Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 174 152 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  106 pá 14.12. 6:2914.12. 20:25 9098
 7  106 čt 13.12. 6:2913.12. 20:25 9098
15 104 út 11.12. 6:1711.12. 21:52 9098
 7  104 pá 7.12. 6:137.12. 20:07 9098
15 103 čt 6.12. 6:086.12. 19:40 9098
15 101 st 5.12. 5:585.12. 21:37 9098
 7  101 po 3.12. 5:413.12. 19:37 9098
24 106 pá 30.11. 6:2430.11. 19:59 9098
15 103 čt 29.11. 8:2029.11. 19:40 9098*Z
 6  104 st 28.11. 5:0728.11. 18:32 9098
 8  109 út 27.11. 14:3928.11. 0:24 9098
16 103 út 27.11. 6:2727.11. 9:43 9098
 6  144 po 26.11. 5:1926.11. 17:52 9098
 6  114 pá 23.11. 7:1424.11. 0:19 9098
 6  114 čt 22.11. 7:1423.11. 0:19 9098
 6  114 st 21.11. 7:1422.11. 0:19 9098
24 107 út 20.11. 6:4020.11. 20:09 9098
24 106 po 19.11. 6:2419.11. 19:59 9098
 7  101 pá 16.11. 5:4116.11. 19:37 9098
 6  141 čt 15.11. 5:3115.11. 20:13 9098
14 101 st 14.11. 14:4914.11. 21:20 9098
25 116 st 14.11. 5:1414.11. 9:54 9098
 8  104 út 13.11. 6:3114.11. 0:04 9098
25 102 po 12.11. 6:2112.11. 19:46 9098
25 110 ne 11.11. 10:3411.11. 20:40 9098
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.