Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do listopadu 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 492 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  206 út 17.8. 5:3817.8. 13:05 9113*MU*1
3+17 205 po 16.8. 5:2416.8. 20:25 9113
3+17 207 ne 15.8. 4:5615.8. 23:52 9113
3+17 214 so 14.8. 7:3515.8. 0:12 9113
3+17 205 pá 13.8. 5:2413.8. 20:26 9113
3+17 205 čt 12.8. 5:2412.8. 20:26 9113
3+17 201 st 11.8. 4:4511.8. 19:41 9113
3+17 222 út 10.8. 6:1210.8. 21:49 9113
3+17 229 po 9.8. 6:279.8. 20:28 9113
3+17 217 ne 8.8. 8:168.8. 23:36 9113
3+17 214 so 7.8. 7:358.8. 0:13 9113
17 205 pá 6.8. 5:486.8. 19:40 9113
16+24 214 čt 5.8. 6:375.8. 20:12 9113
16+24 210 st 4.8. 5:584.8. 19:34 9113
16+24 213 út 3.8. 6:273.8. 20:02 9113
16+24 213 po 2.8. 6:272.8. 20:02 9113
30 209 ne 1.8. 4:491.8. 18:56 9113
30 208 so 31.7. 8:401.8. 0:51 9113
 3  215 pá 30.7. 4:2530.7. 11:50 9113*MU
17 213 čt 29.7. 14:2629.7. 23:53 9113
30 209 čt 29.7. 6:1329.7. 10:12 9113
 3  216 st 28.7. 14:1228.7. 21:40 9113
30 209 st 28.7. 6:1328.7. 10:12 9113
16+24 214 po 26.7. 6:3726.7. 20:12 9113
17 219 pá 23.7. 6:3123.7. 19:35 9113
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8243+8244 do 9113 před smyčkou Starý Hloubětín

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.