Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 327 892 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 211 út 23.4. 4:3423.4. 19:18 9114
17+27 231 čt 18.4. 5:3219.4. 0:48 9114
 3  206 st 17.4. 6:0117.4. 21:56 9114
 3  206 út 16.4. 6:0116.4. 21:56 9114
 3  208 po 15.4. 6:1915.4. 20:01 9114
 3  207 pá 12.4. 6:1113.4. 0:16 9114
17 217 čt 11.4. 4:1811.4. 18:32 9114
17 205 st 10.4. 6:2010.4. 21:00 9114
17 205 út 9.4. 6:209.4. 21:00 9114
17 217 po 8.4. 4:188.4. 18:32 9114
10 204 so 6.4. 3:566.4. 20:50 9114*MU
24 214 pá 5.4. 15:195.4. 19:48 9114
 3  204 pá 5.4. 6:435.4. 9:10 9114
17 220 čt 4.4. 14:365.4. 0:43 9114
17 220 čt 4.4. 6:044.4. 10:00 9114
10 221 st 3.4. 7:073.4. 20:12 9114
10 201 út 2.4. 7:382.4. 20:40 9114
17 202 po 1.4. 14:241.4. 18:16 9114
 3  209 po 1.4. 5:051.4. 9:50 9114
17 219 pá 29.3. 16:4030.3. 1:08 9114*Z
 3  206 út 26.3. 6:0126.3. 21:56 9114
10 204 po 25.3. 4:5725.3. 21:10 9114
10 205 ne 24.3. 5:5625.3. 0:46 9114
10 212 so 23.3. 5:1624.3. 0:26 9114
 3  203 pá 22.3. 5:2422.3. 23:56 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9145

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.