Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9101

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2019

Dodání: říjen 2019

Výrobní číslo: 178360

Původní evidenční číslo: Miskolc 205 (Košice 526)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 21 372 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  113 út 23.3. 5:3023.3. 21:01 9101
 5  104 po 22.3. 6:3622.3. 19:30 9101
 5  104 ne 21.3. 8:5721.3. 20:31 9101
 5  104 so 20.3. 4:3720.3. 15:00 9101*MU
 5  104 čt 18.3. 6:3618.3. 19:30 9101
 5  111 po 15.3. 5:1515.3. 18:00 9101
 5  102 ne 14.3. 5:1714.3. 22:29 9101
 5  107 so 13.3. 5:1713.3. 21:31 9101
 5  102 pá 12.3. 6:1612.3. 19:10 9101
 5  113 čt 11.3. 5:3011.3. 21:01 9101
 5  102 st 10.3. 6:1610.3. 19:10 9101
 5  102 ne 7.3. 5:177.3. 22:29 9101
 5  104 so 6.3. 4:376.3. 20:31 9101
 5  102 pá 5.3. 6:165.3. 19:09 9101
 5  102 čt 4.3. 6:164.3. 19:09 9101
 5  111 st 3.3. 5:153.3. 17:59 9101
 5  113 út 2.3. 5:302.3. 21:00 9101
 5  111 po 1.3. 5:151.3. 17:59 9101
 5  106 ne 28.2. 4:3728.2. 21:00 9101
 5  105 so 27.2. 4:5727.2. 20:45 9101
 5  104 pá 26.2. 6:3626.2. 19:29 9101
 5  102 čt 25.2. 6:1625.2. 19:09 9101
 5  104 st 24.2. 6:3624.2. 19:29 9101
 5  113 út 23.2. 5:3023.2. 21:00 9101
 5  113 po 22.2. 5:3022.2. 21:00 9101
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.