Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do listopadu 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Alza/Canon (od ledna 2010 do března 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 495 671 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 dnes 6:0228.6. 19:13 9113
 3  215 po 27.6. 6:3227.6. 21:49 9113
24 210 pá 24.6. 6:1824.6. 19:59 9113
 3  214 čt 23.6. 14:4723.6. 19:38 9113
25 216 čt 23.6. 6:4523.6. 10:09 9113
17 212 st 22.6. 4:4522.6. 19:55 9113
17 203 út 21.6. 6:2121.6. 23:48 9113
17 216 po 20.6. 11:2021.6. 0:38 9113*Z1
17 216 po 20.6. 5:0520.6. 10:45 9113*MU
 1  203 ne 19.6. 4:4119.6. 16:30 9113*MU
 3  207 so 18.6. 12:0019.6. 0:40 9113*Z2
17 203 pá 17.6. 19:2017.6. 23:48 9113*Z3
17 202 st 15.6. 6:1615.6. 19:25 9113*MU
 1  213 út 14.6. 11:3014.6. 20:44 9113*Z4
25 211 út 14.6. 5:5114.6. 9:20 9113
 3  218 po 13.6. 15:1913.6. 22:21 9113
 1  207 po 13.6. 6:2513.6. 8:48 9113
Zvl 206 ne 12.6. 22:0013.6. 0:00 9113
 1  206 ne 12.6. 10:4412.6. 21:59 9113
 8  208 so 11.6. 4:5311.6. 14:00 9113*MU
 1  208 pá 10.6. 4:2010.6. 21:59 9113
 1  208 čt 9.6. 16:509.6. 21:59 9113*Z5
25 216 čt 9.6. 6:459.6. 10:09 9113
Rok 2021
 8  206 út 17.8. 5:3817.8. 13:05 9113*MU*1
3+17 205 po 16.8. 5:2416.8. 20:25 9113
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9144
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119
*1 = najetí 8243+8244 do 9113 před smyčkou Starý Hloubětín

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.