Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 190 322 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 st 24.4. 5:5224.4. 21:56 9098
25 104 út 23.4. 11:1524.4. 1:09 9098*Z
 8  106 pá 19.4. 5:5819.4. 9:50 9098*MU
25 103 čt 18.4. 6:2918.4. 19:58 9098
 8  109 st 17.4. 14:3918.4. 0:22 9098
25 116 st 17.4. 5:1517.4. 10:03 9098
25 104 út 16.4. 6:4317.4. 1:12 9098
 8  104 po 15.4. 6:3116.4. 0:02 9098
25 104 ne 14.4. 9:4814.4. 23:30 9098
 8  106 so 13.4. 5:5814.4. 0:02 9098
14 104 pá 12.4. 14:4712.4. 21:22 9098
 8  114 pá 12.4. 4:5812.4. 8:58 9098
16 111 čt 11.4. 5:3012.4. 0:54 9098
 8  114 st 10.4. 15:1911.4. 1:04 9098
 8  109 st 10.4. 5:5110.4. 9:40 9098
 8  113 út 9.4. 6:0110.4. 0:44 9098
16 103 po 8.4. 14:518.4. 20:45 9098
Cvič 104 pá 5.4. 14:005.4. 22:00 9098
Cvič 114 pá 5.4. 6:005.4. 14:00 9098
 8  104 st 3.4. 6:313.4. 23:15 9098*MU
16 103 út 2.4. 14:512.4. 20:45 9098
16 115 út 2.4. 5:592.4. 9:00 9098*MU
25 102 po 1.4. 6:201.4. 22:26 9098
14 101 ne 31.3. 5:1431.3. 22:54 9098
16 108 so 30.3. 5:3030.3. 22:16 9098
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.