Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 639 175 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8 105 so 20.1. 8:0920.1. 21:19 9095
14 105 pá 19.1. 4:4419.1. 20:21 9095
25 101 čt 18.1. 6:1218.1. 22:11 9095
8 110 st 17.1. 5:3418.1. 0:44 9095
8 107 út 16.1. 6:5516.1. 20:05 9095
16 105 po 15.1. 5:0015.1. 18:46 9095
25 107 ne 14.1. 4:5414.1. 22:29 9095
16 107 so 13.1. 5:0013.1. 21:59 9095
6 105 pá 12.1. 5:2612.1. 20:41 9095
6 105 čt 11.1. 5:2611.1. 20:41 9095
25 101 st 10.1. 6:0210.1. 22:11 9095
16 110 út 9.1. 5:599.1. 18:35 9095*MU
16 105 ne 7.1. 5:408.1. 1:24 9095
25 107 so 6.1. 4:546.1. 22:26 9095
14 112 pá 5.1. 5:245.1. 20:36 9095
8 103 čt 4.1. 5:355.1. 0:44 9095
6 105 st 3.1. 5:263.1. 20:41 9095
14 108 po 1.1. 6:361.1. 21:06 9095
Rok 2017
14 102 ne 31.12. 5:1631.12. 21:51 9095
14 101 so 30.12. 5:1630.12. 21:21 9095
14 107 pá 29.12. 6:1129.12. 22:06 9095
16 102 čt 28.12. 5:4929.12. 0:14 9095
14 109 st 27.12. 6:4127.12. 19:56 9095
25 106 út 26.12. 4:3426.12. 22:13 9095
25 105 po 25.12. 6:3525.12. 21:58 9095
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.