Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9101

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2019

Dodání: říjen 2019

Výrobní číslo: 178360

Původní evidenční číslo: Miskolc 205 (Košice 526)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 63 042 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 101 so 4.12. 5:144.12. 23:26 9101
16 113 pá 3.12. 6:343.12. 23:34 9101
22 130 čt 2.12. 14:552.12. 20:56 9101
 4  101 čt 2.12. 6:492.12. 9:06 9101
19 113 st 1.12. 6:051.12. 21:16 9101
16 104 út 30.11. 7:171.12. 0:14 9101
25 101 po 29.11. 4:2429.11. 13:30 9101*MU
16 107 ne 28.11. 4:5629.11. 0:34 9101
 7  104 so 27.11. 4:2827.11. 22:24 9101
14 106 pá 26.11. 5:2727.11. 0:43 9101
14 114 čt 25.11. 6:3525.11. 23:43 9101
14 108 st 24.11. 5:4624.11. 22:24 9101
19 107 út 23.11. 5:1423.11. 22:46 9101
19 112 po 22.11. 5:5322.11. 19:52 9101
19 104 ne 21.11. 5:3421.11. 23:46 9101
16 105 so 20.11. 5:3620.11. 23:34 9101
 7  105 pá 19.11. 6:1919.11. 19:48 9101
19 112 čt 18.11. 5:5318.11. 19:52 9101
 7  108 út 16.11. 4:4816.11. 18:17 9101
 7  113 po 15.11. 5:3615.11. 20:56 9101
16 101 ne 14.11. 5:1614.11. 21:13 9101
25 104 so 13.11. 5:4513.11. 21:53 9101
 7  104 pá 12.11. 4:2812.11. 19:38 9101
19 106 čt 11.11. 6:1811.11. 22:27 9101
19 114 st 10.11. 4:1210.11. 20:06 9101
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.