2.11. 5:322.11. 20:58 9115
10 205 ne 1.11. 4:572.11. 0:24 9115
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Poliklinika Modřany DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.