Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 409 755 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 201 dnes 4:394.12. 23:28 9114
 8  213 pá 3.12. 5:174.12. 0:38 9114
 8  211 čt 2.12. 16:503.12. 0:02 9114*Z1
10 203 út 30.11. 6:1930.11. 15:30 9114*MU
10 202 po 29.11. 6:1329.11. 18:51 9114
5+6 217 ne 28.11. 4:2128.11. 21:12 9114
10 207 so 27.11. 9:4528.11. 0:48 9114*Z2
 8  213 čt 25.11. 20:5526.11. 0:38 9114*Z3
 3  206 st 24.11. 9:5024.11. 18:33 9114*Z4
24 212 út 23.11. 11:5023.11. 20:26 9114*Z5
24 208 po 22.11. 6:0722.11. 18:05 9114
10 203 ne 21.11. 5:1922.11. 0:08 9114
17 204 so 20.11. 7:1921.11. 0:08 9114
10 210 čt 18.11. 4:1918.11. 19:55 9114
10 207 st 17.11. 5:1918.11. 0:28 9114
17 205 út 16.11. 5:0516.11. 21:23 9114
10 222 po 15.11. 5:4916.11. 0:48 9114
 8  208 pá 12.11. 4:3312.11. 21:27 9114
10 222 čt 11.11. 5:4912.11. 0:48 9114
10 210 st 10.11. 4:1910.11. 19:55 9114
17 219 út 9.11. 6:5510.11. 0:28 9114
10 202 po 8.11. 6:138.11. 18:51 9114
10 211 ne 7.11. 7:597.11. 22:29 9114
 3  205 so 6.11. 5:097.11. 0:00 9114
 3  206 pá 5.11. 5:245.11. 18:33 9114
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9135
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.