Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 484 215 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 dnes 4:588.6. 0:48 9114
17 232 út 6.6. 6:476.6. 23:38 9114
25 210 po 5.6. 5:295.6. 21:57 9114
25 201 ne 4.6. 4:544.6. 23:37 9114
25 210 so 3.6. 4:153.6. 23:37 9114
 8  215 pá 2.6. 15:003.6. 0:59 9114
 3  204 pá 2.6. 6:312.6. 8:49 9114
17 228 čt 1.6. 15:191.6. 19:45 9114
 3  204 čt 1.6. 6:311.6. 8:49 9114
 1  214 st 31.5. 4:2431.5. 21:13 9114
 8  213 út 30.5. 4:4731.5. 0:39 9114
 1  214 po 29.5. 4:2429.5. 21:13 9114
17 228 ne 28.5. 10:0529.5. 0:37 9114
 1  202 so 27.5. 4:4427.5. 20:59 9114
24 206 pá 26.5. 7:0826.5. 19:58 9114
 8  211 čt 25.5. 14:3025.5. 19:47 9114
25 216 čt 25.5. 4:1625.5. 9:59 9114
 1  213 st 24.5. 6:2524.5. 20:58 9114
17 208 út 23.5. 6:3423.5. 19:40 9114
24 201 po 22.5. 6:1622.5. 19:30 9114
 1  214 pá 19.5. 4:2419.5. 21:13 9114
17 203 čt 18.5. 6:1518.5. 23:47 9114
 1  202 st 17.5. 5:0017.5. 11:00 9114*MU
17 225 út 16.5. 5:4216.5. 23:17 9114
17 221 po 15.5. 5:0615.5. 20:23 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.