Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9113

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do současnosti)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 387 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 čt 9.4. 6:359.4. 19:17 9113
24 203 st 8.4. 5:568.4. 20:16 9113
17 220 út 7.4. 15:358.4. 0:43 9113
24 211 út 7.4. 6:367.4. 8:58 9113
17 223 po 6.4. 7:056.4. 22:35 9113
17 220 pá 3.4. 5:533.4. 9:47 9113
17 209 čt 2.4. 4:382.4. 22:15 9113
 3  215 st 1.4. 6:111.4. 23:36 9113
17 209 út 31.3. 4:3831.3. 22:15 9113
 3  215 po 30.3. 6:1130.3. 23:36 9113
 8  206 ne 29.3. 5:0929.3. 22:48 9113
 3  208 so 28.3. 5:2528.3. 23:56 9113
17 226 pá 27.3. 14:0027.3. 20:37 9113
 3  205 pá 27.3. 4:4527.3. 9:52 9113
 3  215 čt 26.3. 6:1126.3. 23:36 9113
24 203 st 25.3. 5:5625.3. 20:16 9113
12 203 út 24.3. 4:5524.3. 22:16 9113
 3  212 po 23.3. 5:5123.3. 23:16 9113
17 204 ne 22.3. 8:2323.3. 0:33 9113
 3  209 so 21.3. 8:1422.3. 0:16 9113
17 201 pá 20.3. 6:2421.3. 0:44 9113
17 207 čt 19.3. 4:1820.3. 0:14 9113
17 220 st 18.3. 14:3619.3. 1:09 9113
17 202 st 18.3. 5:1818.3. 9:57 9113
 8  213 út 17.3. 4:4918.3. 0:34 9113


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.