Domovská vozovna: Hloubětín
Aktuální vozovna: Pankrác (od 13.3.2025)
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP
Rok výroby: 2022
Dodání: leden 2023
Výrobní číslo: 175235
Původní evidenční číslo: Miskolc 211 (Most-Litvínov 320)
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp Alu
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Sběrač proudu: Polopantograf Sécheron SPL26
Najeto: cca 146 965 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
19 | 405 | dnes 5:36 | 19.3. 9:45 | 9105 | ||
19 | 409 | út 18.3. 6:47 | 19.3. 0:30 | 9105 | ||
19 | 409 | po 17.3. 6:47 | 18.3. 0:30 | 9105 | ||
19 | 409 | pá 14.3. 6:47 | 15.3. 0:30 | 9105 | ||
19 | 409 | čt 13.3. 6:47 | 14.3. 0:30 | 9105 | ||
16 | 117 | st 12.3. 7:08 | 12.3. 9:32 | 9105 | ||
19 | 101 | út 11.3. 4:51 | 11.3. 23:39 | 9105 | ||
19 | 104 | po 10.3. 5:11 | 11.3. 0:19 | 9105 | ||
19 | 102 | ne 9.3. 9:23 | 9.3. 23:19 | 9105 | ||
7 | 108 | so 8.3. 5:45 | 8.3. 20:51 | 9105 | ||
17 | 107 | pá 7.3. 4:38 | 8.3. 1:08 | 9105 | ||
6 | 106 | čt 6.3. 7:18 | 7.3. 0:21 | 9105 | ||
17 | 107 | út 4.3. 4:38 | 5.3. 1:08 | 9105 | ||
19 | 112 | po 3.3. 4:31 | 3.3. 23:59 | 9105 | ||
19 | 105 | ne 2.3. 5:11 | 3.3. 0:19 | 9105 | ||
19 | 104 | so 1.3. 4:31 | 1.3. 23:59 | 9105 | ||
19 | 104 | pá 28.2. 5:11 | 1.3. 0:19 | 9105 | ||
19 | 106 | čt 27.2. 5:55 | 27.2. 19:44 | 9105 | ||
19 | 106 | st 26.2. 5:55 | 26.2. 19:44 | 9105 | ||
19 | 106 | út 25.2. 5:55 | 25.2. 19:44 | 9105 | ||
19 | 113 | po 24.2. 15:04 | 24.2. 23:19 | 9105 | ||
19 | 113 | po 24.2. 6:21 | 24.2. 9:35 | 9105 | ||
19 | 103 | ne 23.2. 4:31 | 23.2. 23:39 | 9105 | ||
19 | 105 | so 22.2. 8:00 | 23.2. 0:19 | 9105 | ||
Cvič | 112 | čt 20.2. 6:00 | 20.2. 14:00 | 9105 |