Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2006
V provozu od: 22. 12. 2006
Výrobní číslo: 9407
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600
Najeto: cca 565 847 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 208 | dnes 5:57 | 9.10. 18:51 | 9114 | ||
17 | 218 | út 8.10. 4:37 | 9.10. 0:34 | 9114 | ||
25 | 203 | po 7.10. 6:05 | 8.10. 0:16 | 9114 | ||
1 | 205 | ne 6.10. 9:58 | 6.10. 21:56 | 9114 | ||
25 | 201 | so 5.10. 4:33 | 5.10. 22:02 | 9114 | ||
17 | 218 | pá 4.10. 4:37 | 5.10. 0:34 | 9114 | ||
3 | 204 | čt 3.10. 9:00 | 3.10. 23:59 | 9114*Z1 | ||
10 | 214 | st 2.10. 5:27 | 2.10. 21:45 | 9114*MU | ||
10 | 218 | út 1.10. 13:56 | 1.10. 19:55 | 9114 | ||
10 | 203 | út 1.10. 6:08 | 1.10. 9:30 | 9114 | ||
10 | 202 | po 30.9. 6:32 | 30.9. 20:25 | 9114 | ||
10 | 216 | pá 27.9. 5:42 | 27.9. 19:35 | 9114 | ||
10 | 216 | čt 26.9. 5:42 | 26.9. 19:35 | 9114 | ||
25 | 208 | st 25.9. 4:48 | 25.9. 22:36 | 9114 | ||
10 | 206 | út 24.9. 4:24 | 25.9. 0:07 | 9114 | ||
10 | 211 | po 23.9. 5:01 | 23.9. 21:45 | 9114 | ||
10 | 207 | ne 22.9. 4:44 | 22.9. 23:26 | 9114 | ||
7 | 203 | so 21.9. 4:36 | 21.9. 20:43 | 9114 | ||
10 | 203 | pá 20.9. 14:35 | 20.9. 23:26 | 9114 | ||
29 | 223 | pá 20.9. 6:33 | 20.9. 9:43 | 9114 | ||
1 | 201 | čt 19.9. 4:43 | 19.9. 19:07 | 9114 | ||
17 | 207 | st 18.9. 5:35 | 18.9. 23:54 | 9114 | ||
17 | 205 | út 17.9. 15:16 | 17.9. 20:05 | 9114 | ||
24 | 207 | út 17.9. 6:27 | 17.9. 9:45 | 9114 | ||
10 | 209 | po 16.9. 4:44 | 16.9. 15:45 | 9114*MU |