Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: Strausberg 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 357 862 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 101 út 6.12. 6:296.12. 20:11 9098
19 109 po 5.12. 5:555.12. 22:45 9098
 5  108 ne 4.12. 10:434.12. 23:17 9098
5+35 107 so 3.12. 4:223.12. 18:40 9098*MU
5+35 108 pá 2.12. 4:243.12. 0:34 9098
39+95 167 st 30.11. 6:171.12. 5:22 9098
39+95 164 po 28.11. 6:2529.11. 5:01 9098
 7  104 ne 27.11. 4:2627.11. 22:26 9098
 5  108 so 26.11. 7:1326.11. 23:57 9098
 7  110 pá 25.11. 6:3125.11. 20:19 9098
 5  110 čt 24.11. 5:3724.11. 18:54 9098
 5  103 st 23.11. 4:3724.11. 0:17 9098
 5  114 út 22.11. 15:1822.11. 23:37 9098
 5  108 út 22.11. 6:3822.11. 8:54 9098
 5  109 po 21.11. 5:2721.11. 22:57 9098
19 104 ne 20.11. 4:5420.11. 23:03 9098
 5  101 so 19.11. 4:5720.11. 0:17 9098
 5  107 pá 18.11. 5:3718.11. 22:57 9098
19 106 čt 17.11. 5:3417.11. 23:23 9098
 5  110 st 16.11. 5:3716.11. 19:24 9098
19 109 út 15.11. 5:5515.11. 22:45 9098
 5  108 po 14.11. 14:3015.11. 0:37 9098
19 104 čt 10.11. 6:4510.11. 19:46 9098
19 102 st 2.11. 6:212.11. 13:05 9098*MU
19 104 út 1.11. 6:451.11. 19:46 9098
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.