Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9111

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 432 112 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 dnes 5:424.7. 19:40 9111
17 213 ne 3.7. 9:573.7. 21:14 9111
17 203 so 2.7. 4:262.7. 21:29 9111
17 203 pá 1.7. 6:442.7. 0:27 9111
 6  203 čt 30.6. 7:5530.6. 19:26 9111*Z1
Cvič 234 st 29.6. 14:0029.6. 22:00 9111
Cvič 212 st 29.6. 6:0029.6. 14:00 9111
 8  207 út 28.6. 4:1328.6. 19:15 9111
 6  209 po 27.6. 8:3028.6. 0:42 9111*Z2
14 209 ne 26.6. 5:5027.6. 1:29 9111*Z3
12 210 pá 24.6. 17:3025.6. 0:45 9111*Z4
24 106 čt 23.6. 9:2023.6. 11:00 9111*Z5
14 211 st 22.6. 15:3523.6. 0:55 9111*Z6
17 427 po 20.6. 14:2520.6. 16:35 9111*Z7
17 203 po 20.6. 6:2120.6. 8:25 9111*MU
17 212 pá 17.6. 4:4517.6. 19:55 9111
 3  217 čt 16.6. 6:4717.6. 0:20 9111
17 212 st 15.6. 4:4515.6. 19:58 9111
17 229 út 14.6. 5:5614.6. 18:51 9111
 6  209 po 13.6. 19:3014.6. 0:42 9111*Z8
 8  207 po 13.6. 4:1313.6. 19:15 9111
12+17 206 ne 12.6. 4:4413.6. 0:30 9111
 1  201 so 11.6. 4:2111.6. 16:15 9111*MU
17 209 pá 10.6. 6:4611.6. 0:18 9111
 3  206 čt 9.6. 5:249.6. 18:33 9111
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9315
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8486+8439
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8359
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*Z7 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z8 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.