Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9108

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od března 2024 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Krnovské opravny a strojírny (hrubá stavba), Ústřední dílny DPP (rekonstrukce)

Rok výroby: 2022

Dodání: 29. 3. 2023

Původní evidenční číslo: Miskolc 210 (Most-Litvínov 315)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Sécheron SPL26

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 113 dnes 6:3421.11. 19:46 9108
27 104 st 20.11. 8:5620.11. 22:26 9108*Z1
27 104 st 20.11. 6:1020.11. 8:30 9108*MU
6+27 138 út 19.11. 6:3319.11. 19:42 9108
27 112 po 18.11. 14:3519.11. 0:56 9108
 6  106 po 18.11. 6:3818.11. 10:55 9108
6+27 134 ne 17.11. 4:2718.11. 0:34 9108
6+27 102 so 16.11. 4:3716.11. 21:45 9108
27 112 pá 15.11. 14:3516.11. 0:56 9108
 6  106 pá 15.11. 6:3815.11. 10:35 9108
22 102 st 13.11. 5:5613.11. 19:47 9108
27 105 út 12.11. 5:3312.11. 19:21 9108
27 111 po 11.11. 4:3712.11. 0:36 9108
XC 107 so 9.11. 4:1910.11. 1:04 9108
 6  105 st 6.11. 4:346.11. 21:43 9108
27 109 út 5.11. 4:175.11. 23:10 9108
6+27 134 po 4.11. 4:055.11. 0:34 9108
27 101 ne 3.11. 4:474.11. 0:42 9108
6+27 111 so 2.11. 4:433.11. 0:01 9108
6+27 136 pá 1.11. 8:002.11. 0:48 9108*Z2
 6  106 čt 31.10. 15:511.11. 0:01 9108
 6  106 čt 31.10. 6:3831.10. 10:35 9108
 6  107 st 30.10. 4:5431.10. 0:21 9108
24 106 út 29.10. 6:0529.10. 20:07 9108
27 112 pá 25.10. 4:3725.10. 20:34 9108
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9083

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.