Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9111

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 416 962 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 201 so 24.10. 4:2325.10. 0:38 9111
17 209 pá 23.10. 6:3723.10. 21:21 9111
10 202 čt 22.10. 4:5722.10. 20:29 9111
 8  206 st 21.10. 5:3022.10. 0:53 9111
 3  209 út 20.10. 6:1220.10. 22:56 9111
10 202 po 19.10. 4:5719.10. 20:29 9111
25 207 ne 18.10. 4:3118.10. 22:50 9111
17 212 so 17.10. 4:3917.10. 20:06 9111
17 222 pá 16.10. 7:1316.10. 22:04 9111
17 201 čt 15.10. 4:3915.10. 19:15 9111
17 207 st 14.10. 6:2115.10. 0:43 9111
10 213 út 13.10. 6:5913.10. 13:00 9111*MU
 3  201 po 12.10. 4:2512.10. 21:41 9111
10 203 ne 11.10. 4:3712.10. 0:04 9111
10 208 so 10.10. 5:5611.10. 1:04 9111
10 213 pá 9.10. 6:599.10. 22:24 9111
17 227 čt 1.10. 6:001.10. 9:58 9111
24 216 st 30.9. 7:1130.9. 9:28 9111
10 221 út 29.9. 6:0229.9. 9:10 9111
10 210 pá 25.9. 6:2826.9. 1:04 9111
10 220 čt 24.9. 5:3324.9. 11:50 9111
10 218 st 23.9. 7:4023.9. 23:04 9111
16 216 út 22.9. 4:2322.9. 10:47 9111
16 209 po 21.9. 4:4322.9. 1:37 9111
10 206 ne 20.9. 5:1721.9. 0:44 9111
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.