Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9102

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: leden 2020

Výrobní číslo: 178330

Původní evidenční číslo: Miskolc 212 (318 Most-Litvínov)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 160 321 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 107 st 7.6. 5:477.6. 18:37 9102
17 114 út 6.6. 4:317.6. 0:40 9102
 5  112 po 5.6. 4:426.6. 0:20 9102
 5  109 ne 4.6. 4:455.6. 0:00 9102
19 105 so 3.6. 5:203.6. 23:10 9102
19 106 pá 2.6. 6:182.6. 23:03 9102
17 113 čt 1.6. 5:431.6. 19:39 9102
19 109 st 31.5. 5:5531.5. 22:45 9102
 5  107 út 30.5. 5:1230.5. 20:18 9102
 5  114 po 29.5. 7:1829.5. 9:34 9102
 7  108 so 27.5. 5:0627.5. 15:20 9102*MU
 7  114 pá 26.5. 4:4526.5. 21:14 9102
 7  108 čt 25.5. 6:1525.5. 20:20 9102
16 110 st 24.5. 4:3524.5. 18:55 9102
16 105 út 23.5. 5:4023.5. 23:16 9102
16 105 po 22.5. 5:4022.5. 23:16 9102
16 106 ne 21.5. 10:4021.5. 22:56 9102
 7  108 so 20.5. 5:0620.5. 21:29 9102
16 104 pá 19.5. 5:2519.5. 20:31 9102
16 104 čt 18.5. 5:2518.5. 20:31 9102
 7  108 st 17.5. 6:1517.5. 20:20 9102
16 105 út 16.5. 5:4016.5. 23:16 9102
16 105 po 15.5. 5:4015.5. 23:16 9102
 7  104 ne 14.5. 4:2614.5. 22:26 9102
16 108 so 13.5. 4:5513.5. 23:36 9102
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.