Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 539 746 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 102 čt 18.4. 4:1518.4. 22:29 9096
25 102 st 17.4. 4:1517.4. 22:29 9096
25 102 út 16.4. 4:1516.4. 22:29 9096
 8  103 po 15.4. 4:3815.4. 23:42 9096
14 103 ne 14.4. 4:5414.4. 21:52 9096
 8  101 so 13.4. 4:3814.4. 0:42 9096
14 110 pá 12.4. 6:5612.4. 22:22 9096
25 103 čt 11.4. 15:3011.4. 19:57 9096*Z
16 110 st 10.4. 5:2111.4. 0:34 9096
25 104 út 9.4. 6:4510.4. 1:09 9096
16 116 po 8.4. 14:008.4. 19:50 9096
 8  114 po 8.4. 4:588.4. 9:00 9096
25 105 ne 7.4. 4:157.4. 21:56 9096
 8  103 so 6.4. 5:386.4. 22:48 9096
 6  143 pá 5.4. 5:395.4. 22:10 9096
 7  104 čt 4.4. 6:134.4. 20:07 9096
 6  141 st 3.4. 5:313.4. 20:13 9096
25 116 út 2.4. 5:142.4. 9:54 9096
25 104 po 1.4. 6:452.4. 1:09 9096
25 106 ne 31.3. 4:3531.3. 22:11 9096
14 102 so 30.3. 4:5430.3. 22:25 9096
6+8 113 pá 29.3. 5:1930.3. 1:05 9096
14 112 čt 28.3. 4:5428.3. 20:25 9096
16+35 131 st 27.3. 6:4728.3. 1:00 9096
25 107 út 26.3. 5:4326.3. 21:42 9096
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.