Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9097

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2010

Výrobní číslo: 178375

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 433 151 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 244 čt 26.4. 5:3826.4. 23:20 9097
30 202 st 25.4. 4:1026.4. 1:20 9097
30 202 út 24.4. 4:1025.4. 1:20 9097
30 202 po 23.4. 4:1024.4. 1:20 9097
30 201 ne 22.4. 7:1022.4. 23:00 9097
12 208 so 21.4. 4:3521.4. 20:45 9097
30 142 pá 20.4. 17:0020.4. 22:35 9097*Z
30 243 st 18.4. 3:5018.4. 10:20 9097*MU
30 141 út 17.4. 16:0018.4. 1:00 9097*Z1
30 142 pá 13.4. 21:2013.4. 22:35 9097*Z2
30 142 st 11.4. 4:3211.4. 9:29 9097*MU
16 127 út 10.4. 4:0811.4. 0:44 9097
16 110 po 9.4. 3:589.4. 20:35 9097
 8  108 ne 8.4. 5:058.4. 22:03 9097
17 104 so 7.4. 18:308.4. 0:55 9097*Z3
 8  112 čt 5.4. 15:265.4. 22:03 9097
16 135 čt 5.4. 4:285.4. 9:56 9097
16 133 st 4.4. 6:565.4. 0:35 9097
16 105 út 3.4. 5:043.4. 23:10 9097
16 117 po 2.4. 4:183.4. 1:05 9097
16 108 ne 1.4. 4:282.4. 0:54 9097
16 115 so 31.3. 3:581.4. 0:34 9097
25 106 pá 30.3. 4:3430.3. 22:09 9097
30 244 čt 29.3. 5:3829.3. 23:20 9097
30 203 st 28.3. 14:5028.3. 18:57 9097
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.