Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Původní evidenční číslo: 9046

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 820 368 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 106 út 23.7. 4:3024.7. 0:03 9096
35 102 so 20.7. 4:4421.7. 0:31 9096
35 105 čt 18.7. 6:0719.7. 0:39 9096
34 108 st 17.7. 5:5317.7. 10:31 9096
27 409 út 16.7. 5:5316.7. 13:19 9096*MU
39 407 po 15.7. 5:3815.7. 10:09 9096
39 403 ne 14.7. 4:4015.7. 0:12 9096
17+27 431 so 13.7. 5:3214.7. 1:27 9096
39 402 pá 12.7. 16:0012.7. 19:56 9096*Z1
27 406 čt 11.7. 17:3011.7. 21:55 9096*Z2
39 403 čt 11.7. 8:3011.7. 15:00 9096*Z3
34 101 st 10.7. 6:0211.7. 0:23 9096
34 101 út 9.7. 6:0210.7. 0:23 9096
 6  103 st 3.7. 6:243.7. 22:29 9096
34 108 út 2.7. 14:203.7. 0:35 9096
27 112 út 2.7. 5:292.7. 10:29 9096
27 101 po 1.7. 4:162.7. 0:37 9096
27 102 so 29.6. 4:2730.6. 1:17 9096
34 102 čt 27.6. 5:0328.6. 0:23 9096
34 105 st 26.6. 5:2226.6. 20:08 9096
34 105 út 25.6. 5:2225.6. 20:08 9096
19 101 po 24.6. 7:4524.6. 20:57 9096*Z4
34 108 ne 23.6. 11:4524.6. 0:23 9096
34 105 so 22.6. 4:3222.6. 22:47 9096
34 109 pá 21.6. 4:5221.6. 22:47 9096
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.