Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 367 620 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 čt 22.4. 5:0522.4. 19:49 9114
14 214 st 21.4. 5:4021.4. 22:30 9114
14 208 út 20.4. 4:3420.4. 21:26 9114
10 216 po 19.4. 4:3719.4. 23:04 9114
10 212 ne 18.4. 4:3518.4. 22:44 9114
10 205 so 17.4. 5:1617.4. 21:06 9114
10 202 pá 16.4. 5:1016.4. 20:29 9114
10 204 čt 15.4. 5:3115.4. 20:58 9114
10 202 st 14.4. 5:1014.4. 20:29 9114
16 212 út 13.4. 4:5313.4. 20:25 9114
16 206 po 12.4. 6:2012.4. 22:24 9114
17 208 ne 11.4. 4:5911.4. 7:40 9114*MU
10 304 so 10.4. 17:5510.4. 19:00 9114*Z
10 202 pá 9.4. 5:109.4. 20:29 9114
10 212 čt 8.4. 6:538.4. 22:06 9114
10 202 st 7.4. 5:107.4. 20:29 9114
16 206 út 6.4. 6:206.4. 22:24 9114
25 206 po 5.4. 4:125.4. 21:19 9114
16 208 ne 4.4. 4:234.4. 23:38 9114
16 208 so 3.4. 4:233.4. 23:38 9114
16 205 pá 2.4. 5:222.4. 23:18 9114
16 206 čt 1.4. 5:311.4. 23:18 9114
17 223 st 31.3. 4:1931.3. 21:10 9114
16 203 út 30.3. 5:0130.3. 20:11 9114
17 218 po 29.3. 6:1629.3. 22:23 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9404

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.