Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Původní evidenční číslo: 9046

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 845 313 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 111 st 4.12. 6:164.12. 22:35 9096
ZkJ 111 út 3.12. 7:003.12. 11:00 9096*1
19 103 po 2.12. 5:292.12. 19:43 9096
17 104 čt 28.11. 5:4928.11. 18:12 9096*MU
6+14 123 út 26.11. 14:1526.11. 20:54 9096
17 106 po 25.11. 6:0725.11. 21:08 9096
XC 105 ne 24.11. 4:1225.11. 0:48 9096
27 102 so 23.11. 4:4724.11. 0:36 9096
ZkJ 118 pá 22.11. 7:0022.11. 14:00 9096*2
27 107 čt 21.11. 5:4721.11. 17:30 9096*MU
19 104 st 20.11. 6:4920.11. 21:12 9096
16 109 čt 14.11. 14:0014.11. 23:36 9096*Z1
 6  108 út 12.11. 5:3812.11. 9:59 9096
27 109 po 11.11. 4:1711.11. 23:10 9096
6+27 134 ne 10.11. 4:2711.11. 0:34 9096
XC 103 so 9.11. 4:0610.11. 0:50 9096
6+27 134 pá 8.11. 4:059.11. 0:34 9096
27 111 čt 7.11. 4:378.11. 0:36 9096
6+27 138 st 6.11. 6:336.11. 19:42 9096
6+27 139 pá 1.11. 14:341.11. 16:25 9096*MU
27 112 pá 1.11. 5:271.11. 10:34 9096
27 102 čt 31.10. 5:461.11. 1:16 9096
6+27 139 st 30.10. 14:3431.10. 0:41 9096
6+27 138 út 29.10. 6:3329.10. 19:42 9096
6+27 118 po 28.10. 4:2529.10. 0:35 9096
*1 = zkušební jízdy na nové trati na Pankrác
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = ověřovací jízdy po rekonstrukci vjezdu smyčky Výstaviště
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.