Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: Strausberg 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 412 072 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 105 dnes 6:123.10. 0:33 9098
Cvič 107 ne 1.10. 6:001.10. 14:00 9098
17 401 pá 29.9. 5:1130.9. 0:43 9098
17 407 čt 28.9. 4:0929.9. 0:25 9098
17 404 st 27.9. 5:0428.9. 1:23 9098
17 401 út 26.9. 5:1127.9. 0:43 9098
17 401 po 25.9. 5:1126.9. 0:43 9098
17 114 čt 21.9. 4:3122.9. 0:40 9098
17 114 st 20.9. 4:3121.9. 0:40 9098
17 101 út 19.9. 5:0020.9. 1:01 9098
 5  111 po 18.9. 6:4119.9. 0:37 9098
 5  109 ne 17.9. 10:4118.9. 0:17 9098
19 106 so 16.9. 8:1916.9. 23:30 9098
17 115 pá 15.9. 6:1015.9. 20:05 9098
 5  113 čt 14.9. 5:1114.9. 23:17 9098
17 109 st 13.9. 6:0313.9. 21:21 9098
19 105 út 12.9. 6:3512.9. 21:09 9098
17 105 po 11.9. 16:2511.9. 18:35 9098*Z1
 5  105 pá 8.9. 6:048.9. 20:00 9098
 5  407 čt 7.9. 4:457.9. 21:48 9098
17 412 st 6.9. 6:306.9. 19:19 9098*Z2
16 107 út 5.9. 6:115.9. 21:32 9098
17 105 po 4.9. 5:244.9. 18:35 9098
25 742 ne 3.9. 4:454.9. 0:32 9098
25 141 so 2.9. 4:413.9. 1:26 9098
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.