Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 670 675 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 103 čt 19.7. 6:2219.7. 22:26 9095
36 111 st 18.7. 13:3018.7. 21:11 9095*Z
25 110 st 18.7. 4:5418.7. 9:36 9095
 8  111 út 17.7. 5:1818.7. 0:04 9095
5+16 113 po 16.7. 4:1817.7. 0:53 9095
25 109 ne 15.7. 5:1415.7. 22:56 9095
 8  104 so 14.7. 14:4015.7. 1:04 9095*Z1
36 111 pá 13.7. 5:5413.7. 21:11 9095
25 104 čt 12.7. 4:1513.7. 1:08 9095
36 113 st 11.7. 5:0111.7. 20:56 9095
36 111 út 10.7. 5:5410.7. 21:11 9095
25 104 po 9.7. 4:1510.7. 1:08 9095
25 107 ne 8.7. 4:558.7. 22:29 9095
3+6 114 st 4.7. 6:024.7. 20:07 9095
 8  109 pá 29.6. 5:0529.6. 19:30 9095
16 127 čt 28.6. 4:0829.6. 0:44 9095
30 242 st 27.6. 4:1227.6. 23:23 9095
30 202 út 26.6. 4:5027.6. 1:01 9095
30 202 po 25.6. 4:5026.6. 1:01 9095
30 201 út 19.6. 3:5220.6. 0:01 9095
30 141 po 18.6. 4:1218.6. 23:12 9095
 8  109 ne 17.6. 13:1117.6. 22:19 9095
16 105 pá 15.6. 5:0415.6. 23:10 9095
16 104 čt 14.6. 14:4815.6. 1:14 9095
16 104 čt 14.6. 4:3814.6. 10:16 9095
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.