Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9106

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2023

Dodání: 13. 4. 2023

Výrobní číslo: 178331

Původní evidenční číslo: Miskolc 214 (Most-Litvínov 319)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Sécheron SPL26

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 110 dnes 6:0524.1. 20:36 9106
19 109 čt 23.1. 5:5123.1. 23:39 9106
19 108 st 22.1. 4:3122.1. 23:19 9106
19 108 út 21.1. 4:3121.1. 23:19 9106
19 108 po 20.1. 4:3120.1. 23:19 9106
19 105 ne 19.1. 5:1120.1. 0:19 9106
19 103 so 18.1. 4:5118.1. 23:39 9106
19 102 pá 17.1. 5:1117.1. 22:19 9106
19 112 čt 16.1. 4:5117.1. 0:19 9106
19 108 st 15.1. 4:3115.1. 23:19 9106
19 103 út 14.1. 5:3114.1. 20:03 9106
19 104 po 13.1. 4:5113.1. 23:59 9106
19 101 ne 12.1. 5:5112.1. 22:59 9106
19 104 so 11.1. 4:3111.1. 23:59 9106
19 106 pá 10.1. 6:0510.1. 23:39 9106
19 104 čt 9.1. 4:519.1. 23:59 9106
19 104 st 8.1. 4:518.1. 23:59 9106
19 104 út 7.1. 4:517.1. 23:59 9106
19 104 ne 5.1. 5:115.1. 21:27 9106
16 109 so 4.1. 9:034.1. 22:16 9106
19 107 pá 3.1. 5:313.1. 19:53 9106
17 107 st 1.1. 6:142.1. 1:42 9106
Rok 2024
19 107 út 31.12. 4:5131.12. 22:39 9106
17 106 po 30.12. 5:3030.12. 20:39 9106
17 111 ne 29.12. 4:4430.12. 0:37 9106


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.