Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 456 764 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 201 ne 14.1. 12:1014.1. 20:37 9096
30 204 so 13.1. 18:1314.1. 0:59 9096
30 204 so 13.1. 3:5013.1. 9:52 9096
30 141 pá 12.1. 5:0313.1. 0:59 9096
30 243 čt 11.1. 5:3411.1. 23:38 9096
30 142 st 10.1. 4:3310.1. 22:35 9096
25 105 út 9.1. 4:349.1. 22:54 9096
16 107 po 8.1. 5:178.1. 23:31 9096
25 106 ne 7.1. 4:347.1. 22:13 9096
16 106 so 6.1. 4:407.1. 0:44 9096
25 109 pá 5.1. 5:135.1. 20:58 9096
6 113 čt 4.1. 4:225.1. 0:42 9096
16 110 st 3.1. 5:594.1. 0:24 9096
8 110 út 2.1. 4:582.1. 19:45 9096
25 106 po 1.1. 6:551.1. 22:13 9096
Rok 2017
8 106 ne 31.12. 8:3931.12. 21:49 9096
8 102 so 30.12. 5:1830.12. 20:34 9096
16 111 pá 29.12. 18:1529.12. 20:45 9096*Z
Cvič 114 st 27.12. 9:0027.12. 17:00 9096
14 101 ne 24.12. 5:1624.12. 16:51 9096
16 103 so 23.12. 4:5024.12. 0:34 9096
15 113 pá 22.12. 6:4222.12. 20:34 9096
1 112 čt 21.12. 5:4021.12. 20:22 9096
16 103 st 20.12. 14:5120.12. 20:45 9096
8 109 st 20.12. 4:5820.12. 9:00 9096
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.