Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9106

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2023

Dodání: 13. 4. 2023

Výrobní číslo: 178331

Původní evidenční číslo: Miskolc 214 (Most-Litvínov 319)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Sécheron SPL26

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
35 104 dnes 5:0425.7. 0:11 9106
35 102 út 23.7. 5:5724.7. 0:31 9106
35 104 po 22.7. 5:0423.7. 0:11 9106
35 102 ne 21.7. 4:4422.7. 0:11 9106
26 103 so 20.7. 4:3320.7. 22:47 9106
34 101 pá 19.7. 6:0220.7. 0:23 9106
34 106 čt 18.7. 4:3019.7. 0:03 9106
34 105 st 17.7. 5:3518.7. 1:07 9106
35 101 út 16.7. 4:4416.7. 19:58 9106
27 102 po 15.7. 4:2715.7. 20:22 9106
 7  108 ne 14.7. 4:5215.7. 0:19 9106
16 106 pá 12.7. 6:0012.7. 22:56 9106
16 106 čt 11.7. 6:0011.7. 22:56 9106
19 109 st 10.7. 5:3110.7. 20:02 9106
16 101 út 9.7. 4:559.7. 19:28 9106
 6  103 po 8.7. 6:248.7. 22:29 9106
16 102 ne 7.7. 4:557.7. 22:56 9106
 7  105 so 6.7. 4:527.7. 0:19 9106
19 101 pá 5.7. 4:315.7. 22:00 9106
19 106 čt 4.7. 6:354.7. 20:57 9106
19 109 st 3.7. 5:313.7. 20:02 9106
34 101 út 2.7. 6:023.7. 0:23 9106
34 107 po 1.7. 4:241.7. 19:42 9106
34 104 ne 30.6. 4:501.7. 0:35 9106
34 103 so 29.6. 4:3030.6. 0:03 9106


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.