Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9099

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: srpen 2020

Výrobní číslo: 178329

Původní evidenční číslo: Miskolc 217 (317 Most-Litvínov)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 88 078 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 102 pá 1.7. 4:461.7. 21:19 9099
22 112 čt 30.6. 6:4130.6. 23:44 9099
 5  110 st 29.6. 6:3829.6. 22:57 9099
 5  110 út 28.6. 6:3828.6. 22:57 9099
22 115 po 27.6. 6:5728.6. 0:47 9099
16 103 so 25.6. 4:5626.6. 0:14 9099
24 106 pá 24.6. 6:1324.6. 20:49 9099
14 118 čt 23.6. 5:0023.6. 22:50 9099
 6  114 st 22.6. 5:5723.6. 0:33 9099
19 101 út 21.6. 4:4621.6. 19:23 9099
 6  114 po 20.6. 5:5721.6. 0:33 9099
 6  109 ne 19.6. 7:4920.6. 0:13 9099
16 104 so 18.6. 5:1618.6. 23:40 9099
 6  110 pá 17.6. 5:1317.6. 19:05 9099
16 103 čt 16.6. 4:5617.6. 0:14 9099
16 112 st 15.6. 6:2416.6. 0:34 9099
 6  114 po 13.6. 5:5714.6. 0:33 9099
11 106 ne 12.6. 8:4813.6. 0:33 9099
14+19 132 so 11.6. 5:1411.6. 23:26 9099
 7  109 pá 10.6. 6:2010.6. 20:13 9099
 5  114 út 7.6. 5:127.6. 8:10 9099*MU
 5  109 po 6.6. 17:207.6. 0:37 9099*Z1
 5  109 po 6.6. 4:576.6. 16:40 9099*MU*1
 5  101 ne 5.6. 4:376.6. 0:37 9099
 5  104 so 4.6. 5:174.6. 23:37 9099
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*1 = technická závada v Holyni

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.