Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9101

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2019

Dodání: říjen 2019

Výrobní číslo: 178360

Původní evidenční číslo: Miskolc 205 (Košice 526)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 134 712 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+39 103 dnes 5:0128.11. 19:39 9101
16 101 ne 27.11. 4:5527.11. 23:56 9101
 5  114 pá 25.11. 7:1825.11. 9:34 9101
16 111 st 23.11. 6:3623.11. 7:45 9101*MU*1
 6  114 út 22.11. 6:1622.11. 19:52 9101
 7  110 po 21.11. 6:3121.11. 20:19 9101
 7  107 ne 20.11. 5:0620.11. 21:29 9101
16 104 so 19.11. 5:3520.11. 0:36 9101
 5  107 čt 17.11. 4:3717.11. 23:37 9101
 6  114 st 16.11. 6:1616.11. 19:52 9101
26 101 po 14.11. 6:2914.11. 20:11 9101
12+14 132 so 12.11. 4:4413.11. 0:36 9101
16 105 pá 11.11. 5:4011.11. 23:16 9101
16 105 čt 10.11. 5:4010.11. 23:16 9101
16 105 st 9.11. 5:409.11. 23:16 9101
24 110 út 8.11. 6:028.11. 20:49 9101
19 102 ne 6.11. 9:236.11. 22:24 9101
6+14 151 pá 4.11. 14:454.11. 23:59 9101*Z1
16 101 pá 4.11. 5:104.11. 9:40 9101
6+14 143 čt 3.11. 5:113.11. 22:59 9101
6+14 143 st 2.11. 5:112.11. 22:59 9101
6+14 152 út 1.11. 4:422.11. 0:19 9101
6+14 143 po 31.10. 5:1131.10. 22:59 9101
 7  104 ne 30.10. 4:2630.10. 22:26 9101
16 101 so 29.10. 5:1529.10. 23:56 9101
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada OIS
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558+8559

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.