Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 705 440 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 čt 21.2. 4:4921.2. 18:45 9095
16 109 st 20.2. 5:0921.2. 0:14 9095
25 107 út 19.2. 7:1519.2. 20:35 9095*Z
16 108 po 18.2. 4:4918.2. 18:45 9095
 6  109 ne 17.2. 11:5018.2. 0:32 9095
 6  102 pá 15.2. 7:2615.2. 10:00 9095
25 114 čt 14.2. 5:5314.2. 21:56 9095
 6  102 st 13.2. 15:3413.2. 20:20 9095
 6  102 st 13.2. 7:2613.2. 10:00 9095
16 112 út 12.2. 5:3912.2. 19:23 9095
25 106 po 11.2. 4:3511.2. 22:56 9095
 8  101 ne 10.2. 5:1811.2. 0:24 9095
 8  103 so 9.2. 5:389.2. 22:48 9095
 8  108 pá 8.2. 5:188.2. 22:19 9095
25 107 čt 7.2. 4:557.2. 20:35 9095
 8  113 st 6.2. 6:017.2. 0:44 9095
16 101 út 5.2. 4:105.2. 20:26 9095
16 109 po 4.2. 5:095.2. 0:14 9095
25 108 ne 3.2. 9:004.2. 1:08 9095*Z1
25 106 ne 3.2. 4:353.2. 7:10 9095*MU
25 107 so 2.2. 4:552.2. 22:27 9095
 8  114 pá 1.2. 15:192.2. 1:04 9095
25 106 čt 31.1. 4:3531.1. 22:54 9095
 8  104 st 30.1. 6:3131.1. 0:04 9095
25 106 út 29.1. 4:3529.1. 22:54 9095
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9068
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.