Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 199 052 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 čt 20.6. 6:1020.6. 22:44 9098
 8  108 st 19.6. 5:1819.6. 22:19 9098
25 102 út 18.6. 6:2018.6. 22:26 9098
 8  104 po 17.6. 6:3118.6. 0:04 9098
14 104 pá 14.6. 14:4714.6. 21:22 9098
16 103 pá 14.6. 6:2714.6. 9:43 9098
16 116 čt 13.6. 14:0013.6. 19:50 9098
 8  114 čt 13.6. 4:5813.6. 9:00 9098
16 104 st 12.6. 4:2912.6. 20:53 9098
16 109 út 11.6. 5:0912.6. 0:14 9098
16 110 po 10.6. 5:2111.6. 0:34 9098
16 106 ne 9.6. 5:309.6. 22:04 9098
16 109 so 8.6. 5:509.6. 0:58 9098
16 115 pá 7.6. 16:408.6. 0:54 9098*Z
16+94 141 pá 7.6. 11:007.6. 12:30 9098*Z1
16 116 čt 6.6. 14:006.6. 20:10 9098
16 108 st 5.6. 4:495.6. 18:45 9098
16 104 út 4.6. 4:294.6. 20:53 9098
25 101 po 3.6. 6:093.6. 22:12 9098
14 103 ne 2.6. 14:452.6. 21:52 9098*Z2
25 107 čt 30.5. 4:5530.5. 20:35 9098
25 101 st 29.5. 6:0929.5. 22:12 9098
25 103 út 28.5. 4:1528.5. 19:55 9098
17 101 po 27.5. 5:1327.5. 23:11 9098
16 102 ne 26.5. 18:3027.5. 0:14 9098*Z3
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9073
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.