Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 337 792 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 čt 20.6. 4:5820.6. 23:43 9114
10 207 st 19.6. 14:5920.6. 0:45 9114
 3  209 st 19.6. 5:0519.6. 9:50 9114
10 207 út 18.6. 14:5919.6. 0:45 9114
10 207 út 18.6. 6:0918.6. 9:28 9114
17 201 po 17.6. 6:2417.6. 22:29 9114
24 212 pá 14.6. 6:2314.6. 19:28 9114
10 206 čt 13.6. 5:1113.6. 18:08 9114
24 215 st 12.6. 6:3912.6. 19:58 9114
24 202 út 11.6. 6:5511.6. 18:02 9114
 3  202 po 10.6. 14:5810.6. 19:12 9114
 3  209 po 10.6. 5:0510.6. 9:42 9114
17 206 ne 9.6. 9:4510.6. 1:08 9114
 3  202 so 8.6. 8:298.6. 22:25 9114
24 202 pá 7.6. 6:557.6. 9:00 9114*MU
24 202 čt 6.6. 6:556.6. 18:02 9114
 3  209 st 5.6. 5:055.6. 9:42 9114
17 225 út 4.6. 6:364.6. 22:40 9114
17 229 po 3.6. 15:143.6. 21:00 9114
17 228 po 3.6. 5:163.6. 9:22 9114
10 203 ne 2.6. 4:563.6. 0:05 9114
10 204 so 1.6. 3:561.6. 22:15 9114*MU
 8  203 pá 31.5. 4:091.6. 0:18 9114
 3  207 čt 30.5. 5:5231.5. 0:16 9114
17 213 st 29.5. 5:3029.5. 19:37 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.