Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9099

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2020

Dodání: srpen 2020

Výrobní číslo: 178329

Původní evidenční číslo: Miskolc 217 (317 Most-Litvínov)

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 114 238 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 dnes 6:159.12. 20:19 9099
16 105 čt 8.12. 5:408.12. 23:16 9099
 7  107 st 7.12. 6:067.12. 22:06 9099
16 112 út 6.12. 6:457.12. 0:16 9099*Z1
 6  114 po 5.12. 6:165.12. 20:12 9099
16 108 ne 4.12. 4:354.12. 23:36 9099
16 101 so 3.12. 5:153.12. 23:56 9099
5+35 111 pá 2.12. 6:082.12. 19:32 9099
19+39 103 čt 1.12. 5:011.12. 19:39 9099
19+39 109 st 30.11. 6:0330.11. 23:55 9099
19+39 102 út 29.11. 5:2929.11. 19:31 9099
5+35 109 po 28.11. 4:2128.11. 19:17 9099
 5  102 so 26.11. 5:1727.11. 0:37 9099
16 111 pá 25.11. 6:3625.11. 8:55 9099*MU
 5  108 čt 24.11. 6:3824.11. 8:54 9099
16 111 út 22.11. 6:3622.11. 8:50 9099*MU
16 108 čt 17.11. 4:5517.11. 9:10 9099*MU
16 101 st 16.11. 5:1016.11. 9:48 9099
 5  103 út 15.11. 4:3716.11. 0:17 9099
26 116 po 14.11. 16:0015.11. 1:01 9099*Z2
19 105 so 12.11. 5:1412.11. 11:20 9099*MU
16 111 pá 11.11. 6:3611.11. 8:55 9099*MU
16 111 čt 10.11. 6:3610.11. 9:00 9099*MU
 5  108 st 9.11. 6:389.11. 8:54 9099
 5  108 út 8.11. 6:388.11. 8:54 9099
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8356+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.