Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9114

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 9407

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 274 463 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 pá 20.7. 17:5020.7. 23:23 9114*Z
17 202 čt 19.7. 6:4019.7. 19:47 9114
17 213 st 18.7. 6:1519.7. 0:33 9114
17 214 út 17.7. 6:3017.7. 19:42 9114
17 212 po 16.7. 6:1017.7. 0:13 9114
17 216 čt 12.7. 6:5013.7. 0:53 9114
17 221 st 11.7. 14:2011.7. 23:23 9114
17 202 út 10.7. 6:4010.7. 19:47 9114
17 224 po 9.7. 6:049.7. 19:12 9114
17 206 st 4.7. 13:554.7. 22:53 9114
17 221 st 4.7. 5:184.7. 9:42 9114
17 206 út 3.7. 13:553.7. 22:53 9114
17 221 út 3.7. 5:183.7. 9:42 9114
17 202 po 2.7. 6:402.7. 19:47 9114
17 210 pá 29.6. 15:0429.6. 19:22 9114
17 203 pá 29.6. 5:1829.6. 9:40 9114
17 214 čt 28.6. 6:2028.6. 19:37 9114
17 231 st 27.6. 4:5827.6. 9:20 9114
17 208 út 26.6. 6:0427.6. 0:13 9114
17 211 po 25.6. 6:2426.6. 0:23 9114
17 201 pá 22.6. 5:3722.6. 23:43 9114
17 212 čt 21.6. 6:1022.6. 0:33 9114
17 220 st 20.6. 4:1820.6. 22:43 9114
17 219 út 19.6. 6:5220.6. 1:08 9114
17 214 po 18.6. 6:2018.6. 19:37 9114
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.