Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Původní evidenční číslo: 9046

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 715 623 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 107 dnes 5:289.12. 9:39 9096
 5  108 čt 8.12. 14:309.12. 0:37 9096
16 112 st 7.12. 19:158.12. 0:16 9096*Z1
 5  107 út 6.12. 5:136.12. 20:18 9096
22 107 po 5.12. 6:266.12. 0:07 9096
35+90 153 pá 2.12. 4:273.12. 5:53 9096
39+95 164 st 30.11. 6:251.12. 5:01 9096
39+95 169 po 28.11. 4:5429.11. 5:35 9096
19 104 ne 27.11. 4:5428.11. 0:24 9096
 5  110 pá 25.11. 5:3725.11. 18:54 9096
16 111 čt 24.11. 6:3624.11. 23:56 9096
 5  107 st 23.11. 5:1323.11. 20:18 9096
19 108 út 22.11. 5:4322.11. 18:52 9096
22 124 st 16.11. 7:0616.11. 18:52 9096
24 110 út 15.11. 6:0215.11. 20:49 9096
 5  103 po 14.11. 4:3715.11. 0:17 9096
12+14 132 ne 13.11. 4:4414.11. 0:16 9096
 7  104 so 12.11. 4:2612.11. 22:26 9096
19 109 pá 11.11. 5:5511.11. 22:45 9096
16 108 čt 10.11. 6:1110.11. 23:36 9096
26 101 st 9.11. 6:299.11. 20:11 9096
22 110 út 8.11. 7:028.11. 19:07 9096
22 110 po 7.11. 7:027.11. 19:07 9096
16 106 ne 6.11. 10:406.11. 22:56 9096
16 102 so 5.11. 7:356.11. 0:16 9096
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8544+8545

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.