Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 510 944 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 116 po 22.10. 14:4022.10. 19:25 9096
16 116 po 22.10. 7:0722.10. 10:23 9096
14 109 ne 21.10. 4:3421.10. 20:59 9096
16 106 so 20.10. 4:2721.10. 0:14 9096
 6  144 pá 19.10. 6:5519.10. 22:10 9096
11 105 čt 18.10. 11:2018.10. 19:03 9096*Z
16 103 čt 18.10. 6:2718.10. 9:43 9096
25 107 st 17.10. 4:5517.10. 20:35 9096
16 105 út 16.10. 6:0016.10. 20:45 9096
25 106 po 15.10. 4:3515.10. 22:54 9096
16 103 ne 14.10. 5:1015.10. 0:34 9096
16 108 so 13.10. 4:1014.10. 1:14 9096
16 120 pá 12.10. 5:3012.10. 23:01 9096
25 107 čt 11.10. 4:5511.10. 20:35 9096
16 112 st 10.10. 4:1011.10. 0:54 9096
25 101 út 9.10. 6:129.10. 22:11 9096
 8  111 po 8.10. 12:308.10. 18:45 9096*Z1
16 104 ne 7.10. 5:308.10. 0:05 9096*MU
16+94 141 so 6.10. 5:097.10. 1:34 9096
 8  114 pá 5.10. 15:196.10. 1:04 9096
15 106 pá 5.10. 8:305.10. 10:50 9096*Z2
16 101 čt 4.10. 4:104.10. 20:26 9096
 8  108 st 3.10. 5:183.10. 22:19 9096
25 107 út 2.10. 4:552.10. 20:35 9096
14 110 po 1.10. 6:562.10. 0:50 9096
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9075
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314+8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.