Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9111

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 464 212 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 203 dnes 6:367.6. 23:28 9111
10 202 út 6.6. 4:166.6. 20:13 9111
10 211 po 5.6. 4:586.6. 0:48 9111
10 209 ne 4.6. 5:195.6. 0:08 9111
10 204 so 3.6. 5:394.6. 0:28 9111
 8  209 pá 2.6. 4:312.6. 19:33 9111
17 232 čt 1.6. 7:031.6. 23:57 9111
 3  211 st 31.5. 5:1031.5. 18:01 9111
17 232 út 30.5. 7:0330.5. 23:57 9111
 3  208 po 29.5. 15:2029.5. 22:03 9111
 3  204 po 29.5. 6:3129.5. 8:49 9111
17 229 pá 26.5. 5:5726.5. 18:51 9111
17 210 čt 25.5. 6:4325.5. 20:15 9111
25 203 st 24.5. 5:1224.5. 20:00 9111
17 225 út 23.5. 7:5023.5. 23:17 9111*Z1
14 210 po 22.5. 14:3223.5. 0:33 9111
 1  204 po 22.5. 7:1822.5. 9:54 9111
17 220 ne 21.5. 10:3421.5. 20:21 9111
25 209 so 20.5. 4:3420.5. 22:58 9111
14 213 pá 19.5. 7:0220.5. 1:10 9111
25 203 čt 18.5. 5:1218.5. 20:00 9111
14 205 st 17.5. 13:5217.5. 23:49 9111
14 210 st 17.5. 4:4017.5. 10:22 9111
17 215 út 16.5. 4:4616.5. 19:59 9111
14 205 po 15.5. 13:5215.5. 23:49 9111
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.