Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9100

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: 30. 12. 2020

Výrobní číslo: 178356

Původní evidenční číslo: Miskolc 200 (Košice 539)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 59 278 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 112 dnes 6:241.7. 0:34 9100
16 103 ne 26.6. 4:5626.6. 8:00 9100*MU
 6  114 pá 24.6. 5:5725.6. 0:33 9100
14 118 st 22.6. 5:0022.6. 22:50 9100
 7  101 út 21.6. 6:2021.6. 21:26 9100
22 119 ne 19.6. 4:3019.6. 14:35 9100*MU
 7  102 so 18.6. 4:2818.6. 22:52 9100
16 106 pá 17.6. 5:1517.6. 19:51 9100
16 108 čt 16.6. 5:3016.6. 21:58 9100
16 108 st 15.6. 5:3015.6. 21:58 9100
16 106 út 14.6. 5:1514.6. 19:51 9100
16 108 po 13.6. 5:3013.6. 21:58 9100
24 103 pá 10.6. 6:0210.6. 20:25 9100
24 103 čt 9.6. 6:029.6. 20:25 9100
24 103 st 8.6. 6:028.6. 20:25 9100
24 103 út 7.6. 6:027.6. 20:25 9100
16 103 po 6.6. 15:256.6. 19:33 9100
16 102 ne 5.6. 5:365.6. 23:34 9100
 5  114 pá 3.6. 14:593.6. 19:45 9100
19 107 pá 3.6. 5:293.6. 9:38 9100
24 103 čt 2.6. 6:022.6. 8:10 9100*MU
16 106 st 1.6. 5:151.6. 22:14 9100
16 111 út 31.5. 6:1431.5. 20:43 9100
16 113 po 30.5. 6:3430.5. 23:34 9100
22 102 ne 29.5. 8:4329.5. 20:33 9100
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.