Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9097

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2010

Výrobní číslo: 178375

Původní evidenční číslo: 9047

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 629 809 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 ne 18.7. 4:2419.7. 0:03 9097
19 104 so 17.7. 4:1318.7. 0:12 9097
19 113 pá 16.7. 15:1917.7. 0:12 9097
19 105 pá 16.7. 4:2316.7. 11:01 9097
19 113 čt 15.7. 15:1916.7. 0:12 9097
Cvič 115 út 13.7. 6:0013.7. 14:00 9097
19 104 pá 9.7. 4:439.7. 21:25 9097
25 111 čt 8.7. 5:368.7. 22:13 9097
25 111 pá 2.7. 5:362.7. 22:13 9097
19 107 čt 1.7. 4:591.7. 21:54 9097
14 108 st 30.6. 5:4630.6. 21:16 9097
19 111 po 28.6. 5:4528.6. 23:53 9097
19 111 ne 27.6. 9:5127.6. 21:54 9097
14 102 so 26.6. 4:4626.6. 22:06 9097
19 101 pá 25.6. 6:0426.6. 0:32 9097
25 111 čt 24.6. 5:3624.6. 22:13 9097
35+39 106 ne 20.6. 6:1020.6. 18:30 9097*MU
1+35 131 so 19.6. 4:0819.6. 21:00 9097*MU
35+39 102 pá 18.6. 5:1719.6. 0:14 9097
35+39 115 čt 17.6. 4:5418.6. 0:05 9097
35+39 108 st 16.6. 12:2016.6. 21:57 9097*Z1
35+39 113 po 14.6. 5:2014.6. 20:31 9097
16 106 ne 13.6. 5:1213.6. 23:09 9097
19 108 so 12.6. 5:0812.6. 19:53 9097
19 102 pá 11.6. 4:4311.6. 21:25 9097
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.