Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9097

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2010

Výrobní číslo: 178375

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 414 506 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 út 23.1. 5:5123.1. 21:42 9097
25 107 po 22.1. 4:5422.1. 23:10 9097
16 114 ne 21.1. 6:1621.1. 23:12 9097
8 108 so 20.1. 4:3820.1. 22:04 9097
8 113 pá 19.1. 6:0119.1. 21:04 9097
25 106 čt 18.1. 4:3418.1. 22:54 9097
14 114 st 17.1. 5:5517.1. 21:06 9097
16 109 út 16.1. 5:5217.1. 0:44 9097
30 244 po 15.1. 5:4015.1. 23:21 9097
30 203 ne 14.1. 7:1014.1. 22:39 9097
30 201 so 13.1. 7:1013.1. 20:37 9097
30 203 pá 12.1. 14:5012.1. 18:57 9097
30 201 pá 12.1. 5:5712.1. 10:38 9097
30 141 čt 11.1. 5:0312.1. 0:59 9097
6 113 st 10.1. 4:2211.1. 0:42 9097
16 104 út 9.1. 4:4010.1. 1:24 9097
30 142 po 8.1. 4:338.1. 20:55 9097*MU
30 244 čt 4.1. 5:404.1. 23:21 9097
30 142 st 3.1. 4:333.1. 22:35 9097
8 105 út 2.1. 7:453.1. 1:04 9097*Z
Rok 2017
25+94 156 ne 31.12. 7:321.1. 7:49 9097
16 105 so 30.12. 5:3030.12. 22:15 9097
12 112 pá 29.12. 4:5129.12. 21:32 9097
8 103 čt 28.12. 5:3529.12. 0:44 9097
6 106 st 27.12. 5:3327.12. 21:01 9097
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9077

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.