Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9106

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2023

Dodání: 13. 4. 2023

Výrobní číslo: 178331

Původní evidenční číslo: Miskolc 214 (Most-Litvínov 319)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Sécheron SPL26

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  112 dnes 4:4223.10. 0:35 9106
 6  110 po 21.10. 4:2421.10. 18:48 9106
27 103 ne 20.10. 4:1621.10. 0:56 9106
 6  108 pá 18.10. 4:0519.10. 0:18 9106
 6  112 čt 17.10. 4:4218.10. 0:35 9106
 6  103 st 16.10. 6:3716.10. 21:27 9106
Cvič 106 ne 13.10. 6:0013.10. 11:00 9106*MU
Cvič 151 so 12.10. 14:0012.10. 22:00 9106
Cvič 131 so 12.10. 6:0012.10. 14:00 9106
 6  110 pá 11.10. 4:2411.10. 18:48 9106
 6  104 čt 10.10. 4:5611.10. 1:06 9106
 6  105 st 9.10. 5:149.10. 19:36 9106
6+27 133 út 8.10. 6:298.10. 19:20 9106
Cvič 111 po 7.10. 6:007.10. 14:00 9106
27 115 pá 4.10. 5:124.10. 10:10 9106
6+27 134 čt 3.10. 14:393.10. 23:58 9106
27 115 čt 3.10. 5:123.10. 10:10 9106
 6  104 st 2.10. 4:563.10. 1:06 9106
 6  108 út 1.10. 4:052.10. 0:18 9106
 6  108 so 28.9. 4:5629.9. 1:06 9106
34 105 pá 27.9. 5:3527.9. 19:28 9106
34 107 čt 26.9. 14:2226.9. 20:11 9106
34 107 út 24.9. 14:2224.9. 20:11 9106
34 110 út 24.9. 5:1024.9. 10:06 9106
27 110 po 23.9. 5:4923.9. 16:17 9106*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.