Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9100

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: 30. 12. 2020

Výrobní číslo: 178356

Původní evidenční číslo: Miskolc 200 (Košice 539)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 162 823 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  114 dnes 4:4529.11. 20:45 9100
16 101 út 28.11. 6:5128.11. 19:57 9100
16 101 po 27.11. 6:5127.11. 19:57 9100
17 103 ne 26.11. 4:3826.11. 23:02 9100
19 101 pá 24.11. 5:1324.11. 22:03 9100
19 101 čt 23.11. 5:1323.11. 22:03 9100
19 108 st 22.11. 5:0822.11. 22:43 9100
16 101 út 21.11. 6:5121.11. 19:57 9100
16 101 po 20.11. 6:5120.11. 19:57 9100
19 116 po 13.11. 14:4613.11. 18:20 9100*MU
17 104 so 11.11. 4:2912.11. 0:39 9100
19 105 pá 10.11. 6:0410.11. 21:26 9100
19 116 čt 9.11. 5:359.11. 10:11 9100
16 109 st 8.11. 5:298.11. 23:38 9100
19 104 út 7.11. 14:287.11. 22:23 9100
19 116 út 7.11. 5:357.11. 10:11 9100
16 116 po 6.11. 4:547.11. 0:18 9100
16 107 ne 5.11. 5:146.11. 0:38 9100
16 105 so 4.11. 5:344.11. 23:58 9100
19 105 pá 3.11. 6:043.11. 21:26 9100
19 107 čt 2.11. 5:022.11. 20:25 9100
19 107 st 1.11. 5:021.11. 20:25 9100
19 106 út 31.10. 6:5731.10. 19:31 9100
19 112 po 30.10. 5:4130.10. 20:20 9100
19 104 ne 29.10. 16:2029.10. 21:15 9100*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.