Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 163 487 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 106 st 17.10. 4:3517.10. 22:54 9098
25 103 út 16.10. 4:1516.10. 22:26 9098
 8  103 po 15.10. 4:3815.10. 23:44 9098
25 106 ne 14.10. 4:3514.10. 22:10 9098
14 103 so 13.10. 4:5413.10. 21:22 9098
 8  109 pá 12.10. 14:3913.10. 0:24 9098
14 104 pá 12.10. 5:2912.10. 10:09 9098
 8  104 čt 11.10. 6:3112.10. 0:04 9098
16 115 st 10.10. 4:5010.10. 19:13 9098
 8  109 út 9.10. 14:3910.10. 0:24 9098
 6  144 po 8.10. 6:098.10. 18:32 9098
 5  105 pá 5.10. 5:305.10. 19:28 9098
 7  112 čt 4.10. 5:174.10. 21:29 9098
 5  107 st 3.10. 5:553.10. 22:02 9098
 7  106 út 2.10. 6:312.10. 20:23 9098
 7  109 po 1.10. 8:401.10. 20:55 9098*Z
16 108 čt 27.9. 4:4927.9. 18:45 9098
14 104 st 26.9. 14:4726.9. 21:22 9098
25 116 st 26.9. 5:1426.9. 9:54 9098
25 102 út 25.9. 6:2225.9. 19:46 9098
16 104 po 24.9. 4:2924.9. 20:52 9098
35 102 ne 23.9. 4:5623.9. 23:59 9098
35 101 so 22.9. 7:1623.9. 0:59 9098
25 114 pá 21.9. 5:5321.9. 21:54 9098
 8  113 čt 20.9. 6:0121.9. 0:44 9098
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219+8311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.