Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9096

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 27. 10. 2009

Výrobní číslo: 178374

Původní evidenční číslo: 9046

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 645 933 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 112 st 24.11. 5:5324.11. 19:52 9096*MU*1
19 108 út 23.11. 5:2923.11. 21:29 9096
19 105 po 22.11. 14:1822.11. 20:53 9096
19 115 po 22.11. 6:1022.11. 10:01 9096
19 109 ne 21.11. 4:3221.11. 22:27 9096
16 101 so 20.11. 4:5621.11. 0:34 9096
14 102 pá 19.11. 4:5020.11. 0:03 9096
22 137 čt 18.11. 14:4718.11. 20:11 9096
15 103 st 17.11. 4:3718.11. 0:35 9096
19 114 út 16.11. 4:1216.11. 20:06 9096
22 108 po 15.11. 4:5816.11. 0:48 9096
 7  106 ne 14.11. 5:0814.11. 21:11 9096
19 107 so 13.11. 4:3213.11. 22:27 9096
14 106 pá 12.11. 5:2713.11. 0:43 9096
25 101 čt 11.11. 4:2411.11. 20:48 9096
22 108 st 10.11. 4:5811.11. 0:48 9096
22 130 út 9.11. 6:229.11. 19:13 9096
19 114 po 8.11. 4:128.11. 20:06 9096
16 106 ne 7.11. 4:368.11. 0:14 9096
16 102 so 6.11. 5:166.11. 23:54 9096
19 111 pá 5.11. 5:445.11. 23:46 9096
19 114 čt 4.11. 4:124.11. 20:06 9096
19 111 st 3.11. 5:443.11. 23:46 9096
19 108 út 2.11. 5:292.11. 21:29 9096
 6  101 po 1.11. 4:201.11. 21:49 9096
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem u Divadla Gong ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.