Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 551 267 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 st 29.5. 4:4329.5. 23:30 9114
30 210 út 28.5. 6:0429.5. 0:39 9114
15 209 po 27.5. 14:5627.5. 18:59 9114
10 203 po 27.5. 6:1027.5. 9:30 9114
Cvič 207 ne 26.5. 6:0026.5. 14:00 9114
Cvič 207 so 25.5. 6:0025.5. 14:00 9114
30 209 pá 24.5. 15:0024.5. 19:41 9114
10 203 pá 24.5. 6:1024.5. 9:30 9114
15 209 čt 23.5. 14:5623.5. 18:59 9114
15 201 út 21.5. 5:5921.5. 19:57 9114
 1  204 po 20.5. 4:5820.5. 20:57 9114
25 205 ne 19.5. 4:3419.5. 22:03 9114
 8  204 so 18.5. 4:1318.5. 23:12 9114
30 210 pá 17.5. 10:4518.5. 0:39 9114*Z1
Zvl 212 čt 16.5. 9:3016.5. 13:30 9114*1
17 202 pá 10.5. 5:2310.5. 21:43 9114
10 214 čt 9.5. 5:2810.5. 1:04 9114
 1  207 st 8.5. 4:448.5. 20:57 9114
30 205 út 7.5. 5:138.5. 0:19 9114
25 211 po 6.5. 4:546.5. 22:03 9114
10 207 ne 5.5. 11:335.5. 23:27 9114
10 201 so 4.5. 6:234.5. 23:27 9114
30 213 pá 3.5. 15:323.5. 23:19 9114
10 203 út 30.4. 6:1030.4. 9:30 9114
 1  208 po 29.4. 6:5929.4. 19:45 9114
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157
*1 = posílení provozu při stržené troleji na Výtoni

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.