Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do současnosti)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 385 048 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 st 29.1. 6:1130.1. 0:16 9113
17 217 út 28.1. 6:1028.1. 18:32 9113
 3  208 pá 24.1. 6:1924.1. 20:01 9113
 3  206 čt 23.1. 6:0123.1. 21:56 9113
17 215 st 22.1. 5:5922.1. 22:15 9113
 3  206 út 21.1. 6:0121.1. 21:56 9113
 3  208 po 20.1. 6:1920.1. 20:01 9113
 3  206 pá 17.1. 6:0117.1. 21:56 9113
25 216 čt 16.1. 14:1516.1. 19:47 9113
25 216 čt 16.1. 4:4816.1. 10:18 9113
17 220 st 15.1. 14:3616.1. 1:08 9113
17 202 st 15.1. 5:1815.1. 9:56 9113
17 207 út 14.1. 4:1815.1. 0:13 9113
17 213 po 13.1. 5:4714.1. 0:53 9113
17 214 ne 12.1. 9:0313.1. 0:53 9113
 3  202 so 11.1. 4:2511.1. 22:11 9113
 3  203 pá 10.1. 5:2410.1. 23:56 9113
17 213 čt 9.1. 5:4710.1. 0:53 9113
 3  209 st 8.1. 15:159.1. 0:36 9113
24 214 st 8.1. 7:118.1. 9:22 9113
17 208 út 7.1. 15:127.1. 21:37 9113
 3  204 út 7.1. 6:437.1. 9:10 9113
14 204 po 6.1. 14:227.1. 0:14 9113
24 208 po 6.1. 5:446.1. 10:02 9113
24 203 pá 3.1. 6:363.1. 19:58 9113


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.