Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 417 191 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  212 čt 9.7. 5:5110.7. 0:56 9113
25 203 st 8.7. 5:488.7. 22:09 9113
17 219 út 7.7. 6:268.7. 0:43 9113
 3  211 čt 2.7. 10:302.7. 20:41 9113*Z
 3  210 st 1.7. 5:051.7. 20:26 9113
17 204 út 30.6. 5:521.7. 0:13 9113
17 222 po 29.6. 6:5629.6. 22:23 9113
24 213 út 23.6. 5:5623.6. 19:16 9113
17 210 po 22.6. 6:2922.6. 20:59 9113
24 201 pá 19.6. 6:1519.6. 19:26 9113
24 201 čt 18.6. 6:1518.6. 19:26 9113
24 204 st 17.6. 6:4717.6. 19:56 9113
24 201 út 16.6. 6:1516.6. 19:26 9113
16 218 po 15.6. 14:0615.6. 21:01 9113
16 218 po 15.6. 4:2315.6. 10:47 9113
17 217 pá 12.6. 5:1913.6. 0:53 9113
17 217 čt 11.6. 5:1912.6. 0:53 9113
17 211 st 10.6. 6:3710.6. 23:53 9113
17 215 út 9.6. 5:389.6. 19:49 9113
17 209 po 8.6. 6:219.6. 0:43 9113
17 210 ne 7.6. 4:598.6. 0:13 9113
 8  205 so 6.6. 4:097.6. 1:13 9113
17 222 pá 5.6. 4:196.6. 0:13 9113
 3  201 čt 4.6. 4:255.6. 0:16 9113
17 216 st 3.6. 5:483.6. 22:14 9113
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.