Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 358 927 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+34 207 st 2.10. 4:562.10. 12:55 9114*MU
 3  206 út 1.10. 6:011.10. 21:56 9114
24 211 po 30.9. 6:1530.9. 19:18 9114
10 210 pá 27.9. 15:2127.9. 22:07 9114
10 209 čt 26.9. 5:3226.9. 21:55 9114
10 202 st 25.9. 4:3626.9. 0:05 9114
10 202 út 24.9. 4:3625.9. 0:05 9114
17+34 227 po 23.9. 5:1324.9. 0:15 9114
10 208 ne 22.9. 4:5623.9. 1:06 9114
10 201 so 21.9. 4:1622.9. 1:06 9114
10 223 pá 20.9. 4:3720.9. 23:14 9114
10 210 čt 19.9. 5:5720.9. 1:05 9114
33 201 st 18.9. 6:3518.9. 19:42 9114
33 215 po 16.9. 6:0116.9. 10:06 9114
17 205 ne 15.9. 8:4316.9. 0:43 9114
10 212 so 14.9. 5:1614.9. 21:20 9114*MU
33 206 st 11.9. 5:5611.9. 20:01 9114
17 205 út 10.9. 6:2010.9. 21:00 9114
17 222 po 9.9. 4:3810.9. 0:33 9114
17 214 ne 8.9. 8:149.9. 0:53 9114
16 201 so 7.9. 4:248.9. 0:19 9114
17 219 pá 6.9. 6:367.9. 1:08 9114
33 202 čt 5.9. 4:255.9. 19:48 9114
25 206 st 4.9. 4:124.9. 23:17 9114
33 213 út 3.9. 17:254.9. 0:56 9114*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.