Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9097

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2010

Výrobní číslo: 178375

Původní evidenční číslo: 9047

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 520 736 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  117 po 19.8. 6:0719.8. 15:20 9097*MU
 9  113 so 17.8. 21:3018.8. 0:32 9097*Z
 9  108 st 14.8. 5:3815.8. 0:21 9097
 9  120 út 13.8. 6:5414.8. 0:50 9097
5+7 115 pá 9.8. 5:309.8. 15:30 9097*MU*1
24 108 čt 8.8. 6:268.8. 19:59 9097
 6  108 st 7.8. 4:308.8. 0:34 9097
5+7 113 út 6.8. 4:576.8. 20:47 9097
5+7 107 po 5.8. 5:185.8. 21:02 9097
26 108 ne 4.8. 10:074.8. 23:21 9097
 6  108 pá 2.8. 4:303.8. 0:34 9097
24 105 čt 1.8. 6:361.8. 19:29 9097
 6  112 st 31.7. 5:121.8. 0:50 9097
 6  108 út 30.7. 4:3330.7. 20:08 9097
 5  103 po 29.7. 5:1629.7. 19:39 9097
26 108 ne 28.7. 10:0728.7. 23:21 9097
24 105 so 27.7. 5:0328.7. 0:40 9097
24 103 pá 26.7. 4:2326.7. 21:26 9097
10 302 čt 25.7. 4:1825.7. 21:17 9097
39 305 st 24.7. 6:1525.7. 0:58 9097
39 311 út 23.7. 5:4523.7. 18:38 9097
39 312 po 22.7. 5:1023.7. 0:18 9097
39 352 pá 19.7. 20:0720.7. 6:16 9097
39 352 čt 18.7. 14:4319.7. 6:16 9097
39 308 út 16.7. 5:3716.7. 21:25 9097*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*1 = nehoda Zborov-Strašnické divadlo DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.