Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do listopadu 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Alza/Canon (od ledna 2010 do března 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 557 921 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 219 dnes 6:037.6. 19:50 9113
 3  206 út 6.6. 4:296.6. 19:37 9113
10 202 po 5.6. 4:165.6. 20:13 9113
10 201 ne 4.6. 9:185.6. 0:48 9113
25 209 so 3.6. 4:353.6. 21:20 9113
 3  210 pá 2.6. 4:523.6. 0:19 9113
 3  213 čt 1.6. 5:252.6. 0:39 9113
17 234 st 31.5. 4:261.6. 0:37 9113
17 226 út 30.5. 6:1930.5. 22:47 9113
17 234 po 29.5. 4:2630.5. 0:37 9113
17 222 ne 28.5. 6:3228.5. 23:37 9113
 8  204 so 27.5. 4:3128.5. 0:59 9113
17 225 pá 26.5. 5:4226.5. 23:17 9113
17 225 čt 25.5. 5:4225.5. 23:17 9113
17 225 st 24.5. 5:4224.5. 23:17 9113
17 213 út 23.5. 4:2624.5. 0:37 9113
17 230 po 22.5. 6:0422.5. 21:14 9113
17 213 ne 21.5. 4:2622.5. 0:17 9113
17 206 so 20.5. 7:2121.5. 0:27 9113
 1  201 pá 19.5. 4:4419.5. 21:28 9113
17 204 čt 18.5. 14:5919.5. 0:07 9113
 3  218 čt 18.5. 6:1118.5. 8:41 9113
 8  213 st 17.5. 4:4718.5. 0:39 9113
14 209 út 16.5. 4:1917.5. 0:10 9113
25 203 po 15.5. 5:1215.5. 20:20 9113


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.