Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9095

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 8. 2007

Výrobní číslo: 178373

Původní evidenční číslo: 9045

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 777 643 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 109 st 27.1. 5:1427.1. 21:29 9095
14 111 po 25.1. 5:0425.1. 22:26 9095
16 103 ne 24.1. 4:3324.1. 22:50 9095
 7  104 so 23.1. 5:0323.1. 23:03 9095
 7  102 pá 22.1. 4:2322.1. 22:43 9095
25 105 čt 21.1. 4:4121.1. 23:20 9095
25 114 st 20.1. 5:5420.1. 20:00 9095
 8  109 út 19.1. 5:4619.1. 21:31 9095
 7  101 ne 17.1. 10:2117.1. 20:28 9095
25 105 pá 15.1. 4:4115.1. 20:58 9095
16 115 čt 14.1. 5:1114.1. 19:35 9095
16 115 st 13.1. 5:1113.1. 19:35 9095
 7  106 út 12.1. 5:0312.1. 19:56 9095
 7  106 po 11.1. 5:0311.1. 19:56 9095
25 114 út 5.1. 5:545.1. 20:00 9095
Rok 2020
 6  111 st 30.12. 4:5030.12. 10:20 9095*MU
 5  102 po 28.12. 6:1628.12. 19:10 9095
14 102 ne 27.12. 4:4527.12. 22:41 9095
14 105 so 26.12. 5:0526.12. 22:39 9095
 6  101 pá 25.12. 7:1025.12. 22:26 9095
 6  108 čt 24.12. 7:4324.12. 18:14 9095
25 109 st 23.12. 5:1823.12. 20:54 9095
 8  109 út 22.12. 5:4622.12. 21:31 9095
 8  109 po 21.12. 5:4621.12. 21:31 9095
15 108 pá 18.12. 5:3818.12. 20:53 9095
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.