Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: Strausberg 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 293 332 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 111 pá 3.12. 5:443.12. 23:46 9098
19 114 čt 2.12. 4:122.12. 20:06 9098
19 107 st 1.12. 5:141.12. 22:46 9098
19 101 út 30.11. 6:2430.11. 20:20 9098
22 135 po 29.11. 14:3129.11. 22:34 9098
26 110 po 29.11. 6:2229.11. 10:01 9098
26 102 ne 28.11. 4:4628.11. 22:03 9098
14 107 so 27.11. 5:0927.11. 23:43 9098
 7  113 pá 26.11. 19:0026.11. 20:56 9098*Z1
22 134 čt 25.11. 6:5725.11. 19:48 9098
19 111 út 23.11. 5:4423.11. 23:46 9098
19 104 po 22.11. 4:5422.11. 22:07 9098
19 104 so 20.11. 6:2920.11. 21:31 9098
19 113 pá 19.11. 6:0519.11. 21:16 9098
19 110 čt 18.11. 13:4418.11. 23:26 9098
19 113 út 16.11. 6:0516.11. 21:16 9098
19 105 po 15.11. 14:1815.11. 20:53 9098
26 110 po 15.11. 6:1315.11. 10:01 9098
16 105 ne 14.11. 11:0014.11. 23:54 9098
15 101 st 10.11. 6:4610.11. 21:45 9098
26 103 ne 7.11. 5:067.11. 22:24 9098
 7  104 so 6.11. 4:286.11. 22:24 9098
22 108 pá 5.11. 4:586.11. 0:48 9098
25 112 čt 4.11. 5:184.11. 22:14 9098
25 112 st 3.11. 5:183.11. 22:14 9098
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.