Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9103

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: listopad 2020

Výrobní číslo: 178356

Původní evidenční číslo: Miskolc 204 (Košice 522)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 190 650 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
35 101 dnes 4:2520.7. 21:53 9103
34 108 pá 19.7. 14:2020.7. 0:35 9103
34 108 pá 19.7. 5:5319.7. 10:31 9103
34 107 čt 18.7. 4:2418.7. 19:42 9103
34 103 st 17.7. 5:0918.7. 0:47 9103
35 104 út 16.7. 5:0417.7. 0:11 9103
34 104 po 15.7. 4:5015.7. 20:19 9103
34 105 ne 14.7. 10:2514.7. 14:30 9103*MU
27 104 pá 12.7. 5:4612.7. 13:30 9103*MU
27 112 čt 11.7. 14:1911.7. 23:42 9103
34 108 čt 11.7. 5:5311.7. 10:31 9103
27 102 st 10.7. 14:3710.7. 20:22 9103*Z1
19 109 út 9.7. 5:319.7. 20:02 9103
16 102 po 8.7. 5:329.7. 0:36 9103
26 103 ne 7.7. 4:337.7. 22:47 9103
16 101 so 6.7. 5:156.7. 23:36 9103
16 101 pá 5.7. 5:155.7. 23:36 9103
34 102 út 2.7. 6:132.7. 20:26 9103
17+27 131 po 1.7. 5:301.7. 17:25 9103*MU
34 103 ne 30.6. 4:301.7. 0:47 9103
34 101 so 29.6. 4:5030.6. 0:35 9103
34 109 pá 28.6. 4:5228.6. 22:47 9103
19 101 čt 27.6. 5:1127.6. 20:57 9103
19 107 st 26.6. 4:3126.6. 20:12 9103
16 116 út 25.6. 4:5526.6. 0:16 9103
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.