Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9098

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: duben 2016

Výrobní číslo: 178361

Původní evidenční číslo: 21

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 107 402 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7 101 pá 19.1. 5:0019.1. 22:25 9098
7 104 čt 18.1. 5:1718.1. 21:10 9098
7 108 st 17.1. 5:4117.1. 21:40 9098
7 101 út 16.1. 5:0016.1. 22:25 9098
7 104 po 15.1. 5:1715.1. 21:10 9098
16+25 133 pá 12.1. 6:0213.1. 1:04 9098
16 110 čt 11.1. 5:5912.1. 0:24 9098
8 110 út 9.1. 4:589.1. 19:45 9098
15 110 po 8.1. 6:308.1. 20:34 9098
14 104 so 6.1. 6:046.1. 20:06 9098
25 105 čt 4.1. 4:344.1. 22:54 9098
25 101 st 3.1. 6:023.1. 22:11 9098
25 107 po 1.1. 7:121.1. 22:29 9098
Rok 2017
8 105 ne 31.12. 6:1831.12. 21:34 9098
8 106 so 30.12. 5:5830.12. 21:34 9098
6 101 pá 29.12. 4:3029.12. 20:13 9098
8 108 čt 28.12. 6:3128.12. 23:24 9098
8 110 st 27.12. 4:5827.12. 19:45 9098
14 104 út 26.12. 5:1626.12. 20:06 9098
8 101 po 25.12. 7:3826.12. 0:44 9098
14 108 ne 24.12. 4:5624.12. 11:45 9098*MU
16 108 pá 22.12. 4:4922.12. 18:45 9098
8 114 čt 21.12. 15:1921.12. 19:05 9098
14 104 čt 21.12. 5:3121.12. 10:00 9098
6 110 st 20.12. 5:0021.12. 0:50 9098
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.