Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9113

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do současnosti)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 343 783 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 čt 20.6. 5:1820.6. 9:56 9113
17 208 st 19.6. 15:1219.6. 21:37 9113
17 208 st 19.6. 5:2919.6. 9:28 9113
24 214 út 18.6. 15:1918.6. 19:48 9113
 3  209 út 18.6. 5:0518.6. 9:50 9113
24 212 po 17.6. 6:2317.6. 19:28 9113
24 211 pá 14.6. 6:1514.6. 19:18 9113
24 215 čt 13.6. 6:3913.6. 19:58 9113
17 213 st 12.6. 5:3012.6. 19:37 9113
17 215 út 11.6. 6:4012.6. 0:33 9113
24 216 po 10.6. 6:4710.6. 20:07 9113
 3  207 ne 9.6. 5:459.6. 23:43 9113
17 211 so 8.6. 6:259.6. 0:41 9113
 3  206 pá 7.6. 5:407.6. 19:42 9113
17 213 čt 6.6. 5:306.6. 19:37 9113
24 216 st 5.6. 6:475.6. 20:07 9113
 3  206 út 4.6. 5:404.6. 14:50 9113*MU
17 216 po 3.6. 7:044.6. 0:23 9113
24 208 pá 31.5. 5:4431.5. 10:02 9113
 8  207 čt 30.5. 6:2030.5. 20:35 9113
24 211 st 29.5. 14:3029.5. 19:28 9113
 3  209 st 29.5. 5:0529.5. 9:42 9113
17 218 út 28.5. 13:4929.5. 0:43 9113
 3  212 út 28.5. 6:1928.5. 10:31 9113
17 215 po 27.5. 6:4028.5. 0:33 9113
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.