Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 655 420 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 112 čt 19.4. 6:3219.4. 18:36 9095
25 103 st 18.4. 4:1518.4. 22:26 9095
 8  105 út 17.4. 4:2517.4. 21:03 9095
16 133 po 16.4. 6:5617.4. 0:35 9095
 8  105 so 14.4. 7:5614.4. 21:35 9095
 8  104 pá 13.4. 14:2514.4. 1:18 9095
16 117 čt 12.4. 5:5012.4. 18:56 9095
25 106 st 11.4. 4:3411.4. 22:54 9095
 8  111 út 10.4. 5:3810.4. 21:48 9095
16 135 po 9.4. 14:289.4. 20:12 9095
16 117 pá 6.4. 5:506.4. 18:56 9095
16 101 čt 5.4. 5:476.4. 0:54 9095
16 127 st 4.4. 4:085.4. 0:44 9095
25 114 út 3.4. 5:513.4. 21:53 9095
16 116 po 2.4. 3:582.4. 22:30 9095
 8  109 ne 1.4. 13:111.4. 22:19 9095
 8  105 so 31.3. 7:5631.3. 21:35 9095
16 116 pá 30.3. 4:1830.3. 22:30 9095
16 105 čt 29.3. 5:0429.3. 23:10 9095
16 132 út 27.3. 4:4827.3. 19:58 9095
16 132 po 26.3. 4:4826.3. 19:58 9095
25 105 ne 25.3. 4:1525.3. 21:58 9095
25 108 so 24.3. 5:1424.3. 22:39 9095
 8  104 pá 23.3. 14:2524.3. 1:18 9095
 7  111 čt 22.3. 10:0022.3. 14:15 9095*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.