Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9101

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2019

Dodání: říjen 2019

Výrobní číslo: 178360

Původní evidenční číslo: Miskolc 205 (Košice 526)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 257 112 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 109 dnes 6:1617.6. 19:13 9101
16 101 so 15.6. 4:5516.6. 0:36 9101
19 107 pá 14.6. 4:3114.6. 20:12 9101
16 116 čt 13.6. 4:5514.6. 0:16 9101
19 103 st 12.6. 5:3112.6. 19:43 9101
16 116 út 11.6. 4:5512.6. 0:16 9101
19 109 po 10.6. 6:1610.6. 19:13 9101
16 106 ne 9.6. 4:559.6. 18:00 9101*MU
16 109 pá 7.6. 5:327.6. 23:36 9101
16 116 čt 6.6. 4:557.6. 0:16 9101
16 116 st 5.6. 4:556.6. 0:16 9101
19 108 út 4.6. 4:514.6. 20:27 9101
19 103 po 3.6. 5:313.6. 19:43 9101
34 107 ne 2.6. 4:333.6. 0:07 9101
34 103 so 1.6. 4:212.6. 1:16 9101
34 102 pá 31.5. 5:031.6. 0:27 9101
34 112 čt 30.5. 14:2730.5. 19:55 9101
34 112 st 29.5. 14:2729.5. 19:55 9101
34 104 st 29.5. 6:3829.5. 9:55 9101
16 102 ne 26.5. 7:5526.5. 23:56 9101
16 105 so 25.5. 5:3525.5. 23:56 9101
16 108 pá 24.5. 5:1524.5. 23:16 9101
19 109 čt 23.5. 6:1623.5. 19:13 9101
19 106 st 22.5. 5:4322.5. 18:46 9101
34 107 út 21.5. 4:2722.5. 0:52 9101
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.