Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do současnosti)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 351 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 220 st 14.8. 4:5814.8. 9:37 9113
 3  204 út 13.8. 6:2113.8. 20:12 9113
24 201 po 12.8. 6:1612.8. 19:38 9113
Cvič 207 so 10.8. 14:0010.8. 22:00 9113
 3  212 pá 9.8. 5:059.8. 19:22 9113
16 213 čt 8.8. 6:489.8. 0:40 9113
 3  212 st 7.8. 5:057.8. 19:22 9113
 8  211 út 6.8. 4:497.8. 0:53 9113
17 214 po 5.8. 4:186.8. 0:53 9113
 3  205 ne 4.8. 5:255.8. 0:56 9113
17 201 so 3.8. 4:184.8. 1:06 9113
17 222 pá 2.8. 6:042.8. 19:37 9113
17 209 čt 1.8. 5:592.8. 0:26 9113
 3  211 st 31.7. 4:4531.7. 23:56 9113
16 207 út 30.7. 4:0330.7. 22:40 9113
 3  215 po 29.7. 14:5130.7. 0:16 9113
 3  215 po 29.7. 4:2529.7. 9:12 9113
17 201 ne 28.7. 5:3829.7. 1:06 9113
17 212 so 27.7. 4:5827.7. 23:46 9113
 3  211 pá 26.7. 4:4526.7. 23:56 9113
 8  211 čt 25.7. 4:4926.7. 0:53 9113
 3  207 st 24.7. 11:3025.7. 0:56 9113*Z
10 211 po 22.7. 14:5022.7. 19:44 9113*Z1
17 208 ne 21.7. 7:4021.7. 23:33 9113*Z2
 8  211 čt 18.7. 4:4919.7. 0:53 9113
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9169
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9143

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.