Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 614 747 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 233 dnes 6:3712.11. 0:40 9114
 1  208 po 10.11. 4:4310.11. 19:44 9114
17 229 ne 9.11. 10:5210.11. 0:28 9114
 1  205 so 8.11. 8:038.11. 20:25 9114
15 213 pá 7.11. 5:247.11. 23:48 9114
 3  216 čt 6.11. 4:516.11. 22:03 9114
15 213 st 5.11. 5:245.11. 23:48 9114
25 210 út 4.11. 4:344.11. 19:49 9114
 3  217 po 3.11. 15:314.11. 0:39 9114
 1  209 po 3.11. 6:113.11. 9:29 9114
 3  201 ne 2.11. 10:282.11. 21:35 9114
 3  208 so 1.11. 9:581.11. 21:05 9114
25 210 pá 31.10. 4:3431.10. 19:49 9114
6+14 218 čt 30.10. 4:3731.10. 0:33 9114
6+14 206 st 29.10. 4:3530.10. 0:31 9114
 3  204 út 28.10. 15:4529.10. 0:39 9114*Z1
 3  204 po 27.10. 5:2727.10. 18:24 9114
15 214 pá 24.10. 5:3324.10. 18:29 9114
25 212 čt 23.10. 14:5523.10. 22:15 9114
25 709 pá 17.10. 16:4517.10. 19:23 9114*Z2
25 212 pá 17.10. 6:0617.10. 9:41 9114
25 212 čt 16.10. 14:5516.10. 22:15 9114
 1  209 čt 16.10. 6:1116.10. 9:29 9114
25 212 st 15.10. 14:5515.10. 22:15 9114
 1  209 st 15.10. 6:1115.10. 9:29 9114
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.