Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2007
V provozu od: 28. 8. 2007
Výrobní číslo: 178373
Původní evidenční číslo: 9045
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 916 393 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 110 | pá 31.3. 6:12 | 31.3. 20:14 | 9095 | ||
24 | 112 | čt 30.3. 6:31 | 30.3. 20:26 | 9095 | ||
Cvič | 136 | st 29.3. 6:00 | 29.3. 14:00 | 9095 | ||
24 | 110 | út 28.3. 6:12 | 28.3. 16:00 | 9095*MU | ||
26 | 105 | po 27.3. 6:07 | 27.3. 22:45 | 9095 | ||
5 | 107 | pá 24.3. 5:13 | 24.3. 20:18 | 9095 | ||
19 | 109 | čt 23.3. 5:55 | 23.3. 22:45 | 9095 | ||
19 | 107 | st 22.3. 14:35 | 22.3. 20:16 | 9095 | ||
5 | 108 | st 22.3. 6:38 | 22.3. 8:54 | 9095 | ||
19 | 108 | út 21.3. 5:43 | 21.3. 18:52 | 9095 | ||
19 | 102 | po 20.3. 6:21 | 20.3. 19:31 | 9095 | ||
7 | 106 | ne 19.3. 4:46 | 19.3. 20:59 | 9095 | ||
19 | 106 | so 18.3. 5:34 | 18.3. 23:23 | 9095 | ||
22 | 119 | pá 17.3. 6:43 | 18.3. 0:08 | 9095 | ||
19 | 101 | čt 16.3. 4:48 | 16.3. 21:00 | 9095 | ||
5 | 104 | st 15.3. 4:56 | 15.3. 23:58 | 9095 | ||
26 | 105 | út 14.3. 6:07 | 14.3. 22:45 | 9095 | ||
26 | 105 | po 13.3. 6:07 | 13.3. 22:45 | 9095 | ||
22 | 115 | pá 10.3. 6:35 | 10.3. 20:20 | 9095 | ||
5 | 114 | čt 9.3. 15:18 | 9.3. 23:37 | 9095 | ||
5 | 108 | čt 9.3. 6:38 | 9.3. 8:54 | 9095 | ||
26 | 114 | st 8.3. 4:44 | 8.3. 23:43 | 9095 | ||
5 | 108 | út 7.3. 14:30 | 8.3. 0:37 | 9095 | ||
5 | 107 | po 6.3. 5:13 | 6.3. 20:18 | 9095 | ||
16 | 115 | pá 3.3. 6:02 | 4.3. 0:22 | 9095 |