Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 317 932 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 út 19.2. 4:3820.2. 0:33 9114
 3  217 po 18.2. 4:4519.2. 0:56 9114
17 204 ne 17.2. 9:0317.2. 23:53 9114
 3  202 so 16.2. 4:2516.2. 22:11 9114
 3  207 pá 15.2. 6:1115.2. 20:05 9114*MU
24 215 čt 14.2. 6:3914.2. 19:58 9114
24 211 st 13.2. 6:1513.2. 19:18 9114
24 211 út 12.2. 6:1512.2. 19:18 9114
17 201 po 11.2. 6:2411.2. 22:29 9114
17 211 ne 10.2. 5:1810.2. 22:00 9114
17 213 so 9.2. 6:1310.2. 0:53 9114
 3  207 pá 8.2. 6:119.2. 0:16 9114
17 208 čt 7.2. 15:127.2. 21:37 9114
24 208 čt 7.2. 5:447.2. 10:02 9114
24 216 st 6.2. 6:476.2. 20:07 9114
24 211 út 5.2. 6:155.2. 19:18 9114
 3  204 po 4.2. 6:434.2. 9:10 9114
24 214 pá 1.2. 15:191.2. 19:48 9114
 3  204 pá 1.2. 6:431.2. 9:10 9114
24 212 čt 31.1. 6:2331.1. 19:28 9114
24 208 st 30.1. 14:3130.1. 18:50 9114
24 208 st 30.1. 5:4430.1. 10:02 9114
24 216 út 29.1. 6:4729.1. 20:07 9114
24 211 po 28.1. 6:1528.1. 19:18 9114
17 207 ne 27.1. 4:3828.1. 0:43 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.