Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 712 850 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 106 út 23.4. 6:4123.4. 20:08 9095
15 106 čt 18.4. 6:4118.4. 20:08 9095
 6  109 po 15.4. 6:3115.4. 19:56 9095
 6  101 pá 12.4. 5:0012.4. 18:35 9095
 7  109 st 10.4. 5:0310.4. 20:55 9095
24 105 út 9.4. 6:169.4. 19:49 9095
 7  109 po 8.4. 5:038.4. 20:55 9095
 6  109 pá 5.4. 6:345.4. 22:21 9095
 6  141 čt 4.4. 5:314.4. 20:13 9095
 6  144 st 3.4. 6:093.4. 18:32 9095
 6  142 út 2.4. 6:282.4. 21:00 9095
25 104 pá 22.3. 6:4522.3. 11:15 9095*MU
25 103 čt 21.3. 4:1521.3. 19:55 9095
16 103 st 20.3. 14:5120.3. 20:45 9095
14 104 st 20.3. 5:2920.3. 10:09 9095
25 104 út 19.3. 6:4520.3. 1:09 9095
16 108 pá 15.3. 4:4915.3. 18:45 9095
 8  107 čt 14.3. 6:5514.3. 20:05 9095
25 103 st 13.3. 4:1513.3. 19:55 9095
16 109 út 12.3. 5:0913.3. 0:14 9095
14 110 po 11.3. 6:5612.3. 0:50 9095
16 117 pá 8.3. 8:559.3. 1:14 9095*Z
 8  109 čt 7.3. 5:517.3. 9:40 9095
 8  114 st 6.3. 15:197.3. 1:04 9095
 8  114 st 6.3. 4:586.3. 9:00 9095
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.