Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: Strausberg 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 461 227 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 108 st 29.5. 5:4230.5. 1:12 9098
27 107 út 28.5. 6:0828.5. 20:09 9098
34 111 po 27.5. 16:5528.5. 0:07 9098*Z1
27 103 ne 26.5. 9:5127.5. 0:46 9098
27 104 so 25.5. 7:5125.5. 22:22 9098
34 105 pá 24.5. 5:2224.5. 20:08 9098
27 102 čt 23.5. 14:0823.5. 20:22 9098
34 112 čt 23.5. 6:1523.5. 10:29 9098
27 101 st 22.5. 4:3023.5. 0:46 9098
27 114 út 21.5. 5:2721.5. 22:20 9098
34 101 po 20.5. 5:3020.5. 19:35 9098
34 112 pá 17.5. 14:2717.5. 19:55 9098
27 102 pá 17.5. 4:2417.5. 10:32 9098
34 107 čt 16.5. 4:2717.5. 0:52 9098
27 107 st 15.5. 6:0815.5. 20:09 9098
34 101 po 13.5. 5:3013.5. 19:35 9098
34 103 ne 12.5. 4:2112.5. 22:07 9098
27 106 so 11.5. 4:1012.5. 1:04 9098
16 101 pá 10.5. 6:5110.5. 19:57 9098
19 101 čt 9.5. 6:309.5. 20:57 9098*Z2
27 106 út 7.5. 4:108.5. 1:24 9098
27 106 ne 5.5. 4:365.5. 22:22 9098
34 107 pá 3.5. 4:273.5. 13:00 9098*MU
34 104 čt 2.5. 14:053.5. 0:36 9098
34 112 čt 2.5. 6:152.5. 10:29 9098
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8356+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.