Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: Strausberg 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 375 412 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  111 dnes 5:3424.3. 19:14 9098
22 132 čt 23.3. 5:0323.3. 20:36 9098
16 111 st 22.3. 6:3622.3. 23:56 9098
19 102 út 21.3. 6:2121.3. 19:31 9098
 5  103 po 20.3. 4:3620.3. 23:38 9098
19 104 ne 19.3. 4:5419.3. 23:03 9098
16 102 so 18.3. 7:3519.3. 0:16 9098
 7  114 pá 17.3. 17:0017.3. 21:00 9098*Z1
 6  112 čt 16.3. 5:3616.3. 21:02 9098
19 109 st 15.3. 5:5515.3. 22:45 9098
24 112 út 14.3. 6:3114.3. 20:26 9098
 6  115 po 13.3. 6:1413.3. 19:20 9098
 7  104 so 11.3. 4:2611.3. 22:45 9098
16 111 pá 10.3. 6:3610.3. 23:56 9098
 5  108 čt 9.3. 14:3010.3. 0:37 9098
19 107 čt 9.3. 5:289.3. 9:39 9098
19 108 st 8.3. 14:008.3. 18:52 9098*Z2
 5  110 po 6.3. 5:376.3. 18:54 9098
 7  107 ne 5.3. 5:065.3. 21:29 9098
XC 101 so 4.3. 4:165.3. 0:41 9098
 5  108 pá 3.3. 14:304.3. 0:37 9098
19 107 pá 3.3. 5:283.3. 9:39 9098
16 113 čt 2.3. 5:403.3. 0:02 9098
 5  114 st 1.3. 15:181.3. 23:37 9098
 5  108 st 1.3. 6:381.3. 8:54 9098
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.