Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Původní evidenční číslo: 9045

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 1 009 363 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 110 út 18.3. 6:2618.3. 22:59 9095
16 101 po 17.3. 6:5117.3. 19:57 9095
17 105 ne 16.3. 9:2116.3. 22:26 9095
 8  101 pá 14.3. 4:2114.3. 19:14 9095
17 105 čt 13.3. 6:4014.3. 0:48 9095
24 105 st 12.3. 6:0512.3. 20:18 9095
XC 101 út 11.3. 5:0012.3. 0:30 9095
XC 102 po 10.3. 8:0010.3. 22:00 9095
26 103 so 8.3. 4:338.3. 22:47 9095
 6  106 pá 7.3. 7:188.3. 0:21 9095
 6  106 st 5.3. 7:186.3. 0:21 9095
17 102 út 4.3. 5:504.3. 22:35 9095
 6  106 po 3.3. 7:184.3. 0:21 9095
17 114 čt 27.2. 14:3827.2. 19:24 9095
17 114 čt 27.2. 5:4127.2. 10:27 9095
17 101 st 26.2. 4:3026.2. 20:10 9095
 6  106 út 25.2. 16:5025.2. 23:52 9095*Z1
 7  116 po 24.2. 5:3724.2. 19:55 9095
17 105 ne 23.2. 9:2123.2. 22:26 9095
17 108 so 22.2. 4:3822.2. 23:19 9095
17 108 pá 21.2. 5:3022.2. 1:08 9095
17 109 st 19.2. 5:4019.2. 20:38 9095
17 106 út 18.2. 4:3818.2. 12:05 9095*MU
17 108 po 17.2. 5:3018.2. 1:08 9095
17 101 ne 16.2. 5:3417.2. 1:21 9095
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.