Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9097

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2010

Výrobní číslo: 178375

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 482 936 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  141 út 18.12. 5:3118.12. 20:13 9097
25 106 po 17.12. 4:3517.12. 22:54 9097
 8  101 ne 16.12. 5:3817.12. 0:24 9097
16 109 so 15.12. 22:2016.12. 0:54 9097*Z
25 114 pá 14.12. 5:5314.12. 21:54 9097
16 117 čt 13.12. 6:1013.12. 22:44 9097
25 104 st 12.12. 6:4513.12. 1:09 9097
16 111 út 11.12. 5:3012.12. 0:54 9097
25 104 po 10.12. 6:4511.12. 1:09 9097
16 102 pá 7.12. 6:477.12. 23:34 9097
 8  113 čt 6.12. 6:017.12. 0:44 9097
 6  144 st 5.12. 11:555.12. 18:32 9097*Z1
16 103 st 5.12. 6:275.12. 9:43 9097
16 102 út 4.12. 6:474.12. 23:34 9097
 8  111 po 3.12. 5:343.12. 18:45 9097
 8  104 ne 2.12. 12:243.12. 1:04 9097
 8  107 pá 30.11. 6:5530.11. 20:05 9097
 6  104 čt 29.11. 5:0729.11. 18:32 9097
 8  114 st 28.11. 15:1929.11. 1:04 9097
 6  101 st 28.11. 4:3428.11. 9:20 9097
 6  102 út 27.11. 15:5027.11. 20:32 9097
 6  102 út 27.11. 7:3427.11. 10:00 9097
25 116 po 26.11. 14:4026.11. 19:25 9097
 8  109 po 26.11. 5:5126.11. 9:40 9097
15+16 131 ne 25.11. 5:1025.11. 23:56 9097
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.