Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9099

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: srpen 2020

Výrobní číslo: 178329

Původní evidenční číslo: Miskolc 217 (317 Most-Litvínov)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  107 so 17.4. 5:1717.4. 16:25 9099*MU*1
 5  104 pá 16.4. 6:3616.4. 19:30 9099
 5  104 čt 15.4. 6:3615.4. 19:30 9099
 5  106 st 14.4. 6:5614.4. 22:29 9099
5+7 132 út 13.4. 6:1613.4. 21:14 9099
 5  113 po 12.4. 5:3012.4. 21:01 9099
 6  101 ne 11.4. 4:5811.4. 22:26 9099
 6  104 so 10.4. 8:0010.4. 21:54 9099
5+7 132 pá 9.4. 6:169.4. 21:14 9099
 5  113 čt 8.4. 5:308.4. 21:01 9099
5+7 132 st 7.4. 6:167.4. 21:14 9099
 5  107 po 5.4. 4:575.4. 21:31 9099
 5  103 ne 4.4. 5:174.4. 22:29 9099
 5  102 pá 2.4. 6:172.4. 22:29 9099
 5  113 čt 1.4. 5:301.4. 21:01 9099
 5  104 st 31.3. 6:3631.3. 19:30 9099
 5  113 út 30.3. 5:3030.3. 21:01 9099
 5  111 po 29.3. 5:1529.3. 18:00 9099
11 101 ne 28.3. 10:1428.3. 20:31 9099
 5  102 pá 26.3. 6:1626.3. 19:10 9099
 5  111 čt 25.3. 5:1525.3. 18:00 9099
 5  113 st 24.3. 5:3024.3. 21:01 9099
 5  102 út 23.3. 6:1623.3. 19:10 9099
 5  102 po 22.3. 6:1622.3. 19:10 9099
 5  107 ne 21.3. 4:5721.3. 21:31 9099
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou před zast. Poliklinika Barrandov DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.