Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 565 847 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 dnes 5:579.10. 18:51 9114
17 218 út 8.10. 4:379.10. 0:34 9114
25 203 po 7.10. 6:058.10. 0:16 9114
 1  205 ne 6.10. 9:586.10. 21:56 9114
25 201 so 5.10. 4:335.10. 22:02 9114
17 218 pá 4.10. 4:375.10. 0:34 9114
 3  204 čt 3.10. 9:003.10. 23:59 9114*Z1
10 214 st 2.10. 5:272.10. 21:45 9114*MU
10 218 út 1.10. 13:561.10. 19:55 9114
10 203 út 1.10. 6:081.10. 9:30 9114
10 202 po 30.9. 6:3230.9. 20:25 9114
10 216 pá 27.9. 5:4227.9. 19:35 9114
10 216 čt 26.9. 5:4226.9. 19:35 9114
25 208 st 25.9. 4:4825.9. 22:36 9114
10 206 út 24.9. 4:2425.9. 0:07 9114
10 211 po 23.9. 5:0123.9. 21:45 9114
10 207 ne 22.9. 4:4422.9. 23:26 9114
 7  203 so 21.9. 4:3621.9. 20:43 9114
10 203 pá 20.9. 14:3520.9. 23:26 9114
29 223 pá 20.9. 6:3320.9. 9:43 9114
 1  201 čt 19.9. 4:4319.9. 19:07 9114
17 207 st 18.9. 5:3518.9. 23:54 9114
17 205 út 17.9. 15:1617.9. 20:05 9114
24 207 út 17.9. 6:2717.9. 9:45 9114
10 209 po 16.9. 4:4416.9. 15:45 9114*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.