Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do současnosti)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 371 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  202 ne 17.11. 4:0918.11. 0:19 9113
17 205 so 16.11. 7:0316.11. 22:53 9113
17 212 pá 15.11. 5:3715.11. 19:37 9113
17 213 čt 14.11. 5:4715.11. 0:53 9113
 3  203 st 13.11. 5:2413.11. 23:56 9113
 3  209 út 12.11. 15:1513.11. 0:36 9113
24 216 pá 8.11. 6:478.11. 20:07 9113
24 202 čt 7.11. 6:557.11. 18:02 9113
24 216 st 6.11. 6:476.11. 20:07 9113
24 211 út 5.11. 6:155.11. 19:18 9113
 3  209 po 4.11. 15:155.11. 0:36 9113
24 211 pá 1.11. 6:151.11. 19:18 9113
24 211 čt 31.10. 6:1531.10. 19:18 9113
24 211 st 30.10. 6:1530.10. 19:18 9113
17 228 út 29.10. 4:3829.10. 18:20 9113
 3  208 po 28.10. 10:1428.10. 23:56 9113
 3  208 ne 27.10. 10:1427.10. 23:56 9113
 8  206 so 26.10. 7:5227.10. 0:19 9113
14 204 pá 25.10. 14:2225.10. 21:47 9113
14 204 pá 25.10. 5:0725.10. 10:30 9113
 3  203 čt 24.10. 5:2424.10. 23:56 9113
17 234 st 23.10. 6:0523.10. 22:07 9113
17+34 204 út 22.10. 4:5223.10. 0:23 9113
 3  207 po 21.10. 6:1122.10. 0:16 9113
17+34 207 ne 20.10. 6:4221.10. 0:27 9113


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.