Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9108

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od března 2024 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Krnovské opravny a strojírny (hrubá stavba), Ústřední dílny DPP (rekonstrukce)

Rok výroby: 2022

Dodání: 29. 3. 2023

V provozu od: 16. 5. 2024

Původní evidenční číslo: Miskolc 210 (Most-Litvínov 315)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Sécheron SPL26

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 114 dnes 14:5013.6. 20:01 9108
31 106 dnes 7:1313.6. 11:25 9108*MU
 7  116 čt 12.6. 6:1012.6. 19:19 9108
 7  102 st 11.6. 6:4911.6. 20:07 9108
 6  111 út 10.6. 5:1610.6. 19:30 9108
 8  101 po 9.6. 5:039.6. 18:28 9108
12 103 ne 8.6. 4:288.6. 23:13 9108
 8  102 so 7.6. 5:438.6. 0:30 9108
 8  101 pá 6.6. 5:036.6. 18:28 9108
17 105 čt 5.6. 6:306.6. 1:00 9108
 8  101 st 4.6. 5:034.6. 18:28 9108
19 110 út 3.6. 6:073.6. 21:07 9108
17 101 po 2.6. 4:122.6. 19:44 9108
17 106 ne 1.6. 10:201.6. 22:27 9108
 8  106 čt 29.5. 5:4329.5. 20:58 9108
 8  101 út 27.5. 5:0327.5. 18:28 9108
31 106 po 26.5. 7:1326.5. 20:03 9108
 7  116 pá 23.5. 6:1023.5. 19:19 9108
31 106 čt 22.5. 7:1322.5. 20:03 9108
31 106 st 21.5. 7:1321.5. 20:03 9108
15 106 po 19.5. 6:0819.5. 19:53 9108
17 107 ne 18.5. 10:0319.5. 0:40 9108
 8  106 čt 15.5. 5:4315.5. 20:58 9108
15 102 st 14.5. 14:3514.5. 19:16 9108
 7  104 út 13.5. 4:3813.5. 20:25 9108
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.