Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 472 770 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 út 6.12. 10:406.12. 21:33 9114*Z1
17 222 po 5.12. 14:105.12. 18:23 9114*Z2
 8  714 pá 2.12. 7:252.12. 8:40 9114*Z3
 1  203 st 30.11. 11:4030.11. 20:30 9114*Z4
 3  214 út 29.11. 14:4729.11. 19:37 9114
 3  214 út 29.11. 4:5229.11. 9:37 9114
17 232 po 28.11. 6:1928.11. 23:57 9114
 3  207 ne 27.11. 10:2528.11. 0:39 9114
 1  203 so 26.11. 5:0226.11. 21:15 9114
17 225 pá 25.11. 5:4225.11. 23:17 9114
 3  218 čt 24.11. 15:1924.11. 22:20 9114
24 204 st 23.11. 6:3623.11. 18:37 9114
17 229 út 22.11. 5:5722.11. 18:51 9114
 1  209 po 21.11. 5:4321.11. 21:30 9114
Cvič 207 ne 20.11. 6:0020.11. 14:00 9114
 1  211 pá 18.11. 5:2818.11. 22:00 9114
 1  212 st 16.11. 6:0516.11. 21:45 9114
 1  212 út 15.11. 6:0515.11. 21:45 9114
 1  203 po 14.11. 4:4314.11. 20:30 9114
 8  204 ne 13.11. 5:3313.11. 23:00 9114
 1  206 so 12.11. 8:1112.11. 22:00 9114
 3  216 pá 11.11. 4:3211.11. 23:59 9114
17 203 čt 10.11. 6:1510.11. 23:47 9114
25 201 st 9.11. 4:159.11. 22:58 9114
 3  205 út 8.11. 5:109.11. 0:39 9114
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9135
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8513+8476

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.