Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: Strausberg 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 266 347 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  101 po 21.9. 4:3921.9. 13:00 9098*MU
 5  102 ne 20.9. 7:0020.9. 20:36 9098*Z
 6  108 so 19.9. 7:4319.9. 21:50 9098
14 103 pá 18.9. 5:3418.9. 20:58 9098
 6  105 st 16.9. 5:2617.9. 1:18 9098
 8  112 út 15.9. 4:1915.9. 21:45 9098
Cvič 115 po 14.9. 14:0014.9. 22:00 9098
Cvič 136 po 14.9. 6:0014.9. 14:00 9098
 5  103 pá 11.9. 4:3611.9. 19:17 9098
Cvič 118 čt 10.9. 14:0010.9. 22:00 9098
Cvič 131 čt 10.9. 6:0010.9. 14:00 9098
 7  101 st 9.9. 4:439.9. 20:43 9098
 7  105 út 8.9. 5:188.9. 21:28 9098
 7  102 po 7.9. 5:037.9. 21:13 9098
 7  110 pá 4.9. 6:144.9. 20:15 9098
 5  111 čt 3.9. 7:313.9. 20:07 9098
 5  104 pá 21.8. 5:1621.8. 8:36 9098
 5  110 čt 20.8. 6:0720.8. 9:36 9098
15 113 st 19.8. 5:5419.8. 10:09 9098
 7  107 út 18.8. 5:3718.8. 21:41 9098
 5  110 út 11.8. 6:0611.8. 9:35 9098
24 109 út 4.8. 5:084.8. 20:02 9098
25 112 po 3.8. 10:303.8. 21:13 9098*Z1
15 112 pá 24.7. 6:4424.7. 8:59 9098
15 113 čt 23.7. 5:5423.7. 10:09 9098
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.