Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9111

Evidované reklamní polepy:
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Najeto: cca 450 185 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
10 310 út 5.8. 5:165.8. 22:34 9111*1
12 301 po 4.8. 4:265.8. 0:23 9111
10 310 so 2.8. 5:273.8. 0:53 9111
16 308 pá 1.8. 5:321.8. 21:44 9111
 7  311 st 30.7. 5:2130.7. 22:03 9111
20 301 út 29.7. 4:5329.7. 20:24 9111
12 307 po 28.7. 5:1229.7. 1:09 9111
 9  303 ne 27.7. 5:0028.7. 0:08 9111
 9  307 so 26.7. 7:4827.7. 0:37 9111
10 304 st 23.7. 4:3224.7. 0:34 9111
10 311 út 22.7. 5:2922.7. 22:21 9111
12 308 ne 20.7. 4:2621.7. 0:26 9111
10 308 so 19.7. 5:0720.7. 0:34 9111
14 302 čt 17.7. 4:5017.7. 22:37 9111
12 305 st 16.7. 5:0217.7. 0:45 9111
20 303 út 15.7. 5:0916.7. 0:35 9111
20 303 po 14.7. 5:0915.7. 0:35 9111
10 302 ne 13.7. 4:3113.7. 23:34 9111
 9  306 so 12.7. 5:2013.7. 0:30 9111
14 321 út 8.7. 5:398.7. 9:31 9111
20 307 po 7.7. 5:557.7. 20:12 9111
10 311 so 5.7. 6:476.7. 1:15 9111
 7  307 pá 4.7. 14:424.7. 21:23 9111
20 303 čt 3.7. 5:094.7. 0:35 9111
10 306 út 1.7. 4:311.7. 21:02 9111
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.