Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do listopadu 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Alza/Canon (od ledna 2010 do března 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 521 636 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 dnes 6:167.12. 19:30 9113
17 221 út 6.12. 5:066.12. 20:23 9113
 8  213 po 5.12. 4:456.12. 0:39 9113
25 203 ne 4.12. 4:134.12. 22:43 9113
17 205 so 3.12. 4:464.12. 0:17 9113
 3  218 pá 2.12. 15:192.12. 22:20 9113
 3  206 čt 1.12. 5:251.12. 18:33 9113
 1  216 st 30.11. 15:2030.11. 20:01 9113
Cvič 236 st 30.11. 6:0030.11. 14:00 9113
 1  205 út 29.11. 4:5829.11. 18:35 9113
17 203 po 28.11. 6:1528.11. 23:47 9113
17 217 ne 27.11. 5:0627.11. 22:47 9113
 6  208 so 26.11. 4:4726.11. 22:56 9113
 3  213 pá 25.11. 6:2125.11. 21:33 9113
25 201 čt 24.11. 14:1524.11. 20:02 9113
 6  206 čt 24.11. 6:1424.11. 10:14 9113
 1  212 st 23.11. 6:0523.11. 21:45 9113
 6  206 út 22.11. 14:0022.11. 20:24 9113
 6  206 út 22.11. 6:1422.11. 10:14 9113
 1  203 po 21.11. 4:4321.11. 20:30 9113
 3  203 ne 20.11. 4:3220.11. 23:39 9113
 1  206 so 19.11. 8:1119.11. 22:00 9113
24 201 pá 18.11. 5:5618.11. 19:40 9113
 3  205 čt 17.11. 5:1217.11. 21:48 9113
 3  211 st 16.11. 6:0016.11. 19:12 9113


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.