Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Původní evidenční číslo: 9045

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 833 653 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 105 st 8.12. 5:058.12. 19:01 9095
16 104 út 7.12. 7:178.12. 0:14 9095
19 110 út 30.11. 13:4430.11. 23:26 9095
26 110 út 30.11. 6:2230.11. 10:01 9095
25 105 po 29.11. 14:0029.11. 19:01 9095*Z1
19 108 so 27.11. 4:4927.11. 21:21 9095
19 103 pá 26.11. 6:5326.11. 21:47 9095
19 103 čt 25.11. 6:5325.11. 21:47 9095
19 102 st 24.11. 4:3224.11. 21:31 9095
14 108 út 23.11. 5:4623.11. 22:24 9095
16 113 po 22.11. 6:3422.11. 23:34 9095
 7  108 pá 19.11. 4:4819.11. 18:17 9095
25 102 čt 18.11. 4:3918.11. 21:06 9095
26 102 st 17.11. 4:4617.11. 22:23 9095
19 109 út 16.11. 5:3916.11. 23:06 9095
19 107 po 15.11. 5:1415.11. 22:46 9095
19 104 ne 14.11. 5:3414.11. 23:46 9095
19 103 so 13.11. 5:5413.11. 21:16 9095
19 114 pá 12.11. 4:1212.11. 20:06 9095
22 108 čt 11.11. 4:5812.11. 0:48 9095
22 134 st 10.11. 6:5710.11. 19:48 9095
19 109 út 9.11. 5:399.11. 23:06 9095
19 103 po 8.11. 6:538.11. 21:47 9095
 6  111 pá 5.11. 5:375.11. 19:21 9095
16 110 čt 4.11. 5:544.11. 18:37 9095
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8555+8554

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.