Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9102

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: leden 2020

Výrobní číslo: 178330

Původní evidenční číslo: Miskolc 212 (318 Most-Litvínov)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 55 936 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 106 dnes 4:3629.11. 0:14 9102
16 108 so 27.11. 4:3627.11. 23:54 9102
25 112 pá 26.11. 4:1826.11. 22:25 9102
14 106 čt 25.11. 5:2726.11. 0:43 9102
14 106 st 24.11. 5:2725.11. 0:43 9102
19 109 út 23.11. 5:3923.11. 23:06 9102
19 106 po 22.11. 6:1822.11. 22:27 9102
19 106 ne 21.11. 9:0121.11. 21:31 9102
16 104 so 20.11. 5:1620.11. 21:13 9102
14 114 pá 19.11. 16:1519.11. 23:43 9102*Z1
Cvič 112 pá 19.11. 6:0019.11. 14:00 9102
 7  108 čt 18.11. 4:4818.11. 18:17 9102
25 104 st 17.11. 5:4517.11. 21:53 9102
14 108 po 15.11. 5:4615.11. 22:24 9102
3+26 115 so 13.11. 7:4714.11. 0:42 9102
16 110 pá 12.11. 5:5412.11. 18:37 9102
16 115 čt 11.11. 4:3611.11. 19:17 9102
19 106 st 10.11. 6:1810.11. 22:27 9102
19 101 út 9.11. 6:249.11. 20:20 9102
16 110 po 8.11. 5:548.11. 18:37 9102
19 110 ne 7.11. 10:017.11. 21:21 9102
19 105 so 6.11. 4:126.11. 21:47 9102
22 111 pá 5.11. 5:406.11. 0:49 9102
22 134 čt 4.11. 6:574.11. 19:48 9102
22 134 st 3.11. 6:573.11. 19:48 9102
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.