Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 351 952 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 211 út 20.8. 6:0420.8. 15:30 9114*MU
 3  207 po 19.8. 6:5120.8. 0:56 9114
10 203 ne 18.8. 4:5618.8. 11:51 9114*MU
17 210 so 17.8. 6:2318.8. 0:13 9114
10 211 pá 16.8. 4:1716.8. 20:25 9114
16 205 čt 15.8. 5:5016.8. 0:58 9114
10 215 st 14.8. 4:5714.8. 8:20 9114*MU*1
10 215 út 13.8. 4:5714.8. 0:05 9114
10 213 po 12.8. 4:3712.8. 20:40 9114
17 205 ne 11.8. 8:4312.8. 0:43 9114
10 212 so 10.8. 5:1611.8. 0:26 9114
17 216 pá 9.8. 4:3810.8. 0:43 9114
17 214 čt 8.8. 4:189.8. 0:53 9114
17 209 st 7.8. 6:208.8. 1:08 9114
17 201 út 6.8. 5:476.8. 23:53 9114
17 215 po 5.8. 6:255.8. 23:43 9114
10 209 ne 4.8. 4:155.8. 0:07 9114
10 209 so 3.8. 4:363.8. 23:46 9114
10 217 pá 2.8. 5:273.8. 0:45 9114
17 225 čt 1.8. 5:182.8. 0:46 9114
10 217 st 31.7. 5:271.8. 0:45 9114
10 218 út 30.7. 5:4130.7. 21:10 9114
10 216 po 29.7. 5:1430.7. 0:25 9114
10 203 ne 28.7. 4:5629.7. 0:05 9114
10 201 so 27.7. 5:5628.7. 0:46 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada OIS

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.