Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9113

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 333 313 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  202 so 20.4. 4:2520.4. 22:11 9113
 3  205 pá 19.4. 5:0520.4. 0:56 9113
 3  217 čt 18.4. 4:4519.4. 0:56 9113
17 210 st 17.4. 4:5817.4. 23:43 9113
17 222 út 16.4. 4:3817.4. 0:33 9113
17 215 po 15.4. 5:5915.4. 22:15 9113
17 217 pá 12.4. 4:1812.4. 18:32 9113
17 201 čt 11.4. 6:2411.4. 22:29 9113
24 216 st 10.4. 6:4710.4. 20:07 9113
 3  204 út 9.4. 6:439.4. 6:56 9113*MU*1
17 207 po 8.4. 7:129.4. 0:13 9113
17 211 ne 7.4. 5:587.4. 21:37 9113
 3  205 so 6.4. 4:257.4. 0:56 9113
 3  204 pá 5.4. 14:355.4. 19:32 9113
24 208 pá 5.4. 5:445.4. 10:02 9113
17 208 čt 4.4. 15:124.4. 21:37 9113
 3  209 čt 4.4. 5:054.4. 9:50 9113
17 208 st 3.4. 15:123.4. 21:37 9113
17 220 st 3.4. 6:043.4. 10:00 9113
17 210 út 2.4. 4:582.4. 23:43 9113
17 213 po 1.4. 5:472.4. 0:53 9113
 3  204 ne 31.3. 5:051.4. 0:36 9113
 3  205 so 30.3. 5:0531.3. 0:56 9113
17 222 pá 29.3. 4:3830.3. 0:33 9113
17 210 čt 28.3. 4:5828.3. 23:43 9113
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada u zast. U Kříže, náhrada nevypravena

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.