Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 304 598 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 út 18.12. 5:3718.12. 19:37 9114
 3  207 po 17.12. 6:1118.12. 0:16 9114
 3  208 ne 16.12. 10:1416.12. 23:56 9114
 3  202 so 15.12. 4:2515.12. 22:11 9114
 3  212 pá 14.12. 4:2514.12. 18:06 9114
17 201 čt 13.12. 6:2413.12. 22:29 9114
17 217 st 12.12. 4:1812.12. 18:32 9114
17 214 út 11.12. 5:5311.12. 22:00 9114
 3  203 po 10.12. 5:2410.12. 23:56 9114
17 213 ne 9.12. 5:3810.12. 0:53 9114
17 218 so 8.12. 5:389.12. 0:13 9114
17 213 pá 7.12. 5:478.12. 0:53 9114
17 212 čt 6.12. 5:376.12. 19:37 9114
17 207 st 5.12. 7:126.12. 0:13 9114
17 215 út 4.12. 5:594.12. 22:15 9114
17 219 po 3.12. 6:364.12. 1:08 9114
17 208 pá 30.11. 4:0130.11. 22:35 9114
24 216 čt 29.11. 11:2029.11. 20:07 9114*Z
24 215 st 28.11. 6:3928.11. 11:10 9114*MU
 3  204 út 27.11. 14:3527.11. 19:32 9114
 3  209 út 27.11. 5:0527.11. 9:50 9114
17 219 po 26.11. 5:2127.11. 1:25 9114
 3  209 ne 25.11. 4:2526.11. 0:16 9114
17 204 so 24.11. 6:4324.11. 23:53 9114
17 201 pá 23.11. 6:2423.11. 22:29 9114
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.