Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9111

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 425 587 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
17 223 st 16.12. 4:1916.12. 7:00 9111*MU*1
10 216 út 15.12. 4:3715.12. 23:04 9111
17 214 po 14.12. 5:1914.12. 21:54 9111
10 211 ne 13.12. 4:1613.12. 22:14 9111
16 205 so 12.12. 5:2312.12. 23:17 9111
 3  206 pá 11.12. 5:2411.12. 22:17 9111
 3  206 čt 10.12. 5:2410.12. 22:17 9111
16 217 st 9.12. 14:069.12. 21:01 9111
16 217 st 9.12. 4:239.12. 11:07 9111
10 216 út 8.12. 4:378.12. 23:05 9111
16 206 po 7.12. 6:197.12. 22:24 9111
10 205 ne 6.12. 5:166.12. 21:06 9111
10 210 so 5.12. 4:145.12. 22:24 9111
10 212 pá 4.12. 6:534.12. 22:06 9111
16 212 čt 3.12. 4:533.12. 20:25 9111
16 217 st 2.12. 14:062.12. 21:01 9111
10 212 po 30.11. 6:5330.11. 22:06 9111
10 205 ne 29.11. 5:1629.11. 21:06 9111
16 205 so 28.11. 5:2328.11. 23:17 9111
10 204 pá 27.11. 5:3227.11. 20:58 9111
17 201 st 25.11. 7:3025.11. 19:15 9111*Z
16 212 pá 20.11. 8:3020.11. 20:25 9111*Z1
16 208 pá 13.11. 7:1213.11. 19:48 9111
10 206 čt 12.11. 5:5312.11. 20:54 9111
10 202 út 10.11. 5:1110.11. 20:29 9111
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Líbeznické ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.