Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9099

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: srpen 2020

V provozu od: 3. 12. 2020

Výrobní číslo: 178329

Původní evidenční číslo: Miskolc 217 (317 Most-Litvínov)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 314 578 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 104 st 8.10. 6:248.10. 23:49 9099
 7  110 út 7.10. 6:467.10. 20:29 9099
17 105 po 6.10. 4:266.10. 11:30 9099*MU
17 101 ne 5.10. 5:166.10. 0:34 9099
17 104 pá 3.10. 21:003.10. 23:49 9099*Z1
 7  101 pá 3.10. 14:223.10. 19:58 9099
 7  107 pá 3.10. 7:133.10. 10:12 9099
13 104 čt 2.10. 6:012.10. 20:07 9099
17 102 st 1.10. 6:031.10. 23:29 9099
19 110 út 30.9. 6:0630.9. 21:07 9099
19 110 po 29.9. 6:0629.9. 21:07 9099
 7  111 ne 28.9. 4:3928.9. 22:09 9099
 7  109 so 27.9. 6:3927.9. 21:36 9099
19 110 pá 26.9. 6:0626.9. 21:07 9099
 7  115 čt 25.9. 6:0225.9. 19:11 9099
 7  102 st 24.9. 6:4924.9. 20:07 9099
17 114 út 23.9. 14:5023.9. 20:01 9099
 8  107 út 23.9. 7:1423.9. 9:08 9099
 7  115 po 22.9. 6:0222.9. 19:11 9099
 7  111 ne 21.9. 4:3921.9. 22:29 9099
17 109 so 20.9. 4:0621.9. 0:40 9099
19 110 pá 19.9. 6:0619.9. 21:07 9099
13 102 čt 18.9. 5:4219.9. 0:35 9099
13 101 st 17.9. 4:1417.9. 22:20 9099
19 110 út 16.9. 6:0616.9. 21:07 9099
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.